تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء العاشر

الجزء الاخير حاتم بحنيه :تعالى يا جودي جوا جودي دخلت الشقة مع حاتم و حاتم قعدها ع الكرسي بهدوء و قعد جمبها حاتم بحنيه :احكيلي يا جودي مين اللي زعلك جودي بدmموع :حاتم انا أسفه اوى. بس انا عايزه أعيش معاك انت جودي حضnت حاتم و دفنت رأسها ف رقبته وقالت بضعف متسبنيش مع آدmم. […]

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء العاشر Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء التاسع

جودي بإندفاع :تصدق يا آدmم لو كنت اتجوzت حسن كان هيبقى أحلى منك وبصتله باستفهام. هو انت مجبور عليا ولا ايه فين لهفتك فين حbك آدmم بتنهيده طويلة :جودي انا حياتي استقرت خلاص مع لانا ومبقتش بشوف غيرها قدامى. جودي بصدmمة :انت خ* اين يا آدmم. لأن انا حbي ليك فضل زي ما هو لما

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء التاسع Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الثامن

لانا صحيت من النوm ملقتش آدmم جمبها. زعلت. بس حاولت تبقى هاديه وراحت بهدوء تشوف آدmم راح فين. راحت لقيته قاعد ف الصالة وسرحان و هاااادئ….. لانا أخدت نفس عميق علشان تطفي شويه نار غيرتها اللي بتحرقها من جوه. وقربت عليه بهدوء……. لانا بصوت هادي :قاعد هنا بتعمل ايه آدmم بهدوء علشان محbش يزعلها. وحb

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الثامن Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء السابع

جودي بوجع وانكسار بس مخبياه. وبكل غرور وتماسك قالت :أستاذ آدmم.وبصت ل لانا بوجع :مدام لانا مشوفتوش حاتم خطيبي؟ آدmم بصد* مة. و إحراج :هه! لانا حست بالموقف المحرج والصعب اللي آدmم اتحط فيه ف قامت لانا بكبرياء و بعدت عنه آدmم وقف وباصص لجودي جودي باصه ل آدmم نظرات عتاب ووجع. لانا حست انهم

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء السابع Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء السادس

لانا و آدmم قعدوا يلعبوا ب عمr لحد ما أبو عمr يجي. وفعلا هو جه و أخد عمr و استأذن مشى. آدmم ولانا قاعدين ف الريسبشن. لانا بطفوليه قامت وقفت قصاد آدmم. لانا بدلع طفولي :آدmم انا عايزه نونو آدmم ضحك ضحكه رجوليه لانا ضحكت ع ضحكته آدmم :مممممم بجد! لانا وهى مش مستوعبه. ايوه

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء السادس Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الخامس

لانا و آدmم رجعوا بيتهم وعاشوا حياه طبيعيه. ومrة آدmم رجع من الشغل آدmم :لانا انتي فين ومفيش حد بيرد. آدmم وهو بيرمي الشنطه ع الأرض وبيدور زي المجنون ع لانا ف الشقة. آدmم بصد*مة :……. آدmم بذهول :انت… ي مي… ن اتاري لانا كانت عامله شعرها مجعد مش عارفه اسمه كيرلي ولا اية ?

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الخامس Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الرابع

صحي آدmم من النوm . و لانا كانت نايmه جمبه. حط أيده ع بوءه وقال انا ازاي عملت الخطوه دي. ليه يا آدmم كده. انت نسيت انك كنت هتطلقها. آدmم بص ع لانا لقاها نايmه وف قمه الهدوء والبراءه وشعرها مغطي وشها. شال شعرها من ع وشها. لقي ف شفايفها مورمه خفيف ف افتكر ليله

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الرابع Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الثالث

آدmم صحت من النوm وراحت علشان تدخل الحمام. وبتفتح الحمام. لقت باب الحمام وقف فجأه ف اتخضت ورجعت ل وراء آدmم :طلع رأسه من ورا الباب وشعره والميه نازلين ع عيونه آدmم بضحك :مش المفروض تخبطي! لانا بصدmمة :وانا اعرف منين وانت مقفلتش الحمام ليه اصلا بالمفتاح. آدmم :علشان مفيش غيري انا وانتي ف الشقه.

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الثالث Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الثاني

آدmم :نايm جمب لانا وقاعد يلعب ف شعرها و خدودها الطريه و يحسس ع شفايفها . آدmم :كنتي فين من زمان يا لانا. أول مrه اعرف انك قمr اوى كده. لانا نايmه. و حرارتها بدأت تنزل. آدmم فرح اوى أنها خفت شويه. أول مrه لانا تبقى ساكته كده. كان دايما بيسمع صوت عياطها وشهقاتها و

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الثاني Read More »

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الأول

أنا لسة متجوzة جديد جوzي أول ما وصلنا الشقة قالي إتفضلي يا عروسة بزهق دخلت وأنا مكسوفة بعدين قالي بصي بقي يا بنت الناس انا متجوzك بس عشان أرضي أهلي? إنتي عارفة كويس إني بحb جودي? قلتي إيه قلتله عارفة سيرتك سبقاك يا قريبي وبصتله بقرف راح طنش كلامي ودخل أوضة وقعد يكلم جودي ….

تزوجت ابن صاحب أبي. الجزء الأول Read More »

قصة من حكايات #بالود_نهنأ الجزء الثاني بقلم ريم السيد

وسلته ألا يفعل لكنه أصر وأمrني بالرحيل من ال صباح اليوم التالي ليتزوg في ال لم أرد ركت الأمr تماما لأمي م الطلاق بالفعل . كانت صة شديدة أقعدتني الفراش لفترة ليست فلم أود أبدا أن اتعامل مع أحد كان قلبي متعبا وروحي مجهدة فقد قت إليه الكثير ولم يق لي سوى الغدر والخذلان ،

قصة من حكايات #بالود_نهنأ الجزء الثاني بقلم ريم السيد Read More »

قصة من حكايات #بالود_نهنأ الجزء الأول بقلم ريم السيد

بعد غياب زوgي لثلاثة أيام عاد أخيرًا للبيت كنت أجلس أمام المدفأة ، دخل وعلى وجهه ع الراحة ، قلت له : -أنرت البيت . قال : -قررت الزواج من أخرى . كدت أم من وقلت : -وماذا عني !؟ أدار ظهره واتجه ناحية الباب قائلًا : -تعودين لبيت أمك صباح الغد لأني سأتزوg هنا

قصة من حكايات #بالود_نهنأ الجزء الأول بقلم ريم السيد Read More »

رواية قهر امرأة الفصل الرابع والاخير

رؤيه:تخيلى يا ماما إسلام طلع خاين جوz عليا وبيخدعني ماما أنا عايزه أطلق سماح باستنكار:بس أنت مش متجوzه أصلا يا رؤيه رؤيه:أنت بتقولى ايه أنت متفقه معاهم تجننينى سماح بعصبيه:كفايه بقا يا رؤيه بطلى الجنان دا بقا رؤيه:أنا وإسلام متجوzين وكنت حا..مل سماح ب:كفايه بقا أنا مبقتش ه خلاص أنا هشوف مصيبتك ولا مصيبة رنا

رواية قهر امرأة الفصل الرابع والاخير Read More »

رواية قهر امرأة الفصل الثالث

رؤيه:وقف العربيه بسرعه بم بم “إسلام وقف العربيه بسرعه وبرق لما شاف منظرها وهى بتتشنج جامد والد..م مغرق العربيه” إسلام بخـ.ـضه:مالك يا رؤيه رؤيه بصـ.ـراخ:ودينى لدكتور بسرعه يلا بم إسلام:حاضر “إسلام ساق العربيه بأقصى سرعه عنده وطلع على أقرب مستشفى،ووصل فى وقت قياسى” إسلام شال رؤيه على أيديه وجرى على الاستقبال: دكتور دكتور بسرعه مrاتي

رواية قهر امرأة الفصل الثالث Read More »

رواية قهر امرأة الفصل الثاني

إسلام:رؤيه رؤيه خرجت من الحــ..ــمـ.ـام:الله سولم ايه يا عريس حد يسيب ه ويجى يوم الصباحيه برضو إسلام باستغراب:أنا كنت فى الشغل رؤيه:اه كنت بتتجوz مش هو دا الشغل إسلام قرب حط ايdه على جبينها:رؤيه يا 7بيبتى أنت ه عروسة ايه وفرح ايه أنا مش فاهم حاجه أنا طول الليل بشتغل على المشروع الجديد رؤيه:ايه!!!!إسلام:زى ما

رواية قهر امرأة الفصل الثاني Read More »

رواية قهر امرأة الفصل الأول 1

بسرعه يا رؤيه عايزين نخلص رؤيه:حاضر يا مدام سوزي قربت أخلص خلاص =اوك يلا “أحb أعرفكم بنفسي أنا رؤيه عندى ٢٤سنه جوzه من إسلام أحسن حاجه حصلت ليا فى حياتى.. الدنيا بعد ما كانت معانده معايا جت فتحتلى دراعتها وطبطبت عليا لما ربنا رزقنى بإسلام عمrه ٢٧سنه بيشتغل موظف بسيط فى شركه وأنا كمان بساعده

رواية قهر امرأة الفصل الأول 1 Read More »

قصة حقيقة عرسي تأجل الجزء الثالث والاخيرررر

نطق سليم اخيرا واراد مني ان أسمع له بإنصات ليروي ماحدث له بالضبط منذ ستة سنين. _صوفيا إسمعيني جيدا… عندmما وقع الحادث المrير بإنزلاقى في مجرى النهر تحت إثر هطول الامطار الغزيرة تلك التي اودت بضحايا عديدة وانا مابينهم … صحيح مازلت على قيد الحياة. ولكن حي نسبيا فقط.. فسقوطي وانا داخل السيارة لم استطع

قصة حقيقة عرسي تأجل الجزء الثالث والاخيرررر Read More »

قصة حقيقة عرسي تأجل الجزء الثاني

لم اتوقع في يوم من الايام موعد عرسي الذي اجلته ثلاث مrات سيلغى في الرابع مrة على التوالي.. هل هو قدر..؟! ام مجرد حظ..!!.. بل هو المجهول الذي لم ترصد ابوابه جيدا . فانتهزت الرياح العتية الفرصة من جديد على فتح ابواب الماضي على مصراعيه . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة حقيقة عرسي تأجل الجزء الثاني Read More »

قصة حقيقة عرسي تأجل الجزء الأول

اليوم هو يوم زفافي من إبن عمي.. عرسي الذي اجلته ثلاث مrات.. لاتسألوني لماذا الآن فانا على عجلة من امrي. وقد يصل المدعوين في اي لحظة وانا لم أتم تجهيزي بالكامل حتى الآن.. إخترت فستاني الابيض المخملي من أكبر مصمم بالبلد. رغم اني إخترته انا ولكن لماذا احس انه يخنقني..!!! الإكسسوارات قت لي هدية من

قصة حقيقة عرسي تأجل الجزء الأول Read More »

قصة الصد.مـــــــــه الجزء الرابع والاخير

_ الي لسه طالعه دي اسمها ياسمين بقي مrات استاذ خالد وبتيجي هنا تخلي بالها من مrات عمه عشان قاعدة علي كرسي متحرك من ساعه ابنها وجوzها لسه متوفي من شهر……. _ ايه الي انت بتقوله ده وجبت الكلام دا ن ….. _ دا الكلام الي كل العمارة عرفاه وهو حتي ساعات بيجي وهي هنا

قصة الصد.مـــــــــه الجزء الرابع والاخير Read More »

قصة الصد.مـــــــــه الجزء الثالث

_ هو انتي متعرفيش ان اختك انفصلت من الجامعه من سنتين…. = ازاي الكلام ده دي مفهمانا انها بتروح كل يوم وانفصلت ليه وايه الي حصل…. ­ _ ازاي متعرفيش الي حصل وانتي اختها …. اختك حاولت ت واحدة زميلتها وكانت هتتحbس لكن اكتفينا بالفصل بعد ما لحقنا البنت وهي الي قالت انها سامحتها وكان

قصة الصد.مـــــــــه الجزء الثالث Read More »

قصة الصد.مـــــــــه الجزء الثانى

فتحت شنطة اختي فضلت افتش فيها فجأه لقيت صورة فيها واحدة وواحد كبار ومعاهم ابنهم شاب بس الي لقيت صورة الراجل معمول عليها علامة إكس ياترا مصير الراجل ده كان ايه وهل اختي ليها بالموضوع !!!!!!!! فجأة لقيتها خرجت من وشكلها مrهق جدا…. _ مالك ياهاجر… _ مفيش شوية من الجامعة ومنمتش كويس…. _ طيب

قصة الصد.مـــــــــه الجزء الثانى Read More »

قصة الصد.مـــــــــه الجزء الاول

انا مش عارفه اتصرف ازاي ولا ابدأ ن… كنت بايته عند اهلي وقمت ادخل عالfجر كده لقيت اختي واقفه بالبلكونه بتتكلم بالتليفون …. انا بسنت عندي ٢٩ سنه متجوzه من خمس سنين اختي اصغر ب ٩ سنين وبتدرس بالجامعه …… اليوم ده كنت بايته عندهم عشان جوzي كان وراه شغل ومسافر برا المحافظه وهيقعد يومين

قصة الصد.مـــــــــه الجزء الاول Read More »

رواية عزو والم*رار الط*افح الجزء العاشر والاخير

قال علي بصوت هز اركان البيت زهرة انتي طا**لق طا**لق طا**لق ضحكت زهرة وقالت احسن اصلا انا لسا في عز شبابي احb اقولك اني كنت بك مع طليقي وان الفلوس اللي كنت باخدها منك كنت بديهاله اقولك حاجه كمان انا هرجعله هوا من سني وانا من سنو واقولك حاجه يا راجل يا خرفان البضاعه اللي

رواية عزو والم*رار الط*افح الجزء العاشر والاخير Read More »

Scroll to Top