Author name: adminfa

قصة امرأة لا تنجب اطفال الجزء الاول

بعد أربع سنوات من الزواج .. بدأ الناس يتكلمون في زواجهم .. لم ينجبوا ,, والعيب في من ؟؟ لا أحد يعلم .. ذهب هو وزوجته إلى المستشفى .. نتائج التحاليل .. الزوجه :لا تنجب .. الزوج : سليم .. دخل على الطبيب قبل زوجته .. واستفسر .. فقال له الطبيب زوجتك لا تنجب .. […]

قصة امرأة لا تنجب اطفال الجزء الاول Read More »

روايه اخو زوجى الجزء الرابع والاخير

جوزي و أهلي ما كانوش مصدقين اللي بيحصل و كانوا فاكرين إن دي لحظة شيطان و هتروح لحالها . بس أنا أصريت و قلبي كان بيتقطع . الغريبة بقي إني وصلني إن سلفي كان بيعقل جوزي و يقوله حافظ علي بيتك علشان في بينكم طفل و كان بيوسط ناس علشان أرجع عن اللي في دماغي

روايه اخو زوجى الجزء الرابع والاخير Read More »

روايه اخو زوجى الجزء الثالث

بعد ما سلفي واجهني بالتسجيلات حسيت إن الدنيا إسودت في وشي . زعقت فيه و قلتله حرام عليك بتعمل معايا كده ليه أنا عملت معاك إيه لكل ده بلاش أنا ما فكرتش في ابن أخوك قبل ما تعمل اللعبة دي كلها ليه . قالي : كانت أمه فكرت فيه قبل ما تخون أبوه . قلتله

روايه اخو زوجى الجزء الثالث Read More »

روايه اخو زوجى الجزء الثاني

بعد ما سمعت صوت سلفي في التيليفون بيقولي : إزيك يا مرات أخويا قفلت المكالمة علي طول و شلت الخط من التيليفون وما بقيتش عارفة إيه اللي بيحصل ؟ ما نمتش من التفكير لو سلفي طلع عارف اللي بيني وبين أحمد وقال لجوزي إيه اللي ممكن يحصلي . فضلت طول الليل مش عارفة أتلم علي

روايه اخو زوجى الجزء الثاني Read More »

روايه اخو زوجى الجزء الاول

بعد ما اتجوزت لاقيت رقم غريب بيرن علي تيليفوني رديت . قلت : ألو مين معايا ؟ لاقيته بيقولي : أنا واحد معجب بيكي من زمان . قفلت في وشه التيليفون فضل يرن طول اليوم بس أنا قفلت التيليفون اليوم ده . ومش عارفه ليه ما قلتش لجوزي . تاني يوم لما فتحت التيليفون لاقيته

روايه اخو زوجى الجزء الاول Read More »

زوجي قت،،،ل أخويا قدام عيالي».. شقيقة شهيد الرجولة بالبحيرة تصرخ بالدموع

أكدت شقيقة المجني عليه “نهي حمدي” أن زوجها كان يع،،تدي عليها وعلى أبنائها و كان دائم الخلافات معها وخاصة بالفترة الأخيرة ، كما قام بتهديدها مرات عديدة والتوعد بقت،،ل شقيقها وكان يحمل سلاح،،اً أبيض “ساط،،ور” بمكان عمله حتي يقت،،ل به زوج أخته كما هدده من قبل .وأوضحت أنه يوم الحادث نشأ خلاف بينها وبين زوجها

زوجي قت،،،ل أخويا قدام عيالي».. شقيقة شهيد الرجولة بالبحيرة تصرخ بالدموع Read More »

قصه نصيبي وغصـ، ب عنى الجزء الرابع والاخير

هو مفيش فايدة خالص الأخبار اللي بتقرأها عني وأنا مظلومة مأثرتش معاك؟ مخلتكش تقول ما بينك وما بين نفسك إنك ظلمتني وجيت عليا كتير؟ أنا بجد تعبت – أنا من الأول وأنا عارف إني ظالمك يا أميرة بس مكانش ينفع آخد حقك زي ما بتقولي عشان كلام الناس هيزيد أكتر وأنتِ اللي هتتعبي في الآخر

قصه نصيبي وغصـ، ب عنى الجزء الرابع والاخير Read More »

قصه نصيبي وغصـ، ب عنى الجزء الثالث

فضلت ماشية في الشارع وأنا مش عارفة أروح فين ولا لمين جه في بالي ياسر ؛ بس دة أول واحد هيفضـ ـحني .. يزن! – أميرة؟! – يزن أنا محتاجة أتكلم معاك شوية – أكيد طبعاً اتفضلي أنا بقالي كتير بتصل بيكي بس تليفونك مقفول ولما روحت المستشفى لقيتك مشيتي وطلعتلك على البيت بس باباكي

قصه نصيبي وغصـ، ب عنى الجزء الثالث Read More »

قصه نصيبي وغصـ، ب عنى الجزء الثاني

في ساعة واحدة كل شيء أتغير .. من عروسة لسة أسبوع على فرحها نازلة تعمل بروفة أخيرة للفستان لواحدة مرمية في المستشفى خطيبها سابها وفرحها باظ وأبوها أتخلى عنها وحياتها اتدمرت !!ممكن أدخل؟ – يزن!! – أنا آسف إني جيت فاجأة كدة بس الشغل كله ملوش سيرة غيرك بعد ما ياسر فضح الدنيا – هو

قصه نصيبي وغصـ، ب عنى الجزء الثاني Read More »

قصه نصيبي وغصـ، ب عنى الجزء الاول

أنا آسف يا عمي بس مش هقدر أكمل مع بنت حضرتك …القصه كامله – طب .. طب والفرح اللي بعد أسبوع – فرح!! فرح ايه يا عمي أنا مش هتجوز واحدة في أخلاق بنتك أنا آسف – بالله عليك يابني اتجوزها شهرين وطلقها مش هقولك حاجة – ولا ساعة واحدة ؛ بنتك دلوقتي بقت زيها

قصه نصيبي وغصـ، ب عنى الجزء الاول Read More »

التعليم العالي يفجر مفاجأة نارية بشأن حقيقة منع الاختلاط بالجامعات

تداول مستخدموا مواقع التواصل الاجتماعي أخبار تفيد بمنع الاختلاط في الجامعات المصرية العام الدراسي المقبل 2023، وهو ما أثار ضجة كبيرة بين رواد السوشيال ميديا. وكشفت بعض المصادر في وزارة التعليم العالي والمجلس الأعلى للجامعات، حقيقة تلك الأخبار في تصريحات صحفية :لا توجد قرارات من هذا الشأن وما يتمّ تداوله من أحاديث عن هذا الموضوع

التعليم العالي يفجر مفاجأة نارية بشأن حقيقة منع الاختلاط بالجامعات Read More »

اظلـ، م امرأة مطلقه

قصة احدى الأخوات تزوجت ثم شاء الله ان تطلق من زوجها…. تقول : عشت مع أمي وأبي و كان وحدين بعد زواج اخوتي واخواتي واحتسبت الأجر و صبرت وكنت أقوم على خدمتهما وكنت اشعر بالسعادة ولذة الطاعة… ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

اظلـ، م امرأة مطلقه Read More »

طفل خطفه الجن الجزء الاول

القصه_حقيقية في إحدى مناطق اليمن القريبة من مدينة صنعاء كانت هناك امرأة تعمل خياطة، وفي يوم أتت إليها عروس وطلبت منها تخيط لها فستان العرس وكان باهظ الثمن، وعندما بدأت المرأة في الخياطة وجدت أن هناك أدوات للخياطة ناقصة، فذهبت إلى السوق لتشتريها، وتركت فستان الفتاة فوق المكينة والمقص بجوارها، ­ ­ ­ ­ ­

طفل خطفه الجن الجزء الاول Read More »

خن.قها حتى الم.وت.. شاب ينهي حياة والدته في قنا

لقيت ربة منزل مصرعها، الأحد، على يد ابنها بعد أن تعدى عليها وخنقها بنجع حمادي، شمالي محافظة قنا.   تلقى اللواء إيهاب طه، مدير أمن قنا، إخطارًا من غرفة العمليات بمصرع عبلة جاد الرب يوسف، 55 عامًا، مقيمة بالعماير السكنية بقرية زليتم بنجع حمادي.   وكشفت التحريات الأولية أن المتهم في الواقعة م.م، 26 عامًا

خن.قها حتى الم.وت.. شاب ينهي حياة والدته في قنا Read More »

صدمة في البحيرة بعد محاولة شاب إغتص.ـاب فتاه وسط الشارع

كاميرات المراقبة توثق لحظة اعتـ.ـداء شـ.ـاب على فتـ.ـاة بكفر الدوار.. والداخلية تكشف ملابسات الواقع كشف ملابسات تداول مقطع فيديو بين أوساط الأهالى بدائرة قسم شرطة #كفر_الدوار بمديرية أمن #البحيرة عبر تطبيق “واتس آب” يظهر خلاله قيام طفلة بالعدو بأحد الشوارع خوفاً من كلب ضال.. وحال ذلك قام أحد الأشخاص بالتقدم نحوها والتعدى عليها بالضرب. بالفحص

صدمة في البحيرة بعد محاولة شاب إغتص.ـاب فتاه وسط الشارع Read More »

تزوجت وهى عندها عشر سنين الجزء الثاني والاخير

رأها وكان سعيد لجمالها لكن رأها حزينة وخائفة وتبكي قال ما الذي أبكاك قالت لقد نسيت لعبتي في البيت تفاجئ وقال ما الذي تقولين كم عمرك قالت عمري عشر سنوات قال اين امك أين أباكي قالت لقد ماتا ضرب على رأسه وقال كيف يزوجونك وانتي صغيره قالت هل انت العريس الذي اخبرتني خالتي نظرا اليها

تزوجت وهى عندها عشر سنين الجزء الثاني والاخير Read More »

تزوجت وهى عندها عشر سنين الجزء الاول

وعندها 10 سنوات. كانت عمرها عشر سنوات حينما زفت إلى عريسها الذي يبلغ من العمر 38 عاماً لم تكن تعلم ما الذي ينتظرها كانت سعيدة بالملابس الجديدة وبتلك الساعة التي تلبسها وبرقص تلك الفتيات من حولها . كانت تسمع أصوات من الخارج لنذهب لقد تأخرنا بدأوا من حولها يلفونها برداء اسود قالت اين اذهب قالت

تزوجت وهى عندها عشر سنين الجزء الاول Read More »

غموض فتاه ترفض الزواج الجزء الثالث والاخير

تفاجى الشاب بما داخل الشنطه انه مصحف جلست هى ووضعت عينيها فى الارض فاقترب منها بهدوء وجلس بجوارها وطلب منها النظر اليه فهو من يوم ما تقدم لخطبتها لم ترى وجهه قالت له كنت افعل ذلك مع كل من تقدم لى لا ارى وجوههم ولا اجسادهم فانا لااهتم بذلك انما اريد قلب اسكن بداخله وهنا

غموض فتاه ترفض الزواج الجزء الثالث والاخير Read More »

غموض فتاه ترفض الزواج الجزء الثاني

وفجاءه بدات تضحك بطريقه هستيريه وهى لا تستطيع ان تسيطر على نفسها بينما هو كان ينظر لها بدهشة شديد وعجز عن الكلام وكان يسال نفسه بصوت منخفض لما تضحك هل هى حقا مجنونه مثلما قال عليها الجميع وبدا يتوتر ويخاف منها. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غموض فتاه ترفض الزواج الجزء الثاني Read More »

غموض فتاه ترفض الزواج الجزء الاول

فتاه قد زاد الغموض حولها وحول ماتفعله كلما تقدم لها شاب وذهب ليراها طلبت من الجميع الخروج وتركها بمفردها معه ليخرج الشاب بعدها وهو يرفضها ويقول عنها مجنونه ولكن لا يخبر احد بما دار بينهما من حديث داخل الغرف ليزيد الغموض حولها. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غموض فتاه ترفض الزواج الجزء الاول Read More »

العام الدراسي الجديد 2023 في موعده ولا نية للتأجيل

كشف مصدر مسؤول بوزارة التربية والتعليم والتعليم الفني، عن أن رحيل الدكتور طارق شوقي، وزير التربية والتعليم والتعليم الفني السابق، عن الوزارة لن يؤجل بداية العام الدراسي الجديد 2023، مشيرا إلى أن الدكتور رضا حجازي، وزير التربية والتعليم الجديد، يعمل جاهدا على بداية عام دراسي جديد خالٍ من المشكلات والمعوقات، كما أن الوزير عقب حلف

العام الدراسي الجديد 2023 في موعده ولا نية للتأجيل Read More »

الجزء الرابع والاخير

رحنا للدكتور وكشف على الولد لان كانت درجه حرارته عاليه اوى ووصلت للتشنج وقلنا الدكتور ان الولد عنده كهربا زياده ولازم الاهتمام بيه طول الوقت وكمان الاهتمام بعلاجه طبعاا انا اول ماسمعت قلبى وجعنى وزعلت اوى ولقيت حماتى بتقلى وكمان جيبلنا الواد عبيط كله منك انتى عيط واخدت ابنى فحضنى وقلتلها انا ذنبى ايه ده

الجزء الرابع والاخير Read More »

حقد حماتى الجزء الثالث

وقالتلى اقعدى ارتاحى يابنتى شويه من ساعت مادخلنا وانتى مقعدتيش وقبل ما أرد عليها ردت حماتى وقلتلها دى شكلها ارض بور لو كانت حامل كنا احنا الى زمنا بنخدمها . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حقد حماتى الجزء الثالث Read More »

Scroll to Top