Author name: admin9

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الخامس عشر و السادس عشر

البارت15 تميم وهو بيفك الحزام: قولتيلي بقا كنتي فين رفيده بخوف: اصل ي تيم تميم: لا تيمو اي انا عاوزك جامده كده واندبنتنت ومان زي م انتي وبلاش شغل الدلع ده رفيده: لي بس ي حبيبي تميم: ي مصبر الوحش ع الجحش ياارب رفيده: اصل ي تميم انا يعني زهقت وقولت اتمشي انا ورنا شويه […]

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الخامس عشر و السادس عشر Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الرابع عشر

رواية احببتها صعيدية الفصل الرابع عشر 14 رنا: اي ي بنتي ده انا انبهرت بيكي انتي متحدثه لبقه جداا رفيده: لا داعي للتسقيف دعونا نعمل في صمت صوت من راها: رفيييييده رفيده لفت: اي ده حازم حازم وجريت حضنته حازم: استني الاول جوزك فين انا لسه وشي بيوجعني رفيده: ضحكت متخفش مش هنا حازم: طب

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الرابع عشر Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الحادي عشر

رواية احببتها صعيدية الفصل الحادي عشر 11 تميم: واي هيا شروطك بقا ي ست رفيده رفيده: تبعد عن داليا تميم بعد عنها بتوتر: رفيده ملكيش دعوه ب داليا رفيده: لي ي تميم تميم: علشان انتي مش شابهه ي رفيده متقارنيش نفسك بيها رفيده بحزن: صح انت معاك حق انا مش شابهه اطلع بره ي تميم

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الحادي عشر Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء التاسع و العاشر

البارت9 داليا مين الزفته دي ي تميم رفيده وقربت وحطت راسه ع كتفه وكملت بدلع: بقا انا زفته ي تيمو تيم بلع ريقه بتوتر وبعدها عنه: الفاظك ي داليا لو سمحتي وبص لرفيده: روحي ولما ارجع حسابنا في البيت رفيده بدلع: لا انا قاعده معاك لما تخلص ي حبيبي نروح سوا البيت وحش من غيرك

قصة أحببتها صعيديه. الجزء التاسع و العاشر Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء السابع و الثامن

شخص: هتمشيي من غير م تسلمي عليا رفيده: عاااا وجيت حضنته تميم بغضب: ي وقعتك الطين ي رفيده وراح شدها من حضنه بحده حازم: براحه عليا انت ازاي تشدها من حضني كده تميم وضربه بالبوكس في وشه: بتكرر الكلمه تاني رفيده بخضه : حازم تميم: مسكها بحده وتكلم م بين سنانه لو اتحركتي خطوه وحده

قصة أحببتها صعيديه. الجزء السابع و الثامن Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الخامس و السادس

رُفيده: انا اسفه اتاخرت لما انضميت ليكم انس: لا عادي ولا يهمك المهم ترتبي امورك هتيجي ولا اي رُفيده: اه ي دكتور انس انا صوت من وراها بتكلميي مين رفيده بخضه قفلت اللاب بسرعه: عااااا عفريت رنا: اهدي ي هبله دي انا رفيده: ياربي ي رنا فزعتيني في حد يطلع كده فكرته اخوكي رنا: جتك

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الخامس و السادس Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الرابع

تميم بخبث: انتي بردوا بنت عمي وانا مرضاش اظلمك انا حبيت اقولك ان انا منفتح علشان تكوني عارفه بس رُفيده بخوف: ايههه تميم: اه والله زي م بقولك كده وكمان عند اصحاب بنات كتير وطبعا هتقولي اقطع علاقتك والكلام ده مش هيحصل رُفيده بتوتر: وبعدين تميم بهدوء: انتي ممكن تروحي لجدك تقوليله انك رفضاني عادي

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الرابع Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الثالث

رُفيده:( بقا كده ي واد عمي عاوز تطفشني طيب انا وانت والزمن طويل هنشوف مين هيطفش التاني) وخبطت: جدي بيقولكوا يلا علشان الغدا تميم زقها وخرج: يلا ي رنا ع السفره هدي: تعالي ي رُفيده ي حبيبتي جنب تميم هنا تميم بصلها بغيظ وسكت رُفيده: حاضر ي مرت عمي وقطع كلامهم صوت تليفون تميم تميم:

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الثالث Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الثاني

احببتها_صعيديه البارت2 تميم بغيظ: واضح ان حتي الخدامين الي هنا مش محترمين امال هي هتكون اي رُفيده: خدامين في عينك ي ولد المركوب انت واضح ان انت الي ناقص ربايه هدي: تميم حبيبي واقف عندك بتعمل ايه اي دااا رفيده ولا كبرتي وبقيتي عروسه زي القمر تميم: هي ديي رُفيده: تميم هدي: مالكوا في اي

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الثاني Read More »

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الأول

تميم: بس دي جاهله ي ماما هدي: ي حبيبي بس عرفت منين هو انت عمرك شفتها تميم: واحده عيشه عمرها كله في الصعيد طريقه لبساها وكلامها وتعليمها هيكون اي ي ماما ارجوكِ ي ماما بلاش انا منصبي هيتاذي هدي: دي وصيه ابوك ي تميم عاوز تكسرها دا انت عمرك م كسرتله كلمه وهو عايش تميم:

قصة أحببتها صعيديه. الجزء الأول Read More »

قصة الحب الاخير. الجزء الرابع

4 = الجزء الاخيـــــــــــــــــــــــــــــــــر ❤بقلم سولييه نصار جريت مريم ومسكت حسام وزعقت : -عايزين تسرقوا خطيبي قرة عيني مني حرام عليكم حطيت ايدي علي راسي وانا بقول : -يالهوي اتفضحت …اتفضحت منك لله يا مريم … ربع ابويا ايده وقال: -واخيرا اعترفتوا بغلطكم….وفضيتوا المسرحية السخيفة دي بصيت لبابا بصدمة …شاورلي اجي …فقربت منه شد ودني

قصة الحب الاخير. الجزء الرابع Read More »

قصة الحب الاخير. الجزء الثالث

ضحك حسام وقال : -اه عارف الموضوع ده هتجوز مريم واخد صاحبتها عليها هدية ؟!او مريم بتحبك لدرجة انها عايزاكي تبقي ضرتها – يا حسام … قالت مريم فزعق حسام وقال : -انتو مجانين صح هو انا قادر اتجوز واحدة لما اتجوز اتنين ….مريم انتي طالق! بعدين قام …مسكت مريم ايده وقالت : -بتقول ايه

قصة الحب الاخير. الجزء الثالث Read More »

قصة الحب الاخير. الجزء الثاني

2 =الجزء التاني❤شكرا على تفاعلكم السكر❤بقلم سولييه نصار❤ دخلت اوضتي وانا بلف حوالين نفسي والطم …يالهووي هعمل ايه في المصيبة دي…ومن فين اجيب عريس عشان احفظ كرامتي …يخربيت غبائي جايبني لورا …قعدت علي السرير وانا بعيط وبفكر هعمل ايه في المصيبة دي !!! …….. -انا مش مصدق ان حد اتقدملها قالها عصام بدهشة فردت مامته:

قصة الحب الاخير. الجزء الثاني Read More »

قصة الحب الاخير. الجزء الأول

1 = الحب الاخير ❤بقلم سولييه نصار❤ -ايه صوت الزغاريط دي قولتها وانا بضحك لما دخلت بيت عمتي ….ضحكت عمتي وقالت: -ده عصام يا رحاب اخيرا ربنا هداه وقرر يتجوز قلبي دق جامد فكملت عمتي وقالت: -وعصام ابني قال ان العروسة عارفاها كويس … وبعدين غمزت ليا ….حطيت وشي في الارض بكسوف …عمتي كانت تعرف

قصة الحب الاخير. الجزء الأول Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الخامس عشر

15=رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل الخامس عشر والأخير بعد مرور اسبوعين… وقفت امام المرأة تتأمل تفاصيل فستانها بانبهار…لا تصدق ان اليوم هو يوم زفافها… زفافها على احب الناس لقلبها… لقد تمنت هذا اليوم كثيرا… ودعت ربها كثيرا ان تعيشه… وها هو حلمها اليوم يتحقق وسوف تعيش اليوم هذا بكل تفاصيله… تذكرت يوم اخر

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الخامس عشر Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الرابع عشر

14=قبل الآخيــــــــــــــــــــــــــــــــــــر رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل الرابع عشر بعد مرور اسبوعين… استيقظت من نومها على صوت رنين هاتفها… زفرت انفاسها بملل وهي تجد اسم اياد يرن على الهاتف… اجابت على الاتصال قائلةة: نعم..ماذا تريد..؟! جاءها الرد السريع منه: جهزي نفسك…عشر دقائق واكون امام منزلك… ثم اغلق الخط بوجهها دون ان يقول كلمة

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الرابع عشر Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الثالث عشر

13=رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل الثالث عشر افاقت شمس من ذكرياتها على صوت النادل وهو يتقدم منهما لاخذ طلباتهما… اخبراه بما يريدان بينما عاد اياد مركزا بصره عليها متسائلا بجدية: اذا…ألن تخبريني بسبب كل هذا الحزن والكأبة…؟! لا استطيع…حقا لا استطيع… بماذا تفكرين اذا…؟! اجابته: بيوم طلاقي من رائد…وكيف انتهى بي الوضع مطرودة

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الثالث عشر Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الثاني عشر

12=رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل الثاني عشر دلفت شمس مع اياد الى شركة رياض الصباغ واتجها مباشرة الى مكتب رياض نفسه… اخبرتهم السكرتيرة ما ان رأتهما بأن رياض ومجموعة من موظفيه في انتظارهما في الداخل… ولج الاثنان الى داخل المكتب ليجدا الجميع هناك… ابتلعت شمس ريقها وتلاقت عيناها لا اراديا مع عيني رائد

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الثاني عشر Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الحادي عشر

11=رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل الحادي عشر مرت ثلاثة ايام وشمس في منزلها ترفض الخروج او رؤية اي احد.. ما فعلته لم يكن سهلاعليها اطلاقا… لكنها اضطرت لفعله… اضطرت ان تثأر لكرامتها… وتاخذ حقها منه كاملا… اغمضت عيناها تتذكر تلك الليلة… تتذكرها بكل شغفها… تلك الليلة ستظل محفورة في ذاكرتها الى الابد… لن

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الحادي عشر Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء العاشر

10=رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل العاشر دلفت شمس الى منزلها ثم التفتت الى الخلف لتجد رائد واقفا عند الباب… تحدثت له بجدية: ادخل…لماذا انت واقف هنا…؟! اخذ نفسا عميقا قبل ان يلج الى الداخل… اقترب منها وسألها بقلق حقيقي: هل انت بخير…؟! منحته ابتسامة خفيفة واجابته: لا تقلق…اصبحت افضل بكثير الان… ثم اردفت

رواية عروسي الصغيرة. الجزء العاشر Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء التاسع

9=رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل التاسع شهقت شمس بقوة حينما وجدت ذراعي رائد تحيط بها… تلاشت صدمتها تدريجيا وهي ترى عينيه تحدقان بها وفيهما الكثير من التساؤلات… ماذا تفعل انت…؟! قالتها وهي تحرر جسدها من بين ذراعيه ليرد رائد بتساؤل هو الاخر: انا من يجب ان يسأل…ماذا تفعلين انت هنا…؟! تراجعت الى الخلف

رواية عروسي الصغيرة. الجزء التاسع Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الثامن

8=رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل الثامن رحلتها في ايطاليا استمرت لمدة ثلاثة ايام… رحلة كانت مجهدة بحق استنفذتها جسديا ونفسيا… عادت منها اخيرا بعدما احرزت تقدم جديد… نجاح جديد في عملها يثبت اقدامها اكثر في هذه المهنة… هاهي تختار خطواتها جيدا وتثبت نفسها بين جمع رجال الاعمال بشكل اكبر… دلفت الى غرفتها وهي

رواية عروسي الصغيرة. الجزء الثامن Read More »

رواية عروسي الصغيرة. الجزء السابع

7=رواية عروسي الصغيرة للكاتبة سارة علي الفصل السابع بعد مرور خمس سنوات… وقفت امام مرأتها تتأمل تفاصيل اطلالتها للمرة الاخيرة، كانت اطلالة راقية للغاية مكونة من تنورة سوداء قصيرة بالكاد تصل الى منتصف فخذيها فوقها قميص من الشيفون الابيض عاري الاكتاف يغطيه سترة سوداء اللون ذات ازرار فضية… ارتدت حذائها ذو الكعب العالي ثم اخذت

رواية عروسي الصغيرة. الجزء السابع Read More »

Scroll to Top