فتكات

روايه زوجة با الاكراه الجزاء الثالث

لو وافقت علي جوازي من جوزك يبقي ليا شروط قولتها وانا بمسح دموعي …ابتسمت وقالت: -قولي شروطك – ابني اللي هخلفه هيعيش معايا ضحكت مريم وقالت: -ومش عايزة جوزي علي البيعة كمان ؟!انتي بتستهبلي يا روح امك ؟!! -مريم  -بلا مريم بلا قرف …انتي عايزة تبوظي اللي هعمله عشان عواطف غبية …ابنك ده هيكون ابني….لانه […]

روايه زوجة با الاكراه الجزاء الثالث Read More »

روايه زوجة با الاكراه الجزاء الثاني

سكت وانا بسمع كلامها …المبلغ كان مغري …مش عشان انا طماعة …بس مبلغ زي ده هيغير حياتي…لما اتجوزت كرم كنت بحبه لدرجة غبية…وللاسف سحبتله قرض عشان مشروعه من غير اي ضمانات منه ….والمشروع نجح ولما نجح رماني بديون كبيرة للبنك …ديون انا مش عارفة اسددها من فين …عشان كده كان صعب اخد حضانة الأولاد لان

روايه زوجة با الاكراه الجزاء الثاني Read More »

روايه زوجة با الاكراه الجزاء الاول

انتي ازاي عايزاني اتجوز عليكي واحدة تانية انتي مجنونة ؟! قالها زياد وهو متعصب  -اومال عايزني اعمل ايه يا زياد اشوف ثروة جدك بتروح مننا ….هو عايز حفيد وهيديله كل ثروته …دي فرصتنا الوحيدة  بصلها بذهول مش مصدق ان مريم حب حياته تبقي جشعة كده لدرجة تجوزه واحدة تاني عشان يخلف  كملت مريم كلامها وقالت

روايه زوجة با الاكراه الجزاء الاول Read More »

مأساة.. قصة طبيبة مشردة تعيش وسط القمامة وأسرتها رفضت تسلّمها (فيديو)

أثار فيديو تفاعل معه الكثير على مواقع التواصل الاجتماعي في مصر الفترة الأخيرة، حيث ظهرت في الفيديو سيدة أربعينية تدعى نسرين، وتعيش مشردة وسط القمامة بمنطقة التبة شرق القاهرة في مشهد مأساوي. وأثار الفيديو تعاطفا واسعا من رواد مواقع التواصل الاجتماعي، ما أدى إلى تدخل إحدى دور رعاية كبار السن بلا مأوى لإنقاذ تلك السيدة

مأساة.. قصة طبيبة مشردة تعيش وسط القمامة وأسرتها رفضت تسلّمها (فيديو) Read More »

تحت شجرة في الصحراء.. العثور على جثـ.ـة شاب مصري في السعودية متغيب منذ 5 أشهر

عثرت الأجهزة الأة بالمملكة العربية السعودية على جثمان شاب مصري متغيب في ظروف غامضة منذ أكثر من خمسة أشهر، ملقى تحت شجرة بوادٍ بصحراء المملكة قرب الرياض. الشاب يُدعى محمود محمد عبدالسلام من قرية كوم الحجنة بمركز بيلا بمحافظة كفرالشيخ. وقال والده محمد عبدالسلام، موجه سابق بالتربية والتعليم بكفرالشيخ لـ«المصري اليوم»، والوع تذرف من عينيه،

تحت شجرة في الصحراء.. العثور على جثـ.ـة شاب مصري في السعودية متغيب منذ 5 أشهر Read More »

رواية قات’له مظلومة الفصل الاخير

بدأت اذهب لطبيبه نفسيه ..عندما شعرت بأنني لست بخير.. مضت الايام وانا افكر كيف سانتقم لنفسي خاصه وقد بدأ يجبرني هاشم على شرب الخ’مر والت’عاطي..  حتى اصبحت اشعر بانني بلا روح وبلا مشاعر ..حتى ذهبت صباحا الى الطبيبه النفسه  واخبرتها بانني لا استطيع النوم وطلبت منها ان تصف لي منوم جيدا وقوياً لاستطيع النوم..وبالفعل ..احضرته..ووضعته

رواية قات’له مظلومة الفصل الاخير Read More »

رواية قات’له مظلومة الفصل الثالث

بقلم نوره عبد الرحمن  وصل هيثم وعيناه محتقنات  بالدماء قلق على تلك الفتاه ومعه والدها مسرعا ليستقبله الحرس الذي كان امام غرفة الفتاه ليتكلم باحترام سيد هيثم بقلق هل اصابها مكروها.. الحارس لا سيدي لقد استطعنا مع امن المشفى السيطره عليهم وحجزهم في احدى الغرف زفر الاب بارتياح واطمىنان وتنهد هيثم براحه ليامر بنقلهم الى

رواية قات’له مظلومة الفصل الثالث Read More »

رواية قات’له مظلومة الفصل لثاني

اسرع هيثم يلتقط الفتاة من الأرض حاملا اياها بين ذراعيه الى اقرب مشفى … والدم’اء تتدفق من معصمها… بعد ان اطمئن الجميع على الفتاة أنها بخير وأخبرهم الطبيب بأنها لن تستيقظ الآن وانها تحتاج الى الراحة … أخذ هيثم والدها ليستكمل التحقيق.. الاب بحزن وانكسار لا اعلم الكثير ياسيدي فأنا لم اراها منذ زمن. هيثم

رواية قات’له مظلومة الفصل لثاني Read More »

رواية قات’له مظلومه الفصل الاول

صدم الجميع من هذه الواقعه فتاه في الرابع والعشرين ت’قتل زوجها واربع رجال اخرين بطريقة وحشية ليخرج الجيران على الصرخ ويصدموا بما رأوو… دخل المحقق هيثم الشقة بعد ان وجد بابها مفتوح ليجد فتاه تحتضن ساقيها تضحك وتبكي  بنفس الوقت بيدها سكي’نا تتقاطر منه الد’ماء بمشهد مأساوي خمسة جث’ث ملقاة على الارض مقط’عه الى اشلاء

رواية قات’له مظلومه الفصل الاول Read More »

لقد طل زواجي الجزاء الثالث والاخير

بت تلك في بيتي وبعد صلاة الفجر سمعت سلفتي وهي وتدق باب بيتي بقوه خرجت مسرعه وفتحت لها الباب وسالتها عما حدث قالت لي ان زوجي وزوجها انقلبت   ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

لقد طل زواجي الجزاء الثالث والاخير Read More »

ابن عمى اعت’دى عليا».. آخر كالمات فتاة قبل س’قوطها من أعلى عمارة بالبحيرة

شهدت مدينة إيتاي البارود التابعة لمحافظة البحيرة، اليوم السبت، حادثًا مأساويًا، حيث لقيت فتاة في العقد الثالث من العمر مصرعها إثر سقوطها من الطابق الخامس بمنزلها، وتم نقل الجثة لثلاجة حفظ الموتى بالمستشفى العام تحت تصرف النيابة العامة. وتلقى اللواء أحمد خلف، مدير أمن البحيرة، إخطارًا من مأمور مركز شرطة إيتاي البارود يفيد بوصول المستشفى

ابن عمى اعت’دى عليا».. آخر كالمات فتاة قبل س’قوطها من أعلى عمارة بالبحيرة Read More »

قدام المعازيم | أبّ يطلّق زوجته في الميكروفون ليلة زفاف ابنته بد..مياط

فوجئ المعازيم خلال الاحتفال بزفاف العريس وة بإحدى القاعات بمحافظة ياط ، بوالد ممسكا بالميكروفون لتهنئة ابنته، وبالفعل بدأ بالتهنئة لابنته ثم قال وبالنسبه لأم ه انتى طالق بالثلاثة. حالة من الذهول انتابت جميع الحضور من المعازيم سواء من اهل او اهل العريس او المعارف من الحضور . وأكد احد شهود العيان ممن كان موجود

قدام المعازيم | أبّ يطلّق زوجته في الميكروفون ليلة زفاف ابنته بد..مياط Read More »

قصه العائلة الجزاء الاخير

  – هشش.. أعمل ايه! أعمل ايه! لقيتني بشيل الإيد الي على بوقي، بصيت ع الباب لقيت كيان ضخم قدامه، بيحاول يمد إيده ناحيتي، مقدرتش أشوف ملامحه، مفيش أمل أخرج، اضطريت أجري بعيد عنه، زي المجنون في وسط الشقة، عمال أخبط في الحيطان، لقيتني وصلت لأوضة أختي الصغيرة، أيوه عند التسريحة، بنبقى شايلين في الدرج

قصه العائلة الجزاء الاخير Read More »

قصه العائلة الجزاءالثالث

ت   بس بسبب التوتر دوست على الاسبيكر! – يا ابني ساكت ليه؟! يا شادي.. اتشليت في مكاني أول ما الصوت طلع عالي جداً، عالي.. لدرجة إنهم ثبتوا فجأة في مكانهم و.. بصولي براحة، كلهم، في نفس الوقت، دي مش بصة طفل عنده ٩ سنين ولا طفلة عندها ٧ سنين! أبويا.. قصدي الي فاكره أبويا

قصه العائلة الجزاءالثالث Read More »

قصه العائلة الجزاء الثاني

– رايح فين؟! حاولت أتمالك نفسي وأنا بقوله إني داخل أوضتي، ابتسم ابتسامة غريبة وهو بيشاورلي براسه ورجع يتفرج على التليفزيون، دخلت الأوضة قفلت على نفسي، كنت سامع صوت ضحكهم بره، رقم أبويا اتصل، فضلت مركز في الاسم حبة، في حاجة غلط! رديت، اتنفضت من مكاني لما لقيته صوت أبويا.. – يا ابني ايه الي

قصه العائلة الجزاء الثاني Read More »

قصه العائلة الجزاء الاول

جسمي اتلبش لما قرأت الرسالة دي، لإنها.. كانت جاية من أبويا! الي كان قاعد جنبي! هو.. والعيلة كلها، الي كانوا بيفترجوا على التليفزيون، فكرت ثواني، بيهزر؟! كتب وأنا مش واخد بالي؟! بس ازاي ده أنا مشوفتهوش مسك الموبايل تماماً! المفروض إن أبويا وأمي وأخواتي الصغيرين كانوا عند جدي وأنا مروحتش معاهم عشان كنت خارج مع

قصه العائلة الجزاء الاول Read More »

روايه زينه الصغيره الجزاء السادس والاخير

احد العساكر: الاستاذة زينه مطلوب القبض عليها بتهمة تحر”يض الانسه ملك انها تشتغل في الاعمال المشبو”هه والضعا”رة والانسه ملك كانت بتدفع عن نفسها. ادهم وال يلي معه بصة: ايييه انت بتقول ايه. العسكري: بقول يلي حصل يا باشا. ادهم ببرود يسبق العاصفه: سيب ايديها. زينه كانت علي اخرها ادهم وعه حر”قتها: لا مي.. ادهم بفحيح

روايه زينه الصغيره الجزاء السادس والاخير Read More »

رواية زينة صغيرة الفصل الخامس

الدكتوره خرجت وكلها اسف وحزن: للاسف عينها طارت و حصلها تشو”هه غير انه الانهيار وتعبها اتسبب في نزول ال. الكل بصة: ايهههههه دي طالبة ازاي. الدكتورة بتوتر: هو دا يلي حصل. ادهم ببرود: انا مبمدش ايدي ع نسو”ان معاكي دقيقه لو مقولتيش مين ك وقالك تقولي كده ورحمه امي مهر”حمك. الكل انص وصحاب زينة كذلك

رواية زينة صغيرة الفصل الخامس Read More »

رواية زينة صغيرة الفصل الرابع

زينه مردتش ولسه هتمشي ملك شدتها من طرحتها قلعتها ب وعورتها بالد او بالاحرى كان ( مو*س) كان في ايد ملك زينه بقا وشها يجيب د”م والناس كلها بتتفرج. ادهم ب اعمى زق ملك علي الارض و غطا شعر زينه يلي اول ما شفت د”مها اتصت وقعت الواعي صاحبها جريوا عليها جري. ادهم لاحد البوابين

رواية زينة صغيرة الفصل الرابع Read More »

رواية زينة صغيرة الفصل الثالث

المراقب ب: فعلا غش سلمى ورقتك وهيتعملك محضر غش دلوقتي. زينة مش فاهمة اي حاجة: محصلش والله يا مستر مش غشيت ولا الورق دا بتاعي حتي. المراقب ب شد الورقه: برررا اطلعييي برااااا. زينه بحزن ورجاء: اسفه مش هطلع دا امتحان واظن في كاميرات مراقبه هنا تقدر تراجعها كويس. ملك بتوتر فهي اصلا مكنتش تعرف

رواية زينة صغيرة الفصل الثالث Read More »

رواية زينة صغيرة الفصل الثاني

زينه باسته من خده ابتسم تؤ تؤ من هنا. شاور علي ه وهي اتخضت: لا عيب يا عمو. شهاب ا شدها من ايديها ووو ااااايييي. بتقع من ع وهي منفوضه: اه ياضهري يانا ايه دا. شادية بتداخل جري علي بنتها: في ايه انتي وقعه كده ليه. زينة بتفوق: احيه كنت بحلم لا دا بجد والله

رواية زينة صغيرة الفصل الثاني Read More »

Scroll to Top