قصة ما.تت فرحتي. ٢

منار : أنا والدكتور هنستناكي بره ولو إحتجتي أي حاجة نادي عليا ومتتحركيش ف المكان لوحدك علشان الضلمه أول ما تخلصي نادي عليا وأنا هجي علي طول

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مها ودمعها مالية وشها :بتسبيني ليه وباباكي كمان سبني وأهلي كمان سبوني بابا وماما وأخواتي الأربعة ليه مخدتونيش معاكم سيبيني ليه ف الدنيا الوحشة دي سبتوني اتعذب لوحدي ليه يارب خدي يارب

مها وقعت عينها علي نور جاي من بعيد وكل شوية يقرب

مها بصوت خافت :منار…. أنتي …..منار

وبدأت تدور علي تليفونها علشان تنور بيه والنور بيقرب اكتر بتدور بسرعة وهو يقرب منها اكتر

مها مرعوبة:منار مناااار

لقيت التليفون ونورت ف وشه وشافت قدامها الراجل اللي جالها المستشفى بس المرة دي مكنش لوحده وهنا كانت الصدمة
وفجأة مها شافت قصادها الراجل اللي كانت شفتو في المستشفى اللي هي كانت أول مرة تشوفه ومن يومها اختفي بس كان شايل حاجة علي راعه
مها بخوف: أنت مين وعرفت إني هنا إزاي وعرفت الكلام اللي بعتو ل منار في الرسالة دا إزاي وايه اللي أنت شايلو دا ومن يومها مشفتكش تاني ليه وأنت…..

الراجل الغامض بمقاطعة:هششش وحدة وحدة وأنا هفهمك كل حاجة بس ف الأول قومي معايا وامسحي دموعك دي
منار:علي فين أنا معرفكش علشان أروح معاك ومنار مستنياني بره
الراجل:إحنا مش هنتأخر ومتخفيش مني أنا مش هأذيكي

_____________________
مها قامت ومشيت مع الراجل لحد ما وصلو لبيت مهجور والبيت كان ف حته مقطوعة مها كانت خايفة جداً بس كان فضولها اكتر كنت عاوزة تعرف مين دا بس للأسف كانت تعبانة قوي وماشية بالعافية متنسوش إنها لسه والدة امبارح واتعرضت لشد عصبي كبير وصلو لحد البيت ومها وقعت من طولها
الراجل الغامض:مهاا … مها فوقي
مها بفزع: أناا فين أاانت جبتني هنااا ليه أنت عرفت إسمي إزاي أنت منين
الراجل جري ووقف عند الباب وقالها :متخفيش لو عاوزاني أمشي همشي
مها بدأت تطمن :لاء خليك بس قولي إيه حكايتك
الراجل: أحب أعرفك بنفسي أنا عادل وعندي ٢٧سنة
مها:دا نفس سنني
عادل : أنا عارف عنك كل حاجة عارف كل تفاصيل حياتك

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

مها: إزاي
عادل: أنا كنت زميل ليكي من أيام الإعدادية وأنا بحبك أنتي كل حياتي
مها باضطراب: أنت بتقول إيه أنا ست متجوزة ….قصدي كنت متجوزة
والدموع ملت عينيها
عادل: أرجوكي متعيطيش دموعك بتحرق قلبي
مسحت مها دموعها وقالتلو :كمل ……يتبع…
قصة ما.تت فرحتي. ٣

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top