Author name: adminfa

حقد حماتي الجزء الثاني

دخلت حماتى ولقتها فوسط الاوضه وبتقولى انا هطلب منك حاجه ولازم تعمليها احنا ناس صعايده ولينا عوايد وتقاليد هى قديمه شويه بس انا ماشيه عليها. استغربت جداا وقلت فنفسي ايه الى ممكن تطلبوا منى ف يوم فرحى وسألتها اتفضلى اطلبى لقيتها وبكل جراءه بطلب منى ان دخلتى تكون بلدى ولقتها مدخله عليا فالاوضه ست شكلها […]

حقد حماتي الجزء الثاني Read More »

حقد حماتى الجزء الاول

انا اسمى ريهام الشهره والحقيقي ندى عندى 33سنه متوسطه الجمال من اسره على قد حالها ماما وبابا مش متعلمين انا بنتهم الوحيده جبونى بعد مافقدوا الامل انهم ممكن يخلفوا وطول الوقت كانوا بيتمنوا يشفونى انسانه ناجحه ومتفوقه فتعليمى بابا راجل غلبان اوى وامى ست طيبه وطول الوقت فحالهم وانا بالنسبلهم دنيتهم كلها . ­ ­

حقد حماتى الجزء الاول Read More »

اعراض تظاهر على الوجه تدل على وجود سرطان

يمكن أن يؤدي الورم السرطاني الذي ينمو في المعدة إلى ظهور علامات تحذيرية في أماكن أخرى من الجسم، بما في ذلك الوجه. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

اعراض تظاهر على الوجه تدل على وجود سرطان Read More »

الجزء الخامس والاخير

اهو ف الكيسة دي…. اعمل إيه ما أنا انشغلت معاكِ باللي حصلك النهاردة أخدت العلبة بسرعة وفتحتها … لاقيت جواها نفس العلبة القطيفة وخط تليفون … فتحت العلبة القطيفة بسرعة لاقيت جواها ورقة مكتوب فيها …. عجبني تصرفك أوي النهاردة … أيوة كدا اجمدي. .. أنا بعتلك خط جديد عشان أعرف أتواصل معاكِ … مين

الجزء الخامس والاخير Read More »

هديه من مجهول الجزء الرابع

أخدت الحاجة ودخلت الأودة وقفلت الباب عليّ وأول حاجة عملتها اتصلت ب لمياء صاحبتي اللي ف ثواني كانت عندي لمياء استغربت جدا بعد ما سمعت الحكاية كلها بالتفصيل …. قالت لي بدهشة :يعني ف حد سرق العقد وبعتهولك … قلت لها بخوف :طيب وعرف منين تعب بابا … قالت لي وهي بتضحك : لا دي

هديه من مجهول الجزء الرابع Read More »

هديه من مجهول الجزء الثالث

مسحت دموعي وروحت على مكتبي وأنا شايلة هم الدنيا كله فوق دماغي…بس أعمل إيه …لازم أكمل اليوم ..أنا مش حِمل خصم تاني ، فضلت شاردة طول طريق رجوعي للبيت …. أنا فعلا غلطت … ماكنش لازم ابص عليهم بالشكل ده … الدكتور من البداية مفهمني أساسيات الشغل عنده وأولهم ماركزش مع حد من المرضى. …..

هديه من مجهول الجزء الثالث Read More »

هديه من مجهول الجزء الثاني

كنت قاعدة ف العيادة وفجأة دخل واحد وواحدة شكلهم حلو أوي. .. الطبيعي إن كل الناس اللي بتيجي شكلها حلو ونضيف بس المرة دي كانت مختلفة …. بجد شكلهم كان حلو وراقي فوق الوصف … ومن كتر انبهاري بيهم فضلت باصة عليهم طول الوقت لدرجة إن الشاب أخد باله من نظراتي …. بصلي جامد بنظرة

هديه من مجهول الجزء الثاني Read More »

هديه من مجهول الجزء الاول

أنا شهد بشتغل سكرتيرة ف عيادة دكتور تجميل مشهور جدا ….. كنت بشوف كل يوم أشكال وألوان من البشر… كانوا بيختلفوا ف الشكل والنوع بس كلهم بيتشابهوا ف حاجة واحدة بس وهي الفلوس كل اللي كان بيجي العيادة معاه فلوس كتير أوي . …. ما طبيعي لازم يكون غني هو ف حد عاقل يدفع بالآلاف

هديه من مجهول الجزء الاول Read More »

الطفل يتيم الام

دخلت المرأه غرفه العمليات لتلد وبينما هى كذلك ادركتها المنيه وماتت بعد ان ولدت ولدا جميلا حزن الزوج على فراق زوجته وأخذ الولد وأعطاه لخالته لانشغاله وبعد سبعه أشهر تزوج الرجل وانجب من الزوجه الجديدة ولدا وبنت وبعد مرور ثلاث سنوات أحضر الرجل ولده من عند خالته ليعيش معه. ­ ­ ­ ­ ­ ­

الطفل يتيم الام Read More »

جري.مه قت.ل مسن بحلوان: ابنته وخطيبها خن.قاه بعد تخ.ديره

وبحسب أوراق قضية مقتل مسن حلوان أن الابنة القاصر «سارة» البالغة من العمر 16 سنة قررت الانتقام من والدها بسبب توبيخه لها عندما شاهدها مع خطيبها «حسام» في موضع مخل، وبالرغم من حداثة سن الفتاة إلا أنها حسمت أمرها على قتل والدها وأعدت خطتها بهدوء تام، ونفذت الجريمة في أقل من 5 دقائق بمعاونة خطيبها،

جري.مه قت.ل مسن بحلوان: ابنته وخطيبها خن.قاه بعد تخ.ديره Read More »

قصة إمراه ولدت ووافتها المنية

دخلت المرأه غرفه العمليات لتلد وبينما هى كذلك ادركتها المنيه وماتت بعد ان ولدت ولدا جميلا حزن الزوج على فراق زوجته وأخذ الولد وأعطاه لخالته لانشغاله وبعد سبعه أشهر تزوج الرجل وانجب من الزوجه الجديدة ولدا وبنت وبعد مرور ثلاث سنوات أحضر الرجل ولده من عند خالته ليعيش معه. ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة إمراه ولدت ووافتها المنية Read More »

شاب يذب,,ح شقيقته بمساكن الأمل الجديد بضواحي بورسعيد

استيقظت محافظة بورسعيد، اليوم، على جري…مة ذب…ح شخص لشقيقته في ظروف غامضة بمساكن الأمل الجديد بحي الضواحي ببورسعيد. صرخات من داخل عمارة الأمل الجديد وتعالت الصرخات من سكان العمارة رقم 17 من أسرة سيدة مطلقة تعيش معهم، حيث ذب…ح شاب يجري ضبطه شقيقته في شقتهم بنطاق مساكن الأمل الجديد بحي الضواحي   مدير أمن بورسعيد

شاب يذب,,ح شقيقته بمساكن الأمل الجديد بضواحي بورسعيد Read More »

متمشيش مع ولاد تاني.. نهاية مأساوية لطالبة في الثانوية العامة على يد صديقاتها المقربة

#البحيـرة #كفر_الدوار   صدق اللي قال احذر من عدوك مرة ومن صديقك ألف مرة ( منه ) ضحية غدر الصحاب .. وضعوا لها اقراص الغلة السامة في الطعام …   منه طالبة في الثانوية العامة ملهاش غير صديقتين هم اعز صديقاتها.. عرفت ان شيماء صديقتها على علاقة بشاب نصحتها تقطع علاقتها بيه وتنتبه لسمعتها ودراستها

متمشيش مع ولاد تاني.. نهاية مأساوية لطالبة في الثانوية العامة على يد صديقاتها المقربة Read More »

جنون الحقد الجزء الثاني والاخير

رجعت البيت انتظر يوم يومين شهر شهرين أربع ست شهور ولا حد سأل.. جاني فضول احب اعرف وش فيها وصيت اختي تسال عنها قالت اختي لنا فتره نتصل جوالها مفصول مدري وش علومها احترت قلت غريبه حتى عيالها ما سالت عنهم واعيالي اذوني يبون امهم رحت لبيت اهلها طلع اخوها الصغير سألته مارد علي دخل

جنون الحقد الجزء الثاني والاخير Read More »

جنون الحقد الجزء الاول

قصة جنون الحقد الجزء الأول أنا رجل متزوج من ١٤ سنه وعندي أولاد وبنات ولله الحمد اعمل مدير مستشفى وزوجتي لا تعمل شهادتها ثانويه عامة ومستواي عالي جدا و أحب التميز في كل شيء واتميز في عملي في عائلتي حتى على زوجتي وما احب تصير احسن مني في اي شي واذا تميزت هي بشي حطمتها

جنون الحقد الجزء الاول Read More »

قصة المرايا الجزء الرابع والاخير

المرايا الجزء الاخير والشيخ حط ايدو عليا وقالي اهدي يابني انت مرعوبه ليه كده بصتلو وقولتلو ابوس ايدك انا مبقتش،عارف انام وبقيت اشوف حاجات مبتحصلش والي انا بعملو مبحسش،بيه قالي نام وافرد جسمك وحط ايدو علي دماغي وفضل يقراء قران بداء جسمي يسخن جدا واغمي عليا محسيتش بحاجه فوقت لاقيت الكل مزهول وخايفين مني قولتلهم

قصة المرايا الجزء الرابع والاخير Read More »

قصة المرايا الجزء الثالث

المرايا الجزء الثالث المرادي صحيت وكنت هموت من الي حصل قدامي لاقيت الجوه ضلمه جدا وباب قوضتي انفتح لاقيت البنت داخله عليا وماسكه راسها في ايد وبتشد اختي بالايد التانيه واختي عماله تصرخ جامد ودخل وراها الشابين واغتصبو اختي وانا حاسس اني متكتف مش،قادر اتحرك وعمال اصرخ واقول ندي لا ندي لا وصوتي مش مسموع

قصة المرايا الجزء الثالث Read More »

قصة المرايا الجزء الثاني

المرايا الجزء التاني ولما شدتني حسيت ان روحي بتطلع مني وكنت مرعوب جدا وفضلت اصرخ بصوت عالي والمكان كلو بقي ضلمه انا مش،شايف حاجه غير البنت قدامي وبتبصلي وتضحك ضحكه مرعبه جدا وسحبت نفسي منها بصعوبه و وقعت علي دماغي فقدت الوعي فوقت لاقتني سايح في دمي وكان النهار طلع فقررت اني اروح اقعد مع

قصة المرايا الجزء الثاني Read More »

قصة المرايا الجزء الاول

قصة المرايا الجزء الاول انا اسمي هاني وعمري 27سنه كنت شاب انطواي وبحب الوحده جدا وف يوم وانا واقف في البلكونة الساعه 2بليل شوفت اتنين ماشين ومعاهم بنت وانا كاشاب بحب الوحده فكنت عايش في منطقه مفهاش يجي اربع بيوت بس وكلها صحراء يعني منطقه مقطوعه المهم فضلت ابوص علي الشباب دول ولحظي السئ انهم

قصة المرايا الجزء الاول Read More »

«قلبي هيقف».. أول رد من سميرة عبد العزيز على سخرية محمد رمضان منها

حالة من الجدل الواسع، أثارها الفنان محمد رمضان، الساعات الماضية، بعد السخرية من الفنانة القديرة سميرة عبدالعزيز، بعدما تراجعت عن تصريح سابق أبدت خلاله رفضها المشاركة مع محمد رمضان في أعماله بدور «الأم».   وقال رمضان على صفحته بـ«فيسبوك»: «يااااه أخيرًا يا أستاذة.. أنا قلبي هيوقف م الفرحة.. بس للأسف فيلم القادم طالع يتيم الأم»،

«قلبي هيقف».. أول رد من سميرة عبد العزيز على سخرية محمد رمضان منها Read More »

تزوجت على مراتى

تزوجت زوجتي عن قصة حب دامت 5 سنوات ورزقنا الله ثلاثة اطفال وكنا اسعد زوجين. وفي يوم من الايام تعرفت على زميله لي، وقعت في حبها، ونظرا كوني متزوج فضلت أخفي حبي بقلبي والابتعاد عنها، ولاحظت انها تبادلني نفس الشعور والإحساس. وذات مرة قالت لي انت تحبني ولماذا تخفي الأمر، قلت لها يا زميلتي انا

تزوجت على مراتى Read More »

بعد مرور 23 عاماً من الغـ،ـموض.. أخيرًا انكشف السر الحقيقي لـ،ـمقت.ل الـ،ـمطربة ذكرى

أعاد رواد مواقع التواصل الاجتماعي، تداول تصريحات للموسيقار هاني مهنا ، والذي كشف فيه تفاصيل سرية وقعت خلال الليلة الأخيرة في حياة الفنانة الراحلة ذكرى، وذلك بعد مرور 23 عاما من الغموض والشائعات.   وأشار مهنا أن ذكرى قتـ،ـلت على يد زوجها أيمن السويدي هي وأصدقائها بمد،فع رشا،ش وجلس يدخن السـ،ـيجار أمام الجـ،ـثث.   بعد

بعد مرور 23 عاماً من الغـ،ـموض.. أخيرًا انكشف السر الحقيقي لـ،ـمقت.ل الـ،ـمطربة ذكرى Read More »

ظهور صور تجمع اولاد زينه من أحمد عز لي اول مره

نجحت الفنانة المصرية زينة في إبعاد طفليها عنأعين الصحافة والإعلام 9 سنوات عقب ولادتهما في الولايات المتحدة الأمريكية. وانتهت زينة مؤخرا من تصوير دورها في مسلسل «420 دقيقة» بطولة محمد شاهين، ومطرب الراب أبى يوسف، سماح أنور، محمد شاهين، رشدي الشامي، علاء مرسي، آلاء سنان، تأليف محمد رجاء، وإخراج هاني خليفة في أول تعاون يجمعه

ظهور صور تجمع اولاد زينه من أحمد عز لي اول مره Read More »

Scroll to Top