Author name: admin9

رواية “الخدامه والبيه”. الجزء الأول

البارت الاول من “الخدامه والبيه” فى ڤيلا رامى السيوفي.. _ رامى بنرفزه: إنتِ مين؟؟ _البنت: أنى هانم الشغاله الجديده يابيه _رامى ببصه غريبه: إيه ده؟ بس باين عليكي بنت ناس يعني مش باين عليكي المرمطه خالص!! الشغاله: لا يابيه أنى هانم من الفلاحين رامى: وإنتى مين اللى جابك هنا إن شاء الله؟ أنا مقولتش إنى […]

رواية “الخدامه والبيه”. الجزء الأول Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الخامس

طبعا فاكرين لما الشيخ سأل الجن عن اسمه وديانته ومين اللي أمره انه يعمل كدا …………… رد الجن انا لي اختارتها ومحدش هيقدر يبعدني عنها.. انا العاشق الي ساكن جواها ،انا الدم الي بيجري جواها،انا الروح انا الملك تيمارووون بحكم الف جان مسخرين لخدمتي وخدمتك تؤمري كل شي تحت امرك..تشاوري تلاقي كل حاجه تحت رجليكي

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الخامس Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الرابع

ناديت عليه بسرعه الشيخ قراء علي رأسها وفضل يقرء حوالي نص ساعه لقيت وشها بدء يرجع تاني وبتتنفس بهدوء وراحت في النوم اخدته وخرجنا قعدنا في الصاله وانا مستغرب في ايه بسأله في ايه قالي مين دخل اوضتكو من بعد الجواز قولتلو طبعا قرايبها يوم الصباحيه وصحابتها اللي لسه كانو موجودين من بيومين قالي طيب

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الرابع Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الثالث

الحمدلله ملقيتش صوت تاني يوم اتصلت بصديقي وقولتله علي اللي حصل قالي اكيد ده عمار البيت وانت كدا خلاص مشيته بس هعدي عليك احصن البيت وجه بالليل واول ما دخل الشقه لقيت مراتي وقعت من طولها بقولها في ايه قالتلي رجليا انا اتشليت شلتها نيمتها في سريرها وخرجت بيسالني في ايه قولتله سكت وقالي كدا

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الثالث Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الثاني

وتقريبا هي كمان مركزتش مع الصوت وكلملنا كلام عادي مفيش ربع ساعه لقيت خبط علي الباب تاني بصينا لبعضنا وقولتلها في دي تاني مره اسمع الصوت ده قالتلي وانا كمان واحنا متأكدين ان مفيش حد غيرنا في الشقه وانا متأكد اني قفلت الباب كويس سكتنا وهي خافت وانا قولتلها ثواني قمت نورت النور الكبير وخرجت

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الثاني Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الاول

بعد اسبوع من زواجي جالنا اصحاب مراتي علشان يسلمو ويطمنو عليها كلهم من نفس سنها كانو اصحاب من الجامعه وانا اعرفهم من ايام الخطوبه وكانو دايما مع بعض في الجامعه هي أول واحده في أصحابها تتجوز ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الاول Read More »

يوم فرحى الجزء الثاني الأخير

­و منعها من ان تتقابل مع اي شخص حتى لا يعلم احدا بانها حامل حتى اصبحت في ايام الولادة ووضعت طفلها بعد ان احضر لها ممرضة لتقوم بتوليدها في المنزل واخذ الطفل في وقت متأخر وكانت الساعة تقارب الثالثة فجرا ووضعه امام باب المسجد وتركه وبعدها . نزل لصلاة الفجر فى المسجد ليرى الناس يلتفون

يوم فرحى الجزء الثاني الأخير Read More »

يوم فرحى الجزء الاول

لن تتخيلو ماذا فعل بها!!!! يروى شخص انه وجد عروسته حامل يوم زفافه فكانت صدمة كبيرة بالنسبة له ولكنه ستر عليها واخفاها عن اهله واهلها حتى لا يقوم بفضحها مثلما يفعل الكثير من الناس الذين يتعرضوا لنفس الموقف . فقد فعل ذلك واحتسب اجره عند الله ولكنه قرر عدم المساس بها ولا يعتبرها زوجتة وكان

يوم فرحى الجزء الاول Read More »

روايه الحب الابدي. الجزء الرابع

يوسف… طمني يا دكتور هاجر كويسه صح… ما بتردش ليه يا دكتور هي كويسه مش كده.. الدكتور باسف…مدام هاجر حالتها خطر ادعيلها بالشفاء و تعدي ال12 ساعه الجايين علي خير.. يوسف بندم.. تمام يا دكتور طب اقدر اشوفها.. الدكتور.. تقدر بس بلاش كلام يزعجها عشان الحاله مش كويسه لاي ضغط حاليا.. يوسف.. شكرا يا دكتور..

روايه الحب الابدي. الجزء الرابع Read More »

روايه الحب الابدي. الجزء الثالث

هاجر بعصبيه و دموع… انتى حيوا*نه و متعرفيش حاجه… دكتور يوسف بيكون جو…… يوسف من وراها… جوزها…. سالي.. و احنا اي يخلينا نصدق الا حضرتك بتقوله ده و لا انت بداري عليها الا عملنا فيها شيخه دي هاجر انهارت… اخرصي بقااا اخرصي… وسبتهم وجريت.. يوسف.. حسابي معاكي بس اما ارجع.. وجري وراء هاجر.. هاجر استني

روايه الحب الابدي. الجزء الثالث Read More »

روايه الحب الابدي. الجزء الثاني

سالي…اه اتجننت.. و شدت النقاب من عليه.. هاجر حولت تخبي وشها و كانت بتعيط و مش عارفه تعمل اي غير انها اتخبت في حضن نورا.. يوسف بعصبيه.. قدامي علي مكتب العميد.. هاجر كانت خايفه جدا هي عارفه يوسف لما يكون عصبي.. يوسف نزل علي الارض و جاب النقاب ولبسه ليها.. طبعاً كل ده في وسط

روايه الحب الابدي. الجزء الثاني Read More »

روايه الحب الابدي كاملة

اسمعي محدش يعرف في الجامعه اني جوزك عشان هكون الدكتور بتاعك مفهم.. *بتوتر.. حاضر.. في حاجه تاني اه طولي الخمار شويه *حاضر خبي عيونك بالشاش و ظبطي النقاب.. *حاضر.. خلصت.. انا نزلها استني هوصلك.. *مينفعش عشان انت الدكتور بتاعي مش جوزي.. نزلت و سبته..دموعي كانت علي خدي مشيت بسرعه عشان اوصل قبله.. النهارده اول يوم

روايه الحب الابدي كاملة Read More »

غسيل البطاطين يحرم أمًّا من أولادها الثلاثة وخطيب ابنتها بسوهاج | القصة الكاملة

غسيل البطاطين يحرم أمًّا من أولادها الثلاثة وخطيب ابنتها بسوهاج | القصة الكاملة صوتها يتعالى ويملآ أرجاء المنزل، وبين يديها فِراشٍ شتوي، “يلا ليا ساعتين أقول يلا الشتاء دخل ونهاره قصير عاوزين نلحق نخلص الغسيل ونرجع في النور خلصوني”، كأي أم مصرية تهم أنجالها على إنجاز الأعمال المنزلية، كان هذا ما تفعله السيدة الأربعينية انتصار،

غسيل البطاطين يحرم أمًّا من أولادها الثلاثة وخطيب ابنتها بسوهاج | القصة الكاملة Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء الثاني عشر

رواية دمرت حياتي الفصل الثاني عشر والاخير بقلم ملك ابراهيم اتكلم والد زينه بابتسامه: بس جوازك قبل كدا دا شئ ميعيبكش كاراجل عشان تقول كدا رد سيف: هو فعلا ميعبنيش بس انا من حبي الكبير ل زينه شوفت ان زينه تستاهل انها تكون الاولى والاخيره في حياة الا هتتجوزه ليتابع بتأكيد وصدق: وصدقني حضرتك انا

رواية دمرت حياتي. الجزء الثاني عشر Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء الحادي عشر

وقفت زينه واتكلمت مع والدتها: ماما هو انا اتخطبت لمين بالظبط ردت والدتها: اتخطبتي لمين يعني ايه اتكلمت زينه: يا ماما انتوا قريتوا فتحتي مع مين بالظبط ردت والدتها: مع ابو عريسك يا بنتي زينه وهي هتتجن: ابو عريسي مين والدتها: كريم خطيبك اتكلمت زينه بصراخ: ينهار اسود كريم مين والدتها بدهشه: هو انا مش

رواية دمرت حياتي. الجزء الحادي عشر Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء العاشر

كريم: موضوع يخص زينه المحاميه الا كانت جاتلك هنا مرة دق قلب سيف بعنف لما كريم نطق اسم زينه ونظر ل كريم بانتباه واتكلم بقلق سيف: مالها زينه رد كريم: كنت عايز اسألك يعني ايه رأيك فيها ؟ سيف وهو بينظر ل كريم بدهشه: مش فاهم رأيي من نحية ايه ؟! رد كريم : يا

رواية دمرت حياتي. الجزء العاشر Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء التاسع

ذهب سيف لمكتب زينه المتواضع في المنطقه الا هما عايشين فيها وطلب انه يقابلها دخل غرفة مكتبها وابتسمت زينه وهي بترحب بيه زينه: عارفه ان انت اكيد بتقول ايه المكتب الصغير دا رد سيف بابتسامه: بالعكس المكتب لطيف جدا ليتابع بهدوء: انا جيت عشان اشكرك بنفسي على وقفتك معايا لحد ماخرجت من ازمتي ردت زينه

رواية دمرت حياتي. الجزء التاسع Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء الثامن

نظر في ساعته واتكلم بهدوء: تمام يعني ممكن اجي معاكي بعد ما انتهي من المقابله اتكلمت زينه: تمام خلص مقابلتك وتعالالي على المحكمه عادي رد سيف بهدوء: تمام.. انا مضطر امشي دلوقتي عشان متأخرش اتكلمت زينه برقه: بالتوفيق خرج سيف ونظرة والدته امامها بحزن… والدة سيف: ربنا يوفقك يارب يا بني ويوقفلك ولاد الحلال يارب

رواية دمرت حياتي. الجزء الثامن Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء السابع

قرب سيف منها واتكلم بجمود: زينه مين..؟ ردت زينه بابتسامه: زين المحاميه افتكر سيف كلام والدته واتكلم ببرود: ااه هو انتي ردت برقه: ااه انا اتكلم كريم بهمس وهو بيقرب من سيف وبيغمز له: شكل بنت الحلال سمعتنا وجتلك هي بنفسها نظر له سيف بغضب واتكلم بصوت منخفض هو ايضا: اسكت انت مش فاهم حاجه

رواية دمرت حياتي. الجزء السابع Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء الخامس و السادس

رواية دمرت حياتي الفصل الخامس والسادس بقلم ملك ابراهيم دخلت ريهام تنادي والدتها وخرجت معاها بعد لحظات نظرت لهم والدة ريهام بتكبر وقعدت قدامهم بدون كلام .. نظرت لها زينه بغيظ كتمته جواها واتكلمت ريهام بتوتر: تشربوا ايه ردت والدتها بقلة ذوق: معتقدش ان عندهم وقت عشان يشربوا حاجه شكلهم كدا جاين يقولوا كلمتين وهيمشوا

رواية دمرت حياتي. الجزء الخامس و السادس Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء الرابع

رواية دمرت حياتي الفصل الرابع بقلم ملك ابراهيم اتكلم سيف بعنف: انا اتجننت فعلا لما وافقت اني اكمل في الجوازه دي من الاول المفروض كنت اعرف ان واحده زيك عمرها ما هتسيب بنتها تعيش بسلام مع جوزها وكان لازم اعرف ان واحده زي بنتك عمرها ماهيكون لها شخصيه وتقدر تقف جانب جوزها وتكون في ضهره

رواية دمرت حياتي. الجزء الرابع Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء الثالث

اتكلم سيف بقلب مقهور من خيبة الامل: ريهام ..لو مشيت دلوقتي لوحدي مستحيل هرجع تاني ردت حماته بسخريه: ماتمشي كنت شوفتنا مسكنا فيك نزل سيف ايديه بغضب وضغط عليها بعنف واتكلم مع مراته بعنف : ماشي يا ريهام يبقى انتي كدا الا اختارتي اتجه سيف لباب الشقه عشان يخرج.. تابعته حماته وهي بتتكلم بسخريه حماته:

رواية دمرت حياتي. الجزء الثالث Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء الثاني

ردت ريهام ببكاء: سيف مش كحيان يا ماما ..سيف مهندس وناجح جدا في شغله بس هو مضغوط الايام دي شويه والدتها: ماشي يا حبيبتي انا معاكي .. هو مضغوط الايام دي انتي بقى ذنبك ايه تتحبسي بين الاربع حيطان وهو في شغله ريهام بحيره: يعني عيزاني اعمل ايه يعني يا ماما ..اروح معاه الشغل مثلا

رواية دمرت حياتي. الجزء الثاني Read More »

رواية دمرت حياتي. الجزء الأول

رواية دمرت حياتي الفصل الاول بقلم ملك ابراهيم بس القاعه الا حضرتك طلباها دي غاليه جدا وانا ظروفي ماتسمحش حماته: والله انا بنتي مش اقل من اي حد سيف: طبعا مش اقل من اي حد بس برضه القاعه الا انا عايز اعمل فيها الفرح مش قليله وسعرها مناسب ليا حماته: بس القاعه دي مش مناسبه

رواية دمرت حياتي. الجزء الأول Read More »

Scroll to Top