Author name: admin9

رواية غباء قلب. الفصل السادس

جاسر بغضب: عمري م مديت ايدي علي س”ت بس لازم تفوقييييي فاهمة قلبك غبي عشان حب واحد محسش بيكي واحد رما”كي فوقييي. نوال حطت ايديها علي ودنها: بسسسس اسكتتت. جاسر قعد ودمعته نزلت وهي استغربت: انا بحبك يا نوال اكتر من نفسي وعملت كل دا عشانك حاولت انسكي معرفتش. نوال راحت عليه: اسفه بس قلبي […]

رواية غباء قلب. الفصل السادس Read More »

رواية غباء قلب. الفصل الخامس

بتقوووول ايهه جاي تتقدم لمراتييي. مازن بصدمه: مراتك ايههه انا بحبها ومتج… جاسر: وتحب مراتي يا زبا”لة بتاع ايه انت ناسي انك خطبت صحبتها امبارح . مازن بصدمه: م مراتككككك ازاي دي مراتي انااااااااا ومتجوزييييين ازااااي انتتتتت. جاسر ونوال بصدمه: ايههههههه. امها بغضب: اخرس يا مازن. مازن بغضب: اخررررس ايههه انتي يلي قولتي اننا زي

رواية غباء قلب. الفصل الخامس Read More »

رواية غباء قلب. الفصل الرابع

وبتنصدم بتلاقي د”م علي السرير وهدومها ع الارض وبتنصدم: ا انت ع عملت ايه. : يلي كان لازم اعمله اتجوزتك عرفي وامبارح كان يومنا صباحيه مباركه يا عروسه. نوال صرخت: انت بتقوووول ايههههه ليهههه عملت كددددده انتي مجنوووووون. جاسر ببرود قام وقعد جنبها وهي شدت الملايا: الصوت العالي مش بحبه يا حلوة مفهووووم وخصوصا اني

رواية غباء قلب. الفصل الرابع Read More »

رواية غباء قلب. الفصل الثالث

وصلت القاعه بتاع الخطوبه … لاقته قاعد مبتسم جنب شهد صاحبه عمري الخا”ينه راحت ليهم: الف مبروك. شهد بكر”اهيه: ميرسي عقبالك الا صحيح فين يلي قولتي شبكتك دا. مازن كان سرحان مع نوال احساس غريب جاه له. نوال بابتسامة: وانتي مالك هعزمك في الفرح قريب عن اذنكم والف مبروك. مازن بزعيق وقفها: اي يلي انتي

رواية غباء قلب. الفصل الثالث Read More »

رواية غباء قلب. الفصل الثاني

مازن بابتسامة: تعالي نقي معانا الشبكه. نوال ببرود: طبعا وكمان شبكتي اصل انا هتخطب يا زوما. مازن بصدمه: نعممم تت ايه يا روح ا”مك. امها: في ايه بيحصل هنا. مازن بغضب وزعيق: الحلوة بتقول هتنزل تنقي الزفت شبكتها ليهههه. امها بصت علي بنتها نوال بصت ليها برجاء فهمت: اه فيها ايه وبعدين يبقا الفرح فرحتين

رواية غباء قلب. الفصل الثاني Read More »

رواية غباء قلب. الفصل الأول

:اي يا ماما صوت الزغاريط دي. .. دا مازن ابن عمك هيخطب وتخيلي مين البت شهد صحبتك. نوال بصدمه: ايهههه ا ا ازاي. امها بعدم فهم: ايه يلي ازاي. نوال بابتسامه الم: ل لا مفيش الف مبروك. خرجت من الشقه وسامعه صوت الزغاريط ودموعها محبوسه. بقلم ميرا ابوالخير ـ الجميل رايح فين. نوال بابتسامة: مازن.

رواية غباء قلب. الفصل الأول Read More »

رواية لحن الغرام. الجزء الثامن

يفزعواشريف وفريده عندما راؤو رنين بتلك الهايئه وردوا في صوت واحد مالك يا رنين ايه الا حصل وعمر الا عمل فيكي كده…؟ ترتمي رنين في حضن فريده وبعيون كلها مك”ر ودموع زائفه….. رنين:ايواه عمر ضرب’ني وحاول يبوسني ووو غصب عني….. كل ده عشان شافني بكلم نادر في الجنينه فجن وهجم عليه طبع كان نادر ماشي….

رواية لحن الغرام. الجزء الثامن Read More »

رواية لحن الغرام. الجزء السابع

تتركه رنين وتبتعد عن مكان الرقص وتخرج لي الجنينه…. يتنرفز عمر اكتر وينده عليها رنين خدي هنا….. لكن نارين تمسكه من ايده…. نارين:عمر مالك مش مضبوط ليه الوزير وصل ولازم نقعد معاه عشان الصفقه الجديده الا هتم بينا وبين الدوله في توريد السيارات والاتوبيسات….. يلا يا عمر وفضلت تشد فيه…… وعمر عيونه علي الجنينه عشان

رواية لحن الغرام. الجزء السابع Read More »

رواية لحن الغرام. الجزء السادس

لكن هنا تكشر في وشها وتبعد ايدها …. وترد بضيق هنا:انا مش بصاحب حد غريب وانتي غيلزه وطلعت لسانها? وجريت علي اوضتها….. نارين بحرق دم:شو هاد قله الادب انتي ما عرفت تريبي يا عمر….. رنين بنرفزه: انتي الا مش محترمه عشان تحضني رجل غريب عنك وكمان تلبسي كده واياك تغلطي في بنتي مره تانيه هقط’ع

رواية لحن الغرام. الجزء السادس Read More »

رواية لحن الغرام. الجزء الخامس

عمر بغضب:رنييين انتي يا زفت’ه ازاي تخرجي من غير اذني وكمان ايه الهباب الا انتي لابساها ده…. تلتفت رنين لي عمر وتنهار من الضحك الهستري علي منظر عمر الا خارج وشعره منقوش ولباس هدوم البيت كان لبس شورت اصفر وتشيرت ابيض .. يتعصب عمر ويجز علي اسنانه واتنفس بغصبيه لدرجه انه كان هيطلع دخان? وكشر

رواية لحن الغرام. الجزء الخامس Read More »

رواية لحن الغرام. الجزء الرابع

يقب’ل عمر رنين بشغف سبع سنوات واندمجت رنين معه يلمس عمر علي يد رنين ويمسكها برقه جعلت رنين تذوب بين يدها وتغمض عينها وتستسلم لي حب عمر الجارف… المتوهج… الشغوف… عمر يقبل عنقها وكل جزء في وجهها وهو فو’قها… ويهمس باثاره بلغه…. بين قبولاته المشتعله بنيرا’ن الشوق والعاطشه لي ماء العشق…. عمر:هنا… وحشتني اوي اوي

رواية لحن الغرام. الجزء الرابع Read More »

رواية لحن الغرام. الجزء الثالث

يمسك عمر رنين وينظر لها بغض’ب قا’تل …… عمر:والمصحق لا ادفن’ك مكانك… وضغط علي ايدها جامد وبع’نف.. ولوه’ا وري ظهرها رنين بقت تصرخ من كتر الوجع…. رنين:اه سبني هتسكر ايدي يا حيو’ان…. عمر يشط’اط غضبا ويلفها ليه…. عمر:بقي انا حي’وان طيب انا هوريكي عمايل الح’يوان ازاي بقي عوزه تهربي…. وتسببي الفضايح لي العيله….. وقبل ان

رواية لحن الغرام. الجزء الثالث Read More »

رواية لحن الغرام. الجزء الثاني

عمر بغ’ضب نار’ي:انا مستحيل اسمح بكده انتوا فكرني ايه بق’ره اشترتوها ودبح’توها من غير علمها لا مستحيل ده يحصل ازاي تجوزني وتستغلوا التوكيل في كده لا وكمان تعملوا الفرح وتحددوا المعياد والدنيا بحلها عارفه وانا الاهبل الا هنا….. طيب عند بعند وجنان في جنان انا هطلع قدما الدنيا كلها واطلقها….. هو قال كده وجده وجه

رواية لحن الغرام. الجزء الثاني Read More »

رواية لحن الغرام. الجزء الأول

ماما انا قولت اقفلي كلام في الموضوع ده انا مش هجوز تاني مهما كان السبب وهنا بنتي مبسوطه كده انا مستحيل اجيب لها مرات اب مهما حصل….. تبكي فريده الام بمرار وتقول فريده الام:بس كده حرام عليك من يوم ما هنا مراتك ماتت وانت معتصم عن النساء ومش بتتعامل معاهم خلص ده انت حتي الموظفين

رواية لحن الغرام. الجزء الأول Read More »

قصة ما.تت فرحتي. الرابع

طلع صوت من الاوضة التانية يقطع كلام عادل:واااااااء واااااااء واااااااء مها:دا صوت طفل هو فيه حد هنا غيرنا بدأت تدور وتمشي ورا الصوت وفجأة لقيت طفلة صغيرة شالتها وحست أنها بنتها رجعت ل عادل. مها:مين دا عادل بتورتر :دي ي ددي دي مها:دي مين مالك ماتتكلم عادل:دي بنتك يا مها دي بنتك مها:بنتي ….بنتي وبدأت

قصة ما.تت فرحتي. الرابع Read More »

قصة ما.تت فرحتي. الثالث

عادل: أرجوكي متعيطيش دموعك بتحرق قلبي مسحت مها دموعها وقالتلو :كمل ___________________________ عادل:كنت بحبك بجنون وكنت بخاف أتكلم معاكي أحسن حد يشوفنا ويفهم غلط كنت براقبك من بعيد وكنت عارف كل تحركاتك حتي لما كنتي بتروحي المصيف مع أهلك كنت بروح وراكي وكنت مسنتي الوقت المناسب اللي اجي أطلب إيدك بس حصلت حادثة فظيعة شقلبت

قصة ما.تت فرحتي. الثالث Read More »

قصة ما.تت فرحتي. الثاني

منار : أنا والدكتور هنستناكي بره ولو إحتجتي أي حاجة نادي عليا ومتتحركيش ف المكان لوحدك علشان الضلمه أول ما تخلصي نادي عليا وأنا هجي علي طول مها ودمعها مالية وشها :بتسبيني ليه وباباكي كمان سبني وأهلي كمان سبوني بابا وماما وأخواتي الأربعة ليه مخدتونيش معاكم سيبيني ليه ف الدنيا الوحشة دي سبتوني اتعذب لوحدي

قصة ما.تت فرحتي. الثاني Read More »

قصة ما.تت فرحتي. الأول

حماتي وجوزي دخلو غرفة العمليات وانا بولد مصطفي⁦يارب ولد يارب ولد يارب ولد: أم مصطفي :طبعا ولد بأذن الله (الدكتور يخرج من غرفة العمليات) مصطفى بقلق:دكتور طمني جابت إيه الدكتور:دا بدل ما تقولي عاملة إيه علي العموم جتلك بنت زي القمر ‏مصطفي بصدمه : إيه … بنت ‏ام مصطفي: أنا قولتلك أن وشها مش وش

قصة ما.تت فرحتي. الأول Read More »

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الأخير

حتى جائـ ،ـتني اللطـ ،ـمة القاسـ ،ـية من ابنى ،، قال لي لقد تركتـ ،ـنى امى العب وحدي وذهبت الي خارج المجمع ولم تاتى الا بعد ثلاث ساعت… اشتعلت النيران في صدري وجـ ،ـسدي ياالله ياالله ماذا افعل ، لابد ان اراقبها اول صـ ،ـدمة لي عندما اعتقدت انني نائم تسللت من غرفتي وتنـ ،ـصت

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الأخير Read More »

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الخامس

تاكدت من النظرية هذي قلت في نفسي الان حان الوقت حتى اضع النقاط على الحروف التي يلزمها نقاط واكشفها واخبرها اني كنت فعلاً غبي مخدوع ولكن الان عرفت و كشفت الامر كله… وفعلاً تسحبت حتى وصلت للغرفة التي هي فيها ودخلت عليها بشكل سريع مفاجئ.. الا هذي هي امامي باللباس النوم الجديد الذي اشتريته لها

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الخامس Read More »

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الرابع

وبعد مرور ثلاث ساعات من غفوتي صحوة وانا في عجلةٍ من امري حتى اعرف الكثير و الكثير عن ما تخفيه عني قدمت للغرفة التي هي فيها وعند اقترابي كان وضع بابها مثلما كان وهي جالسة في المكان نفسه الذي هي جالسته فيه البارحة.. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الرابع Read More »

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الثالث

وبعدما رجعت من العمل وجدت زوجتي مثلما هي قدمت لي وجبة الغداء ولم يكن فيها شيء مختلف الا بالعكس كانت امامي بالوقت نفسه كانها عروسً في اول مساء من امسيات زواجها وطلبت مني بعد الغداء ان اخرج انا وهي لنقضي بعض الاغراض التي تحتاجها من ملبوسات وغيرها فرحبت بالفكرة بداخلي ومن خارجي لانني كنت فعلاً

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الثالث Read More »

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزءالثاني

وعند اقترابي اكثر من الغرفة سمعتها…….. تطري اسم رجل غريب لا يوجد اسمه لا في عائلتي ولا عائلتها و تناديه به… ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزءالثاني Read More »

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الاول

الجزء_الأول #وبعد مرور خمس سنوات من الزواج كنت انا وهي نتناول وجبة العشاء باكراً حتى اقدر على النوم باكراً حتى استطيع الاستيقاض للعمل من الصباح الباكر وكانت تلاطفني على العشاء وانا ابادلها في كل شيءهكذا كانت حياتنا في كل يوم وبعد العشاء قلت لها سوف اخلد لنوم ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ظنت زوجتي أنني نمت فماذا فعلت … الجزء الاول Read More »

Scroll to Top