رواية نصفي الآخر الجزء السادس

فارس بغيرة: مين دا.
نور بفرح: دا جوzي.
فارس وهند بصدmمه: نعمممممم.
اياد بحb: وحشتيني اوي يا نور دورت عليكي كتير ا
قطعها بوكس اوقعه ارضا: دييي مrرراتييييي يا حيوووو”ان.
نور بخوف: اياد 7بيبي لا.

فارس اتعصب من كلامها وفزع: اخررسييي.
اياد قام بغضب: انت مال ا”مك انا 7بيبها.
فارس هج’م عليه ومحدش عارف ياخده نور جريت بالكرسي عليهم زقها وقعت اتخبطت في التربيزة نز”فت د”م.
جري الاتنين عليها بلهفه: نور نورر.
نور فقدت واعيها وفارس شالها بخوف وهند ابتسمت ببرود: كده اللعب هيحلو.
في المستشفى.
بقلم ميرا ابوالخير

اياد وقف ببرود وفارس متعصب: جيت ليه امشي غور.
اياد تجاهل كلامه وراح للدكتور: هي كويسه .
الدكتور: الحمدلله جاه سطحي.
فارس: اقدر اشوفها.
الدكتور: ايوا بس ممنوع الضغط.
فارس: تمم.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
اياد داخل قبله وهو اتعصب بس مسك نفسه عشان نور.
اياد راح ومسك ايdيها: نور انتي كويسه.
نور بتفتح عينيها: ااه حصل ايه.
فارس راح وشد ايdيها: حاسه بوجع.
نور بخوف: ابعد عني انا عايزة اروح مع جوzي.
اياد ابتسم.
بقلم ميرا ابوالخير

فارس بغضب: انا زفت جوzك مش هو.
نور بعصبيه: لا هو جوzي وبحbه كمان.
فارس بغضب: نوووووررر.
نور خافت اتحمت في اياد: متخفيش انا معاكي.
فارس راح وقف قدmمه وطخخخخ رو”سيه وقعته الارض فاقد الواعي نور صرخت شالها: صوتك مش عايز اسمعه.
شالها ومشي.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
في البيت بيقعدها علي الكرسي: اتلقحي هنا.
نور بغضب: انا عايزة اياد.
فارس بيمسح وشه بعصبيه: يانور اسكتي اسكتي.
هند من وراه: وانت مالك مضايق ليه دي واحده مجنونه.
فارس بأستغراب من حالته وفي نفسه: انا مالي كلها شهرين واطلقها لي مضايق انا بحb هند.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
نور مشيت بالكرسي وبصت له باصه غريبه مفهمهاش وهند وقفه بغضب: فارس.
فارس بلا مبالاة: انا هناm.
داخل ورا نور وهند اتعصبت: لا بقا كده كتير اوي اما وريتك.
بقلم ميرا ابوالخير

راحت لامت هدومها وبصت علي اوضتهم: صبرك عليا يا زبا”لة.
نور غيرت وبتحاول تطلع علي السrير شالها: نزلني يا عمو لو سمحت انت وحش.
فارس….

نور اتعصبت: نزلني بقا.
فارس حطها علي السrير و طلع جنبها بقا وشهم في وش بعض فارس بهدؤء: خايفه مني.
نور ببراءة: شكلك حلو يا عمو.

فارس بص علي شفايفها الورديه وعيونها الجميله وقرب با ”سها بو”سه طويله
وهي متغيبه بعد عنها: انت بتعمل ايه يا عمو.
فارس شدها من وسطها: قصدك كده.. با”سها تاني.
وشها احمr وقالت: حلوة زي عمو اياد ما كان بيعمل.
فارس بصدmمه وغضب: نعمممم هو با”سككك.
نور ببراءة: ايوا با”سني وقالي هتبقي مr”اتي.
فارس بغضب قام وووو
يتبع…

نور ببراءة: ايوا با”. سني بو. ”سه حلوة وقالي هتبقي مr”اتي.
فارس بغضب قام وشدها من شعرها: با” سك يا ر”خيصةةةةةةة.
نور بالم: عمو بتوجعني ايdككك.
فارس بغضب اعمى: بيبو. ”سك لييي انتي مrاتييييي يقوم يبو”سكككك.

نور بغباء: اياد 7بيبي وبحbه وهو جوzي.
فارس فقد كل ذرة تفكير وعقل كف نزل علي وشها: اخرسيي.
بقلم ميرا ابوالخير

نور بدmموع: انت وحش لي عملت لك ايه.
فارس زقها وبقا هو فوق: انا بقا ميهمنيش مجنونه او مشلو لة انا هاخد كل حقو”قي منك دلوقتي انتي بتاعتي انا ملكي انا وبس فاهمةةةةةةة شغل الجنان دا مش عليا.

نور بصراخ: ابعد عني انا مش بحbك ابعدد انت بتا”ذيني انا بكر”هك.

فارس بغضب اعمى شد هد”ومها من عليها وهي بتصر”خ: اخرسي انت ليا وليا وبس بتاعتيي ملكي انا..
نور بانهيار ضر” بته علي وشه: ابعد عني يا ز. ”بالة يا

فارس اتعصب اوي لدرجه كبيرة وا”نقض عليها بكل و*. حشيه تحت اثر صر”. خها.
بقلم ميرا ابوالخير.

عند اياد في مطعم ما.
اياد بعشق ويحتضن صورتها: اخيرا لاقتك وهتبقي مrاتي يااه دورت عليكي كتير اوي لازم اخدك منه لازم.
……: هساعدك تاخدها.
اياد باستغراب: وايه الاستفادة.
…..: هتعرف بعدين هدفنا واحد تاخدها وانا هاخد يلي عايزوا.
اياد: تمم.

عند عفاف.
عفاف: يارب استرها معها البنت ملهاش ذنب اكيد فارس هيحافظ عليها.

تاني يوم.
فارس بيصحا بيلاقي د”م و نور بتترعش ودmموعها نازلة افتكر يلي حصل: ن نور م مكنش قصدي انا.
نور دmموعها نازلة هو قام وشالها وهي مستسلمه ودmموعها علي خدها واخدها تحت الدوش وهي مفيش اي ردة فعل منها هو من جواه: لي عملت كده انا اسف اسف.
نور في عالم تاني.

سابها وخرج عدل كل حاجه ورجع بهدوم ولابسها وشالها وخرج.
فارس بحزن: نور انا لحظه شيطا”ن مش قصدي.
نور… لارد.

فارس بندmم: ردي عليا انا عارف اني حالتك العقليه متسمحش بس…
نور صرخت بقوة: لااااااااا ابعددد عنييييييي لاااااااا انا مش مجنوووونةةة مش عايزة اللعبه دييييي.
فارس بصدmمه: ايههه.

بيخبط الباب بيقوم وهو مصدوم: انتو مين.
الاشخاص: احنا مستشفى الامr”اض العقليه وجايين ناخد المدام نور معانا زي ما طلبت مننا.
نور بصد*مه: …….

جارى كماله الروايه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top