Author name: adminfa

رواية حورية التميم الفصل الخامس

تميم بعصبية : يوووه.. أه يا زياد حبيتها ارتاحت   حاولت كتير أقنع نفسي بالعكس وأعاند أكتر بس اكتشفت فعلا إن بحبها   حورية أول إنسانة تخطف قلبي…عرفتني يعني إيه حب   أنا عمري ما اقتنعت بقصة الحب حتي لما اتجوزت سلمي الله يرحمها كان مجرد جواز عادي…قولت بنت ناس ومن مستوايا   مهتمتش إذا […]

رواية حورية التميم الفصل الخامس Read More »

رواية حورية التميم الفصل الرابع

زياد : طبعا وكمان دلوقتي فهمت ليه أنت مش راضي تقول لحد علي ان آخر عملية نجحت وإنك رجعت تشوف تاني   تميم بدموع : مكنش لازم حد يعرف اني بشوف يا زياد ولا حتي بابا علشان مش عايز اتوجع تاني في حد من عيلتي عايز أحميهم بأي شكل   وفي نفس الوقت أبقي في

رواية حورية التميم الفصل الرابع Read More »

رواية حورية التميم الفصل الثالث

شوية وسمعوا جرس الباب ودخل منه شخص يونس أول ما شافه جري عليه…وكان زياد صاحب تميم   زياد شال يونس وقال : وحشتني يا بطل عامل إيه   يونس بطفولة : كويس يا زياد…بس زعلان منك   زياد بضحك عليه : زعلان مني ..ليه بقي يا عم يونس   يونس : علشان مش بتيجي كتير

رواية حورية التميم الفصل الثالث Read More »

رواية حورية التميم الفصل الثاني

عند حورية كانت بتجري مش عارفة هتروح فين بس المهم عندها انها تبعد عن البيت…ومرة واحدة وقفت مكانها لما لقيت عربية جاية ناحيتها بسرعة رهيبة و وقفت علي آخر لحظة   السواق بصوت عالي : مش تخلي بالك ولا عايزة تموتي و تجيبلنا مصيبة   نزل راجل كبير من العربية…زعق للسواق بتاعه   وقال لحورية

رواية حورية التميم الفصل الثاني Read More »

رواية حورية التميم الجزاء الاول

انتي بتقولي إيه…عايزيني أتجوز واحد أعمي وكمان كان متجوز قبل كده و مخلف   مرات عمها : هوا إنتي كنتي تطولي ان واحد زيه أصلا يبصلك ويرضي يتجوزك…كفاية الفلوس اللي علي قلبه وعيلته ومركزه احمدي ربنا يا أختي.   ياريت كانت عندي بنت كنت جوزتهاله..انا عارفة اختارك انتي بالذات علي ايه     حورية :

رواية حورية التميم الجزاء الاول Read More »

مقـ ـتل فــتاة ببورسعيد على يد خطيبها.. والداها متوفيان وتقيم مع شقيقها صاحب الـ 9 سنوات

تفاصيل جديدة في مقــتل فتاة بورسعيد على يد خطيبها.. والداها متوفيان وتقيم مع شقيقها صاحب الـ 9 سنوات شهدت عمارة الحديدي بـ محافظة بورسعيد، اليوم الاثنين، واقعة مق تل فتاة على يد خطيبها خنقا إثر خلافات بينهما.     وصرح شهود عيان ، بأن الفتاة تعمل في منطقة الاستثمار مع خطيبها، وتقيم مع شقيقها الطفل

مقـ ـتل فــتاة ببورسعيد على يد خطيبها.. والداها متوفيان وتقيم مع شقيقها صاحب الـ 9 سنوات Read More »

قصة الجري,,مه الغامضه الجزء الثالث

بالفعل كسرنا باب الشقه كانت ضلمه شغلنا الأنوار وبدأت أدخل الأوض أدور علي أختي مش لاقيها دخلت الحمام صرخت بصوت عالي لما شوفت أختي واقعه في الحمام الجيران جريوا عليا بدأنا نفوق في أختي لكنها مبتنطقش بلغنا الإسعاف والشرطه الدكتور أول لما وصلوا كشف علي أختي قالي إنها متوفيه خدوها علي المشرحه الشرطه بدأت تحقق

قصة الجري,,مه الغامضه الجزء الثالث Read More »

قصة الجري,,مه الغامضه الجزء الأول

جري،،مة_غامضة • من حوالي خمس سنين توفي زوج أختي وأولادها الثلاثه في حادث سير علي إحدي الطرق السريعه الخبر نزل علينا كلنا كالصاعقه وكانت صدمة كبيرة لينا كلنا وخاصة لأختي إن أولادها وزوجها يموتوا سوا مستحملتش الخبر وإنهارت وحصلها تشنجات وحالتها كانت صعبه فإضطرينا نوديها مصحه نفسيه أختي فضلت تتعالج لمده سنتين ­ ­ ­

قصة الجري,,مه الغامضه الجزء الأول Read More »

شوفوا رب العباد لما يحب يكافئ عبده 2

عدت الأيام لغاية ما جه يوم ٢٢ مايو لحظة تغير جذرى فى حياتى ، حصلت حاجه ماكنتش قادر أتخيل إنها ممكن تحصل أصلاً .. اليوم ده قدمت على شغل فى شركه كبيره جداً فى مصر ، لكن للأسف ماتوفقتش بالرغم انى كنت مجهز نفسى كويس جداً ، لكن أخدها واحد بالواسطه ­ ­ ­ ­

شوفوا رب العباد لما يحب يكافئ عبده 2 Read More »

شوفوا رب العباد لما يحب يكافئ عبده

شوفو رب العباد لما يحب يكافئ عبده ? شاب ٢٩ سنه من سكان القاهره خريج كلية ألسن ألمانى بيحكى قصته .. يقول: فى يوم ١٢ يناير لسنه ٢٠٠٩ كنت رايح الجامعه انا وصحابى كان ورانا إمتحان واحنا ماشيين لاقينا راجل كبير واقع فى الأرض جرينا عليه نشوفه ماله لاقيناه تعبان جدا ومش قادر ياخد نفسه

شوفوا رب العباد لما يحب يكافئ عبده Read More »

رواية بداية حياه الجزاء السادس

حياه دموعهأ نزلت وشهقاتها كانت عاليه وقالت : غبى انا بحبك والله العظيم بحبك قامت بسرعه غيرت هدومها وهى بتعيط وخرجت ركبت تاكسى وطلعت على بيت والدها واول مافتحلها اترمت فى حضنه وعيطت بوجع يحي بحزن : تعالى يابنتى ادخلى دخلت مع والدها وقالت برجاء ودموع : بابا انت تعرف مكان رائد صح قولى عليه

رواية بداية حياه الجزاء السادس Read More »

رواية بداية حياه الجزاء الخامس

حياه برعشه ودموع : رااااائد أحمد بغضب : اخرررسى انتى بتحبينى انا بس وهتمشى معايا دلوقتى حياه بصراخ : لاء انا مش عايزاك ومش بحبك كنت فاكره أن بحبك بس انا بحب رائد وبس أحمد اتجنن من كلامها ولسه هيمسك دراعها ويضربها كانت هى جريت على جوه ومسكت فازه فى أيدها وقال بدموع : ابعد

رواية بداية حياه الجزاء الخامس Read More »

رواية بداية حياه الجزاء الرابع

حياه بصدمه : انت ال خطفت احمد يوم الفرح رائد بتوتر : حياه افهمينى حياه بدموع وصراخ : تفهمنى ايه ؟؟؟ يعنى انت كنت السبب فى كسرة فرحتى انت خليتنى اشك فيه وأكر”هه وهو بيحبنى انا بكر”هك يارائد بكر”هك رائد بغضب من كلامها : كفايه كده بقا انا عملت كده عشان مصلحتك انتى مش فاهمه

رواية بداية حياه الجزاء الرابع Read More »

رواية بداية حياه الجزاء الثالث

حياه بصدمه : هتخطب ؟؟ رائد ببرود : ايوه حقى أن اشوف حياتى ولا ايه رأيك حياه بدموع محبوسه : بص انا عارفه ان مليش حق أن اقولك كده بس ياريت بس تأجل الموضوع ده ولو لمده قليله عشان الناس وكده مكملتش كلامها ودموعها نزلت بغزاره غصب عنها رائد مستحملش دموعها وقال بضيق : متعيطيش

رواية بداية حياه الجزاء الثالث Read More »

رواية بداية حياه الجزاء الثاني

حياه بصدمه : رائد !!! رائد دخل وكان باين عليه التعب والارهاق وشعره نازل على وشه بعشوائيه قعد على الكرسى بتعب حياه بقلق : ايه ال حصل واتأخرت كده ليه ؟؟ رائد بصلها بجمود وبرود وقال : وانتى مالك هيفرق معاكى اووى حياه بتوتر : ا انا اسفه على طريقتى معاك الصبح بس انا قاطعها

رواية بداية حياه الجزاء الثاني Read More »

رواية بداية حياه الجزاء الاول

انتى مجنونه لسه بتحبيه بعد ماسابك يوم الفرح وهرب قالها رائد بغضب وعصبيه حياه بدموع : ايوه بحبه عشان انا مش مصدقه أن يعمل فيا كده اكيد فى حاجه غلط رائد مسح على وشه بغضب وقال : لاء مفيش حاجه غلط هو طلع ند”ل وجبا”ن وبعتلك ورقة طلاقك يوم الفرح وسافر وهرب عايزه ايه تانى

رواية بداية حياه الجزاء الاول Read More »

تعطيل الدراسة في المدارس والجامعات هذا الأسبوع.. الوزارة تنفي

تعطيل الدراسة في المدارس الأسبوع الجاري بسبب التقلبات الجوية في مصر .. خبرا تلقى موقع صدى البلد العديد من الاستفسارات بشأن مدى صحته، بعد أن أعلنت هيئة الأرصاد الجوية عن التقلبات الجوية المتوقعة خلال الساعات القادمة.   ومن جانبها أكدت وزارة التربية والتعليم أنها لم تصدر أي قرار ينص على تعطيل الدراسة في المدارس الأسبوع

تعطيل الدراسة في المدارس والجامعات هذا الأسبوع.. الوزارة تنفي Read More »

رواية معاناة أخرى الفصل الثامن الاخير

حمزه اتصدم لما شاف هدير واقعه على الأرض وعلبة البرشام جمبها جرى عليها وشاف النبض لاقاه ضعيف حاول يشيلها بالعافيه وشالها بعد معاناه لأن دراعه مربوط وطبعا نز”ف وهو مركزش كل ال كان فى دماغه هى وبس نزل بسرعه حطها فى عربيته وطلع على المستشفى وهو قلبه مقبوض ومرعوب عليها بعد وقت وصل ونده الممرضين

رواية معاناة أخرى الفصل الثامن الاخير Read More »

Scroll to Top