Author name: admin9

رواية حب ضائع الجزء الثاني

ملاك فتحت عيونها بتعب ولقت قدامها زين ال على وشه السعاده وحماتها واقفه بصلها بقر”ف ملاك بتعب : ايه ال حصل زين جرى عليها و…………ها بفرحه : مبروك ياحبيبتى انتى حامل ملاك بصدمه : حامل !! زين : أيوه انتى مش فرحانه ولا أيه ملاك عيونها دمعت بفرحه : لاء طبعا فرحانه الحمد لله يارب […]

رواية حب ضائع الجزء الثاني Read More »

رواية حب ضائع الجزء الأولى

: أنا هتجوز قالها زين ببرود وهو بيتابع رد فعل مراته ملاك بدموع محبوسه : ومين سعيدة الحظ زين : ريهام بنت عمنا ملاك بسخريه : اها كنت متأكدة من الأول والسبب ؟ زين بضيق : علا”قه بقت ممله مش شايفه إن حياتنا مفيهاش غير النكد ده غير كمان مش عارفه تجبيلنا أطفال وبعدين ريهام

رواية حب ضائع الجزء الأولى Read More »

رواية ضرة بدون علمي. الجزء السادس

رواية ضرة بدون علمي كاملة بقلم اية الموافي كان مربوط في كرسي ومضـ ـروب على الآخر لدرجة أن وشه كان ملين د”م، بص عليها بألم، وقال بتعب: -انتِ مش أخدتي الفلوس خلاص، عايزة ايه مني تاني؟! ابتسمت أحلام ببرود، وقالت: – هو انت مفكرني غبـ ـية علشان اسيبك كدا وتروح تقوله على طول؟! هز هيثم

رواية ضرة بدون علمي. الجزء السادس Read More »

رواية ضرة بدون علمي. الجزء الرابع

رواية ضرة بدون علمي كاملة بقلم اية الموافي فضلت ميرنا تضحك عليه وهي شيفاه بيتخيل حاجات مش موجودة، طلعت موبايلها وصورته فيديو علشان هتحتاجه لما يقوم. فضل يهلوس لحد ما نام وبعد ما ميرنا اتأكدت انه نام اتصلت بهايدي وأحلام فيديو كول علشان تعرفهم. ابتسمت أحلام بخبث وقالت: – كدا اجه دوري انا. ضحكت ميرنا

رواية ضرة بدون علمي. الجزء الرابع Read More »

رواية ضرة بدون علمي. الجزء الثالث

نظرت ميرنا لهم وقالت بتردد: – هو ايه فايدة اللي انتوا بتعملوه دا؟! نظروا لها بملل وقالت أحلام ببرود: – اللي احنا بنعمله دا أصلاً المفروض انتِ كنتي تعمليه من زمان، اى نعم كلنا متفقين ان مصطفى حقـ ـير بس ايه المنظر اللي انتِ بتظهري بيه قدامه دا!! بصت ميرنا على نفسها بعبوس بعدين بصتلهم

رواية ضرة بدون علمي. الجزء الثالث Read More »

قصة خلفة بنات. الجزء السادس

_ شوفت الواد ادم (ابنها) شبهك ازاي دا نسخة منك والتاني شبهي…. اخيرا هشوفك ع طول ….. ساعتها صدقت كلام قريبته كله واتأكدت انهم فعلا عياله…. عملت صوت راحت اتخضت وقالتلي… _ انتي جيتي يا فاطمة دنا كنت واقفة اكلم اخويا كان بيتطمن عليا …. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة خلفة بنات. الجزء السادس Read More »

قصة خلفة بنات. الجزء الخامس

_ بابا هو انت عرفت احمد خطيبي منين… _ جالنا وقابلني وقال انه قريب امك من بعيد بس مكنش ليه علاقة بينا يعني وبعدين يا فاطمة انتي بتسألي ليه…. _ مفيش عادي اصل استغربت عشان عمرنا ما شوفناه قبل كده… _ماانا قولتلك قريب امك من بعيد…. فجأة لقيت تليفوني بيرن ….. ­ ­ ­ ­

قصة خلفة بنات. الجزء الخامس Read More »

قصة خلفة بنات. الجزء الرابع

مبروك يا استاذ المدام حامل في ولدين…. لقيت بابا بيتنطط من فرحته وبيحضن مراته ونسي خلاص ماما الي ماتت من قهرتها بسببه…. رجعنا عالبيت ولقيته بيقولي… _ اسمعي يا بت يا فاطمه اوعي تزعلي مرات ابوكي ولا تخليها تقوم تعمل حاجه خالص وتجبلها الاكل لحد السرير …. _ هو انا هخلي بالي من اخواتي ولا

قصة خلفة بنات. الجزء الرابع Read More »

قصة خلفة بنات. الجزء الثالث

الدكتور طلب تحاليل واشعه لكن للأسف النتيجه ان امي مصابة بمرض الكانسر وفي حاله متأخرة كمان….. كلنا كنا في ذهول خصوصا ان ماما مكنش باين عليها اي اعراض قبل كده ليه المرض ظهر دلوقتي….. رجعنا عالبيت وامي كانت بتوصيني علي اخواتي… _ انا يا بنتي خلاص كلها شهور ومش هبقي موجوده اوعديني يا فاطمه تخلي

قصة خلفة بنات. الجزء الثالث Read More »

قصة خلفة بنات. الجزء الثاني

لقيناه داخل علينا وفي ايده واحدة … _ مين دي يابابا… _ سلمي علي سامية مرات ابوكي يا فاطمة… _ انت اتجوزت علي ماما يابابا انت ازاي تعمل كده…!!! _ ايوة اتجوزت عليها سامية هتجيبلي الواد الي نفسي فيه… _ وجايبها هنا كمان معاك عشان تقهر ماما… _ وتتقهر ليه انا راجل والشرع محلل اربعه….

قصة خلفة بنات. الجزء الثاني Read More »

قصة خلفة بنات. الجزء الأول

بنت تاني يا زينب ….!!! دي رابع بنت تجيبهالي مش قولتلك انا عاوز الولد…. هي دي حاجه ب ايدي دا رزق من عند ربنا…. دي اول كلمة بابا قالها بعد ما ماما ولدت ب دقايق وبعدها رزع باب الشقه وخرج برة … دخلت علي ماما الاوضه لقيتها منهارة من العياط…طبطبت عليها وحاولت اواسيها …. _

قصة خلفة بنات. الجزء الأول Read More »

غيرتي من زوجة شقيق زوجي. الجزء الثالث

وأما الصفعه الثانيه عندما قررت الذهاب لزيارة أختي جلسنا أنا وهي بالمطبخ فقد كانت مشغوله وكان جدر الماء الساخن عالنار أردت مساعدتها لكني لم أعي الا على صوت الطبيب حينما قال سلامتك فقد انسكب الماء الساخن على جميع جسدي ووجهي عندما كنت أمسح الارضيه بجانب البوتغاز ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غيرتي من زوجة شقيق زوجي. الجزء الثالث Read More »

غيرتي من زوجة شقيق زوجي. الجزء الثاني

بعد خمس شهور من زواجي حملت بتوأم فازددت غرورا على زوجة قاسم التي لم تحمل بعد فقد كنت ألمح لها كثيرا وأتفاخر عند تواجدها بهذا ولم أراعي أنكسارها ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غيرتي من زوجة شقيق زوجي. الجزء الثاني Read More »

غيرتي من زوجة شقيق زوجي. الجزء الأول

قصتي بدأت منذ ليلة زفافي؟ فقد كان حفل زفاف مشترك بين زوجي وأخيه؟ وهذه المرة الاولى التي أرى فيها زوجة أخيه فقد كانت ذات جمال متواضع حنطية البشره ملامحها جدا بسيطه؟ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غيرتي من زوجة شقيق زوجي. الجزء الأول Read More »

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء السادس

عمر: وانتي بقا كنتي عايزة تخبي عليا لحد امتى لتكوني فاكراني زي جوز بنت عمك و هسكت على حاجة زي كدا فرح: قصدك ايه عمر: قصدي ولا ما قصديش…سلام اغلقت فرح الخط ثم ذهبت لتجلس بجوار والدتها بشرود محمود: فرح…. فرح فرح: هاا… نعم يا بابا فرح وهي تحرك الدبلة باصبعها: مفيش حاجة محمود: اومال

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء السادس Read More »

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الخامس

ارتفع صوت جرس الباب احمد: انا هروح اشوف مين شيرين بسرعة: استنى هفتح انا انت اكيد تعبان احمد: اه والله هموت من التعب ذهبت شيرين لفتح الباب ولكنها تسمرت تمام عندما رات الطارق شيرين بخوف: با… بابا اخرج حمدي سلا*حه ايوا يا فا*جرة امسكه محمود علي اخر لحظه محمود بصوت مرتفع : كنت عارف انك

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الخامس Read More »

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الرابع

شيرين بتمثيل: انا مقدرة موقفها يا عمي انا مهما كان واحدة هربت من بيت جوزها علا صوت رنين هاتف احمد برقم غريب احمد: الو السلام عليكم المتصل:****** احمد بصدمه وغضب : نعععععم… طب خلاص جاي عبدالله: في ايه يا ابني احمد: الواد اللي واقف في المكتبة بتاعتنا بيقول ان في حاجات كتير مسروقة من المكتبة

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الرابع Read More »

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الثالث

حمل احمد المفاتيح و فتح الباب ليقف فجأة ومعالم الصدمة تحتل وجهه احمد بصدمة: شيرين ؟!! شيرين ببكاء: الحقني با احمد انا هربت من البيت وجيتلك احمد بعصبية: انتي اتجننتي ازاي تعملي كدا من غير ما تاخدي رأيي ليلى: في ايه يا احمد واقف كدا ليه ومين دي احمد بارتباك: دي…دي شيرين يا ماما ليلى

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الثالث Read More »

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الثاني

شيرين: وبعدين ده بيقول ساب الشغل انا مش هقدر اعيش كدا انا بحتاج فلوس كتير كنت بخدها من وراه دلوقتي هتصرف ازاي واحمد هو كمان شكله بدأ يزهق انا لازم اتصرف (ابتسمت بشر ) هو مفيش غير الفكرة دي انا اساسا زهقت من محمد ومن حقي اجدد اخرجت حقيبة صغيرة وضعت بها بعض الملابس والنقود

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الثاني Read More »

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الأول

رواية ذنب لم اقترفه الفصل الأول 1 بقلم نور محمود تبدأ قصتنا في احدى قرى الصعيد حيث يكون الشرف اغلى ما يملك اي شخص و حيث يدفع كل رجل ثمن خطأه لكن مثل كل الشرق تدفع الفتاة ثمن اخطاء غيرها من بنات العائلة فبطلتنا تدفع ثمن خطأ لم تقترفه ابدا فرح بطلتنا الجميلة ذات الاعين

رواية ذنب لم اقترفه. الجزء الأول Read More »

ليا اخت ٢٥ سنه عمرى ما حرمتها من حاجه كنت ليها اخ واب وام

ازيكم انا شاب عندي ٢٨ سنه وليا اخت ٢٥ سنه عمرى ما حرمتها من حاجه كنت ليها اخ واب وام وكل حاجه في الدنيا سافرت ليبيا من وانا عندى ١٨ سنه وقعت اول سفريه 7 سنين والحمد لله اتعلمت صنعه المحاره مسكت مبلغ كويس خلال الفتره اللي قعتها ونزلت مصر وشغلت فلوسي مع شخص ثقه

ليا اخت ٢٥ سنه عمرى ما حرمتها من حاجه كنت ليها اخ واب وام Read More »

رواية كنت ملاذي الفصل السادس

-ابوس ايديك سامحني …الموضوع ده حصل من زمان …كنت مراهق صغير معرفش حاجة …وندمت وحتي اعتذرتلها … قالها عمر بخوف وهو بيشوف الغضب في عيون حسين …كان مرعوب حرفيا لاحسن يقت*له …شاف في عيون حسين غضب مشافوش قبل كده في حياته …غضب راجل عرف أن مراته تم الاع*تداء عليها …هو صحيح د*مر حياة رشا بس

رواية كنت ملاذي الفصل السادس Read More »

Scroll to Top