Author name: asmaa

رواية ذكريات الفصل الثانى عشر

ياسمين..عاوزه اي يشهد شهد بخبث..مفيش …كنت بس عاوزه أسألك هو عمر فين….. ياسمين..عمر في شغل….عندو ميتنج…بتسالي لي …… شهد وطلعت فونها..اصل انا لسه حالا واصلي الصور دي من رقم غريب ..مش عارفاه ..بصي…… بصت ياسمين للصور بصدمه لقت عمر بيشرب وسك*ران هو وكنزي ومقربين من بعض اوي شهد بخبث وبتمثل الزعل..انا اول ما شوفتها قولت […]

رواية ذكريات الفصل الثانى عشر Read More »

رواية ذكريات الفصل الحادي عشر

عمر مسكها من دراعها جامد وقال بعصبيه..مهو انتي هتنطقي يعني هتنطقي..مين عرفك كل دا اتوترت كنزي جدا وكانت لسه هتتكلم سمعو صوت ياسمين وهي بتنادي وبتصرخ باسم عمر مسكها عمر وطردها بره ..امشي من هنا بسرعه واياكي اشوفك بتخطي عتبة البيت دا تاني…. كنزي..ماشي يعمر..اطلعلها ..وربنا ما هسيبك في حالك…وسابتو ومشيت….مركزش هو في كلامها وطلع

رواية ذكريات الفصل الحادي عشر Read More »

رواية ذكريات الفصل العاشر

الدكتور..المدام مش حامل اصلا… عمر بعدم فهم..ازاي يعني مش حامل……الدكتوره قالت كدا … الدكتور..اكيد تشخيص غلط…هو حضرتك متجوزها بقالك اد اي…. عمر ..هو امبارح بس…… الدكتور..لا اكيد لا …اكيد الدكتوره غلطت ..عادي يعني …اتفضلو ممكن تدخلولها…. فضل عمر واقف مصدوم ..يعني حصلو كل دا فيوم واحد مراتي تحمل وبعد كدا تقع من عالسلم وبعد كدا

رواية ذكريات الفصل العاشر Read More »

رواية ذكريات الفصل التاسع

في كتير انتقادات جاتلي بسبب حمل ياسمين بسرعه كدا وعشان كدا قررت اعدل في السيناريو ❤️ ياسمين ومسكت في ايده..استني ..انا جايه معاك…… بصلها عمر كدا وابتسم وقالها..بلاش عشان متضايقكيش.. خبطت ياسمين علي كتفه كدا..ملكش دعوه انت بقا…ونزلو هما الاتنين ومسكت ياسمين في ايده اكتر وهي حاضنه دراعه وكانت كنزي واقفه هتم*وت من الغيظ…… عمر..خير

رواية ذكريات الفصل التاسع Read More »

رواية ذكريات الفصل الثامن

ياسمين بسرعه..انا افتكرت ..افتكرت يجماعه… الكل باصلها باستغراب …وهي قامت ماسكه ايد عمر اللي كانت ماسكه شعرها وزق*تو وضربته فكتفو واستغرب جدا عمر بغضب..اي اللي انتي بتنيليه دا…. ياسمين بدموع..انت اللي نمت معايا امبارح….. عنر باستغراب..ازاي يعني …هنسي حاجه زي كدة….. ياسمين.. هفكرك……… فلاش باك…… كانت الساعه وصلت 4 الفجر ودخلت ياسمين عشان تنام وصحيت

رواية ذكريات الفصل الثامن Read More »

رواية ذكريات الفصل السابع

كان عمر قلقان جدا عليها ومش عارف يعمل اي ..سندها لحد السرير وبيشيل الغطا لقا دم… عمر باستغراب..هو اي دا ….بصت ياسمين باستغراب اكتر….مش عارفه عمر..انتي عندك البير*يود…. ياسمين..لا معنديش حاجه……. عمر بقلق..اومال اي دا……. ياسمين بألم.. والله ما اعرفش حاجه…….وسابته وجريت عالحمام تاني ..قلق عمر جدا واتصل علي دكتوره ووصلت عمر بقلق..ها خير يادكتور.

رواية ذكريات الفصل السابع Read More »

رواية ذكريات الفصل السادس

قام عمر مسكها وحاوط خصرها وقرب عليها وقالها..هو مش انا جوزك ومن حقي انام جنبك… ياسمين..والله جوزي فعلا….وزق*تو..ابعد عني يعمر…. عمر..نعم …ازاي يعني انا من حقي أقرب منك طبعا ..انتي مراتي ياسمين..اممم.مراتك اه …..اقسم بالله لو قربت مني مش هيحصلك خير عمر بصدمه..مالك يبنتي في اي ياسمين بعصبيه..عمر..انت از*بل انسان انا شوفته فحياتي…لا ولا تاني

رواية ذكريات الفصل السادس Read More »

رواية ذكريات الفصل الخامس

فضلنا انا وهو نبص لبعض انا وهو كدا وبعدين … ياسمين..بس…هو كدا مش بدري شويه ايمن..لا ولا بدري ولا حاجه ….اطلعي يبنتي عشان عاوز عمر فكلمتين كدا….وطلعت ياسمين عمر.. اي التدبيسه دي يبابا…ينفع كدا يعني ايمن..اه ينفع …هى دي اللي انا عاوزها هي دي اللي هتصون بيتك وشرفك..مش الصايعه اللي عاوز تجيبهالي عمر.. متقولش عليها

رواية ذكريات الفصل الخامس Read More »

رواية ذكريات الفصل الرابع

كريم بنظرات قذ*ره..شعرك حلو اوي وانتي جامده اصلا …وقفل المط*وه وحطها فجيبه وحاوط خصرها وقرب علي رقبتها وكان هيبو*سها قامت زقتو وضر*بته بالق*لم علي وشه وقالت برعب ..ابعد عني يكريم وملكش دعوه بيا كريم بغضب شديد..انتي بتمدي ايدك عليا يبت ..دا انتي ليلتك سو*دا ..أنا هعلمك في وشك ..وجاي يفتح الم*طوه سمع صوت حد بيخبط

رواية ذكريات الفصل الرابع Read More »

رواية ذكريات الفصل الثالث

سمعت صوت ضرب نار ..اعمل اي انزل ..انا خايفه يالهوي …هنزل اشوف في اي …… نزلت ياسمين بحرص وتوتر وسمعت صوت عمر بيزعق وشهد عماله تعيط بصراخ ..قربت شويه لقت في واحد ماسك مس*دس وعمال يزعق ورافعه علي عمر وشهد ..بصتلو ياسمين شويه بعد ما ركزت في ملامحه لقيته ابن خالها كريم اخو عمر وهو

رواية ذكريات الفصل الثالث Read More »

رواية ذكريات الفصل الثاني

اغم عليها من كتر قهرتها وشالوها واتلمو عليها أهلها برعب وخوف عليها وشالوها حطوها عالسرير وجابولها دكتوره وادتها حقنه وخرجت قالتلهم عندها اكتئاب شديد..ياريت لو في حاجه مدايقاها من المكان هنا تغيرو …عن اذنكم ..ومشيت حسام..وبعدين يجماعه الزفت دا ساكن في الشقه اللي قصادنا الام بزعل..انا هتصرف يبني متقلقوش..مش هسيب بنتي كدا عمري… وعدي اسبوع

رواية ذكريات الفصل الثاني Read More »

رواية ذكريات الفصل الأول

كانت قاعده ياسمين في اوضتها جالها تيلفون وردت عايده..لو عاوزه تشوفي خطيبك وهو فحضني وفي شقتي تعاليلي عالعنوان دا *** ياسمين بعدم تصديق..انتي مين يا ست انتي وبتقولي اي… عايده..لو مش مصدقاني تعالي دلوقتي ونتي تشوفيه…وقفلت قلقت ياسمين وقالت لنفسها..مستحيل عادل يعمل فيا كدا …وخرجت من اوضتها للصاله لقت اخوها حسام قاعد لوحده … ياسمين..حسام..بابا

رواية ذكريات الفصل الأول Read More »

اخو جوزى

انا كنت متجوزه وعندى اولاد بس كنت مش مرتاحه مع جوزي ودايما مشاكل بسبب المصاريف اهله بالذات اخوه الكبير مكنش بيطقني ودايما يشجع جوزي عليا وانا زهقت من اهماله ليا فمن فتره اتعرفت على شاب عالفيس وحبيته لاني لقيت معاملته معايا مختلفه وقلتله هتطلق ونتجوز وشجعنى وقالى اتطلقى وانا هتجوزك واتنــ..ــازلى عن كل حقوقك احنا

اخو جوزى Read More »

تزوجتُ وأنجبت أربع أولاد ولم أتفق في حياتي كلها مع زوجي…..صبرت وصبرت!!! الجزء الاخير

بعد خoـسة أيام وصلتني التأشيرة مع تذكرة الطائرة.. ودّعت أهلي وسافرت لز,جي.. كان ابنه البكر في انتظاري.. قال لي الجميع في انتظارك في البيت الكبير.. وصلت لبيت ز,جي.. استقبـJـ،تني وجوه كثيرة وغريبة !! أولاده وبنـIته وأحفـIده إلا هو !!!.. سألت عنه. قالوا تـ9في بعد عودته بثلاث أيام !!! أصـIبتني الدهشة !!! ولمَ لم تخبروني ؟؟؟!!!..

تزوجتُ وأنجبت أربع أولاد ولم أتفق في حياتي كلها مع زوجي…..صبرت وصبرت!!! الجزء الاخير Read More »

تزوجتُ وأنجبت أربع أولاد ولم أتفق في حياتي كلها مع زوجي…..صبرت وصبرت!!!

تزوجتُ وأنجبت أربع أولاد ولم أتفق في حياتي كلها مع زوجي…..صبرت وصبرت!!! وانفصلنا وعمري ٥٠ سنة!!! حزنت وأصابني الكدر .. وشعرت بالحرقة والوحدة فالأولاد معه لأني لا أستطيع إعالتهم لفقر الحال.. وجدت خلال عدتي أنساً بربي استأنست به وناجيته كثيراً..طلبت منه الحج !! “الحج الحج يارب..”طلبتها بصدق في السر والعلن.. استغرب أهلي.. أنت معتدة وحالنا

تزوجتُ وأنجبت أربع أولاد ولم أتفق في حياتي كلها مع زوجي…..صبرت وصبرت!!! Read More »

جواز بقرار حماتى الجزء الخامس والاخير

مدحت اظن كده حقك كله رجع ليكي يا مكه ومن غير عملي حاجه مكه عايزه اشوف شريف قبل ما يم مدحت ايه بس كده انا شايف أن ملوش لازمه خالص عمره فاضل فيه ساعت وينتهي كل الدكاتره بتقول كده مكه برضه عايزه اشوفه نفسي اشوف نظره الم في عينه بجد انت مش عارف هو وجعني

جواز بقرار حماتى الجزء الخامس والاخير Read More »

جواز بقرار حماتى الجزء الرابع

وبعدها بص ل مجدي وقال ليه اسمع يا واد يا مجدي انا عايز البت دي تعرف تجبها عندي بس من غير ما حد يعرف مجدي عادي سهله انا بشوفها ساعت قدام البيت واقدر اخليها تيجي اصل دلوقتي الخروج ليها بقي عادي من ساعت ما الزفت ده اتجوز مريم مدحت طيب روح شوفها وهاتها انا عايزها

جواز بقرار حماتى الجزء الرابع Read More »

جواز بقرار حماتى الجزء الثالث

تهاني انت روح ليه وقولوا محدش جه جمب البت دي غيرك والبت ال ولو عايز بتاكد أحنا سهل ناكد ليه ويشوف بقي ناوي يدفع كام في ابنه شريف اغك دي الماظ يا امي والله عين العقل بي برضه انا عايز اعرف انتي ليه مصممه تجوزيها سيد مع ان عارفه أن سيد ولا بيهش ولا بينش

جواز بقرار حماتى الجزء الثالث Read More »

جواز بقرار حماتى الجزء الثانى

مكه انت اكيد مجنون انا مينفعش اعمل كده طيب انت ترضي علي بنت عمك كده يا شريف شريف اه وفيها اي يعني انتي هتترحمي من اللي بيحصل فيكي من امي وانا هكون معايا فلوس وكل واحد يكون مبسوط مكه انا عندي ام ولا يحصل فيا اللي انت بتقولوا كده بقولك اي انا خالص جبت اخري

جواز بقرار حماتى الجزء الثانى Read More »

جواز بقرار حماتى الجزء الاول

انا مكه عندي 19سنه كنا مسافرين انا وبابا وماما لعمي صلاح في الصعيد والعربيه عملت ه بينا وفوقت علي ص عمي بيقولي صلاح مكه يا مكه انتي كويسه يا حبيبتي فتحي عينك وردي عليا انا عمك يا حبيبتي وطبعا انا مكنتش فاكره اي حاجه خالص بس كنت بحاول افوق وقولت مكه اي ده انا فين

جواز بقرار حماتى الجزء الاول Read More »

متجوز اتنين

السلام عليكم انا متجوز اتنين بس الفارق بينهما شاسع الاثنين حلوين ومتدينين والفارق بينهم حتى مش كبير ٥ سنين بس الأولى متفهمه وعاقلة اكثر وبتعرف تحتويني .. وحتى بالرغم اني اتحوزت عليها وزعلت وراحت اسبوع عند اهلها لكن علاقتنا رجعت افضل من ما كانت اما الثانية بحسها خفيفه و غير ناضجة وبتدلع دلع زياده وكثير

متجوز اتنين Read More »

خللي أمك تنفعك 😂 الجزء الأخير

فانا مرضتش وزعقت معاه قالي بصي سكه الجحود اخرتها مش حلوه قولتله : انت عملتلي ايه قالي يكفي ان من اول الجواز سايبك تنامي لحد الضهر ومدلعك لاعملتيلي فطار ولاغداء ولاعشاء انا مش متجوز علشان امي تخدمني رغم انك متدلعه وكل اللي انتي عاوزاه بيجيلك فييه كتيره غيرك يتمنو يعيشو ويلاقو ربع الدلع اللي انتي

خللي أمك تنفعك 😂 الجزء الأخير Read More »

خللي أمك تنفعك 😂

محتاجه مساعدتكم ضروري متجوزه من 8 شهور وحامل مشكلتي ان جوزي كان بيوافق امي ابات عند مامتي في اول الجواز وبعد كده اتغير ورفض وماما كل شويه بتعيط عاوزاني اكمل معاها الحمل جوزي كنت طلبت منه اقعد 3 شهور في اول الحمل عند مامي ووافق وبعدها رافض اني ابات نهائي بيقولي اخرك عندي يوم في

خللي أمك تنفعك 😂 Read More »

حياتي ملغببطة

انا متجوزه بقالي شهور عندى مشكله غريبه ان جوزى ملهوش ميعاد نوم والصراحه اول مره بحياتي اشوف حد كده مثلا يصحي ٢ بليل وعاوز يبدأ يومه ويصحيني واروح الغرفه التانيه يفضل يصرخ عليه اصحي اصحي عاوز افطر واجي علي نفسي واصحي وبكده الغدا بقي بيبقي ٧ الصبح وحاجه مرار اعمله سندوتشات يقولي انا مكولش الاكل

حياتي ملغببطة Read More »

Scroll to Top