Author name: admin9

رواية ابني ازاي. الجزء الثالث

ندي ب*خ*ضه: ماما انتو فين منال بعياط: تعالي بسرعه يندي ندي: انتو فين في ايه منال: اخوكي تعبان اوي وعايز يشوفك في مستشفي******* ندي بخوف: تمام نا جايه حالا ونزلت اجري وقفت تاكسـ:ـي وروحت عالمسشتفي ندي بخ*ضه: فين محمد يماما فين منال بعياط: الاوضه دي اهي خشي عايزك ندي بلهفه: محمد انت كويس محمد بتعب: […]

رواية ابني ازاي. الجزء الثالث Read More »

رواية ابني ازاي. الجزء الثاني

ندي بصد**مه: انت بتعمل اييييه لقيتو جري حاولت الحقو معرفتش شوفتو وهوا بيحط الورقه قدام الباب شوفتو بعيني روحت اشوف الورقه “كريم بقا بيحبك ونا هكون مطمن انو معاكي ياندي” ندي معنه كده ان الشخص ده يعرفني و لو كريم كان ضايع اكيد كان اهلو هيخدو ده حد قاصد انو يعيشو معايا بس نا مش

رواية ابني ازاي. الجزء الثاني Read More »

رواية ابني ازاي. الجزء الأول

رواية ابني ازاي الفصل الاول بقلم ملك كونت ماشيه ف الشارع لقيت طفل جاي يجري عليا كريم الطفل: ماما مااما نا كريم بصيت حواليا يمكن مش نا روحت قولتلو ندي: نا مش ماما يحبيبي كريم بعياط: لا نتي ماما عمو قالي انك ماما ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية ابني ازاي. الجزء الأول Read More »

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الخامس

صحيت تاني يوم وودعت طارق شغله اللي معرفش هو إيه أصلا لحد دلوقت ومهتميتش إني أسأل هيكون إيه يعني أكتر من اللي أنا فيه قفلت الترباس بتاع الباب الرئيسي جريت ع المكتب مسكت الأجندة فتحتها أشوف كتب حاجة جديدة ولا لا لقيته مكتبش جريت ع المراية بسرعة قولت الطلاسم فتحت المرايا دخلت جواها وكانوا البنات

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الخامس Read More »

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الرابع

ولما طارق رجع سألني عن الأكل قولتله إني معملتش لإني تعبانة سألني عن السبب ولونه بقي أصفر وأخضر وقلب الوان الطيف ، قولتله لا أبدا شويه أرهاق ، فباس إيدي ودخل يغير هدومه ويطلب أكل ، كنت عاوزة أجيبه من رقبته وأقتله بعد اللي عمله في بنات الناس دا بعد ما خرج من أوضته الأكل

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الرابع Read More »

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الثالث

أنا أمبارح طول الليل وأنا بفكر إيه هيحصلي لدرجة إني من كتر التفكير تعبت ومحسيتش بنفسي الإ وطارق بيصحيني كنت مضايقة منه جدا وخايفة بس مبينتش وقومت عادي حضرتله الأكل وجهزتله هدومه وقولت بمجرد ما يمشي أنا ههرب علطول ، ولما طلع من البيت لبست هدومي بسرعة وروحت أفتح الباب لقيته مقفول ..أنا عمري ما

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الثالث Read More »

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الثاني

ولما فوقت لقيت نفسي علي السرير في الأوضة وجوزي طارق قاعد جنبي وماسك إيدي ومخضوض جدا ، إيه دا وكمان عنيه طبيعية أول ما بدات اركز وافوق كويس سبت أيده بسرعه وانزويت في جنب السرير واتلزقت في الحيطة وأنا خايفة منه ، حاول يطمني وكدا قالي مالك انا كنت بشرب ورجعت لقيتك مغمي عليكي بس

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الثاني Read More »

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الأول

أنا هحكيلكم مشكلتي بسرعه وعاوزاكم تساعدوني ، أنا جوزي بيتصرف تصرفات غريبة وكل يوم بالليل أحس بيه بيتحرك من جنبي ومش عارفه بيروح فين ، قولت يمكن يعرف واحدة عليا وبيكلمها وبصراحة مهتمتش لاني معرفوش ولا هو يعرفني بس أزاي دا يحصل وهو بيعاملني كويس جدا وبينفذلي كل طلباتي وكل يوم بقوم الصبح الاقيه باصصلي

قصة ( حبسها الشيطان). الجزء الأول Read More »

قصة نعمة الامومة. الجزء الثالث الأخير

ولاء بضحك دلع: ههههه كويس اوي يا بيبي المهم هنعمل ايه في احمد انا زهقت منه. الشخص: عادي هنسـ. ـممه. ولاء بابتسامة خبيثه: ههههه موافقه. شدها ل…حضن………ه بدلع. احمد داخل بيتسحب عشان يفجئ مراته وسمع صوت ضحك دلع مايع اتعصب داخل لاقي صاحبه حياته كلها مراته في …حضن……… شخص ما. احمد بغضب طلع مسد”سه ولاء

قصة نعمة الامومة. الجزء الثالث الأخير Read More »

قصة نعمة الامومة. الجزء الثاني

ولاء بغضب: تعتذر ع ايه امك كانت بتضر”بني في عز *****ي و بتجيب جوز اختك يتحر** بياااااا فااهمم يعني ايهههه طلقنيي . احمد بص****ة: اييي انتي بتقولي ايههه. زينب بصت بدهشه: كدابة انا مستحيل اجيب حد يعمل كده انا عندي بنت و بعتبرها زي بنتي. ولاء ببرود: تحب تشوف ولما اعترضت جابت المقشه و نزلت

قصة نعمة الامومة. الجزء الثاني Read More »

قصة نعمة الامومة. الجزء الأول

رواية نعمة الامومة كاملة بقلم ميرا أبو الخير .. انا همشي ولما تلاقي حل لامك ابقي تاخدني من بيت ابويا. : يا ولاء اصبري عليا بس وانا هتصرف لو هوديها دار المسنين هوديها. .. لا يا عنيا لما تتصرف ابقا قولي مش كل مرة رغي ولك ع الفاضي. داخلت الام: في ايه يا بنتي رايحه

قصة نعمة الامومة. الجزء الأول Read More »

سيدة الجزائر

عقدت ألسنة الكثيرين لدى معرفة الخبر، صدق أو لا تصدق، فالعنوان أعلاه ليس من باب البهرجة الإعلامية بل حقيقة علمية، وحالة نادرة الحدوث في العالم، وعاشتها هذه المرة عجوز جزائرية دون أن تشعر بها، فعلا لقد *****اكتشفتت جنينا في بطنها نصف عمرها. وقد اكتشف الفريق الطبي بمصحة في ولاية سكيكدة، في الشرق الجزائري، الثلاثاء، حالة

سيدة الجزائر Read More »

رواية بداية حياه. الجزء السادس

حياه دموعهأ نزلت وشهقاتها كانت عاليه وقالت : غبى انا بحبك والله العظيم بحبك قامت بسرعه غيرت هدومها وهى بتعيط وخرجت ركبت تاكسى وطلعت على بيت والدها واول مافتحلها اترمت فى حضنه وعيطت بوجع يحي بحزن : تعالى يابنتى ادخلى دخلت مع والدها وقالت برجاء ودموع : بابا انت تعرف مكان رائد صح قولى عليه

رواية بداية حياه. الجزء السادس Read More »

رواية بداية حياه. الجزء الخامس

حياه برعشه ودموع : رااااائد أحمد بغضب : اخرررسى انتى بتحبينى انا بس وهتمشى معايا دلوقتى حياه بصراخ : لاء انا مش عايزاك ومش بحبك كنت فاكره أن بحبك بس انا بحب رائد وبس أحمد اتجنن من كلامها ولسه هيمسك دراعها ويضربها كانت هى جريت على جوه ومسكت فازه فى أيدها وقال بدموع : ابعد

رواية بداية حياه. الجزء الخامس Read More »

رواية بداية حياه. الجزء الرابع

حياه بصدمه : انت ال خطفت احمد يوم الفرح رائد بتوتر : حياه افهمينى حياه بدموع وصراخ : تفهمنى ايه ؟؟؟ يعنى انت كنت السبب فى كسرة فرحتى انت خليتنى اشك فيه وأكر”هه وهو بيحبنى انا بكر”هك يارائد بكر”هك رائد بغضب من كلامها : كفايه كده بقا انا عملت كده عشان مصلحتك انتى مش فاهمه

رواية بداية حياه. الجزء الرابع Read More »

رواية بداية حياه. الجزء الثالث

حياه بصدمه : هتخطب ؟؟ رائد ببرود : ايوه حقى أن اشوف حياتى ولا ايه رأيك حياه بدموع محبوسه : بص انا عارفه ان مليش حق أن اقولك كده بس ياريت بس تأجل الموضوع ده ولو لمده قليله عشان الناس وكده مكملتش كلامها ودموعها نزلت بغزاره غصب عنها رائد مستحملش دموعها وقال بضيق : متعيطيش

رواية بداية حياه. الجزء الثالث Read More »

رواية بداية حياه. الجزء الثاني

حياه بصدمه : رائد !!! رائد دخل وكان باين عليه التعب والارهاق وشعره نازل على وشه بعشوائيه قعد على الكرسى بتعب حياه بقلق : ايه ال حصل واتأخرت كده ليه ؟؟ رائد بصلها بجمود وبرود وقال : وانتى مالك هيفرق معاكى اووى حياه بتوتر : ا انا اسفه على طريقتى معاك الصبح بس انا قاطعها

رواية بداية حياه. الجزء الثاني Read More »

رواية بداية حياه. الجزء الأول

انتى مجنونه لسه بتحبيه بعد ماسابك يوم الفرح وهرب قالها رائد بغضب وعصبيه حياه بدموع : ايوه بحبه عشان انا مش مصدقه أن يعمل فيا كده اكيد فى حاجه غلط رائد مسح على وشه بغضب وقال : لاء مفيش حاجه غلط هو طلع ندل وجبا”ن وبعتلك ورقة طلاقك يوم الفرح وسافر وهرب عايزه ايه تانى

رواية بداية حياه. الجزء الأول Read More »

رواية ضحية لهم ولي. الفصل الرابع

جمال بحب: وحشتيني اويي انا جيت عشان اردك ليا ونتجوز تاني. سلمي لسه هترد كف قوي بينزل ع وشه: تتجوز مييينننن. جمال بغضب مسك رؤؤف من ليقته ولسه هينطق وقفهم صوت سلمي: بس انا موافقه ارجعله. رؤؤف بصدمة ساب جمال بحرج: ع عن اذنكم. سلمي مكملة: انا موافقه ارجعلك لما تبقا مـ. ـرا مش الاسم

رواية ضحية لهم ولي. الفصل الرابع Read More »

رواية ضحية لهم ولي. الفصل الثالث

ابو سلمي: بقولك ايه اسكت خالص البت دي واحدة زبا”لة اتطلقت وبنتي وهربيها . احد الجيران اخر: سيبوه يربيها دي اتلاقيها واحدة زبا”لة بحق عشان كده جوزها طلقها ما هو محدش عاقل بيطلق مراته ايلا اذا كانت ماشيه مشي مش باطل الله واعلم قفشها مع مين او بتخونه عشان كده طلقها. سلمي بتسمع كلام الناس

رواية ضحية لهم ولي. الفصل الثالث Read More »

رواية ضحية لهم ولي. الفصل الثاني

لاقت بنت ما اول مرة تشوفها: مين حضرتك. خديجه ببرود: انتي متعرفنيش بس انا اعرفك اوي كمان و تاخدي امارة انا يلي خالات جوزك يطلقك لانه ببسطة كده انا مراته الاول واتجوزك عليا. سلمي بصدمة شلت لسانه: انتي مجنونه يا ست انتي قومي اطلعي برررا بيتي. خديجه بسخريه: الصدمه صعبه مش كده بس حبيت اوعيكي

رواية ضحية لهم ولي. الفصل الثاني Read More »

رواية ضحية لهم ولي. الفصل الأول

المأذون بيديها الاوراق: امضي هنا يا بنتي. بصت البنت بحزن شديد علي جوزها يلي قرر يطلقها يوم عيد جوزاهم. سلمي بدموع رجاء: انا مش عاوزه اتطلق. الماذؤن بص لجوزها: *****ي راجع نفسك تاني البنت بتحبك. جمال بهدؤء: رجعت وعايز اطلقها النهارده ع الاقل تعتبرها هدية جوازنا. سلمي قامت ومسكت ايده: انا طول الفترة دي بعاملك

رواية ضحية لهم ولي. الفصل الأول Read More »

رواية العاشق المخدوع. الجزء السادس

ايه اكتشفت الحقيقة …الحمدلله اني رخي*صة زي امي مش ظا*لمة زيك قالتها ولاء وهي بتضحك بس الدموع كانت محبوسة في عينيها ….قرب عشان يضر*بها تاني …وسام مسكت أيده وقالت: -لا يا بابا كفاية … بصت ولاء لوسام بصدمة …وبعدين بصت للأرض بكسوف …كانت مصدومة ازاي بعد اللي عملته وسام تدافع عنها … بص ابوها لولاء

رواية العاشق المخدوع. الجزء السادس Read More »

رواية العاشق المخدوع. الجزء الخامس

مروان !!!ولاء معقول؟!! قالتها وسام وهي بتبكي …بعدين قامت وهي بتتلفت حواليها …بصيت لها بصدمة شوفت انسان مصدومة وخايفة…قومت ومسكت دراعها وقولت: -وسام فوقي قوليلي ايه الصور دي ولاء اختك ايه علاقتها بالموضوع بصيتلي وسام وهي بتعيط ….كانت بتعيط جامد وده لفت نظر اللي حوالينا …مسكت ايديها وخرجتها وركبتها العربية بتاعتي ….وانا بسوق كانت شغالة

رواية العاشق المخدوع. الجزء الخامس Read More »

Scroll to Top