Author name: moha,ed

قصة الصة الجزء الاول

انا مش عارفه اتصرف ازاي ولا ابدأ ن… كنت بايته عند اهلي وقمت ادخل عالfجر كده لقيت اختي واقفه بالبلكونه بتتكلم بالتليفون …. فضولي خلاني اقرب عشان اسمع بتكلم مين بالوقت المتأخر ده ويارتني ماسمعت…… ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ […]

قصة الصة الجزء الاول Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء العاشر والاخير

رواية اليتيمتين الفصل العاشر والاخير حمزة برق بصدmمة : ا ا إزاى ك كده !!! ريحانة بعدmم فهم : افندmم ! حمزة بعدmم استيعاب : انتى ازاى وحورية ازاى وزاهر بيه معندوش غير بنت واحدة انا متأكد لاااااا الموضوع اكيد فى لغز ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء العاشر والاخير Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء التاسع

افاق كلا من زين وريحانة من شرودهما على صوت ناديين وهى تصرررخ ……. زين بفزع : دا صوت نادين !!. فقام بارتداء التيشيرت خاصته ونزل باقصى سرعته وتبعته ريحانة وصل جميعهم الى الاسطبل وجدو نادين ملقاه على الارض ممسكة بقدmمها زين بدون تفكير ذهب ناحيتها وقام بحملها زين : ايه اللى حصل يا نادين ليه

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء التاسع Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الثامن

حمزة بغيرة وغضب من الذى ترتديه : انا موافق يا عمى بس عندى شرط زاهر : شرط ايه يا ابنى حمزة بجدية : بنت حضرتك هتلبس نقااب حورية بصدmمة : ايه لا طبعا مستحيل!! نظر لها زاهر نظرة كفيلة لاسكاتها ولكنه اكمل ما كسرها تماما ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الثامن Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء السابع

اخذت حورية علبة المنوm كاملة فور اخذها وقع مغشيا عليها وبعدها بفترة قصيرة كان تحتها بقعة د”م كبيرة كانت سرية قلقة جدا عليها فصعدت لتطمئن عليها جاءت لتفتح الباب ولكن وجدته مغلق بالمفتاح سرية بقلق : حور حورية افتحى يا حور ولكن لا يوجد رد سرية : عشان خاطرى ي حور افتحى يا 7بيبتى احنا

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء السابع Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء السادس

فى المشفى فى نيويورك حورية بصدmمة : م ماذا ! حاامل . الطبيب : اجل عزيزتى نتيجة الحمل ايجابية حورية بانهيار : جاك ج جاك جاااااك دخل عليها جاك مسرعا دون ان يطرق الباب حتى جاك بقلق : ماذا حدث عزيزتي لماذا تصrخى حورية بدmموع : انا حامل جاك ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء السادس Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الخامـــ ــــس

ااخذت ريحانة زجاجة المشر”وب وبدون تفكير قامت بdربه على رأسه وقع الشاب غارقا فى دmما”ئة ريحانة شافت الد”م من هنا ودب الرعب فى قلبها خرجت من الغرفة بسرعة ثم اغلقتها خلفها كى لا يلاحظ احد ما فعلته ولحسن حظها كان كل من باليخت غير واعين من كثرة الش”رب ف انتهزت الفرصة وفرت هاربة كان اليخت

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الخامـــ ــــس Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الراببع

رباب بتفتح الباب بالصدفة لقت اتنين مغطين وشهم جايبين جث*ة جوzها وف لمح البصر اختفو رباب بصدmمة وصويت : ي لهواااى ي مصيبتاااى الحقونى قت*لو جوzى يا ناااس وف اقل من الثانية الناس كانو متجعين حولها واحد من اللى واقفين : لا اله الا الله البقاء لله ي مدام رباب انا هبلغ البوليص انتى بتتهمى

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الراببع Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الثانى والثالث

سكب حكيم دلو ماء بارد على زوgته المسكينة النائمة زينب بفزع : ايه فى اي حرام عليك انت بتعمل فيا كدا ليه انا عملتلك ايه ثم تذكرت امr الطفلتين وقالت بفزع يا مصيبتى يا مصيبتى يا مصيبتى وديت البنتين فين روح يا شيخ حسبى الله ونعم الوكيل فيك حكيم بغضب : طاااخ ثم dربها بالقل*م

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الثانى والثالث Read More »

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الاول

مبروك يا مدام جالك بنتين زى القمr رجاء بتعب للممrضة : لو سمحتى عيالى امانة فى رقبتك ابوهم مات فى عز شبابه وسابنى حامل فيهم فى الشهر الرابع وانا يتيمة ماليش حد وحاسة انى خلاص نهايتى قربت الممrضة بحزن : متقوليش كده محدش هيربى ولادك غيرك ان شاء الله هتكونى كويسة رجاء بتعب : لو

رواية التوأمتين اليتيمتين _ الجزء الاول Read More »

قصة التوأم ورحلة الحياة الجزء الثالث

#التوأم_ورحله_الحياه ?الفصل الثالث? يقرب نجم الدين من ضحي والحbل في يده تنفزع ضحي وترجع لي الخلف وهي ترتجف وتهمس ب… ضحي:هتعمل ايه ابعد عني بدل ما اصوت والم عليك الدنيا….. يقرب منها ادريس اكتر ويجذبها من يدها فت”ه ضحي فيتركها وي بألم… تفر من امامه ضحي وتقف امام الباب وتحاول فتحه…. ضحي وتوتر:افتح بقي يبتسم

قصة التوأم ورحلة الحياة الجزء الثالث Read More »

قصة التوأم ورحلة الحياة الجزء الثاني…

قصة التوأم ورحلة الحياة الجزء الثاني الفصل الثاني واقترب منها وجذبها من بحده وجرأه….ص الجميع مما فعله ادريس وها علي كتفه ودخل بيها لي بيته وصعد بيها لي غرفته كل هذا وضحي لم تلتفظ بحرف من صتها ولم تستعيد نفسها الا وادريس يلقي بيها علي الاريكه بحده وقوه…..ويقرب منها ويثبت يدها بقوه وينظر لها بغض”ب

قصة التوأم ورحلة الحياة الجزء الثاني… Read More »

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء السابع

ت خالى وعيااله والكام واحد من جيرانى اللى كانوا معايا مشيوا وامى وخالى لسه موصلوش بالعربية ، طبعًا قلقت عليهم جدًا وافتكرت كلمة امى لما قالتلى ان خالى نظره ضعيف وانه بيسوق العربية بالراحة ، وافتكرت كمان لما قالتلى انها هتخليه يسوق العربية بسرعة علشان يحصلنا وقولت من المؤكد ان حصل حاجة . قعدت اتصل

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء السابع Read More »

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء السادس

فى مشرحة زينهم عالم تانى ودنيا مختلفة خالص عن اللى عايشينها ، قدام المشرحة والاهالى منتظرين جثث اهالهم مفيش اى ملامح فى المكان غير ملامح الاسى والحزن ، وانا طبعًا دلوقتى بقيت واحد منهم او يمكن بعيش حزن وآسى اكتر منهم ، لكن الحاجة اللى ادتنى امل فى الحياة ، اني لقيت قدامى خالى عادل

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء السادس Read More »

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء الخامس

اول مافتحت التليفون لقيت امى منهارة وبتصوت وبتقولى = الحقنى ياابنى ، الحقنى ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء الخامس Read More »

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء الرابع

لما فوقت استوعبت صة شريفة وفى الوقت ده كان نفسي ا بدالها ، كل حاجة بتروح والناس اللى بحbهم بيوا وانا واقف بتفرج عليهم ومش عارف السبب ايه ، حتى النيابة اتعاطفوا معايا جدًا ، كل يوم او اتنين اجيلهم ب وجريمة جديدة اللى عاملها مجهول ، مبقاش عندى ثقة ان الايام شايلالى حاجة كويسة

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء الرابع Read More »

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء الثالث

بدون تفكير روحت العنوان اللى فى الحي السادس ، البواب سألنى : = انت رايح فين؟ زقيته ووقعته على الارض وطلعت جري على السلم بصيت على 6 ، البواب طلع جري ورايا علشان يمنعنى اطلع ، وقفت قصاد باب ال اللى كان موارب وسامع صوت همهمة وعياط من جوة ، العياط ده بتاع اختى شريفة

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء الثالث Read More »

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء الأول

انا احمد عندي 29وكنت بحb بنت من 7 سنين و اسمها ناهد وتجوzنا وجبنا ولد اسمه زياد ومrةكنت فى الشغل وجتلى مكالمة من رقم غريب ، قالى نصًا : = سبتلك هدية جميلة فى البيت ، روح البيت بسرعة علشان تلحقها!! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه انا احمد عندي 29 وكنت بحب بنت من 7 سنين الجزء الأول Read More »

Scroll to Top