Author name: adminfa

قصه اليتيمتين والممرضه زينب الجزء الثالث

فى الاصلاحية تستيقظ ريحانة ( اخت حورية ) على صوت زهرة تأتى اليها مسرعة زهرة بخوف : ريحانة كل دا نوم المعلمة كل شوية تسأل عليكى وانا اقولها دى تعبانة اعملى بقا اى حركة كدا تبين انك تعبانة عشان متنفخناش احنا الاتنين ريحانة : يوة احنا كل يوم فى الصداع ده امتى ربنا يتوب علينا […]

قصه اليتيمتين والممرضه زينب الجزء الثالث Read More »

قصه اليتيمتين والممرضه زينب الجزء الثاني

سكب حكيم دلو ماء بارد على زوجته المسكينة النائمة زينب بفزع : ايه فى اي حرام عليك انت بتعمل فيا كدا ليه انا عملتلك ايه ثم تذكرت امر الطفلتين وقالت بفزع يا مصيبتى يا مصيبتى يا مصيبتى وديت البنتين فين روح يا شيخ حسبى الله ونعم الوكيل فيك حكيم بغضب : طاااخ ثم ضربها بالقل*م

قصه اليتيمتين والممرضه زينب الجزء الثاني Read More »

قصه اليتيمتين والممرضه زينب الجزء الاول

حكيم بثم*ل : الكلام منتهى مش هيقعدو فى البيت يعنى مش هيقعدو انا بس هسيهم يباتو معاكى النهاردة وبكرة عاوز اجى البيت مشفش شكلهم فاهمة زينب بدموع وحسرة على حالها فهى ايضا يتيمة وليس لها احد : فا ا همة خرج حكيم من المنزل بغضب الى صديق السوء عصام ليفعلا من المحرمات ما يشاءان كما

قصه اليتيمتين والممرضه زينب الجزء الاول Read More »

زوجتي حا، مل وانا عقيـ، م النهاية

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ . طلع ان عندي عق، م ولا أستطيع إنجاب الاطفال انا ج، ن جنوني كيف عق، يم ومعي 4 وصار الشيطان يلف بي يمين ويسار وقلت لازم اروح مستوصف آخر اتاكد حرام اظلم زوجتي وفعلا رحت اكثر من 3 مستشفيات والكل نفس النتيجه فكرت و

زوجتي حا، مل وانا عقيـ، م النهاية Read More »

زوجتى حامل وانا عقيم الجزء الاول

انا واقعة بمشكلة كبيرة ومعقدة ومش عارفه اعمل ايه ابن عمي الي بقاله عشرين سنة مغترب شاف صورتي واعجب بيا وقرر يطلب ايدي لما يرجع مصر بعد شهر هو واهله طب هتقولو فين المشكلة بكدة انا هشرحلكم كل حاجة الحقيقة ان الصورة المحملة ببروفايلي مش نفسها صورتي الحقيقة ومش بتشبهني خالص لان لوني في الصورة

زوجتى حامل وانا عقيم الجزء الاول Read More »

رواية لم يكن خادمتي الجزء السادس

تحدثت نهله … ادهم بدل ما انت عمال تصرخ علينا روح دور عليها احنا منعرفش اي حاجه عن هروبها بالفعل ذهب ادهم . ركب سيارته وانطلق بها يبحث عنها في كل مكان . أمسكت هاتفه واتصل بصديقه عمرو ادهم .. ها عملت اللي قولتلك عليه عمرو بحزن … تم كل اللي قولت عليه نشرت صورتها

رواية لم يكن خادمتي الجزء السادس Read More »

رواية لم تكن خادمتي الجزء الخامس

لاحظ ادهم خوفها احس بقلبه يتألم بشده قائل لنفسه ماذا فعلت لكل هذه الخوف فأنا احببتك فقط اخذها من يدها واتجه نحو غرفته … دلف الغرفه ابتلعت ريقها بخوف منه شعرت بذراعه تلتف حوله خصرها شهقت بفزع قائله بتوسل… ابعد عني ارجوك ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية لم تكن خادمتي الجزء الخامس Read More »

راوية لم تكن خادمتى الجزء الرابع

ياللهي ساعدني فانا في محنه شديده لا يعلمها غيرك ظلت صامته مصدومه كل هما تقدر ع الهرب منه ولكنه كان متمسك بيدها بقوه حتي شعرت بألم تحدث ادهم .. خليكي هاديه عشان الاتنين النحس دول جايين علينا لين بمياعه قائله … ايه يا ادهم مش تعرفنا ع خطيبتك ولا انت خايف عليها مننا .. ثم

راوية لم تكن خادمتى الجزء الرابع Read More »

رواية لم تكن خادمتي الجزء الثالث

اغلقت الخط ثم التفت إلي رهف بنظره إعجاب قائله … ماشاء الله عليكي جمالك مش طبيعي .. يلا بقي عشان هتنزلي دلوقتي .. نظرت لها بخوف فهي كانت ترفض الموضوع فلاش باك …. تحدثت رهف برفض … مستحيل يا مدام نهله دنا بخاف ابصله حتي اللي بتطلبيه مني دا مستحيل شوفي واحده غيري انا اسفه

رواية لم تكن خادمتي الجزء الثالث Read More »

راوية لم تكن خادمتى الجزء الثاني

قالت له بجدية… انت لسه بتحبها نظر لها بحزن وقال … كنت بس اللي تبيعني ملهاش مكان في قلبي يا خالتو انتي عارفه مين ادهم التهامي .. المهم يا خالتو أو خطوه من المهمه انك تشوفيلي بنت جميله تمثل انها خطيبتي نظرت له بصدمه وقالت … دا ليه يا ادهم انت ناوي تعمل ايه بالظبط

راوية لم تكن خادمتى الجزء الثاني Read More »

رواية لم تكن خادمتي الجزء الاول

انا رهف عمري 20 سنه كنت اعيش مع جدي بعد وفاة والدي ووالدتي بحادث سير .. كانت حياتي عاديه جدا الي أن توفي جدي أصبحت وحيده ليس لدي أقارب كنت اخاف من الوحده كثيرا ولكني اصحبت اتعس فتاة رغم جمالي مكنش ليا حظ .. وجه اليوم اللي خفت منه كثيرا منذ وفاة جدي .. صاحب

رواية لم تكن خادمتي الجزء الاول Read More »

روايه المامسوس من الجن الجزء الثاني

وفردت البطانية ونامت بكل هدوء! اللي بيحصل مش مفهوم ومرعب جدا وعشان كده مبقتش انام معاها في الاوضة.. لما كان يجي الليل كنت بكره اللحظة دي لان عارف اللي هيحصل.. فقررت وقلتلها: – نيكول مش هنام معاكي هنام هنا في الصالة وانتي اقفلي باب الاوضة عليكي لان مش مستعد ان قلبي يقف من الحركات الغريبة

روايه المامسوس من الجن الجزء الثاني Read More »

تعرف على شخصيتك من خلال اختيارك.

وصف الإختبار : هذا الاختبار النفسي يستطيع ان يحلل لك شخصيتك بدقة عبر دراسة ردة فعلك في هذا الموقف الذي من الممكن ان تتعرض له يوميا. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

تعرف على شخصيتك من خلال اختيارك. Read More »

لماذا يضع الخل والملح في الغسالة

الغسالة هيا احد اهم الادوات الكهربائية استخداما فى المنزل واكثرها استخداما وتقريبا يتم استعمالها بشكل يومى لنقوم بتنظيف الملابس والمفروشات والمحارم بها ونقوم بتجفيفها ولكن بعد استخدامنا ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

لماذا يضع الخل والملح في الغسالة Read More »

سعيده اوى لان فرحي كان امباكنترح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الرابع

_حاليا يا مدام حالته سيئه اوى لازم تدعيلوا _سحر قعدت تعياط وقالت:بس اكيدا في امل يا دكتور أن شاء الله ١٠% يا دكتور _جسم المريض مش بيستجيب خالص سحر طلعت والدموع على خدها وطلعت تليفونها وفتحت النت وقعدت تدور على اشهر دكاتره أورام عشان تعالج زوجها وبالفعل لقت واحد بس للاسف في امريكا _يااا امريكا

سعيده اوى لان فرحي كان امباكنترح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الرابع Read More »

كنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الثالث

_تابعت سحر صوت الشخص اللى بيتا•لم لحد ما وصلت للغرفه اللى طالع منها الصوت وكانت المفاجاه _عز٠٠?? كانت في حاله صدمه وحست أنها هتقع _سحر تعالى ماما عايزه تتكلم معاكى سحر كانت في عالم تانى بعد ما شافت زوجها في اوضه الاورام منال مسكت ايد سحر وسحر مكنتش قادره تتكلم من الصدمه ­ ­ ­

كنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الثالث Read More »

سعيده اوى لان فرحي كان امباكنترح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الثاني

_عز يا ماما طلقنى من غير ما يواجهنى _كانت في حاله صدمه وقالت:انتى بتقولى اي يا بنتى ؟؟ _بقول اللى حصل يا ماما انا موجوعه اوى يا ماما الناس هتقول اي ؟؟ طلقها يوم الصباحيه ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

سعيده اوى لان فرحي كان امباكنترح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الثاني Read More »

كنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الأول

فوقت من النوم وكنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه الجزء الثاني _فوقت من النوم وكنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه جديده وكده _وبحط أيدي مكان ما بينام زوجي عز واتفاجات أن زوجي مش جنبي _قامت عالطول وكانت لابسه قم•يص طبعااا لأن دخلتها كانت امبارح ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

كنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الأول Read More »

روايه المامسوس من الجن الجزء الاول

القصة اللي هحكيهالكم حقيقية وحصلت في دبي من سنة تقريبا.. واحد متجوز وحده اوكرانيا.. هو بيحمل الجنسية الاوكرانيا لكنه عربي الاصل.. المهم الشخص ده ممكن نقول عليه ان اسمه الوهمي ” طلال ” وزوجته الاوكرانيا ” نيكول ” انا هحكي القصة بلسان طلال… ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

روايه المامسوس من الجن الجزء الاول Read More »

تعرفي هل زوجك يحبك او لا فى 10 افعال

بطبيعة الرجل لا يحب أن يستمع لحديث شخص غيره، ولكن إن وجدتيه يستمع إليك أعلمي أنه يحبك لأنه يريد معرفة كل التفاصيل التي تخصك. الرجل الذي يحبك يشعر بالكثير من الشغف تجاه المرأة التي يحبها ويريد معرفة كل شيء حولها، لذا إن وجديته شغوفا أعلمي أنه يحبك.  

تعرفي هل زوجك يحبك او لا فى 10 افعال Read More »

اغرب من الخيال قرية كلما وُلد طفل فيها اختفى الجزء الثاني

فجأة أحس بضربة على ظهره أفقدته الوعي تماما ، وعندما استفاق وكان صباحا وجد حوله مجموعة من الشيوخ كبار السن يبدو عليهم الوقار ، تسائل أين أنا ؟ وماذا حدث لي ؟ قال أحدهم : أيها الغريب لقد وجدناك ملقى على قارعة الطريق . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

اغرب من الخيال قرية كلما وُلد طفل فيها اختفى الجزء الثاني Read More »

اغرب من الخيال قرية كلما وُلد طفل فيها اختفى

قرية كلما وُلد طفل فيها اختفى بعد ولادته لمدة خمسة أيام ثم يجدونه في مكانه وهو في صحة وعافية ولا يبدو عليه شيء من الجوع أو العطش وما شابه . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

اغرب من الخيال قرية كلما وُلد طفل فيها اختفى Read More »

أشيك بائع فريسكا.. حكاية شاب خطف قلوب الإسكندرانية ومات في حادث| صور

رحلة كفاح منذ الصغر ومهنة ورثها عن والده ، ليصبح يوسف السيد راضي أشيك بائع فريسكا في مصر ويحصد شهرة واسعة، حيث ورث المهنة عن والده ويعمل بها منذ 18 عاماً، إلا أن قدره لم يكتب له استكمال الرحلة، حتى فوجئنا اليوم بخبر وفاة بائع الفريسكا الشاب يوسف السيد راضي، بعدما كان يجول بين الشواطئ

أشيك بائع فريسكا.. حكاية شاب خطف قلوب الإسكندرانية ومات في حادث| صور Read More »

Scroll to Top