رواية الكارSة جميع الفصول
[…]
[…]
قصة تقشعر لها الابدان بائع الموTتي كاملة جميع فصول Read More »
الشاب : جرااا ايه يا بتتت انتتتى هتعملى فيها خصره الشرييفه ما ماانتى على ايدك عيييل اهو اقترب منها واوقعها ارضا وابعد ابنها وشرع فى تم*زق ملابس*ها وسط صراخها واستغاثتها له بأن يتركها شمس ببكاء وصراخ : ااااااه سيبنااااااى يا حي*واان يتبع… شمس ببكاء وصراخ : ااااااه سيبنااااااى يا حي*واان وفجأة
آية :_يا بنتي كفيااا بتأخدي سيئات كدا دينا :_ياررب يا آية تشوفي الا أنا شوفته آية :_أنا هقوم أحضر الأكل أصل أتجنن عليكى وتركتها آية وتوجهت للمطبخ تحضر الطعام بينما هي شاردة به . بالمساء عاد رعد للقاهرة بعدما تمم الأتفاقية مع محمد علي أنه سيعود حينما ينتهي هو وعماله من العمل
قلب بتفوق بتلاقي البرنس قدمها وبيضحك بمكر و في جناح زين 😳. البرنس بخبث وقرب قعد جنبها: اي مصدومه. قلب بخوف: انت عايز ايه تاني مش كفايه يلي عملته سبني في حالي بقا. البرنس وايده بتتحرك عليها بجر”اءة: تؤ تؤ سبق وقولتلك انتي بتاعتي مستحيل تكوني لحد غيري. قلب بخوف ووشها بقا
والمدرب لما عرف ان دى اول مره ليا كان متفهم الامر وبدأ معايا وحده وحده وبصراحه طريقته معايا سهلت الامر عليا كثيرا وخففت من وطأة الامر عليا لانى كنت ميته من الخوف وبدات الأمور تسير بالتعود والخوف والرهبه تزول مع الوقت ومرت الايام وكنت بدأت انسى امر امى بعد ان ذهبت لها اكثر
بصتله ليا بقرف وكملت طريقها بدموع بس اتفجاءت بالي بيحاول يحط ايده علي خدها يمسح دموعها ز*قته ليا بغضب فشدها بع*نف وقتها اتعصب ليا وضر*بته كف كان فيه كل الغضب والحسر*ه الي جواها فاتضايق الشاب ولسه بيردلها الكف لقي الي مسك ايده وبيضر*به كانت ليا من كتر الدموع مش شايفه قدامها ولا مين ف
وهدان: مش بعد كل السنين دي نتعري للخلق وكل اللي شقيت عشانه دا شقي العمر … نوح: يستحيل حد ياخد مني مرتي عثمان: انت اكده جوازك باطل منيها نوح: انا وانت وجدي عارفين ان جوازها من عمران هو الباطل .. تؤتؤتؤ….بيبصوا علي الصوت بيدخل واحد مبتسم اللي يشوفه بهيئته يقول عليه عنده 40 سنة..
”رواية ملك القاسE ” ?كاملة ? قصة حقيقية كاملة? Read More »
”رواية طعNت في شRفي ” ?كاملة ? قصة حقيقية كاملة? Read More »
اسبك الدور عليكى وفعلا دخلت عليكم كلكم واترعبتى وجيتى برجليكى ولسه ماكنتش خلصة خطتى كان لازم اتخانق مع اخوكى عشان اخليه يضربنى واروح اعمله محضر بسرعه عشان الهيكى فيه واشل تفكيرك ومااخلكيش تقولى اشتكى وفعلا حصل الى كنت مخططله اخوكى ساعدنى كتير لما عصبته واتعصب بسرعه وضربنى وعملتله محضر وبكده خليتك وحيده وانتى بتواجهينى
”قصة رواية لـ ـغـ ـZ جـوازه ” ?كاملة ? قصة حقيقية كاملة? Read More »
وها قد أتى اليوم الذي يرد الحق لصاحبه وأن أشرب من نفس الكأس الذي أشربت به غيري وها هو اليوم الذي به قلبي مع من أحببت كما ت قلب من أحبتني وقام بتطليقي وقال أنه سيخبر الكل أنه هو سبب الطلاق وسيقول أني اكتشفت أنه يعمل بشيئ ممنوع وطلبت الطلاق وبهذا
”أنا وZوجي وحبيبي فE شــ ـقـ ــة واحدة كاملة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
طعنـ..ة السكـ…ين ، حاول الطبيب ان يخفف علي وقال انها شهيدة ومغدورة لماذا الحزن، اتصال بتلك اللحظة من ابي هدى يبكي .. قال : هدى # من على الطابق الثاني! اغلقت الهاتف وقلت شتان بين و لكل شخص خاتمة مختلفة .. لم اعد اقوى على شيء ثم #بكيت . #هنا_كانت_النهاية
”قصة هدى_فتاة _ متمرSة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
” امه كانت بتعيط ومنهارة ، كانت بتترجاه ولكن هو مكنش سامع اي حد ، حسن مشي من البيت و امه نزلت وراه تلحقه ، باب الشقة اتقفل يوسف عشان خاطري اسمعني ، انت فاهم الموضوع غلط ، هو اللي كان بيحاول معايا ، انا كنت بمنعه وحتى مكنتش عايزة اقولك عشان متخسرش اخوك