Author name: admin9

زوجوني معاقا الجزء السابع

صحى محمد من النوم لقي نفسه علي كنبه الصاله وحاسس بتعب في كل جسمه وبدأ يستوعب ويفتكر اللى حصل وحاسس انه كان كابوس وفعلا اتمنى وقتها يكون كابوس دخل بسرعه اوضه النوم لقي ساره واقعه في الارض وشعرها وهدومها متبهدله جرى عليها بسرعه محمد بذهول:ايه اللي انا عملته ده؟! معقول انا وصلت لكده؟!! حاول يفوقها […]

زوجوني معاقا الجزء السابع Read More »

زوجوني معاقا الجزء السادس

حس محمد بغيره من كلام خالد وخاصة انه لاحظ نظراته ليها محمد: لو سمحت ياخالد انت عارف طبعى ومن فضلك مش هسمحلك تتكلم تانى عن مراتى بالطريقه دي. خالد: انا أسف ماتخيلتش انك بتزعل بسرعه اوى كده حقك عليا ياسيدى انتظر محمد لحد ماساره وسها رجعوا استأذن من خالد وأخد ساره ومشى محمد: ايه رأيك

زوجوني معاقا الجزء السادس Read More »

زوجوني معاقا الجزء الخامس

جهزت له الفطار أكل ونزل من غير ولا كلمه وانا قعدت افكر هعيش ازاى مع البنى آدم الغريب ده ازاى مش حاسس بيا خالص للدرجه دي و انى اول مره اكون في مكان جديد عليا زى ده ومشى من غير حتى مايفهمنى حاجه أو الدنيا هتمشى معانا ازاى وافتكرت اننا ماجبناش حاجه للغداء يدوب جبنا

زوجوني معاقا الجزء الخامس Read More »

زوجوني معاقا الجزء الرابع

محمد بصدمه: هو لعب عيال ولا ايه؟! انتى لسه فكرانى مراهق زى حضرتك وهقعد احب فيكى واسهر طول الليل ابعتلك رسايل واجبلك دبدوب في الفلانتين؟!!! اعقلي شويه وأفهمى طبيعه الوضع اللي احنا فيه دلوقتي لو سمحتى واوعدك ياستى هزود مصروفك وهجبلك اللي ماكنتيش تحلمى بيه ها قولتى ايه؟!! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

زوجوني معاقا الجزء الرابع Read More »

زوجوني معاقا الجزء الثالث

لقيت محمد بيبصلي نظره غريبه وبيقولي بكل صرامة: ممكن أعرف انتى وافقتى تتجوزينى ليه؟!! السؤال صدمنى وقبل ماأرد كمل هجومه عليا: انا أقولك وافقتى عشان الفلوس مش كده ساره: انا٠٠٠٠٠ محمد بعصبيه: استنى اما اخلص كلامى وبعدين اتكلمى براحتك عايزه تعرفي بقى انا اتجوزتك ليه سكت والدموع بتنزل من عيونى جرحنى بقسوته ­ ­ ­

زوجوني معاقا الجزء الثالث Read More »

زوجوني معاقا الجزء الثاني

وطبعا قضينا الليله كلها في الكلام عن العريس وعشان اسكتهم قولت لهم هصلي استخاره وانا جوايا مرعوبه صحيح العريس شكله امور مش مبعجر ولا شكله كبير بس حسيته طبعه شديد وحاد تانى يوم لاقيت ماما بتقولي ان والده العريس باعته رساله مع عم حمدى صاحب بابا انها هتيجى تزورنا بعد المغرب استغربت دى كانت لسه

زوجوني معاقا الجزء الثاني Read More »

زوجوني معاقا الجزء الأول

حكايتى الغريبه بدأت وانا سنى ١٩ سنه انا اسمى ساره من أسره متواضعه بابا كان بيشتغل سواق في شركه ووالدتى ربه منزل رغم انى كنت شاطره في الثانوى برغم ان اهلي مكنش معاهم فلوس يدونى دروس الا انى جبت مجموع كويس وكنت هموت من الفرحه لكن يافرحه ماتمت بابا قالي انه مش هيقدر يدخلنى تعليم

زوجوني معاقا الجزء الأول Read More »

جوزي راح شكه لامي اني معفنه

#مشكله_عضوه جوزي انسان مش عارفه اقول عليه ايه راح شكه لامي اني معفنه ومش بستحمي غير كل ١٥ يوم وفى الشتاء مافيش حموم خالص طاب اعمل ايه ايه حد معاه عيال كده وانا معايا اتنين مجنيني وبيقولى ريحه العرق بتاعك بشمه من اول ما ادخل البيت هو فى انسان كده بجد وبيقولى لو مهتمتيش بنفسك

جوزي راح شكه لامي اني معفنه Read More »

قصة انتقا.م زوجة الجزء السادس الأخير

بس قولت يستاهلوا كلهم .. وفعلا ادهم كل بنهم شديد ولهفه لاكلي .. بصيتله بعد ما بدأت ملامح تعب تبان عليهم … وهوا بيقولي انا حاسس ان بطني قلبت .. ونيرة قامت ترجع … وحماتي نفسها بدا يقطع .. قولتله عادي يا حبيبي .. قالي انتي ماكلتيش معانا ليه .. ونفسه بدا يقطع هوا كمان

قصة انتقا.م زوجة الجزء السادس الأخير Read More »

قصة انتقا.م زوجة الجزء الخامس

كل الاتصالات دي على مدار اليوم .. وعدى تاني يوم وبرده بتصل مش بيرد عليا .. ورابع يوم لقيته جاي البيت بكل برود وبيقولي معلش يا حبيبتي كنت مشغول ماعرفتش ارد .. قولتله احسن وانا مش عايزاك ترد .. ودخلت قفلت على نفسي الاوضه وفضلت اعيط فضل يزعق ويقولي اليوم اللي اجيلك فيه تحبسي نفسك

قصة انتقا.م زوجة الجزء الخامس Read More »

قصة انتقا.م زوجة الجزء الرابع

ونيجي بليل واجي مشغله تسجيل اصوات مرعبه واحطها على السماعه 5 ثواني وافصل قبل ما تعرف الصوت جاي منين هي بتبقى سامعه صوت جاي من عند البلكونه بس مش عارفه ايه ده ..ولما تقعد لوحدها بليل بفض انده اسمها نيرة نيرة .. وبلاقيها طالعه تجري بره الاوضه وتقعد تتلفت في الصاله زي المجنونه وتقول لادهم

قصة انتقا.م زوجة الجزء الرابع Read More »

قصة انتقا.م زوجة الجزء الثالث

وكنت جايبه حاجات من عند بتاع الفراخ من الصبح ومخبيها في كيس في المطبخ بدون ذكر ايه بس ريحتها فظيعه .. قومت فاتحه الكيس ورمياه تحت تحت الموكيت اللي تحت سريرهم بعد ما فتحت فيه قطع محدش هياخد باله منه طبعا هي ما دخلتش اوضتها من ساعتها قاعده تتكلم في الصاله مع صحابتها عشان تسمعني

قصة انتقا.م زوجة الجزء الثالث Read More »

قصة انتقا.م زوجة الجزء الثاني

قومت مركزة معاها ..قالتي بصي يا ستي انتي اول حاجه .. أنتي لازم تطفشي أدهم من نيرة .. لازم تخليه يكرها هوا وحماتك .. قولتلها ازاي ؟؟.. قالتلي أول حاجه تجيبي حبوب منع حمل تحطيها في الاكل بتاعها باي طريقه .. وتحطي لادهم حبوب منومه قولتلها ماشي بس هعرف اعمل كده .. قالتلي لا يا

قصة انتقا.م زوجة الجزء الثاني Read More »

قصة انتقا.م زوجة الجزء الأول

جوزي قرر يجيب مراته التانيه تعيش معايه في نفس البيت بعد ما خلصوا شهر العسل .. مع انه قالي انها عندها شقه هي هتقعد فيها بعدها حماتي قالتلي معلش مش هينفع نسيبها لوحدها في شقه بعيد عن ابني وانتوا كده كده ربنا ما رزقكمش بعيال عشان مش بتخلفي.. فهنخليها تقعد في الاوضه التانيه اللي المفروض

قصة انتقا.م زوجة الجزء الأول Read More »

قصة ظلمني زوجي الجزء الثالث

بت هذه الليله في بيتي وبعد صلاة الفجر سمعت سلفتي وهي تصرخ وتدق باب بيتي بقوه خرجت مسرعه وفتحت لها الباب وسالتها عما حدث قالت لي ان زوجي وزجها انقلبت ………………. ……. ………………………. بهم السيارة اثناء سفرهم كان الخبر مثل الصاعقه فهذا بالنهايه ابو ابنتي لا اعرف ماذا افعل طلبت من سلفي الكبير ان اذهب

قصة ظلمني زوجي الجزء الثالث Read More »

قصة ظلمني زوجي الجزء الثاني

انا الزوجه التي يخونها زوجها وتتجرع كاس الغيره في صمت لانه لاحول لي ولا قوة وفي يوم قررت ان اذهب لبيت ابي لكي اري اخوتي وابي وامي فطلبت منه الذهاب قالي لي اخيرا هتحلي عن سمايا روحي وطلبت منه ان ابقي ببيت ابي كام يوم قالي روحي وقت ما تجي. تجي اخدت ابنتي وذهبت وعندما

قصة ظلمني زوجي الجزء الثاني Read More »

قصة ظلمني زوجي الجزء الأول

ظلمني زوجي ……. انا فتاه من اسره بسطيه وافقت علي اول شاب تقدم لي حتي اخفف من العبئ علي والدي كنا خمس بنات وولد تزوجت وذهبت الي منزله لم اعرف طعم السعادة معه كان في يهينيني امام الناس وخاصه امام سلفاتي كنت اسكن ف الدور الثاني كان بيرجع من الشغل يفضل يضحك ويهزر معاهم تحت

قصة ظلمني زوجي الجزء الأول Read More »

رواية خلطة خالتي الفصل الثالث

3 و الأخير. – هو أنا غبية للدرجة عشان معرفش إن دي صورة 3D.! – أنتِ عرفتي؟ – مشكلتك و مشكلتكم كلكم أنكم فاكريني غبية، و أن اللعبة دي هتيجي عليا؟! – بس احنا بنحبك؟ – أنا سمعت كل الحوار بينك و بين ماما، و حقيقي أنا مش محتاجة حد يضحك عليا، محتاجة حد يقف

رواية خلطة خالتي الفصل الثالث Read More »

رواية خلطة خالتي الفصل الثاني

– هنحتاج دلوقتي ل خطة خالتي عشان هى الحل الأكيد؟! روحت عند خالتي و أنا داخلة شميت ريحة دُخان فى المدخل، طلعت على الشقة و أنا بفتح الباب لقيت حد متفحم قدامي: – اعاا….عفريت ..أنصرف. – عفريت مين يا بنت فهمية، ها..أنا خالتك يا موكوسة؟ – دا صوتي خالتي، بس مش شكل خالتي؟ أنتِ اتحرقتي

رواية خلطة خالتي الفصل الثاني Read More »

رواية خلطة خالتي الفصل الأول

رواية خلطة خالتي الفصل الأول اهية…البت إلِ بتحت دكتور حمزة..شوفتوها؟ أول ما دخلت الجامعة كُلهم بصوا ليا و بدأوا يهمهموا لبعض، كتمت دموعي و مشيت لحد ما لقيت يُسرا و شلتها قدامي و بتضحك عليا: – بقا أنتِ بتحبي حمزة؟ و يا ترى بقا هو هيبُصلك أصلا؟ عدلت نظارتي بتوتر و قولت و أنا مش

رواية خلطة خالتي الفصل الأول Read More »

قصة بيت زوجي. الجزء السادس

انت حامل بس الجنين مش مستقر ومؤكد انه مش هيكون من نصيبك ” …هذا ما اكده الطبيب لي ، وفي طريق العودة رأيت_ ولاول مرة _ كل شئ يكسوه السواد والحزن ، وكيف اري غير ذلك ودموع عيني تنهال علي وجهي كما المطر ؟!!! لقد اظلمت الدنيا بعيني بعدما كان نورها قويا ……انتقلت من بيت

قصة بيت زوجي. الجزء السادس Read More »

قصة بيت زوجي. الجزء الخامس

واخيرا توقفنا عن الشجار….وفي اليوم التالي صباحا ، وبعد ان انهينا فطورنا ، وبينما نشاهد التلفاز ، اذ بجرس الباب يدق ، فتح احمد الباب ووجد الطارق بسمة…لقد أرسلت لنا حماتي مرسالا معها ، وبعدما دخلت بسمة وجلست معنا واحسنا ضيافتها ، اذ بها تكشف عن رسالة والدتها قائلة…. “ماما بتقولكوا متنسيوش تيجوا علي الغدا….”

قصة بيت زوجي. الجزء الخامس Read More »

قصة بيت زوجي. الجزء الرابع

وعندما حضر احمد اسرع اليّ بلهفة شديدة….”مالك فية اية ؟!!…..بتبكي لية ؟!” _اية اللي حصل الاسبوع اللي فات ي احمد….انا كنت غريبة مش كدة ؟!! _احمد:ولا اي حاجة شوية خضة.واهم راحوا لحالهم ..وده عادي انك لسة جديدة وكده….بس خلاص انت بقيتي كويسة… _بس انا مضايقة من تصرفات امك معاية….بحسها خايفة مني كأني عفريت….. _خلاص انت

قصة بيت زوجي. الجزء الرابع Read More »

قصة بيت زوجي. الجزء الثالث

كانت المرة الثانية التي افقد فيها وعيي….الذي سرعان ما عاد اليّ ولكني لم اجد ما رأيته…… تفاجأت بأحمد يفتح باب الشقة ، وما ان رأيته حتي تملكني الفزع والخوف فصرخت فيه بصوت عالي…. _انت كنت فين ؟! _انا نزلت اشوف ماما وبسمة ، انت كويسة ؟!مالك حاسة باية ؟!….انت تعبتي تاني… _ااااانا…..اااااانا…..انااا..مش….مشش…مش عارفة…انا…شف…ششششفت….شفت (لم استطع

قصة بيت زوجي. الجزء الثالث Read More »

Scroll to Top