Author name: moha,ed

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل السادس

مدحت بهدوء وهو بيمسك الفون، اتفضل ابحث براحتك، لو طلع فيه حاجه انا هها دلوقتى قدامك! إنصت من ثقته وبرودة اعصابه، لسه حالآ من دقيقه كان ماسك فى ى وكنا هن ب! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ […]

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل السادس Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الرابع

بكلم مين يعنى يا أدهم؟ دا اخويا مدحت تحb تسلم عليه؟ اخدت التليفون منها بعصبيه لقيته اخوها مدحت فعلا وكان منزعج من نبرة صوتى العاليه اعتذرتله وخدت بى وطلعت على الصاله اغى بتودي وتجيب ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الرابع Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثالث

الفار لعب فى عبى، بس مrضتش اعمل مشكله استنيت لحد الصبح لقيت والد نور وحى داخلين معاهم شيخ يسألهم فيه ايه حى قالت الحاجات دي مفيهاش كسوف نور قالتلى على كل حاجه ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثالث Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثاني

وانا نايm فى مكانى حاولت مسمعش بتقول ايه….. لكن سكون الليل وانعدام الصخب خلى الصوت رغم خفوته يوصل لعندى، مش كله طبعآ، لكن كلمة حاضر اتكررت كتير، طار من عيونى، قمت ومشيت ناحية غرفتها وقبل ما اخبط سعلت عشان تعرف انى داخل عليها نقرت على الباب مrتين تلاته، الصوت توقف، لو انتى صاحيه ممكن نتكلم

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثاني Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الاول

يوم الدخله من اول ما دخلنا الشقه، لاحظت ان مrاتى مش مظبوطه، مrتبكه ووشها اصفر تحس ان ال مشى منه، كانت حرفيآ مكنتش محتاجه فكاكه منى كنت عارف انها خايفه زى كل البنات خاصه اننا متجوzين صالونات ومخدناش وقت تعارف طويل ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الاول Read More »

رواية نصفي الآخر الجزء السادس

فارس بغيرة: مين دا. نور بفرح: دا جوzي. فارس وهند بصدmمه: نعمممممم. اياد بحb: وحشتيني اوي يا نور دورت عليكي كتير ا قطعها بوكس اوقعه ارضا: دييي مrرراتييييي يا حيوووو”ان. نور بخوف: اياد 7بيبي لا. فارس اتعصب من كلامها وفزع: اخررسييي. اياد قام بغضب: انت مال ا”مك انا 7بيبها. فارس هج’م عليه ومحدش عارف ياخده

رواية نصفي الآخر الجزء السادس Read More »

رواية نصفي الآخر الجزء الخامس

فارس بيداخل وبيتصدmم: انتي واقفه علي رجلك يا نور يعني مش مشلولة. نور بخوف وبتتعدل: فين. بيبص بيلاقيها ساندة بايdيها ورجليها مش لامسه الارض بيتنهد: مفيش. نور ببراءة: عمو هو انت هتبقا وحش زيه. فارس بهدؤء راح شالها وقعدها علي الكرسي: لا يا نور… همس… انا او*حش منه بكتير. نور اتملت عينها بالدmموع: لي هو

رواية نصفي الآخر الجزء الخامس Read More »

رواية نصفي الآخر الجزء الرابع

فارس ببرود: مrميه فوق تعالي افرجك عليها. هند بخبث: يلا يا روحي. عفاف بحزن: يارب اقف معها واحميها. فارس بيداخل شقته وهند معه بيتصدmمو صدmمه عمrهم. بقلم ميرا ابوالخير نور فاقدة الواعي ومrميه بعيد عن الكرسي والشباك مفتوح فارس جري عليها: نور نور. هند بصدmمه: ه هي دي مrاتك. فارس بخوف شالها وحطها علي الكنبه

رواية نصفي الآخر الجزء الرابع Read More »

رواية نصفي الآخر الجزء الثالث

امه راحت حضnتها: دي انت متعرفش حصل ليها ايهه حرام يلي كنت هتعمل البنت مش مجنونه اصلا. فارس بصدmمه: ايهههه. امه بغضب: البنت عندها حالة نفسيه من يلي جوz امها عمله فيها ومو”ت امها حرام عليك انا جوzتها لك عشان احميها منه لو لاقها الله واعلم هيعمل ايه وانت بدل ما تحافظ عليها تعمل فيها

رواية نصفي الآخر الجزء الثالث Read More »

رواية نصفي الآخر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير

رواية نصفي الآخر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير مrة اكلت من الز”بالة اه و وكمان ماما قالي ما”تت بسببي ع عشان كده قالي هوديكي عند صحbي تبا”تي م معه ليلة. فارس بصدmمه:ايهههههه يعني انتي مش بنت ???. نور بعدmم فهم: يعني ايه ياعمو. فارس بغضب قام وشدها من شعرها: انتي هتستعبطي يا ز”بالة روحتي

رواية نصفي الآخر الفصل الثاني 2 بقلم ميرا أبوالخير Read More »

رواية نصفي الآخر الجزء الأول

رواية نصفي الآخر الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبوالخير . افندmم اتجوz مشلو”له و منقبه وكمان هبلة وبتتعالج نفسي بتهزري صح وانتي عارفه اني بحb هند. _لا مبهزرش انت ملكش تحكم عليها البنت طيبه يا فارس مش زي هند. فارس: طيبه جوzيها لاحمد مش ليا انا اتجوz مجنونه ومشلولة. يابني عشان خاطري اهلها ماتوا ملهاش

رواية نصفي الآخر الجزء الأول Read More »

طليقة خطيبي

السلام عليكم انا اتخطبت لواحد مطلق وسألته سبب طلاقك اي قالي،مrتحناش،مع ب الله يسهلها وكانت دايما تطلب الطلاق اكتر من عشرين مrه بسبب او بدون سبب فخلاص طلقتها ونفذتلها رغبتها اللي عوزاها ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

طليقة خطيبي Read More »

ارض حياه الجزاء الاخير

بصتلي ونظراتها كانت بتقولي ليه عملت كدة بس قمت بسرعة امسك ابني اللي بيقع من ايdيها وبعد ما مسكته حسيت بدفي وحb وكأني اتخلقت من جديد كنت بصاله ومrكزة ع ملامحة اللي بتشبهني وكنت اسعد واحدة ف الدنيا ولقيت حياه بتمسك رجلي حطيت الولد ع السrير وشلت المقص من رقبتها وحطيته تاني وكل ما افتكر

ارض حياه الجزاء الاخير Read More »

حياه الجزاء الخامس

بدأت تعيt وتكمل كلامها انا اتحرمت من اكتر حاجة انا كنت مستنياها فكري فيه كأم انا كمان عيطت وقولتلها طيب انا كأم ليه اتحرم من ابني قالتلي انتي جوzك عايش لكن انا مت ومش هقدر اعوض ابني حسيت اني ابتدأت اتعاطف معاها بس ازاي هسيب ابني مع واحدة م*يته قالتلي انا هطمنك عليه وهخليكي تشيلي

حياه الجزاء الخامس Read More »

حياه الجزاء الرابع

قولتلها الحمدلله اني لقيتك ممكن تساعدني اركب اروح لاهلي قالتلي انتي ايه اللي منزلك ف وقت زي ده قولتلها اصل انا خايفة بصراحة قالتلي لا متخفيش خالص انتي ف راعيتي واقترحت عليه توصلني البيت وانا وافقت ودخلنا قعدنا مع بعض وبدأت تقولي انتي خايفة من ايه حكتلها اللي بيحصل بس خوفت احكيلها ع الاحلام ضحكت

حياه الجزاء الرابع Read More »

ارض حياه الجزاء الثالث

دخلت البيت وانا متعصبة وقعدت ع السrير كنت عايزة اريح شوية ولقيت نفسي نمت وحلمت حلم غريب حلمت ان هي بتاخد بطني وبتركبها ع بطنها صحيت من النوm كنت مستغربة ومش فاهمة معني الحلم ايه ! بليل كنا انا وجوzي بنتعشي وحكتله عن اللي حصل قالي خلاص ملكيش دعوة بيها وانا مش مrتحلها بصراحة قولتله

ارض حياه الجزاء الثالث Read More »

ارض حياة الجزاء الثاني

وتاني يوم بعد ما سافر جارتي جت تقعد معايا بتقولي انا هبات معاكي انهاردة قولتلها كويس بس جوzك قالتلي لا ما هو سافر استغربت معقول دي صدفة بس فرحت انها هتبقي جمبي واهو حد يسليني وبعد ما اليوم خلص دخلت عشان اناm وبليل سمعت دوشة قومت عشان اشوف ف ايه و صوت الدوشة وسمعت من

ارض حياة الجزاء الثاني Read More »

قصة أرض حياه. الجزء الأول

كنت عايزة اتخلص من عيشتي مع اهلي بأي شكل كانوا بيعملوني اسوء معامله وكأني خدامة عندهم وكنت منتظرة اي عريس يتقدmملي عشان اتجوz وامشي من عندهم بس مكنش بيتقدmملي عرسان ولو صدف وان اتقدmملي الموضوع مبيكملش لحد ما جت المrة اللي واحد محترم اتقدmملي وكان ع قد حاله مفكرتش ف الموضوع كتير لانه مش هيكمل

قصة أرض حياه. الجزء الأول Read More »

خليك حنين حتى في الخصام ❤?. حدث بالفعل بقلم عزة العمروسي

قريبًا كدا علاقتنا شبه انتهت! انا بحbها ونفسي نرجع زي زمان.. نفسي أشوف نفس اللمعة في عنيها وأحس بنفس الأمان اللي كانت بتعكسه على قلبي من قلبها. أنا جيت أقول لكل راجل: ” متعملش شبهي.. متعايرش مrاتك بعيب فيها أو بمrض.. والوزن مش هزار قبلها زي ما هي وحاول تغيرها بكلام مترتب وحنين وهي هتسمعه

خليك حنين حتى في الخصام ❤?. حدث بالفعل بقلم عزة العمروسي Read More »

خليك حنين حتى في الخصام ❤?. حدث بالفعل بقلم عزة العمروسي

خليك حنين حتى في الخصام ❤?. حدث بالفعل بقلم عزة العمrوسي ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

خليك حنين حتى في الخصام ❤?. حدث بالفعل بقلم عزة العمروسي Read More »

قصة الصة الجزء الرابع و الأخير

الصــ…ــة الجزء الرابع و الأخير _ الي لسه طالعه دي اسمها ياسمين وتبقي مrات استاذ خالد وبتيجي هنا تخلي بالها من مrات عمه عشان قاعدة علي كرسي متحرك من ساعه وفاة ابنها وجوzها لسه متوفي من شهر……. _ ايه الي انت بتقوله ده وجبت الكلام دا ن ….. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة الصة الجزء الرابع و الأخير Read More »

قصة الصة الجزء الثالث

الصــ..ــة الجزء الثالث _ هو انتي متعرفيش ان اختك انفصلت من الجامعه من سنتين…. = ازاي الكلام ده دي مفهمانا انها بتروح كل يوم وانفصلت ليه وايه الي حصل…. ­ ­ ­ _ ازاي متعرفيش الي حصل وانتي اختها …. اختك حاولت ت واحدة زميلتها وكانت هتتحbس لكن اكتفينا بالفصل بعد ما لحقنا البنت وهي

قصة الصة الجزء الثالث Read More »

قصة الصة الجزء الثاني

الصة الجزء الثاني فتحت شنطة اختي فضلت افتش فيها فجأه لقيت صورة فيها واحدة وواحد كبار ومعاهم ابنهم شاب بس الي صد لقيت صورة الراجل معمول عليها علامة إكس ياترا مصير الراجل ده كان ايه وهل اختي ليها بالموضوع !!!!!!!! فجأة لقيتها خرجت من وشكلها مrهق جدا…. _ مالك ياهاجر… ­ ­ ­ ­ ­

قصة الصة الجزء الثاني Read More »

Scroll to Top