21 أكتوبر، 2022

رواية حب ضائع الجزء الأولى

: أنا هتجوز قالها زين ببرود وهو بيتابع رد فعل مراته ملاك بدموع محبوسه : ومين سعيدة الحظ زين : ريهام بنت عمنا ملاك بسخريه : اها كنت متأكدة من الأول والسبب ؟ زين بضيق : علا”قه بقت ممله مش شايفه إن حياتنا مفيهاش غير النكد ده غير كمان مش عارفه تجبيلنا أطفال وبعدين ريهام […]

رواية حب ضائع الجزء الأولى Read More »

م ض،اد

النهاردة ابن الاستاذة أميرة تو،فى بسبب كثرة ال،م،ضا دات الحيوية ودى حالة حقيقية وهتبدأ تظهر بمعدلات اكتر طول مافيه سوء استخدام لل،م،ض،ادات الحيوية ..حالة وفا،ة هى فى الأصل ج،ريمة بيشارك فيها قلة وعى المجتمع وعد،م اهتمام وزارة الصحة أو رقا ،بتها .. مرة طفل ست سنوات عنده إلت ،هاب رئ،وى وإرتفاع مستمر في درجة الحرارة

م ض،اد Read More »

م ض،اد

النهاردة ابن الاستاذة أميرة تو،فى بسبب كثرة ال،م،ضا دات الحيوية ودى حالة حقيقية وهتبدأ تظهر بمعدلات اكتر طول مافيه سوء استخدام لل،م،ض،ادات الحيوية ..حالة وفا،ة هى فى الأصل ج،ريمة بيشارك فيها قلة وعى المجتمع وعد،م اهتمام وزارة الصحة أو رقا ،بتها .. مرة طفل ست سنوات عنده إلت ،هاب رئ،وى وإرتفاع مستمر في درجة الحرارة

م ض،اد Read More »

روايه العاشق المخدوع الجزاء الاخير

ايه اكتشفت الحقيقة …الحمدلله اني رخي*صة زي امي مش ظا*لمة زيك قالتها ولاء وهي بتضحك بس الدموع كانت محبوسة في عينيها ….قرب عشان يضر*بها تاني …وسام مسكت أيده وقالت: -لا يا بابا كفاية … بصت ولاء لوسام بصدمة …وبعدين بصت للأرض بكسوف …كانت مصدومة ازاي بعد اللي عملته وسام تدافع عنها … بص ابوها لولاء

روايه العاشق المخدوع الجزاء الاخير Read More »

رواية العاشق المخدوع الجزء الخامس

مروان !!!ولاء معقول؟!! قالتها وسام وهي بتبكي …بعدين قامت وهي بتتلفت حواليها …بصيت لها بصدمة شوفت انسان مصدومة وخايفة…قومت ومسكت دراعها وقولت: -وسام فوقي قوليلي ايه الصور دي ولاء اختك ايه علاقتها بالموضوع بصيتلي وسام وهي بتعيط ….كانت بتعيط جامد وده لفت نظر اللي حوالينا …مسكت ايديها وخرجتها وركبتها العربية بتاعتي ….وانا بسوق كانت شغالة

رواية العاشق المخدوع الجزء الخامس Read More »

رواية العاشق المخدوع الجزء الرابع

بس انا مكنتش عايزة كده انا كنت عايزاها تتف*ضح … قالتها ولاء وهي بتشرب سيجارتها بتوتر شديد …خطتها با*ظت كانت نفسها رأفت يتج*نن ويف*ضح وسام…كان نفسها توري لابوها أن وسام مش نقية …كان نفسها تن*دم ابوها انه حب وسام اكتر منها …حتي وهو بيحاول يتواصل مع ولاء وهي رافضة كانت عارفة أن وسام حاجة تانية

رواية العاشق المخدوع الجزء الرابع Read More »

رواية العاشق المخدوع الجزء الثالث

يعني ايه حقيقية ؟!! قالها بسام بصدمة فرديت وانا بمسح دموعي وقولت: -ايوة يا بسام الصور حقيقية تفتكر اني هأذ*ي وسام اللي بحبها اكتر من حياتي وانا مش متأكد …متعرفش قد ايه قلبي واج*عني دققت في الصور …مرة وعشرة ومية بس حقيقية مفيهاش اي تركيب ولا فوتوشوب ده هي ..وهي كانت بتخ*وني…بعد ده كله تخ*وني

رواية العاشق المخدوع الجزء الثالث Read More »

رواية العاشق المخدوع الجزء الثاني

بس وسام … قالها المدير بحيرة وضيق….كان واضح أنه مضايق جدا وبصلي وبص لوسام اللي كنت شايف دموعها …قلبي وج*عني بس فكرت نفسي بالصور …دي اكيد دموع التم*اسيح …هي مش بتحبني اللي بيحب مش بيخ*ون …وهي خا*نتني وك*سرت قلبي …حط*متني …أنا كنت باني احلام كتير معاها هي …كنت مستعد احط العالم تحت رجليها بس هي

رواية العاشق المخدوع الجزء الثاني Read More »

رواية العاشق المخدوع الجزء الأول

انا مش هقدر اجي النهاردة يا وسام .. قولتها وانا متوتر سمعت نفسها العالي فكملت : -حصلت ظروف ومقدرش اجي … -ايه اللي أنت بتقوله ده يا رأفت اهلي كلهم مستنينك عشان تتقدملي ابوس ايديك متحطنيش في الموقف المحرج ده …انت بنفسك كلمت بابا وهو مستنيك بلاش تك*سر ابويا يا رأفت … -قولتلك يا وسام

رواية العاشق المخدوع الجزء الأول Read More »

تسـ ـريب أول صورة للفنانة شيرين عبدالوهاب من المستشفى وهي مقيـ ـدة اليدين والرجلين.. أحـ ـزنت الجمهور عليها

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي صورة للفنانة شيرين عبدالوهاب بعد ساعات من احتجاز شقيقها لها في إحدي المستشفيات النفسية الخاصة بمصر الجديدة وظهرت الفنانة شيرين عبدالوهاب بملامح مجهدة وتبين أنها مقيدة الرجلين واليدين وعلى جهاز تنفس صناعي لتنظيم حركة ضــ ربات القلب، وهو الأمر المتبع في عـــ لاج حالات الإدمــ ان في مراحلة الأولى. كما

تسـ ـريب أول صورة للفنانة شيرين عبدالوهاب من المستشفى وهي مقيـ ـدة اليدين والرجلين.. أحـ ـزنت الجمهور عليها Read More »

تسـ ـريب أول صورة للفنانة شيرين عبدالوهاب من المستشفى وهي مقيـ ـدة اليدين والرجلين.. أحـ ـزنت الجمهور عليها

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي صورة للفنانة شيرين عبدالوهاب بعد ساعات من احتجاز شقيقها لها في إحدي المستشفيات النفسية الخاصة بمصر الجديدة وظهرت الفنانة شيرين عبدالوهاب بملامح مجهدة وتبين أنها مقيدة الرجلين واليدين وعلى جهاز تنفس صناعي لتنظيم حركة ضــ ربات القلب، وهو الأمر المتبع في عـــ لاج حالات الإدمــ ان في مراحلة الأولى. كما

تسـ ـريب أول صورة للفنانة شيرين عبدالوهاب من المستشفى وهي مقيـ ـدة اليدين والرجلين.. أحـ ـزنت الجمهور عليها Read More »

رواية ضرة بدون علمي. الجزء السادس

رواية ضرة بدون علمي كاملة بقلم اية الموافي كان مربوط في كرسي ومضـ ـروب على الآخر لدرجة أن وشه كان ملين د”م، بص عليها بألم، وقال بتعب: -انتِ مش أخدتي الفلوس خلاص، عايزة ايه مني تاني؟! ابتسمت أحلام ببرود، وقالت: – هو انت مفكرني غبـ ـية علشان اسيبك كدا وتروح تقوله على طول؟! هز هيثم

رواية ضرة بدون علمي. الجزء السادس Read More »

رواية ضرة بدون علمي. الجزء الرابع

رواية ضرة بدون علمي كاملة بقلم اية الموافي فضلت ميرنا تضحك عليه وهي شيفاه بيتخيل حاجات مش موجودة، طلعت موبايلها وصورته فيديو علشان هتحتاجه لما يقوم. فضل يهلوس لحد ما نام وبعد ما ميرنا اتأكدت انه نام اتصلت بهايدي وأحلام فيديو كول علشان تعرفهم. ابتسمت أحلام بخبث وقالت: – كدا اجه دوري انا. ضحكت ميرنا

رواية ضرة بدون علمي. الجزء الرابع Read More »

رواية ضرة بدون علمي. الجزء الثالث

نظرت ميرنا لهم وقالت بتردد: – هو ايه فايدة اللي انتوا بتعملوه دا؟! نظروا لها بملل وقالت أحلام ببرود: – اللي احنا بنعمله دا أصلاً المفروض انتِ كنتي تعمليه من زمان، اى نعم كلنا متفقين ان مصطفى حقـ ـير بس ايه المنظر اللي انتِ بتظهري بيه قدامه دا!! بصت ميرنا على نفسها بعبوس بعدين بصتلهم

رواية ضرة بدون علمي. الجزء الثالث Read More »

Scroll to Top