Author name: admin9

رواية صد. مة فرح. الجزء السادس

أنا خرجت من المستشفى، وكان بابا وعادل اتفقوا على مواعيد الفرح، وأهله كانوا موافقين غصب عنهم، بالرغم أن عادل كان قال لباباه أنه مسامح في نسبة ال ٢٥٪ بتاعته اللي في أبراج الست الألمانية، والاب بغير رضا قال له يعني انت فكرك أنهم بيعملوا كام في الشهر، ومع إنهم ميعرفوش حاجة عن المليون يورو، إلا […]

رواية صد. مة فرح. الجزء السادس Read More »

رواية صد. مة فرح. الجزء الخامس

رواية صدمة فرح الفصل الخامس 5 بقلم سيد المطعني دخلت العناية المركزة وقضيت أصعب ليلة في حياتي، سهر الليل كله، وتفكير، وخوف من اللي جاية، دي غير اللخبطة اللي مش فاهمة منها حاجة دي. بابا أكيد مستني يسألني جبت الفلوس دي منين وازاي، وليه خبيت عليه.. ثم ان مراته الألمانية ماتت امتى، وأخته الحيزبون دي

رواية صد. مة فرح. الجزء الخامس Read More »

رواية صد. مة فرح. الجزء الرابع

ايه الحيرة دي بس؟ بابا مش هيسيب محامي في البلد إلا أما يسأله عن طريقة ياخد بيها فلوس كتير من عادل كتعويض.. أنا مستحيل أخلي بابا يعمل في عادل كده، مراته هتدمره لو عرفت بموضوع كتب الكتاب ده.. أووووووف، لازم أتصرف بسرعة، لازم أعمل أي حاجة أنقذ بيها الموقف.. أعمل ايه؟ أعمل ايه؟ التوتر مش

رواية صد. مة فرح. الجزء الرابع Read More »

رواية صد. مة فرح. الجزء الثالث

رواية صدمة فرح الفصل الثالث 3 بقلم سيد المطعني الأوراق موجودة على ترابيزة السفرة زي ما قال لي بالظبط.. سحبت كرسي، وقعدت عليه، وفتحت الدوسيه، لاقيت نسخة من الكتاب الأصفر، نفس العنوان ونفس الكاتب «رواية جرعة نكد» الكاتب سيد داود المطعني.. ركنت الكتاب على جنب، وبدأت أقرأ الأوراق اللي سايبها، وكلها مغلفة بغلاف شفاف يحميها،

رواية صد. مة فرح. الجزء الثالث Read More »

رواية صد. مة فرح. الجزء الأول

رواية صدمة فرح كاملة بقلم سيد المطعني خطيبي كان شغال «جرسون» في قرية سياحية كبيرة في شرم الشيخ، وكنت الدنيا ماشية معاها حلو، وكان يعمل في الشهر حوالي عشرة آلاف جنيه بالمرتب والحوافز والحاجات دي.. وكان بيشطب في شقته وكان فاضل على فرحنا شهرين خلاص. وفجأة حصلت ضر بة إرها ية للطيارة الرو. سية في

رواية صد. مة فرح. الجزء الأول Read More »

رواية صد. مة فرح. الجزء الثاني

الجزء التانى…….. أول ما عادل وصل المطار كانت مراته الألمانية معاه، جاية تعيش فترة نقاهة في مصر، ومصممة إن عادل يروح معاها شرم الشيخ، وينزل جيست في القرية اللي كان يشتغل فيها جرسون. طاب ازاي، احنا فرحنا بعد يومين، والهانم عايزة تقضي أسبوع كامل في شرم الشيخ، وعادل مستحيل يقدر يقول لها إنه قرر يتجوز

رواية صد. مة فرح. الجزء الثاني Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء التاسع

“البارت التاسع” الأخير” -حكمت المحكمة حضوريا علي محمد السيد عبد الحميد بالإعد… ام ش.. نقا وعلي احمد فاروق الشهير بعطوة بخمس سنوات مع الشغل والنفاذ.. محمكة… دموع بفرحة وعياط… يحيا العدل… اللهم لك الحمد… احمدك واشكرك يارب… -هالة.. بفرحة.. مبروك يابنتي.. -مبروك يادموع… وبالمناسبة السعيدة دي انا حجزتلك ف مركز تجميل مشهور وتقدري تبداي من

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء التاسع Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الثامن

“البارت التامن” “قبل الأخير” _حسن بمكر… فاعل خير.. كنت عايز ابلغ عن مكان محمد… -وياتري هتستفيد ايه.. -زي ماقولتلك ياباشا..فاعل خير.. -ماشي ياسيدي..العنوان ايه.. -العنوان *******…..تيت..تيت.. -مغاوري… -ايوه ياباشا..اوامرك.. – جهز نفسك انت والعساكر عندنا طلعة *ف المستشفي* -هالة بحزن.. اكلمي يابنتي وفضفضي عشان خاطري بلاش تعملي ف نفسك كده وتقعدي ساكتة… -بشرود وحزن… انا

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الثامن Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء السابع

_بس انا اعرف سواق التوكتوك اللي اغت*ب دموع معاه.. _وانا ايه اللي يخليني اصدقك مش يمكن دي خدعة منك انت ومحمد عشان تضيعي وقتنا وخصوصا إن لسه ع جلسة المحكمة حوالي اسبوعين.. -بعياط..صدقني والله انا مش بشتت حضرتك ومحمد لو يعرف إني جاية هنا مكنتش هلحق اوصل اصلا.. -ماشي يا ٱنسة رغد…تقدري تقوليلي عنوانه وانا

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء السابع Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء السادس

-بصدمة وصريخ…… حد يلحقني بموت ثم اغمي عليها.. -أحد الجيران.. ياساتر يارب ايه الحريقة دي.. ثم نادي علي باقي الجيران… -ياساتر يارب حد يجيب خرطوم ياجماعة البت كدا هتموت… واتصلوا بالإسعاف.. *بعد نص ساعة * – الجيران اتجمعت وحاولوا يطفوا البيت، الإسعاف، اخد دموع المستشفي… وسط فرحة محمد وحسن انهم قدروا يتخلصوا م دموع،وحزن الجيران

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء السادس Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الخامس

-انا كنت عايزة اشتغل فراشة ف المدرسة -حاضر يابنتي… خليكي هنا ٥ دقايق هقول للمديرة وأشوف هتقول ايه… -ماشي ياعم محمد.. *بعد ربع ساعة * -معلش يابنتي اتاخرت عليكي -لا عادي ولايهمك ياعم محمد.. هااا.. المديرة قالت ايه.. -احم.. بصراحة يابنتي احنا م محتاجين فراشين دلوقتي… -ماشي ياعم محمد.. بس الإعلان دا ايه.. – بإحراج..

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الخامس Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الرابع

-بصدمة ودموع.. ايه… استئصا.. ل رحم… يعني م هخلف تاني.. يااااارب.. طيب وأحلامي إني أخلف بنت وولد ونعيش ف بيت صغير… دا انا كنت اخترت أسمائهم وعد و محمد… ايوه هو محمد لازم يم*وت هو اللي حرمني من حقي إني أكون أم.. فين الطرحة والس*كينة… أيوه هو لازم يم*وت… *في بيت محمد * -بدموع.. فضحتني

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الرابع Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الثالث

“الجزء التالت” -انا قررت أرفع قضية.. -وانا معاكي يابنتي… وربنا يرجعلك حقك قريب إن شاء الله.. -انا عايزة أخرج من هنا.. بس الأول هروح المركز -حاضر يادموع.. قدامي لسه ساعتين ف الشيفت اخلصهم وهكتبلك إذن خروج واجي معاكي اوصلك… -مش عارفة أشكرك ازاي يادكتور بجد.. -لا شكر ع واجب يابنتي *بعد ساعتين * -متأكدة يابنتي

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الثالث Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الثاني

“الجزء التاني” -دموع بخوف ابعدوا عني… انتم… عايزين مني ايه -محمد والسواق.. كل خير ياحلوة وبيقربوا منها دموع بصريخ وعياط.. ابعدوا عني… يارب ثم اغمي عليها… *تاني يوم* -أحد المزارعين٠٠ يلا بينا يابني عشان نلحق نخلص رش الارض قبل الضهر… -حاضر يابا..يلا بينا -إلحق يابا…فيه هنا واحدة هدومها متقطعة وبتنزف د… م…. -لاحول ولاقوة إلابالله

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الثاني Read More »

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الأول

*شوفي البجحة، ماشية ف الشارع ورافعة راسها ولا كأنها خا. طية، وقال ايه عاملة فيها الشريفة العفيفة.. اللهم احفظنا ياما لسه هنشوف…. * -اسمي دموع عندي ١٩سنة والظاهر إن ليا نصيب من اسمي، اتعرضت للإغت…. َمن سنة، ساكنة في منطقة شعبية، ماما متوفية من وانا صغيرة و عايشة مع بابا،والحيو ان اللي عمل كدا، زميلي

قصة مغت*صبي اللعين. الجزء الأول Read More »

رواية الإيثار الجزء الثالث

دكتور وممرضه وواحد صحبه واقف معاه .. اول ما عماد شافني انهار في العياط وانا كمان مقدرتش امسك نفسي و عماد طلع عيان وعنده مرض خبيث صعب يتعالج منه و عليا كل ده وكان بيتاخر بسبب الكشف وجلسات العلاج وماكنش عايز يعرفني .. والموضوع ماثر عليه ا ونفسيا ازاي انا ماكنتش باخد بالي من جسمه

رواية الإيثار الجزء الثالث Read More »

رواية الإيثار الجزء الثاني

وأول ما شافني ..لقيته بيسألني بكل هدوء اخبار شغلك أيه ؟ قولتله تمام ومبسوطة جدا .. قالي بالتوفيق وابتسملي ودخل ي معرفش هوا انا مابقتش فارقه معاه للدرجه دي ..انا اعرف ان العتاب نص المحبه .. بس لما العتاب يختفي وكل واحد يعمل اللي هوا عايزة دا مقلقني اكتر المهم اني قولت امشي معاه للاخر

رواية الإيثار الجزء الثاني Read More »

متغرب في الخليج

#مشكلة انا شاب عندي ٣٠ سنه متغرب في الخليج كان بقالي سنتين منزلتش ونزلت من ١٠ ايام والمفروض اني كنت نازل علشان اتجوز .. بس اللي حصل ان اهل خطيبتي باعوا الشبكه اللي انا جبتها وخلوا حد يعمل زيها بالظبط بس دهب صيني علشان محدش يعرف حاجه من اهلي . وخطيبتي اعترفت ليا امس لوحدها

متغرب في الخليج Read More »

رواية اغرب صدفه الجزء السابع

سامي راح يطلع المحفظة من الأكياس اللي في شنطة العربية ولكن اتخض واتصدم ورجع لورا سامي: نهار أبيض دي مقتولة ولا ميتة وحد حاطها ليا في العربية ولا إيه وقرب من البنت اللي لقاها في شنطة العربية ورايح يحط ايده على أنفها يشوفها عايشة ولا ميتة ولكن فتحت عينها مرة واحدة ­ ­ ­ ­

رواية اغرب صدفه الجزء السابع Read More »

رواية اغرب صدفه الجزء السادس

أمير جاله اتصال وهو ماسك إيد سولافا ورد عليه ولكن وقف فجأة مخضوض ومصدوم وقال: ايييييه أنا جاي حالا بس اديني عنوان المستشفى المتصل قاله على عنوان المستشفى وقفل أمير واقف مصدوم وخايف وبص لأهله اللي واقفين مصدومين ومش عارفين في إيه ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية اغرب صدفه الجزء السادس Read More »

رواية اغرب صدفه الجزء الخامس

سميحة داخلة بتعيط وبتقول انا في حد اغتصبني أمير وأهله وقفوا مصدومين من كلامها وقالوا مين اللي عمل كده سميحة بعياط مزيف وشاورت على أمير: أمير االلي عمل فيا كده النهاردة استغل إنكم مش في البيت ودخلني اوضته غصب عني وأنا قاومته بس مقدرتش عليه وضعفت من لمسته ليا ولما قالي أنا هتجوزك وأصلح غلطتي

رواية اغرب صدفه الجزء الخامس Read More »

رواية اغرب صدفه الجزء الرابع

#بارت4 سميحة بصت بشر و داست على رجل سولافا سولافا اتالمت وبصت ليها سميحة: سورى مخدتش بالي وقربت عليها بكل شرر وقالت: مش هسيبك تتهني بيه فاهمة سولافا بصت ليها بصدمة وسميحة كملت لأني مبسبش حاجة تخصني وملكي بس عشان أنا طيبة هسيبك تعيشي الدور يومين بس مش هخلي فرحتك تكمل وبصت ليها بقرف ومشيت

رواية اغرب صدفه الجزء الرابع Read More »

رواية اغرب صدفه. الجزء الثالث

الجرس رن قام أمير وفتح ولكن انصدم وقال: سميحة سميحة زقته ودخلت على جوا الكل انصدم وسابوا الأكل وقالوا: سميحة سميحة بضحك: إيه يا جماعة انصدمتوا أول ما شفتوني ليه أنا عارفة إنها مفاجئة حلوة صح ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية اغرب صدفه. الجزء الثالث Read More »

Scroll to Top