Author name: adminsameer

رواية بنتي وزوجها الجزء الثاني

رواية بنتي وزوجها الجزء الثاني وهناك في بيتهما كنت أشعر بالخجل وأنا جالسة في الصالون وهم يرحبون بي بحرارة ويقدمون لي المشارب والفواكه والسـ.ـجاير ولم أكن أدخـ.ـن كثيراً ولكن تلك الليلة شعرت برغبة قوية للتـ.ـدخين .. وأنا صامتة .. والإثارة قد أخذت تفعل فعلها في جسـ.ـمي … وهو أمر لم أتوقع أبداً من نفسي. فقد […]

رواية بنتي وزوجها الجزء الثاني Read More »

الجزء الثالث ..

وبعد ما عملت لي القهوة وجت تاني لي وبدأت تشعل لي سـ.ـجارة في سـ.ـجارة حتي هدات نفسي تماما مع اني لأول مرة استخدم التـ.ـدخين وبعد نص ساعة بسالها جوزك راح فين قالتي خرج جايز بيشتري دخـ.ـان او شئ ولسه ما خلصت السؤال واذا به يدخل ومعاة ازازة من اللون البيج وبيقؤل لفاتن قومي هاتي كاستين

الجزء الثالث .. Read More »

رواية بنتي وزوجها الجزء الرابع

رواية بنتي وزوجها الجزء الرابع وعندما فوقت سألتها ايه الا حصل قالتلي ولا شئ كله تمام اطمني انتي في اليوم التالي أفقت باكراً ولكني كنت خائفة من الخروج والنظر في عيونهم , كنت أشعر أنني .. كأنني وسـ.ـخة .. في عيونهم ..وفي عيون ولدي عصام .. لو علم بالأمر. . ولكن ابنتي وزوجها عاملاني باحترام

رواية بنتي وزوجها الجزء الرابع Read More »

رواية بنتي وزوجها الجزء الخامس والأخير

رواية بنتي وزوجها الجزء الخامس والأخير وخلاص بدأ يرجع للدكتور ويتسائل معاه بأن العمليه تمت بأسـ.ـلوب كامل الان مرتين متواصلين وجاء برد من الدكتور وانا جالسه مع فاتن فالبيت وبشرنا بأن الدكتور قاله خلاص كفايه كدا وبعد عشـ.ـرين يوم نبدأ في العمليه لنقل الرحم وطلب منه الدكتور ان افوت انا عليه حتي يطمن عن التحاليل

رواية بنتي وزوجها الجزء الخامس والأخير Read More »

كما تدين تدان الجزء الاول

سمعت الفتاة أصوات زغاريد، فخرجت مسرعة لتعرف مصدر الصوت. فإذا بها من منزل حبيبها المقيم بجوارها. لم تصدق، فدخلت منزله. وجدت كثيراً من الناس، فاحتارت وسألت عن سبب الزغاريد. فأخبروها أنه قد تمت خطبة ابنهم، الذي هو حبيبها. ذهبت إليه مسرعة، غير مصدقة لما سمعت، وسألته عن حقيقة ما سمعته! فأخبرها بجفاء أنه ارتبط بفتاة

كما تدين تدان الجزء الاول Read More »

كما تدين تدان الجزء الاخير

انهارت الفتاة، لكنها قالت له: سيكون يوم زواجي هو يوم طلاقك بإذن الله. ثم خرجت مكسورة القلب. بعد أن مرت سنة على زفافه، فوجئ بخبر أن حبيبته سوف تتزوج اليوم. صعق للخبر وذهب مسرعاً ليراها. فوجدها مع زوجها وهي سعيدة جداً. فتقدم ليخبرها أنه لن يطلق زوجته وأنه مرت سنة كاملة معها بدون مشاكل. لكنه

كما تدين تدان الجزء الاخير Read More »

سكربت عوض الله الجزء الأول

  يا أستاذ أنت يا أستاذ اتلفت بشوف مين بينادي “بتنادي ليا حضرتك” الشخص: “مر ات حضراتك وق ✦عت وبتنادي عليك” أنا أستغربت وابن خالي أستغرب ازي ده انا أصلا مش خاطب ولا مج وز رديت علي الشخص: مراتي انا ازي لقيت ابن خالي قالو: “هي فين” بصتلوا بإستغراب لقيتوا بيقولي “تعالا بس نعرف في

سكربت عوض الله الجزء الأول Read More »

سكربت عوض الله الجزء الثاني

ردت ” اسفة اني خليتك تلمسني واسفة لو جبت ليك مشكلة” وبعدين عيطت جامد قولتهلها ” طيب مش هتحكي ليا ” لقيتهت بكت اكتر وكأنها كانت محتاجه حد يسمعها ردت قالت ” انا ندي كلية طب بشري محافظه ****جامعه****داخلة سنة تانية سني 19سنة ونص يعني قول 20 انا اصغر اخواتي عندي اخ واخت اهلي بيحبونا

سكربت عوض الله الجزء الثاني Read More »

سكربت عوض الله الجزء الثالث

«وما الحياة الا لرفيق يشبهك ويسمعك يعرف كل تفصيلة من حياتك ليكون هو انت وأنت هو،هل لو أتيت يكون حضنك قاسي اما دافئ واءمن ام ستكون كبقية البشر لايعرفون الرحمه ولكن يعرفون القسوة وكل ما شابه،هل اذا بكيت ستأخذني بين ضلوعك وتقول لي لماذا تبكي أم سيكون غير ذلك اخاف ان تكون قاسي كالبقيه ،اخاف

سكربت عوض الله الجزء الثالث Read More »

سكربت عوض الله الجزء الرابع

انا قومتها فضلت تعيط انا مستحملتش وحضنتها وقولت ليها “مالك فيكي ايه” ردت ” كان نفسي بابا وماما واخواتي يحبوني زي ما بحبهم ديما يجرحوني وديما ميحسسنيش بالحنان وبيهتموا باخواتي اكتر مني كل يوم كنت بنام معيطا علي الي بيعملوا فيا اخويا ديما كان بيضربني ويشك فيا مع اني خايفع من ربنا وخايفه من عذابه

سكربت عوض الله الجزء الرابع Read More »

سكربت عوض الله الجزء الخامس

(وكنت أنت عوضي من الله) قولت ليها “مالك يا ندي” ردت وقالت “بحبك” في اللحظه دي حسيت أني في حلم وخايف اصحي منه لما قالت ليا بحبك قلبي بينبض جامد وكان قلبها بردو قولت ليها “ندي أنتي قولتي ايه” ردت ” بحببك ” ولقيتها حضانني اوي وتقولي “متسبنيش ولا تتخلي عني انا بحبك اوي اوعا

سكربت عوض الله الجزء الخامس Read More »

سكربت عوض الله الجزء السادس والأخير

قالت ” زمان كان اخويا عندو عجلة ركبت عليها وانا عندي 6 سنين ركبت عليها وانا في البيت ومكنتش عارف اسوقها بسي بحاول وحولت بعدين كنت عايزا انزلها الشارع فجيت انزلها كانت تقيلو عليا وقعت من علي السلم وباظت اول لما شفها ضربني جامد وضربني بالحزام حتي في جسمي لسه في. اثر وامي كملت عليا

سكربت عوض الله الجزء السادس والأخير Read More »

عقد زواج عرفي الجزء الأول

عقد زواج عرفي الجزء الأول دخل المستشفي مسرعا وهو في حالة من الارتباك والخوف يتوجه نحو الريسبشن ليسأل عن زوجته مريم التي تعرضت لحادث سير مروع وتم نقلها الي المستشفي بين الحياة والموت وائل .. لو سمحتي الحادثة بتاعة المقطم فين دلوقتي ؟ موظفة الريسبشن .. تقصد الحادثة بتاعة مدام مريم حضرتك ؟ وائل ..

عقد زواج عرفي الجزء الأول Read More »

عقد زواج عرفي الجزء التاني

عقد زواج عرفي الجزء التاني وائل .. مش معقول .. ده عقد مزور بالتأكيد .. لا يمكن العقد ده يكون صحيح .. اولا لأن مراتي ست متزوجة .. ثانيا .. انا زوجتي اشرف وانبل انسانه علي وجه الارض صلاح .. احنا لقينا العقد ده في طابلوه العربية والتحريات بتقول ان الشخص اللي اسمه في العقد

عقد زواج عرفي الجزء التاني Read More »

عقد زواج عرفي الجزء الثالث

عقد زواج عرفي الجزء الثالث مريم تخضع لجراحة خطيرة في المخ وبعد خروجها من غرفة العمليات يتم نقلها الي العناية المركزة والاب والام يقفون امام باب الغرفة ينتظرون خروجها بفارغ الصبر الام بلهفة وقلق .. خير يا دكتور طمني ارجوك الطبيب .. احنا عملنا اللي علينا والباقي علي ربنا .. مخبيش عليكم الحالة حرجة جداا

عقد زواج عرفي الجزء الثالث Read More »

عقد زواج عرفي الجزء الرابع

عقد زواج عرفي الجزء الرابع وائل حزين جداا لا يغادر عرفته ابدا وفجأة يُطرق باب الغرفة والطارق صديقة وشريكة نادر وائل .. مين ؟ نادر .. انا نادر يا وائل وائل .. ادخل يا نادر نادر مندهش لرؤية منظر وائل حيث يبدوا عليه الحزن الشديد وشعر ذقنه اصبح كثيف نادر .. ايه يا عم هو

عقد زواج عرفي الجزء الرابع Read More »

عقد زواج عرفي الجزء الخامس

وائل .. ايه ؟!! يعني كانوا شاربين خمرة تقصد ؟! صلاح .. ايوه وائل .. معرفتوش مين اللي كان معاها في العربية ؟ صلاح .. التحريات بتقول انه مهندس بترول وشغال في الخليج واسمه طبعا انت عارفة .. اسمه عزت محمد الشربيني .. هو انت تعرف حد بالاسم ده ؟ وائل .. لا .. هما

عقد زواج عرفي الجزء الخامس Read More »

عقد زواج عرفي الجزء السادس

عقد زواج عرفي الجزء السادس وائل .. اتفقنا سلمي .. طيب هنتظرك بكره في شقتي الساعة ٩ بالليل .. العنوان هبعتهولك ع الواتساب .. متتأخرش .. سلام ثم تغلق الخط.. وفي اليوم التالي يذهب وائل في الموعد المحدد لمقابلة سلمي وبمجرد ان يصل الي باب الشقة يجده مفتوحا فيندهش ثم يضغط علي جرس الباب ولكن

عقد زواج عرفي الجزء السادس Read More »

عقد زواج عرفي الجزء السابع

وتشاور علي لسانها المقطوع ووائل بقف في ذهول ويعرف انها تعرضت لحادث بشع وان لسانها تعرض للقطع ثم يلاحظ مقص ع السرير بجوارة ورقة مطوية فيفتح الورقة فيجد مكتوب فيها عبارة ( متحاولش تدور علي الحقيقة .. امضاء فاعل خير ) ……… ثم تتوقف سيارة امام معمل التحاليل الذي ذهب اليه وائل واولاده لعمل تحليل

عقد زواج عرفي الجزء السابع Read More »

معي متحر.؟ش في البيت الجزء الاول …

انا فتاة من أسرة فقيرة بأحد الأرياف توفي والدي وربتنا أمنا على معاش والدي الصغير ، تزوجت وأنا عمري 16عاما من شاب فقير يعمل بأحد مصانع منتجات الألبان ،وإستمررت معه لأربع سنوات دون أن نرزق بأطفال ،ولم يطق أن أبقى على زمته أكثر من ذلك دون أطفال فطلقني ،وذهبت لبيت أمي ،فتاة مطلقة عاقر فرصتها

معي متحر.؟ش في البيت الجزء الاول … Read More »

معي متحر.؟ش في البيت الجزء الثاني …

سافر زوجي المسن وتركني مع ابنه المراه؟ق وعملنا العشاء عالساعه العاشرة مساءاً تعشينا مع بعض ثم قالي انا بقي الا هعملك الشاي اليوم ودخل المطبخ حسيت انه وضع لي من؟وم بالشاي وفعلا صدق احساسي لما عطاني الشاي تزوقته وعرفت تغيير طعمه ثم طلبت منه يأتي لي بكأس ميه فخرج وانا كبيت الشاي وكأني شربته وبدأت

معي متحر.؟ش في البيت الجزء الثاني … Read More »

معي متحر.ش في البيت الجزء الثالث..

قالي لا خلاص فعلا انا شارب حاجه ومش فاهم كنت بعمل ايه بس بلاش تقؤلي لابويا عشن ما يفقد الثقه ده ممكن يموت فيها لو عرف حاجه زي كدا قؤلت له طيب يلا روح غرفتك ونام لو سمحت وفعلا خرج وجسمه يرعش من الخوف وانا نمت وانا بتاثر علي حظي وبدأت اقول لنفسي ليه حظي

معي متحر.ش في البيت الجزء الثالث.. Read More »

معي متحر.ش في البيت الجزء الرابع ..

بعد ما بدأت ابحث عن ملابسي للغسيل واكتشفت ان معظم ملابسي الداخليه مش موجوده اختفت من الغسيل ولقيت بن جوزي داخل الحمام ياخد شاور ومعاه بنطلون بتاعه الا هيخرج بيه استغربت انه بياخد معاه كل ملابسه الحمام هو ديمنا متعود ياخد شاور ويخرج بفوطه علي نصه ويلبس بالغرفه بتعته فاتعمدت اني اراقبه وهو بياخد الشاور

معي متحر.ش في البيت الجزء الرابع .. Read More »

معي متحر.؟ش في البيت الجزء الخامس ..

وبعد الشكولاته دي خلاص انسي الزعل وابتسمت له ابتسامه بشغف قالي ايه الفليم ده بقؤله عادتي فليم جميل وبدأت احكيله عن قصه الفليم واندمجنا مع الفليم والتسالي في ح؟جري وهو مندمج مع الفليم بيحط ايده ياخد تسالي وهو باصص للتلفزيون والفلم بدا يشتدد لقطاته الداف؟يئه والرومن؟سيه لقيته بيقؤلي انتي عمرك فكرتي في لحظه خيال من

معي متحر.؟ش في البيت الجزء الخامس .. Read More »

Scroll to Top