Author name: adminfa

رواية معاناة أخرى الفصل السابع 7

هدير بدموع : طلقنى يا حمزه ودلوقتى حمزه بصدمه : أطلقك !!!! هدير بجمود : ايوه اتخدعت فيك افتكرتك هتكون غيرهم بس لاء انت زيك زيهم كلكم اتسببتم فى جرحى وبس طلقنى يا حمزه بدون شوشوره ورقتى توصلى فى أقرب وقت قالت كلامها وخرجت من البيت وهى بتعيط وهو كان هيجرى وراها بس ريهام كانت […]

رواية معاناة أخرى الفصل السابع 7 Read More »

رواية معاناة أخرى الجزاء السادس

حمزه باندفاع : بحبها بحبها ومش هطلقها والده اتصدم والصدمه الأكبر كانت لهدير ال سمعته محمود : انت اتعودت على وجودها بس مش اكتر حمزه بحزن : عشان خاطرى اديني فرصه دلوقتى انا عايز هدير معايا ومحتاجها اووى جمبى محمود بحزن على حالة ابنه : ماشى يابنى ال يريحك انا همشي بقا حمزه : خليك

رواية معاناة أخرى الجزاء السادس Read More »

رواية معاناة أخرى الجزاء الخامس

هدير بتنهيده : بابا كان شغال مع عمر فى الماڤيا حمزه بصدمه : ماڤيا !!!! هدير : ايوه ماڤيا وهو ده سبب جوازى من عمر ونفس سبب جوازى منك يا حمزه بابا كان بيبعني عشان مصلحته عشان كده لما مات قلبى قسى عليه رغم أن كنت بحبه اووى والله حمزه ضمها بحنان وقال : هعوضك

رواية معاناة أخرى الجزاء الخامس Read More »

رواية معاناة أخرى الجزاؤ الرابع

ريهام بخبث : ميزو وحشتنى هدير بغضب : هو انتى ياوش المصايب حمزه بصدمه : انتى تعرفيها هدير بعصبيه : الهانم ال كانت ماشيه مع عمر علطول وكان بيخو”نى معاها وخربت حياتى كلها ريهام بتوتر : ا انتى مجنونه انا معرفش عمر اصلا ولا اعرفك انا خطيبة حمزه حمزه كان واقف بجمود من غير كلام

رواية معاناة أخرى الجزاؤ الرابع Read More »

رواية معاناة أخرى الجزاء الثالث

حمزه اتصدم من الصوره سابها مكانها تانى ودخل البلكونه عند هدير هدير بوجع : مش انا ال قت”لت عمر ياحمزه حمزه بصدمه : نعم !!! هدير بسخريه : مش ده ال انت كنت عايز تعرفه ومتجوزنى عشان تنتقم منى عشانه اهو قولتلك مش انا ال قت”لت عمر ياحمزه والله انا مكنتش اعرف ان هو مات

رواية معاناة أخرى الجزاء الثالث Read More »

رواية معاناة أخرى الجزاء الثاني

هدير بوجع : ااااااه حمزه دخل واتصدم لما شافهاواقعه الارض والد”م نازل من رجليها جرى عليها حمزه بقلق : ايه ال حصل رجلك بتنزف جامد كده ليه هدير بدموع : رجلى بتوجعنى اووى اااه حمزه بتوتر : ط طيب اهدى اهدى شالها بسرعه ودخل وضعها على السرير وقال : هطلب دكتورة الصيدليه حالا وبالفعل الدكتوره

رواية معاناة أخرى الجزاء الثاني Read More »

رواية معاناة أخرى الجزاء الاول

انتى عارفه يعنى ايه النهارده فرحى على أرملة أخويا انا مش مصدق لحد دلوقتى قالها حمزه بغضب وعصبيه هدير بغضب مماثل : انت عارف ان مغصوبه على الجوازه دى زي زيك يعنى متجيش تلومنى انا حمزه بغضب : انتى كمان بجحه والله كنتى تقدرى ترفضى بس ازاى الهانم ماصدقت بقا واحد مات تاخد غيره هما

رواية معاناة أخرى الجزاء الاول Read More »

طريقه علاج الام المفاصل بالاعشاب

يتسبَّب الجهاز المناعي في حدوث ضررٍ في المَفاصِل والأنسجة الضامة. تصبح المَفاصِل (المَفاصِل الصغيرة الموجودة في الأطراف عادةً) مؤلمةً ومُتيبِّسةً لمدَّة تزيد عن 60 دقيقة بعد الاستيقاظ وبعد فترات الخمول. قد يُعاني المريض من الحمى والشعور بالضَّعف وحدوث أضرارٍ في أعضاءٍ أخرى. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

طريقه علاج الام المفاصل بالاعشاب Read More »

اسباب وطرق علاج التهاب المفاصل لد كبار السن

يتسبَّب الجهاز المناعي في حدوث ضررٍ في المَفاصِل والأنسجة الضامة. تصبح المَفاصِل (المَفاصِل الصغيرة الموجودة في الأطراف عادةً) مؤلمةً ومُتيبِّسةً لمدَّة تزيد عن 60 دقيقة بعد الاستيقاظ وبعد فترات الخمول. قد يُعاني المريض من الحمى والشعور بالضَّعف وحدوث أضرارٍ في أعضاءٍ أخرى. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

اسباب وطرق علاج التهاب المفاصل لد كبار السن Read More »

طفى ولدها السجاير فى جس.مها وعذبـ.ها حتى المـ,وت

الأب دائماً هو السند والحامى الأول لأبنائه ولكن فى منطقة الوراق أصبح قاتلاً لطفلته التى لم تكمل عامها الثالث، حيث لقت الطفلة “مريم” مصرعها على يد والدها بعد حفلة من التعذيب الوحشى، وذلك نتيجة الإنفصال بين والديها. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

طفى ولدها السجاير فى جس.مها وعذبـ.ها حتى المـ,وت Read More »

دموع زوجه لم. ترزق بطفل الجزء الاول

النهارده فرح سلفي والبيت كله مليان ناس كلنا مبسوطين اخيرا حازم هيتجوز بعد ما عدى ال 35 سنه اخيرا في واحده اقنعته بيها اخيرا البيت كله فرحان وحماتي فرحانه وحمايا فرحان كلنا مبسوطين جدا….. انا كوثر وعندي 38 سنه متجوزه من 20 سنه اتجوزت صغيره شويه لكن اراده ربنا اني مخلفش لحد دلوقتي الدكاتره اجمعوا

دموع زوجه لم. ترزق بطفل الجزء الاول Read More »

الأرصاد: سحب رعدية وأمطار غدا على مناطق بشمال البلاد والقاهرة الكبرى

كشفت هيئة الأرصاد الجوية، أن البلاد تتأثر غدا بمنخفض جوي سطحي متمركز على البحر المتوسط، يصاحب ذلك منخفض جوي في طبقات الجو العليا، مما يعمل على زيادة درجة الرطوبة . وتابعت هيئة الأرصاد : تكون السحب الرعدية وسقوط الأمطار تكون متفاوتة الشدة على مناطق من شمال البلاد حتى القاهرة الكبرى.   تتوقع هيئة الأرصاد الجوية

الأرصاد: سحب رعدية وأمطار غدا على مناطق بشمال البلاد والقاهرة الكبرى Read More »

تزوجـ،ـت صغـ،ـيرة الجزء الثاني والاخير

    وتم زواجه وقسم البيت بيني وبينهما فضاق المكان بالصغار وضاق الصدر بالحال ما اقسى الحياة كنت في نعمة لم استشعرها إلا بعد فقدها وبعد أشهر كانت الطامة التي ارقتني شعرت بألم وأمور في بطني ليخبرني الطبيب أنني حامل   ياللمصيبه الناس عاتبوني وأنا صحيحة معافاة فكيف الان ­ ­ ­ ­ ­ ­

تزوجـ،ـت صغـ،ـيرة الجزء الثاني والاخير Read More »

تزوجـ،ـت صغـ،ـيرة الجزء الأول

من رجل أحببته وكان دنيتي التي أعيش بها وأعيش لأجلها مرت أيامنا الاولى رائعه وجميله وجاء خبر حملي على زوجي فازدادا حبا لي وازدادت الحياة جمالا ورزقنا بمولود ذكر كأنه البدر ليلة التمام   ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

تزوجـ،ـت صغـ،ـيرة الجزء الأول Read More »

رواية جواز بقرار حماتي الفصل السابع

صلاح بجد اللي زيك يستاهل الموت بس انا السبب لان سمعت كلامك وقتلت اخويا ومراته علشان الفلوس تهاني ابوك السبب اللي كان دائما مفضل اخوك عنك واخوك علشان طمع في الفلوس مكه لا بابا كان جاي يوم ما مات علشان يرجع ليكم فلوسكم وقال إنه مش عايز يكون في عدوا بينه وبين عمي تاني صلاح

رواية جواز بقرار حماتي الفصل السابع Read More »

رواية جواز بقرار حماتي الفصل السادس

مين سيد البلد وبعدين اروح فين انا مقدرش اروح في حته شريف ممكن يقتلني لو عرف وانا مش ناقصه ارجوك امشي وسبني في حالي مجدي محدش يقدر ياخدك من بيت مدحت بيه تعالي اسمعي ولو عايزه الرحمه تقدري تعيشي في بيته ومحدش يقدر يبص ليكي مكه انت بتتكلم بجد هو يقدر يرحمني من العذاب اللي

رواية جواز بقرار حماتي الفصل السادس Read More »

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الخامس

وانا فضلت أجري في الشارع لحد ما شوفت قدامي وقولت ليه مكه ارجوك انا عايزه اقرب مكان في عربيات ارجوك اوعي تسبني هنا انا خايفه اوي والراجل قالي الراجل اي ده هو انتي مين يا بنتي وشكلك عامل ليه كده وبنت مين في البلد ده وانا قبل ما ارد عليه كنت دوخت اوي واغم عليا

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الخامس Read More »

دموع الحرمان الجزء الخامس والاخير

لا جبتي بنت قولي الحمد لله …   _ الحمد لله علي كل حال بس انا الدكتور مأكدلي انه ولد   مسكت البنت وانا مش حاسه نحيتها لا اي مشاعر من الامومه حتى دي مش شبهي ولا شبه ولقيت حماتي بتقولي سلفتك جابت ولد وبنتها ماتت الله يرحمها ويصبرها خدي ابن سلفتك اهو شوفيه علي

دموع الحرمان الجزء الخامس والاخير Read More »

دموع الحرمان الجزء الرابع

انا شايف قدامي بنت اهي ماشاء الله … لقيت بسنت وشها اتقلب وبتقول للدكتور يعني مفيش ولد ولا ايه …   _ استني بس احنا لسه شوفنا البيبي التاني المشكله انه قافل رجلة مش مبين حاجه هيبان المرة لا يا دكتور ارجوك شوفلي التاني ليه انا لازم اتأكد …لازم تتأكدي ليه لسه بدري عالولاده اتفضلي

دموع الحرمان الجزء الرابع Read More »

دموع الحرمان الجزء الثالث

اول ما قعدت عالسونار لقيته بيقولي بسم الله ماشاء الله الله اكبر انتي حامل يامدام ماشاء الله انا كنت حاسس انك حامل وشك اصفر وشكلك مرهقه   _ ايه انت بتقول ايه دا مستحيل انه يحصل   = إرادة ربنا فوق اي شيء…   .. لا دي شكلها غارت مني بس وحملت معايا في نفس

دموع الحرمان الجزء الثالث Read More »

Scroll to Top