Author name: admin9

رواية دعينا نعود كما كنا. الجزء الرابع

رواية دعينا نعود كما كنا كاملة بقلم شروق خليل عماد غسل و خرج و شاف ندا دخل عليها فجأه و ندا مكنتش واخده بالها عماد : الا انت اتأخرتى كدا ليه يا حلوه ندا اتخضيت و رميت الصينيه من ايديها معتز سمع الصوت و دخل بفزع : ندا معتز شاف ندا واقفه خايفه و مفز*وعه […]

رواية دعينا نعود كما كنا. الجزء الرابع Read More »

رواية دعينا نعود كما كنا. الجزء الثالث

ندا : هتطلقنى امتى معتز : نعم يختى ؟! مين قال انى هطلقك ندا بصتله بعد.م فهم و بعدين اتكلمت : لو علشان بابا ووعدك ليه فدا عادى احنا مش مجبرين نكمل في اللعبه دى معتز : بس أن… الباب خبط و معتز قام يفتح : ماما نبيله حضـ.ـنته : حبيبي وحشتني معتز بتعلثم :

رواية دعينا نعود كما كنا. الجزء الثالث Read More »

رواية دعينا نعود كما كنا. الجزء الثاني

معتز : طالعالى ببجامه و البواب هنا يا هانم ندا استوعبت : ايه دا معتز انت هنا صباح الفل يا غالي معتز شدها من ياقه البجامه : هههه لا انا هناك يا خفه ندا بعدت عنه : طيب بس سيب بس أنا نسيت اننا كدا يعنى و نديت على ماما علي اساس انى في بيتنا

رواية دعينا نعود كما كنا. الجزء الثاني Read More »

رواية دعينا نعود كما كنا. الجزء الأول

رواية دعينا نعود كما كنا كاملة بقلم شروق خليل ­ ندا بدون وعي و عد..م فهم : انت عملت ايه ! احنا عملنا كدا ليه ، انت اتجــ..ــوزتنى ليه معتز : صعبتى عليا ندا : صعبت عليك و لا صعبت عليك نفسك ! زعلت على نفسك علشان حبيبتك هربت مع خطيبي في يوم فرحي !

رواية دعينا نعود كما كنا. الجزء الأول Read More »

سلفتي الفرفوشه

سلفتي من النوع الفرفوش اوي بتحتفل كل دقيقه *****يه البيت عباره عن بهجه افتكر في يوم كان فيه مناسبه في العيله وفرح وكده يعني اخدتني وقالتلي تعالي يا ام كريم بدل ما انتي مق×شفه كده اظبطك ورحنا لكوافيره ظبتنا من حنه لكله وهي دفعت الحساب وقالت وآلله ابدا علي حسابي ­ ­ ­ ­ ­

سلفتي الفرفوشه Read More »

قبر أم أحمد. الجزء الخامس

فتحت باب الاوضه وصرخت بصوت عالي جري احمد وسالم لقيوا دم بينزل م السقف وبيتكتب ع الارض بيه المو ت ليكم جميعا وفجاه الد. م اتمسح ومالقيوش حاجه كلهم وقفوا مكانهم مرعوبين مش عارفين يتحركوا ماعادا سالم سالم جاب مصحف وقعد يقرا ايه الكرسي وكل اما يقرا يحس بهوا شديد ف الشقه لدرجه انه حس

قبر أم أحمد. الجزء الخامس Read More »

قبر أم أحمد. الجزء الرابع

الصوت قرب قرب اكتر سالم وقع علي الارض واغمي عليه احمد. سالم فوق يا سالم الصوت بداء يقرب من احمد احمد فوق يا يا سالم بسرعه فوق احمد بيبص وراه وهنا كانت المفاجآه الكبري لقي عفريت جسمه مقطعو ووشةقبيح جداوبيجيب د. م من كل مكان وجاي عليهم وبصوت غريب جدا يقول انتو كلكم هتمو تو

قبر أم أحمد. الجزء الرابع Read More »

قبر أم أحمد. الجزء الثالث

و فجاه سكت صوت الصريخ لكن حسوا بهوا وان في حد واقف وراهم بصوا وراهم وصرخوا جامد اوووووي لما شافو ابو محمد وجنبو القط الكبير اللي كان مع الست اللي علي السطوح وابو احمد كان علي هدومو دم كتير وطبعا محدش هيسالو اي اللي حصل لانو معاه الزهايمر واخدو ورجعو علي البيت سالم: احمد تعال

قبر أم أحمد. الجزء الثالث Read More »

قبر أم أحمد. الجزء الثاني

احمد : وقالنا #Come ده معناه اننا لازم نروح حالآ محمود : هنروح فين !! احمد : قبر امى .. فى حاجه هناك هتخلينا نفهم .. هو انتوا ناسيين امى ماتت ازاى !! محمد : يا عم وحد الله بقى مش كل شويه تفتكر الحوار ده .. يلا نروح المقابر جايز نفهم فى ايه اتصلوا

قبر أم أحمد. الجزء الثاني Read More »

قبر أم أحمد. الجزء الأول

ـ أحمد اصحى ي احمد = ايه ي ماما ف ايه – الأستاذ حسن ابو صاحبك محمود بيقولوا مش لاقيينه من امبارح والدنيا مقلوبه = ماشى ي ماما اطفى النور وانا شويه وهصحى – يابنى اقف يابنى دور معاهم وشوف الراجل فين = ي ستى انشالله عن امه ما رجع سيبينى انام – ياعنى اييييييييه

قبر أم أحمد. الجزء الأول Read More »

رواية اريد غفرانها. الجزء السابع

بقلم سولييه نصار♥️ -يعني ايه عايزة تجوزيها ؟!! صرخت بغضب في امي بعد ما مشيوا أهل المهندس…بصتلي امي ببرود وقالت: -احمد مهندس بترول محترم … معجب بأيات وعايزها وعارف ظروفها ومستعد يخليها تكمل تعليمها ومش معترض أنها تشتغل لو حابة وغير كده ظروفه مرتاحة ومش شخص متكب*ر نرج*سي فاكر الناس أقل منه … قولي بقا

رواية اريد غفرانها. الجزء السابع Read More »

رواية اريد غفرانها. الجزء السادس

-اطلع برة .. قالتها ايات ببرود وهي بتشاور علي الباب …وقفت وقولت: -ايات فكري كويس انتي لسه بتحبيني وانا اهو بعرض عليكي الجواز …بس هيكون عرفي … كده كده أنني خلاص محدش هيتجوزك بعد ما أنا طلقتك فدي فرصة ليكي وانا هخليكي تكملي تعليمك متقلق… سكت فجأة وانا بحس بقلم علي وشي …بصيتلها بذهول…معقول ضر*بتني!!!

رواية اريد غفرانها. الجزء السادس Read More »

رواية اريد غفرانها. الجزء الخامس

-ايه ده يا هانم … صرخت وانا برمي البرشام في وش رهف بعد ما طلعت من الحمام ….بهتت للحظات وبعدين وشها بقا بارد وهي بتلم البرشام وقالت ببرود: -ده برشام منع الحمل انت دكتور واكيد عارف … مسكت دراعها وصرخت فيها وقولت: -انتِ هتستهبلي يا حبيبتي؟!ما أنا عارف انه زف*ت ..السؤال هنا ده معاكي ليه…

رواية اريد غفرانها. الجزء الخامس Read More »

رواية اريد غفرانها. الجزء الرابع

كانت لسه امي هترد بس سبقتها ايات وهي بتقول ببساطة: -طبعا يا ابن عمي هنحضر خطوبتك انت مهما كنت من دمي واكيد مش هفوت المناسبة دي …ألف مبروك مقدما ومتقلقش أنا وماما هنحضر مش هنسيبك لوحدك في يوم زي ده … بهت وانا ببص عليها …محسيتش انها منه*ارة وهي بتكلمني بالعكس تماما كانت بتبص في

رواية اريد غفرانها. الجزء الرابع Read More »

رواية اريد غفرانها. الجزء الثالث

-حرام عليك …حرام عليك .. قالتها ايات. هي بتبكي …كانت بتبكي جامد وانا معرفتش أهديها …كنت بحاول بس هي دخلت في نوبة هيستيرية لدرجة اني خوفت عليها … -ايات قالتها امي بقلق …وبعدين بصتلي وقالت بحزم: -اطلع برة … طلعت بسرعة .. بعد ما مشي …قعدت ام انس جمبها وحضنتها …قالت ايات وهي بتبكي: -طلقني

رواية اريد غفرانها. الجزء الثالث Read More »

رواية اريد غفرانها. الجزء الثاني

-ايات….ايات بنتي قومي … كانت امي بتفوقها بعد ما شيلتها وحطيتها علي السرير …فاقت ايات وبصتلي بتعب وصدمة … اتكلمت بصوت واطي: -صح اللي سمعته ده هتطلقني ؟!! -مش وقت ال… بس هي قاطعتني وقالت بإ*نهيار: -انت بتحب واحدة تاني وهتطلقني اتدخلت امي وقالت: -يا بنتي ده كلام فارغ اكيد قاطعتها وانا برد رد قاطع:

رواية اريد غفرانها. الجزء الثاني Read More »

رواية اريد غفرانها. الجزء الأول

-تتجوزيني يا رهف قولتها بحب وانا بمسك ايديها وشها احمر وابتسمت بس سحبت ايديها فجأة وهي بتقول بتوتر: -بس مراتك .. هزيت راسي ومسكت ايديها وقولت: -انا بس كاتب كتابي علي ايات لكن مش معترف بيها انها مراتي -بس دي حب سنين يا انس اتنهدت وانا برد عليها وبقول: -بس الوضع دلوقتي اتغير…أنا مبقتش احبها

رواية اريد غفرانها. الجزء الأول Read More »

«عـ.ـزل الحالة فورًا».. «الصحة» تنشر تعليمات للمستشفيات للتعامل مع حـ.ـالات الكوليرا

«عـ.ـزل الحالة فورًا».. «الصحة» تنشر تعليمات للمستشفيات للتعامل مع حـ.ـالات الكوليرا عممت وزارة الصحة والسكان دليلا استرشاديا على مستشفياتها وقطاعاتها المختلفة للتعامل مع الحالات المصابة بالكوليرا حال اكتشافها، ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

«عـ.ـزل الحالة فورًا».. «الصحة» تنشر تعليمات للمستشفيات للتعامل مع حـ.ـالات الكوليرا Read More »

قصة أنا و حماتي. الجزء الخامس

بعد ما امير بيكمل كلامه بيقولها لما رجعت مصر ادور علي اهلي لقيت الباب مقفول وكمان محدش من الجيران بيقولي اهلي فين كنت بتحرق من جوايا مكنش فاضل الا اختي الكبيره اماني اللي اروح اسالها يمكن الاقي عندها اجابه وروحتلها البيت لقيتها الحمد لله وقفت تبصلي شويه واﻻخر اترمت في حضني وعيطت سالتها عن اهلي

قصة أنا و حماتي. الجزء الخامس Read More »

قصة أنا و حماتي. الجزء الرابع

بعد ما رجعت البيت وكان لازم اني افكر ازاي اكمل الانتقام من حماتي زودت الجرعه شويه مع شمس واللي بسببي اتنقلت للمستشفي وقعدت هناك وكان فاضل باسل اني اتخلص منه ورتبتله مصيبه خليته ينتقم من نيروزا واتحبس وكنت عارف انه هايتحكم عليه بالاعدام بس مكنتش قادر اصبر خالص بس اللي حصل خلاني اتراجع لما جالي

قصة أنا و حماتي. الجزء الرابع Read More »

قصة أنا و حماتي. الجزء الثالث

بعد ما سمعت شمس بتصرخ جريت علي الاوضه لقيتها مكسره المرايه وايديها متعورة اخدتها برا الاوضه وقلتلها مالك في ايه وقفت النزيف واخدتها لاوضه تانيه خالص وفضلت اهدي فيها لعند ما بقت هاديه خالث ولما سالتها مالك قالت انها شافته في المرايه بيبصلها وبيضحك وبيقولها هياخد ابنك انا خايفه يا امير البيت ده من وقت

قصة أنا و حماتي. الجزء الثالث Read More »

قصة أنا و حماتي. الجزء الثاني

بعد ما اتجوزت شمس اللي كانت جميله جدا كنت كل اما للاقي نفسي بميل ليها وهانسي القضيه اللي المفروض اني موجود هنا عشانها هنا ادخل للمكتب واطلع منه ظرف افضل ابص فيه شويه وبعدها احس ان جسمي فيه نار لو طلعت برا مني هاتحرق العالم كله كله وده كان لازم عشان افضل فاكرهم المهم انا

قصة أنا و حماتي. الجزء الثاني Read More »

قصة أنا و حماتي. الجزء الأول

بصراحه اترددت كتير اني اكتب قصتي بس انا ضميري اتعذب كتير قبل ما اتكلم في الموضوع ده مش عارف انا بعمل كده ليه او ايه اللي انا عملته هو فعلا انا كده وﻻ انا بس انجرحت في اللي حصل وكان لازم انتقم واخد حقي كلامي مبهم محدش هايفهمه منكم بس صدقوني لو حد منكم مكاني

قصة أنا و حماتي. الجزء الأول Read More »

رواية رحلة مريم. الجزء العاشر

بعد ما أبو نوره قت*ل ام نوره و نوره انت*حرت و في الأخر ابوها انت*حر _________________ ناهلة :غريبه اوي نوره مجتش تساعدني زي ما اتفقنا انا لازم اتصرف ده انهارده خطوبه و كمان ممكن يكون كتب كتاب ناهلة استنت ل بليل و اتنكرت وراحت علي حفله الخطوبه و الباب كان مفتوح و الدنيا كانت متزينه

رواية رحلة مريم. الجزء العاشر Read More »

Scroll to Top