admin9

رواية التوأم و الحياه. الجزء الرابع

فيختل توازن ضحي وتفلت قدمها وتسق’طت عن حافه سور الشرفه لكن يلتقطها نجم يدها قبل ان تقع كليا وهو يصرخ ضحي… وضحي مصدومه وتبكي بخوف وهي معلقه في الهواء وتنظر لي اسفل فتبكي اكثر لانها عندها فوبا من الاماكن المرتفعه…. فتتشبث بيد نجم …… وتبكي ضحي:نجم انا خايفه اوي يحمر …

أكمل القراءة »

رواية التوأم و الحياه. الجزء الثالث

رواية التوأم ورحلة الحياه الفصل الخامس الطبيب بقلق افزع الجميع وسلب قلب ضحي من الرعب… تبكي ضحي وتقف امام الطبيب وهي ترتجف من الخوف ضحي:ارجوك طمني….. يصمت الطبيب قليلا فتصرخ فيه ضحي بفزع ارجوك انطق اتوسل اليك…… ام نجم بحده:ما تتنيل وتنطق يا شريف بطل ام الرخامه الا فيكي دي…….تصعق …

أكمل القراءة »

رواية التوأم و الحياه. الجزء الثاني

يقرب نجم الدين من ضحي والحبل في يده تنفزع ضحي وترجع لي الخلف وهي ترتجف وتهمس برعب… ضحي:هتعمل ايه ابعد عني بدل ما اصوت والم عليك الدنيا….. يقرب منها ادريس اكتر ويجذبها من يدها فتعض”ه ضحي فيتركها ويصرخ بألم… تفر من امامه ضحي وتقف امام الباب وتحاول فتحه…. ضحي بخوف …

أكمل القراءة »

رواية التوأم و الحياه. الجزء الأول

رواية التوأم ورحلة الحياه(كاملة جميع الفصول) بقلم سارة احمد حكايتي صعبه شويه اختي توأمي هربت يوم فرحها مع اخو العريس ولما عرف الحكايه انهم كانوا بيحبوا بعض من زمان وكمان متجوزين في السر… قامت الدنيا ومعدتش ازاي عروسه الكبير تهرب من فرحه كانت هتبقي مدب”حه وكتير من اهلي كانوا هيتق*لوا… …

أكمل القراءة »

يوم زواجي هو يوم طلاقك. الجزء الأول

سمعت الفتاة أصوات زغاريد، فخرجت مسرعة لتعرف مصدر الصوت. فإذا بها من منزل حبيبها المقيم بجوارها. لم تصدق، فدخلت منزله وجدت كثيراً من الناس، فاحتارت وسألت عن سبب الزغاريد. فأخبروها أنه قد تمت خطبة ابنهم، الذي هو حبيبها ذهبت إليه مسرعة، غير مصدقة لما سمعت، وسألته عن حقيقة ما سمعته! …

أكمل القراءة »

يوم زواجي هو يوم طلاقك. الجزء الثاني

انهارت الفتاة، لكنها قالت له: سيكون يوم زواجي هو يوم طلاقك بإذن الله. ثم خرجت مكسورة القلب بعد أن مرت سنة على زفافه، فوجئ بخبر أن حبيبته سوف تتزوج اليوم. صعق للخبر وذهب مسرعاً ليراها. فوجدها مع زوجها وهي سعيدة جداً. فتقدم ليخبرها أنه لن يطلق زوجته وأنه مرت سنة …

أكمل القراءة »

رواية قدري الأسود. الجزء العاشر

_اول مااحمد جه والكل اتجمع انا اصريت ان الكل لازم يشوف فيديو انا مصمماه مخصوص علشان خطوبتي ل احمد احمد: عملالي مفاجأة ولا اي _يابني انا بحبك معنديش اعز منك ف حياتي احمد: انا مش عارفه انا حبيتك ازاي كدا رحاب انتي العوض اللى بجد _كانت مي وافقه تسمع ودموعها …

أكمل القراءة »

رواية قدري الأسود. الجزء التاسع

احمد بصدمه شديده: مي بتعملي اية هنا مي بزهول واستغراب: انت بتعمل ايه هنا وجاي هنا ليه وايه ال ف ايدك دا مش انت قولت انك نازل المنوفيه علشان ماما تعبانه انطق بتعمل اي هنا احمد بارتباك: اهدي وانا هفهمك كل حاجه بلاش تعملي مشاكل خلي اليوم يعدي ابوس ايدك …

أكمل القراءة »

رواية قدري الأسود. الجزء الثامن

قدري الاسود البارت الثالت عشر لقيت مامه احمد بتتصل بيه ان والده تعبان اوي ولازم ييجي علشان يشوفه احمد: معلش يارحاب انا لازم امشي اشوف بابا رحاب: اه امشي انت وابقي طمني يااحمد اول ماتوصل وخلي بالك من نفسك احمد: حاضر وابقي طمنيني ع رحمه ___ رحاب بصدمه: مالها رحمه …

أكمل القراءة »

رواية قدري الأسود. الجزء السابع

احمد: علشان انا مش حابب حد يقف ف طاريقنا انا وانتي وعلشان انا بحبك ومش عايز حد يقول عنك حاجه رحاب: احم احم بتخاف عليا ولا اي احمد: لا بحبك سبت احمد ومشيت وانا حاسه اني فرحانه اوي هو دا اللي يتقال عليه الحب ولا ايه والنبي شكلي هحبه رجعت …

أكمل القراءة »