Author name: admin9

رواية طعنت في شرفي الحلقة السادسة

الفصل السابع.. والد أمينة: بنتي؟.. بنتي بتموت وظل هشام مصدوم وهو لا يصدق أنه فعل هذا با أمينة وذهب فارس مسرعاً وحمل أمينة وذهب بها إلي عربته وركب معه والد أمينة وذهبو مسرعين للمشفي ولم يأتي معهم هشام وبعد مدة من الوقت داخل غرفة العمليات خرج الطبيب قائلاً: الحمدلله وقفني النزيف بس هتفضل شوية في […]

رواية طعنت في شرفي الحلقة السادسة Read More »

رواية طعنت في شرفي الحلقة الخامسة

الفصل الخامس..و السادس.. وبعد مدة قصيرة وبعد كشف الطبيبة تحدثت قائله: هي لسه بنت هشام بعصبيه: بنت أزاي وأنا لسه داخل عليها أمبارح ومكنتش بنت الدكتوره: طيب ممكن تهدي شويه هو أنتو عرسان جداد صح هشام: أيوة الدكتوره: طيب انا هشرح لحضرتك أزاي هي لسه بنت مدام حضرتك بنت بس أنت كنت منتظر دليل أنها

رواية طعنت في شرفي الحلقة الخامسة Read More »

رواية طعنت في شرفي الحلقة الرابعة

الفصل الرابع.. ودفع هشام أمينة بقوة وأسقطها علي الأرض قائلاً: غيري هدومك ومش عايز أشوف وشك للصبح لحد ما أكلم أبوكي يجي يشوف بنته ست الحسن وهي مش بنت اصلا ولم تتفوه أمينة بأي كلمة وتركها هشام وذهب لغرفة أخري وظل جالساً بها والحزن والغضب يسيطران عليه وظل يحطم كل شيء حوله وأستمعت أمينة لتلك

رواية طعنت في شرفي الحلقة الرابعة Read More »

رواية طعنت في شرفي الحلقة الثالثة

الفصل الثالث.. أمينة بتردد: أنت بتقول إيه هشام: بقول الحقيقه أمينة:بتردد مين قالك الكلام ده هشام: فارس عرفني أنه كان بيحبك في الكلية أمينة: ولما أنت عارف أن أخوك كان بيحبني أتجوزتني ليه؟.. هشام: عشان حبيتك من قبل فارس ولما أتخرجتو لقيت فارس بعد عنك وقبل ما أتقدملك سألته علي علاقتكم أيه عرفني أنكم كنتم

رواية طعنت في شرفي الحلقة الثالثة Read More »

رواية طعنت في شرفي الحلقة الثاني

بقلم: فاطمة أحمد أبوجلاب.. الفصل الثاني.. وهنا قاطع حديثي صوت فارس قائلاً: كفاية يا هشام فضايح بقي كل الناس بره بيتكلمو علينا وأنا هاثبتلك أن الصور ده مزيفه وبكره هخلي أمينة ترفع قضية عشان نعرف مين اللي زيف الصور ده هشام: هو انت جاي تعمل عليا حوار أنت والهانم أنتو مجانين أنا شوفت بعنيا صوركم

رواية طعنت في شرفي الحلقة الثاني Read More »

رواية طعنت في شرفي الحلقة الأولى

بدأ الفرح ووقفت مقابل عريسي لنرقص علي أغنيه رومانسيه ليقاطع صوت الأغنيه صوت أعز صدقاتي قائله:أنت أضحك عليك يا عريس أنا عيزاك تبص للفيديو ده وبدأ عرض فيديو علي شاشات القاعه التي كان بداخلها فرحنا وكانت الكارثه في هذه الصور فكانت صور تجمع بيني وبين أخو العريس في أطار العشق والحب ووقف ينظر إلي وينظر

رواية طعنت في شرفي الحلقة الأولى Read More »

قصة الخدامه والدكتورة. الجزء الرابع

الخاطبه بصدمه… لام الدكتورة يعني عندكم دكتور وبدور علي عريس لبنتك بلاش خيبه ام الدكتورة تنحت اه ونبي راحت عن بالنا ازاي دي.. الخاطبه..ده دكتور وهتلاقيه مخزن فلوس علي قلبه اد كدة الخاطبه استأذنت ومشيت. ام الدكتورة بجنان يابو ابتسام يابو ابتسام جالها بسرعه قالتلو علي اللي حصل قالها ازاي غابت عننا وعملو نفسهم قلقو

قصة الخدامه والدكتورة. الجزء الرابع Read More »

قصة الخدامه والدكتورة. الجزء الثالث

وفعلا اتصلت بلخاطبه وقالتلها لازم عرسان ولازم يبقو متعلمين وضروري بكرة….. تاني يوم.. الخاطبه جت وقالتلها تعالي يام الدكتورة اتفرجي علي الجمال ده كلهم شهادات الخاطبه… فين دكتورتنا ام الدكتورة علي وصول يااختي دلوقتي ونبي يا نبويه يااختي كلهم عرسان فل يارب يعجبوها الخاطبه نبويه… هيعجبوها بس متنسيش حلاوتي بقي هههههييييي… الباب خبط روحت افتح

قصة الخدامه والدكتورة. الجزء الثالث Read More »

قصة الخدامه والدكتورة. الجزء الثاني

الجزء التاني الباب خبط روحت افتح لاقيت شاب ملامحو هاديه وبريئه اوووي طويل وقمحي وعيون واسعه وعسليه وباين عليه الادب والاخلاق ابو الدكتورة… مين علي الباب يابت فيروز… مين حضرتك قال انا حسن جاركم الجديد اللي ساكن علي السطوح فيروز… ده سي حسن جارنا الجديد ياسيدي ابو الدكتورة.. خليه يتفضل حسن.. السلام عليكم اسف جدا

قصة الخدامه والدكتورة. الجزء الثاني Read More »

قصة الخدامه والدكتورة. الجزء الأول

نبدا القصه….. انا فيروز من عائله فقيرة جدا عيوني زرقا وواسعه وشعري اصفر وسني ٢٨سنه ومش متعلمه جيت من الارياف للقاهرة معا ابويا اللي كان بواب في عمارة هنا بس هو مريض مبقاش يقدر يشتغل ويصرف علينا فقررت اساعد ابويا ولاقالي شغل في شقه في العمارة دي عند ناس اعوذ بالله الاب والام وبنتهم الدكتورة

قصة الخدامه والدكتورة. الجزء الأول Read More »

تزوجت صغيره من رجل أحببته. الجزء الثالث

شعرت بألم وأمور في بطني ليخبرني الطبيب أنني حامل ياللمصيبه الناس عاتبوني وأنا صحيحة معافاة فكيف الان خبئت حملي ولم أعد أستقبل إلا الأهل والكل يراني مريضه وازداد الحمل وثقلت وأصبحت أمي وأختي لا يفارقاني فحراكي بصعوبه لا تسألون عن همي وحزني وكرهي للحياة دخلت التاسع ليخبر الطبيب زوجي أن الولادة قريبه وربما لا اشعر

تزوجت صغيره من رجل أحببته. الجزء الثالث Read More »

تزوجت صغيره من رجل أحببته. الجزء الثاني

لم يبقى اسم إلا لقبوني به وكان أشهر لقب لي الأرنبه كنت اتألم وهم يضحكون وأحزن على نفسي كثيرا وزوجي أصبح يكره جلسة البيت لم أُشاهد في حياتي كشقاوة ابنائي والناس لم ترحمني إما حاسد أو شامت أو مهول للأمر أو راحم لي حتى من يحبني تؤلمني كلماته ليتني لم أحمل ولم أنجب لو أنني

تزوجت صغيره من رجل أحببته. الجزء الثاني Read More »

تزوجت صغيره من رجل أحببته. الجزء الأول

تقول احداهن … تزوجت صغيره من رجل أحببته وكان دنيتي التي أعيش بها وأعيش لأجلها مرت أيامنا الاولى رائعه وجميله وجاء خبر حملي على زوجي فازدادا حبا لي وازدادت الحياة جمالا ورزقنا بمولود ذكر كأنه البدر ليلة التمام تعلق به الجميع الاهل والاجداد ولم يتم الأربعة أشهر من عمره حتى حملت حملي الثاني وكانت فرحة

تزوجت صغيره من رجل أحببته. الجزء الأول Read More »

انا من فتره نقلت في شقه جديده اجرها ليا ابويا عشان كنت مطلقه

#مشكلة_عضوة انا من فتره نقلت في شقه جديده اجرها ليا ابويا عشان كنت مطلقه وقالي تبقي بعيد عن نسوان اخواتك ميلطموش فيكي وتبقي قاعده بعيالك مرتاحه المهم ابويا قالي انقلي فيها يابنتي لحد نا ربنا يأذن وتاخدي عفشك وتفرشي بيتك واداني شويه حاجات من البيت زي مرتبه وفلوس امشي بيها حالي وكان والدي علي اد

انا من فتره نقلت في شقه جديده اجرها ليا ابويا عشان كنت مطلقه Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء التاسع

*الحلقة12والأخيرة* _استسلمت وأعصابي إرتخت برعب لما حسيت بالنهاية وحسيت بالسواد قدام عنيا واني هيغمي عليا بس اللي خلاني أفوق وأترعب أگتر لما صوت صرخة عالية جداااااااا وبشعة وصوت حاجة اترزعت جااامد ،، ماچر اتنفض وبعد عني ووقف فجأه وبعدين بص لمحمد وشاور بعنيه بمعني انه يخرج من الأوضة و يشوف في ايه بره ،،، محمد

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء التاسع Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الثامن

الحلقة11 _گنت بفتح عنيا ببطء ،، عنيا گانت وجعاني اوووي وشگلي گان بقالي فترة طويله فاقدة الوعي ،، گنت حاسة بصداع فظيع وجسمي گله بيوجعني اوووي ،، بدأت أفوق لنفسي بفزع وأحاول أفتح عنيا أول ما لاحظت النور الأحمر البسيط اللي في الاوضه الضلمة دي ،، ببص علي نفسي لقيت نفسي بقميص النوم الاسود القصير

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الثامن Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء السابع

*الحلقة9* _ بنت حرااام !!! سگتت وانا بحاول استوعب آخر جملة قالها ،، بنت حرااام!!! _ وقفت بعصبية وصرخت ،، انت بتخرف بتقول ايييييييه ؟؟!! ،،انت اتجننت ؟؟! ،، مين دي اللي بنت حرااام ؟؟! انت اگيد مجنون وانا غلطانه اني جيت لواحد دجال ومجنون زيك …. واتحرگت عشان أمشي بس وقفني صوته وهو بيقولي

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء السابع Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء السادس

الحلقة7 _سمعت صوت صراخ جامد وحد بيشد إيدي بعنف ،، فتحت عنيا لقيت نفسي واقفه في المطبخ عريانة خالص وماسگة سگينة وبحاول أعور نفسي ،، وماما واخواتي بيحاولوا يشدوا مني السگينة وبيعيطوا ويصرخوا ،، فوقت لنفسي واتنفضت ورميت السگينة من ايدي وانا واقفه ببص حواليا بذهول وبسألهم بضعف في ايه ؟!! _سگتوا شويه بيبصوا لبعض

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء السادس Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الخامس

الحلقة6 _ علي وقف وعلي وشه نظرات معرفتش أفسر معناها وقال : اهدي يا قمر ،، اهدي يا حبيبتي ،، انتي اعصابك تعبانة وانا ملاحظ گده بقالي فترة ،، انتي محتاجة ترتاحي وتغيري جو وانا هآخد اجازة من الشغل بگره وهآخدك أفسحك ونغير جو ،، بس نامي دلوقتي وارتاحي يا حبيبتي… _بصيتله بحزن وحرگت راسي

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الخامس Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الرابع

الحلقة 4 والحلقه 5 *حسيت بحد بيهزني جامد وبينادي عليا* =قمرر .. يا قمر .. فوقي ياحبيبتي _اييه دا ؟!.. انا فين ؟! .. ايه اللي حصل ؟؟!! _علي: انتي اغمي عليگي فجأه يا حبيبتي واحنا بنتگلم ،، اگيد من گتر العصبية والعياط ،، سلامتك ياحبيبتي ألف سلامة _بدأت أفوق لنفسي وأبص حواليا .. گنت

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الرابع Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الثالث

_ايييييه يابنتي في ايه ؟! خضيتيني مالك ماسگة فيا گده لييه ؟! گل دا نووم ياختي ؟! وبعدين ايه اللي منيمك في البلگونة يا قمر ؟! _گنت بتنفس بصعوبة وعرقانة اووي ومش مصدقة ان دا گان حلم ،، وبصيت علي العمارة اللي قصادنا وگانت طبيعية مفيهاش حاجه غريبة_ _ايه يابنتي مالك عاملة گده ليييييه ؟!!

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الثالث Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الثاني

_ايييييه يابنتي في ايه ؟! خضيتيني مالك ماسگة فيا گده لييه ؟! گل دا نووم ياختي ؟! وبعدين ايه اللي منيمك في البلگونة يا قمر ؟! _گنت بتنفس بصعوبة وعرقانة اووي ومش مصدقة ان دا گان حلم ،، وبصيت علي العمارة اللي قصادنا وگانت طبيعية مفيهاش حاجه غريبة_ _ايه يابنتي مالك عاملة گده ليييييه ؟!!

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الثاني Read More »

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الأول

اسمي قمر ، 24 سنة ، من صغري وانا حلمي اعيش مغامرة زي الأفلام گده ،، وياريتني ما عيشتها … في يوم بليل گانت الساعة 3 الفجر گده ،، گنت سهرانة في البلگونة والشارع فاضي ،، لمحت محمد خطيبي وهو ماشي وبيتلفت حواليه بخوف گده ،، استخبيت بسررعه عشان ميشوفنيش بس انا گنت شايفاه ،،

رواية العماره اللي قصادنا. الجزء الأول Read More »

Scroll to Top