قصة لم يكن زوجي الجزء الأول

انا سمr مهندسة ديكور سني ٢٨ سنة بابا اتوفي من خمس سنين وكنت عايشة مع ماما واختي سها بتدرس في تالتة صيدلة .. زي اي بنت كل حلمي اني يجيلي عريس كويس ومحترم وابن ناس ويكون مستواه المادي كويس ويقدر يعيشني عيشة محترمه ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة لم يكن زوجي الجزء الأول Read More »

قصة منزل الامو ات. الجزء السادس

ولقيت الدكتور بيقولي البقاء لله يبني.. ، اخوك او صاحbك ما*ت.. ، وقعت في الأرض كنت منه*ار.. ، حسين دا كان اخر حاجه باقيه ليا.. ، حسين.. ، متسيبنيش يا حسين.. ، ما*ت حسين وانا مش قادر اصدق ، بعدين ولاد عمه وصلوا علي المستشفي ، ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة منزل الامو ات. الجزء السادس Read More »

قصة منزل الامو ات. الجزء الخامس

وفضلت ادور في الأوضه علي اي حاجه مفيش اي حاجه مهمه ممكن تفه ايه الي بيحصل ، لحد ما لقيت اجنده قديمه ومه ، فتحتها لقيت فيها حاجات مش مهمه اوي ، ولا ممكن تفيدني.. لحد ما لقيت ارقام تليفون ، لكني معرفش بتاعت مين سمعت صر*خه ، كانت جايه من اوضه من الأوض ،

قصة منزل الامو ات. الجزء الخامس Read More »

قصة منزل الامو ات. الجزء الرابع

انا ( عمr ) قولت وحكيت قبل كدا عن الي حصل معايا ، ايوا الي حصل معايا والي لسا مفهمتوش لحد دلوقتي ، انا دلوقتي في المستشفي قدامي يوم واحد واخرج منها ، نايm في المستشفي وعمrي ما هتغير ، انا حزين ونفسيتي ، الدكتور مrضيش يخليني اخرج وقالي لازم راحه يوم ، واضح انك

قصة منزل الامو ات. الجزء الرابع Read More »

قصة منزل الامو ات. الجزء الثالث

gسا جاي اقوم من مكاني وانا في اوضه من اوض البيت سمعت صوت حد ماشي بيحك برجليه في الأرض في الطرقه والصوت عمال يقرب ، طلعت اجري علي الطرقه مفيش حاجه ، سألت نفسي ازاي ممكن اكون بهلو*س او عقلي حصله حاجه اومال حسين راح فين واضح ان كل شئ حقيقي تقريبآ. لازم الاقي تفسير

قصة منزل الامو ات. الجزء الثالث Read More »

قصة منزل الامو ات. الجزء الثاني

بفكر فجأه لقيت راجل عجوz معدي من جمبي رفعت راسي عشان اشوفه ، راجل شكله غريب مشوفتوش قبل كدا وفضل واقف لي ب شديد ولما ركزت في ملامحه لقيته نفس الراجل الي كنت شوفته واقف في المطبخ ليله امبارح مبتسم ولابس ابيض ، قولتله انت مين مrدش عليا وسابني ومشي قعدت انادي عليه مش بيرد

قصة منزل الامو ات. الجزء الثاني Read More »

قصة منزل الامو ات. الجزء الأول

انا ( عمr ) عايش في بيت طويل عريض لوحدي ، اخر حد كان ليا ابويا الله يرحمه من حوالي اربع شهور ، عندي اكتئاب مش بتكلم مع حد ولا حد يعرفني غير صديقي ( حسين ) ، البيت الي انا عايش فيه دا كان بيت العيله زمان اوي وانا عايش فيه ­ ­ ­

قصة منزل الامو ات. الجزء الأول Read More »

أنا وزوجي وحبيبي في في غرفة واحده الجزء الثالث

قبل ثلاث سنوات كنت على بأخت سالم وتركت خطيبها لأجلي لأنها تحbني وعنا حصل بيننا ماحصل تركتها وسافرت ت قلبها دون أن ابه بها وبعد فترة علمت أنها توفــ،،ـت ب سير. ­ ­­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

أنا وزوجي وحبيبي في في غرفة واحده الجزء الثالث Read More »

أنا وزوجي وحبيبي في في غرفة واحدة الجزء الثاني

تم العرس وذهبنا الى الفندق وكان سالم قد حجز بالغرفة التي بجانبنا دون علم زوgي دخلنا للغرفة وقال زوgي أين 7بيبك فليأتي ويأخذك ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

أنا وزوجي وحبيبي في في غرفة واحدة الجزء الثاني Read More »

قصة الممرضة والزواج الجزء الخامس والاخير

_وبكدا نقول السكوت علامة الرضا تاخديلي معاد مع الوالد أجي بُكرا؟ = ال حضرتك تشوفه، السلام عليكم (رف إن رجلي مكنتش شيلاني عشان أخرج من عنده، نفسي ال كان طالع كأن حد بيجري ورايا كان هيني، فرحتي بإن ربنا إستجابلي وجبرني كانت مطلعاني فوق ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة الممرضة والزواج الجزء الخامس والاخير Read More »

قصة الممرضة والزواج الجزء الرابع

_أدخل، إتفضلي ي آنسة شمس أقعدي = خير ي دكتور _سؤال ولا خبر؟ = سؤال! _ طيب هو خير إن شاء الله وبدون أي مُقات، أنا طالب إيدك للجواز، ولو موافقة فهطلب منك رقم الوالد وأحدد معاه ميعاد، وأنا تحت أمrه في أي طلب يقوله. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة الممرضة والزواج الجزء الرابع Read More »

قصة الممرضة والزواج الجزء الثاني

بس أنت عارف ي أحمد تعلقي بشغلي وقولتلك كدا قبل ما نتمم أي حاجة، إزاي جاي تخيرني؟ -لما سبتيني وجريتي ع الراجل الأسبوع ال فات وأنا أول مrة أجيلك المستشفى وكأن مافيش ممrضة غيرك في ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة الممرضة والزواج الجزء الثاني Read More »

قصة الممرضة والزواج الجزء الأول

بعد خطوبتي بإسبوع وبعد ما طلع عليا لفظ (بايرة) روحت المُستشفى، وخطيبي في اليوم دا جالي في مقر عملي. جتلنا حالة في الطوارئ، جريت عليها وسبت خطيبي أو منتبهتش لوجودة لما جرس الطوارئ إشتغل، جريت ع المrيض لقيت ال في كل حتة في رجلة، بسرعة ت البنطلون وملحقتش ألبس جاونتي وبدأت أحط القطن في ­

قصة الممرضة والزواج الجزء الأول Read More »

رواية ندم متأخر الجزء الثالث الأخير

رواية ندmم متأخر الفصل الثالث 3 بقلم ميرا أبوالخير هارون بصدmمه: ح حامل ا ازاي انتي عقيمه. كوثر بضحكه: هههه غبي يا رورو انت يلي عقيم وانا يلي مثلت زمان عشان مش اجرحك. هارون بصدmمه: ايهههه. كوثر بحزن: انا اتجوzت من شهر وحامل الحمدلله حرمت نفسي معاك عشان كنت مغفله بحbك دلوقتي ربنا مش بيسيب

رواية ندم متأخر الجزء الثالث الأخير Read More »

رواية ندم متأخر الجزء الثاني

رواية ندmم متأخر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير شهد بمكر وخبث: انا ابقا مrاته يا 7بيبتي. كوثر بصدmمه: ايهههه. هارون ببرود: اها مrاتي 7بيبتي. كوثر بصراخ: انت بتعملوا معايا كده لييي وانتي ازاي وفين خطيبك ازززاي بنت عمي تتجوz جوzي ازززاي. بقلم ميرا ابوالخير شهد ببرود: تؤ كان جوzك دلوقتي طالقك ويلا بقا امشي

رواية ندم متأخر الجزء الثاني Read More »

رواية ندم متأخر الجزء الأول

رواية ندmم متأخر الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبوالخير :انا هتجوz يا كوثر. كوثر بابتسامه الم: حقك بس بردو حقي اعرف لي. هارون: نفسي في عيل يقولي يا بابا نفسي حد يشيل اسمي نفسي ارجع يترمي في حضnي. كوثر بدmموع: هتتجوz عليا عشان كده وهي هترضا تكون زوgه تانيه. هارون بتوتر: ه هي مش عايزة

رواية ندم متأخر الجزء الأول Read More »

رواية ورطة مع زوجي. الجزء الثالث عشر

#اسكريبت_ورطة_مع_زوgي زقني من فوق القمة وقبل مااقع مسك أيدي فى أخر لحظة بصيت ورايا المكان عالي لو وقعت هموت مش هتكسر وبس ورجعت بصيت عليه كانت نظراته مخيفة * انت بتعمل ايه قولتها برعب وببلع ريقي بتوتر – ده هو نفس سؤالي يا مسك من امبارح وانتى سيباني في تفكيري عايز اعرف ايه إلى جرالك

رواية ورطة مع زوجي. الجزء الثالث عشر Read More »

رواية ورطة مع زوجي. الجزء الثاني عشر

بالليل شوفت اخته بتتمشي على طراطيف صوابيعها وبتتلفت كل شويه مشيت وراها لقيتها خرجت من الفيلة وراحت على الجنينة فتحت عيني بصدmمة لما شوفت ناصر أخوها قاعد على المrجيحة ووشه كله متبهدل من الdرب جريت عليهم بخضه * ايه إلى عمل فيك كده قولتها بفزع ودي أول مrه ادخل معاهم فى حوار او بمعني ثاني

رواية ورطة مع زوجي. الجزء الثاني عشر Read More »

رواية ورطة مع زوجي. الجزء الحادي عشر

*انت بتعمل ايه لاء قولتها برعب مضحك وشكله متوحش خوفني وابتسامته الخبيثة وقعت قلبي – ايه هناm فى مانع عند حضرتك قالها بلؤم ورمي جسمه على السrير جنبي بخضه بزقه بعيد علشان يقوم * انت نايm جنبي ليه قوم يالا قولتها بعصبيه ولسه بزقه وهو ما تلحلحش ولازق فى مكانه – ماتزوقيش يابت انا مش

رواية ورطة مع زوجي. الجزء الحادي عشر Read More »

Scroll to Top