Author name: adminfa

رواية فتاة ليست جميله الجزء الخامس والسادس

كانت #ازل تقرأ كتابا في غرفة الاطباء قررت الحديث معها مرة أخرى… فجلست قربها وقلت : إلى متى؟ و بغير تهكم أو تغابي او سؤال اجابت فورا بثقة : إلى يوم غد ! نهضت من مكاني… وقلت : ماذا تقصدين؟ : اقصد ما قصدته انت! فقلتُ مبتسما :هل ستوافقين غدا؟ فقالت : لو سمحت !! […]

رواية فتاة ليست جميله الجزء الخامس والسادس Read More »

رواية فتاة ليست جميله الجزء الرابع

قلتُ لصديقي : #مرتضى، هل #ازل تزوجت؟ قال مستغرباً : ماذا حصل لموازين الكون؟ #علي يسأل عن #ازل؟ فقلت له بلهجة اكثر حدة : كف عن الثرثرة و اجبني فقط!! هل تزوجت؟؟ فقال معيداً كلامي : لا، لم يشفق عليها احد بعد و يتزوجها ههه ضربته على كتفه و كأنه قد مسّ جزءا ***** وقلت

رواية فتاة ليست جميله الجزء الرابع Read More »

رواية فتاة ليست جميله الجزء الثالث

رواية فتاة قبيحة ***** الثالثة وقبل رحيلي إلى الخ****ة العسكرية ناديت #ازل في أحد ممرات الردهات في المستشفى الذي نعمل فيه و لأول مرةٍ أشعر أنها جميلة إلى هذا الحد..كانت ترتدي الأبيض الذي كاد أن يجعلها ملاكا!! و تضع حجاباً عسلياً، يضفي على عينيها البنية طعم قهوة محلاة بغير سكر!! وتضع حول عنقها سماعتها الطبية،

رواية فتاة ليست جميله الجزء الثالث Read More »

رواية فتاة ليست جميله الجزء الثاني

رواية فتاة قبيحة ***** الثانية لأول مرة أشعر بخجل من نفسي.. على تصرف وقح كهذا.. استأذنت من #مرتضى و ذهبت مقترباً من #أزل و ألقيت عليها السلام! : مرحبا، كيف حالكِ؟! فأجابت باقتضاب: الحمدلله.. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية فتاة ليست جميله الجزء الثاني Read More »

رواية الفرق بين حلوة الوجه وحلوة الروح الجزء الخامس والسادس

كانت #ازل تقرأ كتابا في غرفة الاطباء قررت الحديث معها مرة أخرى… فجلست قربها وقلت : إلى متى؟ و بغير تهكم أو تغابي او سؤال اجابت فورا بثقة : إلى يوم غد ! نهضت من مكاني… وقلت : ماذا تقصدين؟ : اقصد ما قصدته انت! فقلتُ مبتسما :هل ستوافقين غدا؟ فقالت : لو سمحت !!

رواية الفرق بين حلوة الوجه وحلوة الروح الجزء الخامس والسادس Read More »

رواية الفرق بين حلوة الوجه وحلوة الروح الجزء الثالث

القائمة الرئيسية/غير مصنف غير مصنف رواية فتاة قبيحة الفصل الثالث صورة admine admineمنذ ساعتين92 2 دقائق فيسبوك شارك الأن مع أصدقائك ? المشاركات9 ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية الفرق بين حلوة الوجه وحلوة الروح الجزء الثالث Read More »

رواية الفرق بين حلوة الوجه وحلوة الروح الجزء الثاني

لأول مرة أشعر بخجل من نفسي.. على تصرف وقح كهذا.. استأذنت من #مرتضى و ذهبت مقترباً من #أزل و ألقيت عليها السلام! : مرحبا، كيف حالكِ؟! فأجابت باقتضاب: الحمدلله.. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية الفرق بين حلوة الوجه وحلوة الروح الجزء الثاني Read More »

رواية الفرق بين حلوة الوجه وحلوة الروح

رواية فتاة قبيحة ***** الأولى كان اسمها #ازل تدرس معي في مرحلة دراسية واحدة في #كلية_الطب .. تجلس قربي صدفة، و نتبادل التحية احيانا لكـــن.. بيني وبينها فرق ارض و سماء.. فأنا كنت وسيما .. من عائلة عريقة و غنية ،و هي #بشعة لم يكن في ملامحها شيء انثوي.. ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية الفرق بين حلوة الوجه وحلوة الروح Read More »

قصة مؤثرة جدا الجزاء الثاني

فنزلت هذه الكلمة عليه كالصاعقة ، فلم يرد على زوجته بكلمة واحدة لآنه رأى أنه أخطأ فيما فعل مع امه . أسرج فرسه وعاد لمكانهم مسرعآ عساه يدرك ولده وأمه قبل أن تفترسهما السباع ، لأن من عادة السباع والوحوش الكاسرة إذا شدت العربان الرحال عن منازلها يتركوا في أماكنهم بقايا أطعمة وجيف مواشى نافقة

قصة مؤثرة جدا الجزاء الثاني Read More »

قصة مؤثرة جدا الجراء الاول

قال لزوجته اتركي أمي بمكانها حتى يأتي من يأخذها ويخلصنا منها أو *****. كان هناك عرب يسكنون الصحراء طلباً للمرعى لمواشيهم، ومن عادة العرب التنقل من مكان إلى مكان حسب ما يوجد العشب والماء، وكان من بين هؤلاء العرب رجل له أم كبيرة في السن وهو وحيدها، وهذه الأم تفقد ذاكرتها في أغلب الأوقات نظرآ

قصة مؤثرة جدا الجراء الاول Read More »

طريقة علاج الش ،ـوكة العظمية الموجوده فى كعب الرجل

عـ،ـلاج الشـ،ـوكة العظمية بالثوم الثوم هو من النباتات العشبية التي تتميز بقدرتها الكبيرة على التخلص من التهابات الجسم، مما يجعله قادرًا على التخلص من الشـ،ـوكة العظمية، ويمكن استخدام الثوم في علاج الشوكة العظمية باتباع الخطوات التالية: ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

طريقة علاج الش ،ـوكة العظمية الموجوده فى كعب الرجل Read More »

علاج العظمه الشوكـ، ه فى كعب القدم.

ـلاج الشـ،ـوكة العظمية بالثوم الثوم هو من النباتات العشبية التي تتميز بقدرتها الكبيرة على التخلص من التهابات الجسم، مما يجعله قادرًا على التخلص من الشـ،ـوكة العظمية، ويمكن استخدام الثوم في علاج الشوكة العظمية باتباع الخطوات التالية: ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

علاج العظمه الشوكـ، ه فى كعب القدم. Read More »

قصه ام وبنتها الجزء الثالث

حتى لو اتبنوه هيخبوه ليه عن الناس مامي..مالك ساكته ليه !! مفيش يا روحي يلا تصبحي على خير الموضوع فعلا مريب وانا لازم اعرف الحقيقه الليلة اللي بعدها ..رنيت الجرس ومدام اميمة فتحت لي وقالت أن ملك نايمه ثواني هدخل واجيبها ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه ام وبنتها الجزء الثالث Read More »

قصه ام وبنتها الجزء الثاني

وانا بصراحه مبحبش ادخل في خصوصيات حد بس هما كانوا بياخدوا بالهم من ملك وانا بكون مطمنه وهي عندهم ..وانا في الصيدليه او لو عندي مشوار مينفعش اخدها معايا فيه بعد اسبوعين رجعوا تاني ..وكانوا مشتاقين لملك جدا ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه ام وبنتها الجزء الثاني Read More »

قصه ام وبنتها الجزء الاول

انا دكتورة صيدلانية عايشة في ********* مع بنتي لوحدنا..بعد سفر زوجي للخارج ..ملك بنتي عمرها 6 سنين هي أجمل حاجة في حياتي هي أصلا كل حياتي بنزل الشغل كل يوم الصبح واخدها معايا الحضانه ولما ارجع أعدي عليها واخدها ونروح عندي الصيدلية بتاعتي تحت البيت بنزل أقعد فيها ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه ام وبنتها الجزء الاول Read More »

قصه دكتوره وابنته الجزء الثالث ولاخير

حتى لو اتبنوه هيخبوه ليه عن الناس مامي..مالك ساكته ليه !! مفيش يا روحي يلا تصبحي على خير الموضوع فعلا مريب وانا لازم اعرف الحقيقه الليلة اللي بعدها ..رنيت الجرس ومدام اميمة فتحت لي وقالت أن ملك نايمه ثواني هدخل واجيبها ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه دكتوره وابنته الجزء الثالث ولاخير Read More »

قصه دكتوره وابنته الجزء الاول

انا دكتورة صيدلانية عايشة في ********* مع بنتي لوحدنا..بعد سفر زوجي للخارج ..ملك بنتي عمرها 6 سنين هي أجمل حاجة في حياتي هي أصلا كل حياتي بنزل الشغل كل يوم الصبح واخدها معايا الحضانه ولما ارجع أعدي عليها واخدها ونروح عندي الصيدلية بتاعتي تحت البيت بنزل أقعد فيها ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه دكتوره وابنته الجزء الاول Read More »

رواية ضحية لهم ولي الفصل الرابع و الأخير

جمال بحب: وحشتيني اويي انا جيت عشان اردك ليا ونتجوز تاني. سلمي لسه هترد كف قوي بينزل ع وشه: تتجوز مييينننن. جمال بغضب مسك رؤؤف من ليقته ولسه هينطق وقفهم صوت سلمي: بس انا موافقه ارجعله. رؤؤف بصدمة ساب جمال بحرج: ع عن اذنكم. سلمي مكملة: انا موافقه ارجعلك لما تبقا مـ. ـرا مش الاسم

رواية ضحية لهم ولي الفصل الرابع و الأخير Read More »

رواية ضحية لهم ولي الفصل الثالث

ابو سلمي: بقولك ايه اسكت خالص البت دي واحدة زبا”لة اتطلقت وبنتي وهربيها . احد الجيران اخر: سيبوه يربيها دي اتلاقيها واحدة زبا”لة بحق عشان كده جوزها طلقها ما هو محدش عاقل بيطلق مراته ايلا اذا كانت ماشيه مشي مش باطل الله واعلم قفشها مع مين او بتخونه عشان كده طلقها. سلمي بتسمع كلام الناس

رواية ضحية لهم ولي الفصل الثالث Read More »

رواية ضحية لهم ولي الفصل الثاني

لاقت بنت ما اول مرة تشوفها: مين حضرتك. خديجه ببرود: انتي متعرفنيش بس انا اعرفك اوي كمان و تاخدي امارة انا يلي خالات جوزك يطلقك لانه ببسطة كده انا مراته الاول واتجوزك عليا. سلمي بصدمة شلت لسانه: انتي مجنونه يا ست انتي قومي اطلعي برررا بيتي. خديجه بسخريه: الصدمه صعبه مش كده بس حبيت اوعيكي

رواية ضحية لهم ولي الفصل الثاني Read More »

رواية ضحية لهم ولي الفصل الأول

المأذون بيديها الاوراق: امضي هنا يا بنتي. بصت البنت بحزن شديد علي جوزها يلي قرر يطلقها يوم عيد جوزاهم. سلمي بدموع رجاء: انا مش عاوزه اتطلق. الماذؤن بص لجوزها: يا بني راجع نفسك تاني البنت بتحبك. جمال بهدؤء: رجعت وعايز اطلقها النهارده ع الاقل تعتبرها هدية جوازنا. سلمي قامت ومسكت ايده: انا طول الفترة دي

رواية ضحية لهم ولي الفصل الأول Read More »

Scroll to Top