Author name: admin9

رواية أسير الحب. الجزء السادس

ندى:ألو ي حبيبي كلو تمام هنا اه أسر صدق اني حامل منو أسر واقف ادام باب الاوضه بفستان سهره ل ندي واقف مصدوم وهو بيمسع أسر دخل ومسكه من شعرها أسر:ابن مين اللي في بطنك ي رخ*يصه واخد الفون أسر بصوت مرعب:انت مين وليه عملت كدا مجهول:مراتك اصلا اتجوزتك علشان فلوسك وبس وهي ع علاقه […]

رواية أسير الحب. الجزء السادس Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الخامس

أسر فاق ع صوت ريناد بتلهوس بكلام غريب أسر كان مصدوم وهو بيسمع ريناد :ابعدوا عني حرام عليكم لا لا مش تعملوا فيا كدا حرام عليكم أسر:يعني ريناد مكنتش بتكدب عليا وفعلا في ولاد كل**ب اغتص*بوها أسر بسرعه كلم الدكتور الدكتور : عندها هبوط حاد لازم تجيب العلاج دا وتتغذي كويس وتعملها كمادات أسر :اعد

رواية أسير الحب. الجزء الخامس Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الرابع

مجهول :مراتك معايا ولو مش هتنفد اللي هقولك عليه هموتها وهيكون شكلك وحش اوي لما كل الناس تعرف ان مرات أسر بيه اتخطفت وماتت وهو مش قادر يعمل اي حاجه وتخسار اسمك اللي هو رأس مالك أسر بعصبيه :انت مين وعايز اي المجهول:أنا مين مش مهم بس أنا عايزك تسيب ثفقت الشغل مع الألماني أسر:أنا

رواية أسير الحب. الجزء الرابع Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الثالث

فلاش باك في يوم الساعه 12بليل مرات عمي: انزلي اشتري حاجات للبيت ريناد: الوقت متاخر انعام: شدت ريناد من شعرها عشر دقايق تكون الحاجات دي ادامي ريناد ببكاء :حاضر مجموعه شباب بعربيه :الحلوه رايحه فين وقربوا من ريناد وشدوا العربيه وبعدين اغتص*بوني باااك أسر بضحك: المفروض اني اصدق بقي وطلع المسدس ريناد ببكاء:بتعمل اي والله

رواية أسير الحب. الجزء الثالث Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الثاني

في القصر عز:تعالوا ي ولاد أعدت ريناد وأسر عز:حطي الاكل ل اسر ي ريناد ادامه ريناد: حاضر ي عمي اسر افتكر مراته و مسك الاكل من ريناد وقعه كله ع الأرض بصوت مرعب مش عااااااايز اشوف حد عز طلع الفون بسرعه عز:ألو ي دكتور اسر تـ،ـعبان جدا لازم تيجي دلوقتي الدكتور :حاضر بس حاول تهدي

رواية أسير الحب. الجزء الثاني Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الأول

هتدفع كام مليون جنيه وعايزها من غير اي حاجه هريدي:اتفقنا بكرا تيجي تاخدها ولا عايزها دلوقتي عز:لا بكرا تكون العروسه جاهزه انعام :جهزى نفسك بكرا العريس هياخدك وهتعيشي في قصر عز باشا حظ ريناد ببكاء :حرام عليكي اللي بتعملي فيا انتي وعمي انعام :حرمت عليكي عيشتك دا احنا بنختارك الصح ريناد:بعتوني بكام انعام:لا لا خساره

رواية أسير الحب. الجزء الأول Read More »

علامة على الوجه تدل على وجود ور م محتمل في المعدة

يمكن أن يؤدي الورم السرطاني الذي ينمو في المعدة إلى ظهور علامات تحذيرية في أماكن أخرى من الجسم، بما في ذلك الوجه. في المرة القادمة التي تنظر فيها في المرآة، احترس من العلامة التالية: أولا، لاحظ لون بشرتك، هل يأخذ صبغة صفراء لم تكن موجودة من قبل؟ إذا كان الأمر كذلك، فقد يكون هذا مؤشرا

علامة على الوجه تدل على وجود ور م محتمل في المعدة Read More »

” الشرع حلل”​ … الجزء الأخير

وجاءت الصاعقة العظمى أن تقدم لها أعز أصدقائي فوافقت عليه، وأنا أسمع وأتجرع الألم.. وأنا أعرف صديقي أنه رجل خلوق غير متزوج، وإن لم يكن أفضل مني، فهو ليس أسوأ مني. أرسلت لها واحدا من أهلها أن تتراجع عن الموضوع لأني لا أستطيع العيش بدونها، فجاء الرد الصاعقة: ​” أن الشرع حلل لها ذلك”​ بعد

” الشرع حلل”​ … الجزء الأخير Read More »

” الشرع حلل”​ … الجزء الاول

الشرع حلل”​ … ،كنت متزوج إمرأة جميلة خلوقة موظفة عندي منها 4 أطفال،سعيد معها، وحياتي مستقرة، وكنت دائما أقول لها: ​”الشرع حلل أربع”​ وكانت دائما ترد : ​بأن الشرع،، نفس ما حلل أربع ، فهو حلل للمرأة أشياء… وكانت دائما تقول : “اذا تزوجت واحدة غيري، مستحيل أكمل حياتي معك، وبعلمك…. معنى الشرع حلل وبعلمك….

” الشرع حلل”​ … الجزء الاول Read More »

قصة المطبخ. الجزء الخامس الأخير

يا مدام بقولك محدش ساكن هنا غيركم واللّٰه أصلًا من وقت الحادثة محدش بيسكن هنا حادثة إيه؟ الشقة دي ولعت بالناس اللي فيها ومحدش خرج منها سليم صاحب الشقة ومراته وبنتهم سلمى الصغيرة وحتى البواب حاول ينقذهم ولع معاهم سلمى! إنتَ عرفت الكلام ده منين؟ ما أنا البواب اللي ولع معاهم في ثواني كنت سايبة

قصة المطبخ. الجزء الخامس الأخير Read More »

قصة المطبخ. الجزء الرابع

هنا فين؟ متخديش في بالك بس خلاااااص كفااااية بقى إنتِ بتصرخي فيَّ ليه أنا معملتش حاجة بدأت أهدي نفسي واتنفس براحة لاقيتها هتعيط معرفتش اتعاطف معاها ولاقدرت أمد إيدي أطبطب عليها قولت خلاص معلش تعالي نفطر سوا، ومشيت دخلت المطبخ لاقيتها جاية ورايا حضرت الفطار على الترابيزة ومليت لها كوباية لبن وحضرت نسكافيه ليَّ وقعدنا

قصة المطبخ. الجزء الرابع Read More »

قصة المطبخ. الجزء الثالث

أنا! عملت لك مساج وفي المطبخ؟ وكنت بطبخ مكرونة كمان! المصحف أهو أقسم باللّٰه أقسم باللّٰه أنا غسلت المواعين ولما خلصتها كانت الساعة ١٢ بليل دخلت أنام وإنتَ كنت نايم أنا بقى قومت من النوم حوالي الساعة واحدة إلا ربع عشان أدخل الحمام لاقيتك بتطبخي حتى استغربت إنك لسه صاحية وعندك شغل الصبح بدري فضلت

قصة المطبخ. الجزء الثالث Read More »

قصة المطبخ. الجزء الثاني

اتخشبت في مكاني مكنتش قادرة اتحرك ومقدرتش حتى أرد عليه فضل يقول ألو لحد ما الخط اتقفل، ضغطت على نفسي وقومت اتسحبت براحة عند الحمام اشوف مين اللي جوا ده، لاقيت الحمام فاضي ومفيش حد قعدت أدور في البيت ملقيتش حد سمعت جرس الباب بيرن قلبي كان بيدق بسرعة وكنت مرعوبة ومش فاهمة حاجة، قعدت

قصة المطبخ. الجزء الثاني Read More »

قصة المطبخ. الجزء الأول

كنت داخلة أنام عشان عندي شغل الصبح بدري افتكرت إني نسيت اغسل المواعين، دخلت المطبخ كانت الساعة حوالي ١١ ونص، وقفت أغسلهم وكان في حلة على البوتوجاز لفيت عشان اخدها اغسلها لاقيت عليها خيال أسود ببص ورايا ملقيتش حاجة استغربت وكملت عادي بلف أخدها لاقيت الخيال ظاهر تاني فضلت مركزة معاه اشوفه هيتحرك ولا لأ

قصة المطبخ. الجزء الأول Read More »

رواية قدموني قربان الجزء السادس الأخير

وطلعن بالليل طارق رجع لقيني مرهقة جدا وفجأه بص ع المكتب وقاال إنتي دخلتي هنا ، ارتبكت وخوفت وحسيت روحي بتتسحب مني ، قولتله اه اصلي كنت بدور ع كتاب ف مكتبك ولقيتي الكتاب ؟ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية قدموني قربان الجزء السادس الأخير Read More »

رواية قدموني قربان الجزء الخامس

صحيت تاني يوم وودعت طارق شغله اللي معرفش هو إيه أصلا لحد دلوقت ومهتميتش إني أسأل هيكون إيه يعني أكتر من اللي أنا فيه قفلت الترباس بتاع الباب الرئيسي جريت ع المكتب مسكت الأجندة فتحتها أشوف كتب حاجة جديدة ولا لا لقيته مكتبش جريت ع المراية بسرعة قولت الطلاسم فتحت المرايا دخلت جواها وكانوا البنات

رواية قدموني قربان الجزء الخامس Read More »

رواية قدموني قربان الجزء الرابع

ولما طارق رجع سألني عن الأكل قولتله إني معملتش لإني تعبانة سألني عن السبب ولونه بقي أصفر وأخضر وقلب الوان الطيف ، قولتله لا أبدا شويه أرهاق ، فباس إيدي ودخل يغير هدومه ويطلب أكل ، كنت عاوزة أجيبه من رقبته وأقتله بعد اللي عمله في بنات الناس دا بعد ما خرج من أوضته الأكل

رواية قدموني قربان الجزء الرابع Read More »

رواية قدموني قربان الجزء الثالث

أنا أمبارح طول الليل وأنا بفكر إيه هيحصلي لدرجة إني من كتر التفكير تعبت ومحسيتش بنفسي الإ وطارق بيصحيني كنت مضايقة منه جدا وخايفة بس مبينتش وقومت عادي حضرتله الأكل وجهزتله هدومه وقولت بمجرد ما يمشي أنا ههرب علطول ، ولما طلع من البيت لبست هدومي بسرعة وروحت أفتح الباب لقيته مقفول ..أنا عمري ما

رواية قدموني قربان الجزء الثالث Read More »

رواية قدموني قربان الجزء الثاني

ولما فوقت لقيت نفسي علي السرير في الأوضة وجوزي طارق قاعد جنبي وماسك إيدي ومخضوض جدا ، إيه دا وكمان عنيه طبيعية أول ما بدات اركز وافوق كويس سبت أيده بسرعه وانزويت في جنب السرير واتلزقت في الحيطة وأنا خايفة منه ، حاول يطمني وكدا قالي مالك انا كنت بشرب ورجعت لقيتك مغمي عليكي ­

رواية قدموني قربان الجزء الثاني Read More »

رواية قدموني قربان الجزء الأول

أنا سُعاد عندي ١٧ سنة و١٠ شهور كمان شهرين هكمل ال١٨ من أسرة فقيرة جدا تكاد تكون منعدمة وعندي ٣ أخوات ، من أسبوعين بس اتقدملي عريس غني جدا اسمه طارق وهو جوزي حاليا طلب من أهلي اننا نتجوز بسرعه معرفش ليه بس لما سألوه قال انه عايش لوحده وعاوز حد يونسه في وحدته وطبعا

رواية قدموني قربان الجزء الأول Read More »

قصة من مستنقع الرذيلة الي نهر الفضيلة. الجزء الأخير

من مستنقع الرذيلة الي نهر الفضيلة بعد ان نظرت ريهام الي حيث اشار هذا الرجل وجدت امراءاتان يشبهانها تماما .. احداهما وجهها شاحب جسدها هزيل لا تستطيع الوقوف من شدة المرض تقطر دما من اسفل شعرها قد تساقط بالكامل تسمعها تتالم من شدة الالم وتقول يارب اغيثني بالموت يارب فأنني لم اعد اتحمل الالم ..

قصة من مستنقع الرذيلة الي نهر الفضيلة. الجزء الأخير Read More »

قصة من مستنقع الرذيلة الي نهر الفضيلة. الجزء الأول

ذهبت معه إلي الشقة و…طلب منها ان يختلي بها ليقضي معها وقتا ممتعا .. مثلما فعل سائر الرجال الذين من قبله .. نظرت الي وجهه فرأته يشع نورا كالبدر ولحيته السوداء التي تزين وجهه .. فوجهه ليس الوجه الذي يفعل الفاحشة .. تراودها اسئلة كثيرة داخل عقلها .. لماذا يريد ان يفعل معها ذلك ؟؟!!!

قصة من مستنقع الرذيلة الي نهر الفضيلة. الجزء الأول Read More »

جواز متــ ــعه. الجزء الأول

جواز الم تعة قصة الاثا رة..والتشويق انا سهر 30 سنة .. ارملة بقالي ست شهور فقط.. جميلة بدرجة صاروخ زي ما بيقولوا اخواتي البنات يتيمة من الام والاب.. ومليش غير اختين بنات انا الوسطنية فيهم.. زواجي كان زواج غلطة من الاساس عشان انا كنت صغيرة واتجوزت قبل ما اخد الثانوية حتي.. لان ابويا وامي كانوا

جواز متــ ــعه. الجزء الأول Read More »

جواز متــ ــعه. الجزء السابع الأخير

قال.. هو مش السخان الغاز الي في حمام غرفتة كان في مشكلة من كام يوم؟ قلت.. ايوه بس احنا جيبنا واحد صلحة قال.. مش مهم كان عامل الصيانة معرفش يصلحة وباظ تاني.. المهم ان ام ابراهيم هتشهد بان السخان كان بايظ وبيسرب من فترة وعشان كدة جيبتوا واحد من الصيانة يصلحة معرفش يصلحة.. وانا هقولك

جواز متــ ــعه. الجزء السابع الأخير Read More »

Scroll to Top