قصة غلطة عمري. الجزء السادس

رواية غلطة العمr الفصل السادس 6 بقلم هاجر العفيفي ساره ابتسمت بسماجه : بس نيره مبقتش حامل وكمان هتتجوz لما عدتها تخلص أكرم بصدmمه : نننننعم !!!!! ساره ببرود : ايه أكرم بغضب : ازاى مش حامل وازاى هتتجوz ساره بحده : ملكش تتكلم معايا بالاسلوب ده وكمان انت عايزها تعيش على ذكراك ولا ايه […]

قصة غلطة عمري. الجزء السادس Read More »

قصة غلطة عمري. الجزء الخامس

رواية غلطة العمr الفصل الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي أكرم بقلق : خير يادكتور الدكتوره بابتسامه : مبروك المدام حامل أكرم بصد*مه : حامل !!!! الدكتوره : ايوه مبروك عن أذنك أكرم بصد*مه : يابنت ال أنا ال يضحك عليا دخل بسرعه ليها وشافها وهي بتعيt بشده مسكها من شعر”ها وضر”بها بالقلم وقال بغضب أعمى

قصة غلطة عمري. الجزء الخامس Read More »

قصة غلطة عمري. الجزء الرابع

رواية غلطة العمr الفصل الرابع 4 بقلم هاجر العفيفي نيره بصدmمه : سليم !!!! سليم وقف بسعاده وقال : نيييره !!! مازن : جبتى الورق يانيره نيره بتوهاان : ها مازن وهو يكتم ضحكته : نيره نيره انتبهت ليه واديته الورق وطلعت تجرى من المكتب سليم بصدmمه : مقولتش ليه أنها معاك مازن : دي

قصة غلطة عمري. الجزء الرابع Read More »

قصة غلطة عمري. الجزء الثالث

رواية غلطة العمr الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي ساره بفرحه : نيرررو عندي ليكي خبر حلو نيره بضحك : خضتيني فى ايه ساره : جبتلك شغل فى شركه كبيره جدا ومحتاجين سكرتيره خاصه للمدير نيره : بجد ساره : اه والله والمقابلة بكره أن شاء الله نيره بسعاده : الحمد لله يارب الحمد لله

قصة غلطة عمري. الجزء الثالث Read More »

قصة غلطة عمري. الجزء الثاني

رواية غلطة العمr الفصل الثاني 2 بقلم هاجر العفيفي ساره بحزن : أكرم خطوبته النهارده نيره بصدmمه : ايييه!!!!! ساره بحزن : يا7بيبتى هو ميستاهلش حتى تزعلى عليه نيره بجمود : طب انا هروح الفرح هتيجي معايا ساره : بلاش يانيره قاطعتها نيره وقالت : هتيجي ولا لاء ساره بقلة حيله : جايه معاكي نيره

قصة غلطة عمري. الجزء الثاني Read More »

قصة غلطة عمري. الجزء الأول

رواية غلطة العمr الفصل الأول 1 بقلم هاجر العفيفي : انا حامل :انتى طالق الاتنين بصوا لبعض بصدmمه نيره ضحكت بصدmمه : انت بتهزر صح أكرم بتوتر : ل لاء انا طلقتك فعلا وورقتك هتوصلك فى أقرب وقت نيره بدmموع : لاء لاء يا أكرم متهزرش انا و والله أخدت علاج كتير جدا عشان الحمل

قصة غلطة عمري. الجزء الأول Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء العاشر

عندmما أنهى عاصم الحفر كان متعرق حتى مؤ. خرته، أزاح قطرات عرق ألتصقت بجبهته نظر للقمr وتنهد، اه، كل القصص المأساويه ما كان لها أن تنتهى بتلك الطريقه. ممده على الأرض ،كانت شيماء ترفص وتركل كل شيء فى متناول ساقيها رجليها عملت حفره كبيره من تكرار رفصها بساقيها جلس مدحت على الأرض، أسند ظهره على

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء العاشر Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء التاسع

___ وضع عاصم يده على باب الدولاب ليفتحه، اغمضت شيماء عينيها فكرت انها مش ممكن تشعر بخزى اكتر من لحظة خروجها من الدولاب فى ايd عاصم ___ باب الشقه انفتح، عاصم ساب باب الدولاب وبص على باب الشقه مشي خطوتين إلى أن وصل باب الغرفه فتاه رفيعه بتنوره قصيره جريت واترمت فى حضn عاصم ___

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء التاسع Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الثامن

تستحق صفعه لتأخرك اكثر من الأزم _______أنطلق التاكسى داخله عاصم يتلوى فى بين السيارات فى الشارع المزدحم خلفه غير بعيد كانت شيماء تطلب من السائق ان لا يفقد أثر عاصم أبتعد التاكسى عن الزحمه وفكرت شيماء انها ربما غلطت لما قررت تراقب عاصم خاصه بعد إلى شافته وسمعته لكنها وصلت لمrحله مينفعش معاها التراجع، كرامتها

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الثامن Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء السابع

إياك أن تنتظر أنثى أبدآ ______. ماما، انتى لازم ترغمى هبه تسيب الزفت ده!؟ مش هستحمل اشوفه داخل شقتنا وقاعد فيها بعد إلى عمله معايا __-___ خرجت هبه من غرفتها دامعه محتقنه ، قالت بزعيق بطلى ولوله بقا ، انتى مش فاهمه اى حاجه شيماء :: انا فاهمه للحد إلى يخلينى أكرهك مهما كانت اسبابك

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء السابع Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء السادس

انا حره : قلت فى سرى لن أكون ضحية الخداع هبه :: انا اترجيتك تصبرى شويه يا شيماء، توسلتك، كل دا مش كافى بالنسبه ليكى؟ عايزه ايه أكتر؟ قلت عايزه اعرف السبب، انا مش حماره ولا حيواn من حقى أفهم! هبه، فكرت شويه، كانت متوتره ومتعصبه كان واضح على عنيها، مش هقدر اقول السبب، انا

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء السادس Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الخامس

مش ممكن يحصل أكتر من إلى حصل دايمآ بقول كده لما تقابلنى عقبه او مشكله عشان أصبر نفسى، انا كنت قاعده زى الرماد إلى فوقيه نار مشتعله، كنت سامعه هبه بتكلمه، مش عارفه ليه حسيت ان هبه تخلت عن حذرها وأعتبرت دا وقاحه، لأن صوتها كان مrتفع، كانت متعصبه جدآ قعدت أصعب فى نفسى دا

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الخامس Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الرابع

هبه قالت إنها كانت عند صاحbتها ودا أكدلى ان فيه حاجه غلط فى الموضوع وآنها مش مجرد شكوك ضميري كان بيأنبنى عليها بل حقيقه مؤكده. كلمت عاصم خطيبى ، القشه الأخيره، بعد كيف الأحوال والكلام العادى، سألته ان كان قابل هبه اختى امبارح أصلها كانت فى مكان قريب من محل عمله، عاصم نفى، قال انا

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الرابع Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الثالث

الشك عامل زى الشوكه فى الرجل كل ما تمشى بيها تتعمق أكتر وتألمك، خاصه لو كنت متأكد انك متستحقش الخيانه وإن عمrك ما عملت حاجه سيئه فى حياتك او حتى أذيت حد لكن للأسف مفيش أى ضمانه فى الحياه إنك لو شخص كويس يكون طريقك كويس مش انا إلى هتصنت على آختى، قتلت الفضول إلى

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الثالث Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الثاني

كان نفسى هبه تناm واقدر افتش تليفونها، مكنتش مبسوطه من إلى بفكر أعمله وعمrى ما تصورت الاقى نفسي فى الموقف ده، من ساعة ما شفت صورة خطيبى عند هبه وانا مش قادره امسك نفسى ولا افكر بعقلانيه والى زاد فوق دmماغى ليه صورة نيره عنده على الفون نيره أختى متجوzه بعيد عننا، ساكنه فى منطقه

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الثاني Read More »

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الأول

بعد خطوبتى بأربع شهور وانا بفتش فى تليفون أختى صدفه قابلتنى صورة خطيبى صوره مش مترتبه متاخده من غير الشخص ما يعرف عشان كده مش مظبطه ركزت فى الصوره اكتر، الحيطان، الأثاث والمقاعد لقيت الصوره فى شقتنا خطيبى كان قاعد على الكنبه وجزء منى ظاهر لكن أختى قاصه الصوره أختى كانت فى المطبخ وكانت داخله

رواية خيا.نة مزدوجة. الجزء الأول Read More »

قصة لم يكن زوجي الجزء العاشر و الأخير

ذهبت سمr إلى الشيخ راضي وقصت عليه الحكاية من الاول وبعد حوار طويل اخبرها الشيخ راضي بان هذا جني عاشق وقد تجسد في صورة انسان حتي يستطيع ان يتزوgها ويعيش معها سمr .. بتقول ايه يا عم الشيخ !! مين ده اللي جني عاشق؟!! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة لم يكن زوجي الجزء العاشر و الأخير Read More »

قصة لم يكن زوجي الجزء التاسع

ذهبت سمr واختها سها الي منزل الزوgية تبحث عن صورة اخري ل اياد فلم تجد حتي البوم صور الوفاف غير موجود سمr .. فين البوم صور الفرح ؟!! الصور اللي هنا راحت فين بس!! اعمل ايه بس ياربي !! اروح فين واجي ن !! فينك يا اياد وياتري انت كويس ولا لا وايه اللي حصل

قصة لم يكن زوجي الجزء التاسع Read More »

قصة لم يكن زوجي الجزء الرابع

ذهبت سمr وامها الي طبيبة النساء والتوليد وبعد فحص الطبيبة ل سمr قالت. الام .. خير يا دكتورة سمr فيها ايه؟!! الطبيبة .. خير ان شاء الله .. قليلي يا سمr انتي متجوzة بقالك اد ايه ؟!! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة لم يكن زوجي الجزء الرابع Read More »

قصة لم يكن زوجي الجزء الثالث

بعد ما سمr لما صحيت ولقيت قدامها شبح فظيع قامت مة نور الاباجورة جمبها وفضلت تتلفت يمين وشمال ملقيتش الشبح اخدت نفس عميق وشربت شوية ميه واتشاهدت وبعد ما هديت بصت جمبها ملقيتش اياد استغربت هيكون راح فين ؟!! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة لم يكن زوجي الجزء الثالث Read More »

Scroll to Top