Author name: admin9

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الأخير

طبعا فاكرين لما الشيخ سأل الجن عن اسمه وديانته ومين اللي أمره انه يعمل كدا …………… رد الجن انا لي اختارتها ومحدش هيقدر يبعدني عنها.. انا العاشق الي ساكن جواها ،انا الدم الي بيجري جواها،انا الروح انا الملك تيمارووون بحكم الف جان مسخرين لخدمتي وخدمتك تؤمري كل شي تحت امرك..تشاوري تلاقي كل حاجه تحت رجليكي […]

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الأخير Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الرابع

ناديت عليه بسرعه الشيخ قراء علي رأسها وفضل يقرء حوالي نص ساعه لقيت وشها بدء يرجع تاني وبتتنفس بهدوء وراحت في النوم اخدته وخرجنا قعدنا في الصاله وانا مستغرب في ايه بسأله في ايه قالي مين دخل اوضتكو من بعد الجواز قولتلو طبعا قرايبها يوم الصباحيه وصحابتها اللي لسه كانو موجودين من بيومين قالي طيب

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الرابع Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الثالث

الحمدلله ملقيتش صوت تاني يوم اتصلت بصديقي وقولتله علي اللي حصل قالي اكيد ده عمار البيت وانت كدا خلاص مشيته بس هعدي عليك احصن البيت وجه بالليل واول ما دخل الشقه لقيت مراتي وقعت من طولها بقولها في ايه قالتلي رجليا انا اتشليت شلتها نيمتها في سريرها وخرجت بيسالني في ايه قولتله سكت وقالي كدا

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الثالث Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الثاني

وتقريبا هي كمان مركزتش مع الصوت وكلملنا كلام عادي مفيش ربع ساعه لقيت خبط علي الباب تاني بصينا لبعضنا وقولتلها في دي تاني مره اسمع الصوت ده قالتلي وانا كمان واحنا متأكدين ان مفيش حد غيرنا في الشقه وانا متأكد اني قفلت الباب كويس سكتنا وهي خافت وانا قولتلها ثواني قمت نورت النور الكبير وخرجت

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الثاني Read More »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الاول

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل انا احمد من المنيا 27سنة مدرس رياضة­ بعد اسبوع من زواجي جالنا اصحاب مراتي علشان يسلمو ويطمنو عليها كلهم من نفس سنها كانو اصحاب من الجامعه وانا اعرفهم من ايام الخطوبه وكانو دايما مع بعض في الجامعه هي أول واحده في أصحابها تتجوز ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل الجزء الاول Read More »

رواية تزوجت أبي الجزء السادس الأخير

وأكره خالد.. لقد عشت معه أربع سنوات من العذاب والمرار.. وكان المنفذ الوحيد لي هو حبي لممدوح.. هنا لم أتمالك نفسي أسرعت إلى المطبخ وأحضرت أكبر سكين وجدته أمامي وهجمت بها على نهلة كي أطعنها ولكن أمسكني المحقق وقال لأحد المساعدين معه خذ المجرمين إلى الحجز.. ولنكمل التحقيق في القسم.. فقد انحلت العقدة.. ظهر الحق..

رواية تزوجت أبي الجزء السادس الأخير Read More »

رواية تزوجت أبي الجزء الخامس

قلت له أرجوك أخبرني.. من السافل الذي قتل أبي وحرمني منه.. فقال لي.. لقد وعدتك أن أبحث عن القاتل مهما كلفني الأمر.. ولكنني لا أريد التكلم على الهاتف.. لقد أرسلت سيارة القسم كي تقلك إلى المخفر.. هنالك مستجدات ربما أحتاج أن أسألك عنها.. وعندما أقفلت الخط.. خاطبتني زوجة أبي قائلة.. ما الذي يريده منك المحقق؟

رواية تزوجت أبي الجزء الخامس Read More »

رواية تزوجت أبي الجزء الرابع

ألقى القبض علي الشرطي وأخذني الى المخفر .. كنت متفاجئة مما يحصل.. وسألته في الطريق.. لماذا تأخذونني !؟وإلى أين؟ لم أفعل شيئاً ؟ فقال لي: سوف تعرفين كل شيئ في قسم الشرطة ..وعندما دخلنا إلى القسم وجدت زوجة أبي في غرفة زجاجية.. حيث استطعت أن أراها لكنها كانت لا تستطيع رؤيتي.. وأدخلني الشرطي إلى غرفة

رواية تزوجت أبي الجزء الرابع Read More »

رواية تزوجت أبي الجزء الثاني

وعندما فتح أبي باب الغرفة كي يخرج.. حدثت المصيبة الأخرى.. كانت والدتي تنصت وراء الباب لكل حديث أبي مع الأسف.. وكانت دموعها كشلال لا يتوقف .. و عندما التقيت عيونهم.. هجمت عليه على الفور وهي تبكي وتقول.. لماذا فعلت بي هذا؟ وضربته بكل قوتها.. ثم انهارت في الأرض.. وهي تنتحب.. فحاول أبي احتضانها.. ولكنها دفعته

رواية تزوجت أبي الجزء الثاني Read More »

رواية تزوجت أبي الجزء الأول

كانت حياتي هادئة جداً.. كنت أدرس الصف التاسع في مدرستي وكنت طالبة خجولة ولكن متفوقة.. و كان الجميع يحبني ويقولون لي.. مريم أنت حقاً رائعة وتستحقين كل شيء جميل.. وكنت أحلم أن أكمل مسيرتي الدراسية كي أصبح طبيبة مشهورة.. و أجعل أهلي فخورين بي لأنني كنت وحيدتهم .. فبعد أن أنجبتني والدتي هيام.. تمزق الرحم

رواية تزوجت أبي الجزء الأول Read More »

رواية فقدت اغلى ما أملك. الجزء الثالث الأخير

كانت تقف ف شرفه منزلي القديم الذى أصبح منزلها الان تشاهد ما يحدث بعيون تطلق شرار نظرت لى ببسمه منتصره وكأنها تقول لى هاهو زوجك واب اطفالك أصبح ملكا لي تعتقد اننى اغير لأنها سرقته منى لا تعلم اننى اموت من الغيره ولكن تبا لهم لن يكسروني بعد الان،ابتسمت لها لاستفزازها واظن انتى نجحت في

رواية فقدت اغلى ما أملك. الجزء الثالث الأخير Read More »

رواية فقدت اغلى ما أملك. الجزء الثاني

شوية الباب خبط .. و …. فجأة حصل شئ غريب -حيااه “مكنتش جاهزه للمواجهه بس كنت عارفه أنه أكيد هيجى الوقت ده” ازيك ي سيف ….خير -عامله اى ي حياه….ماشاء الله الخمار جميل عليكى _شكرا..ف حاجه -كنت عايز اجى بكره اقعد مع العيال شويه _تشرف ف اى وقت ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية فقدت اغلى ما أملك. الجزء الثاني Read More »

رواية فقدت اغلى ما أملك. الجزء الأول

انا بحب واحده تانيه وهتجوزها _طب وانا وعيالك هتعمل معانا ايه -انا اسف بس هى مش عايزه ضره ف انا هطلقك ومتقلقيش العيال هتبقى معاكى وانا هاجى من وقت للتانى ابص عليهم ومصروفهم هبعتهولك كل اول شهر ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية فقدت اغلى ما أملك. الجزء الأول Read More »

قصة جبت عروسة لجوزى الجزء الثاني

وبعد كده حصلت المعجزة☺️☺️☺️ فجأة هدير طلعت حامل كلنا كنا في منتهى السعادة ومرت التسع شهور وحضر حمدي للدنيا كان فرحتي قبل فرحتهم وكانت هدير تخدوا منى الرضاعه وبس وفضلنا كل ده لحد لما تم السنتين وفجاة بدات اشوف جمالها اللي خطف قلب جوزي وعشرة عمري و الفسح والخروجات والسفر والدهب والهدايا وانا بقيت المربيه

قصة جبت عروسة لجوزى الجزء الثاني Read More »

قصة جبت عروسة لجوزى الجزء الأول

انا منال الزوجه الاولي اللي ظلمت الزوجه الثانيه بدات الحكايه لما اتجوزت انا وسعيد من ١٠سنين بدون أطفال وكان جوزي وقتها يشتغل خياط ملابس وفضلنا في هدوء وسكينة و حب وحرمان من نعمة الإنجاب حتى زادت ثروتنا واصبحنا اصحاب مصانع ملابس وكل شيء نملكه إلا الأطفال ولكن الحق يقال لما يفكر يوم سعيد ان يتزوج

قصة جبت عروسة لجوزى الجزء الأول Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الأخير

الدكتور جه أسر:ها ي دكتور طمني الدكتور:مبروك المدام حامل أسر بفرحه :بجد أنا هبقي اب ي حوده محمود: بضحك وانا هبقي خال دا انا كبرت بقي ريناد:أسر أنا نفسي في مانجا أسر:احنا هنبدء بقي من عيوني ي ست الكل ريناد:بخوف أسر كان في حد بيحاول يدخل المكتب وانا لما حولت امنعه وقعني ع الأرض واغم

رواية أسير الحب. الجزء الأخير Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الثاني عشر

في المستشفى الدكتور:المدام تقدر تخرج انهارده أسر:هي تمام يعني ي دكتور الدكتور:اه حمد لله على السلامه ريناد :الله يسلمك الدكتور خرج محمود :انا نازل اجيب حاجه وجي أسر :ماشي ي ابو نسب محمود: بضحك وهو خارج من الغرفه أنا عارف عايزني امشي من بدري مشي اهو أسر وريناد ضحكوا أسر :بص في عيون ريناد وبحب

رواية أسير الحب. الجزء الثاني عشر Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الحادي عشر

اسر:اه حراميه ريناد:ليه سر’قت اي منك أسر:هنزل تحت خمس دقايق وجي وهقولك ريناد :لا استني أسر مش سمع لريناد وخرج من الغرفه وقفل الباب بالمفتاح ريناد:اي دا انت بتقفل ليه هو أنا في سجن أسر: اختك مراتي ع سنه الله ورسوله وانا اوعدك اني أسعدها بس اديني فرصه محمود:لا هتطلق منك أسر:انت عارف ان كلام

رواية أسير الحب. الجزء الحادي عشر Read More »

رواية أسير الحب. الجزء العاشر

ريناد:اه وصلت ي حبيبي وأسر نام قولت ارن عليك اطمنك أسر سامع كل حاجه ومستني تخلص كلام علشان يفهم كل حاجه ريناد:هكلمك تاني اكيد أسر بتكلمي مين ي ريناد ريناد بصدمه والفون وقع من أيدها وليدها بترتعش أسر شدها من شعرها طلعتي رخيصه اوي ريناد بعياط:أنا عمري ما كنت كدا ولا هكون كدا انت اللي

رواية أسير الحب. الجزء العاشر Read More »

رواية أسير الحب. الجزء التاسع

أسر وعمر حطوا عز ع السرير أسر :ألو ي دكتور بابا تعبان تعال القصر حالا عند ريناد بتلم حاجاتها علشان هتخرج من المستشفى بس فجاه دخل شخص ريناد:مين حضرتك محمود :هتعرفي كل حاجه بس لازم نمشي من هنا دلوقتي قبل ما زفت أسر ييجي ريناد :مش همشي غير لما اعرف مين حضرتك محمود:والله هتعرفي أنا

رواية أسير الحب. الجزء التاسع Read More »

رواية أسير الحب. الجزء الثامن

الحفله بدأت وريناد وأسر نزلين والكل بيبص ع جمال ريناد وجمال فستان وشكلها هي وأسر مع بعض يجنن أسر:تعالي هعرفك كل واحد موجود هنا ريناد:معك يباشا بس فجاه ريناد عينها جات ع شخص ريناد بصدمه وهي بتفتكر اللي عملو فيها أسر:اخدت بالحضن قلب اخوك وحشتني ريناد:بدهشه اخوك!!! وافتكرت كل حاجه حصلت بالظبط وأنه كان مع

رواية أسير الحب. الجزء الثامن Read More »

رواية أسير الحب. الجزء السابع

أسر شدها لحضنه والله العظيم أنا مش عارفه كل دا حصل ازاي وفجاه سمع صوت خبط ع الباب فتح أسر:اي طلعك هنا نرمين دخلت ع طول بصي ي حلوه اليوم اللي كنتي في المستشفى أنا كنت هنا مع جوزى والصور اهي ريناد بصدمه :يعني أنا كنت هموت وانت هنا معاها أسر شد نرمين وطلعها برا

رواية أسير الحب. الجزء السابع Read More »

Scroll to Top