روة بحزن…اطلع يااابن بطني اطلع لحتى تهدء ادم بصه عليها بحزن وطلع

شاور وطلع فتح الدولب ليغير بس مكنش عارف يلبس ايه كانت نور دئمن هي اللي تجهزل ملابسه اللي هيلبسها فضل يقلب ع الهدوم وبلاخر ليس بنطلون اسود وقمس اسود وصفف شعره وطلع   كنت قعده مع ولد عمي الاتنين اول ماسمعو الخير وصلو عكس اخويا اللي طنش مهتمش عمر بحب اخوي… عاملة ايه دلوقتي نور…الحمدلله […]

روة بحزن…اطلع يااابن بطني اطلع لحتى تهدء ادم بصه عليها بحزن وطلع Read More »

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي

المخده عشان زيدان ما يحسش بيها ويعرف انها سمعته دهبيه . انا لازم اهدى لازم اهدى والله لذوقه نار الغيره اللي جوايا عامله ازاي بس مش قبل ما اخذ حقي وانتى يا زينب انتى وهياتم هطلع عليكم قديم والجديد     نامت دهبيه وحلمت بباباها كانت هي واقفه بين زيدان وهياتم وزينب وجيه باباها طلعها

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي Read More »

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم

كانت بتفكر في كام مرة ربنا سترها معاها ووقف جمبها ضد شريف وانقذها منه ،، كام مرة كانت بتنام خايفة من انها تصحي تلاقيه معاها في مكان واحد ،، كام مرة كان غصب عنها بتتنازل عن حقوقها حتي تعليمها سابته عشان جوز امها ميهنهاش وميجر*حاش ،،   مسحت دموعها وقامت تنام وهي بتفكر هتعمل ايه

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم Read More »

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو

نمر: عندك حق يابابا عز: اطلع هاتها يانمر وخلينا نخرج شويه ده انا حتى لسه بقول ل اسيل عايزين نخرج نمر: تمام قام نمر طلع على فوق لقا باب الجناح مردود فتحه بهدوء والنور كان منور ف الاوضه ولقاها قاعده على السرير منكمشه ف نفسها   وبتعيط نمر قرب منها بحنيه وخدها ف حضنه: انا

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو Read More »

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج

ياعم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج فرج: جاي ياسعاده البيه خرج فرج ودخل بعده نمر وهو شايل حور الي نايمه على كتفه كريم بصدمه: مين دي يانمر نمر بهدوء: هطلعها اوضتي وهحكيلكم كل حاجه   طلع نمر الجناح بتاعه حط فيه حور وباس راسها وقفل النور والباب ونزل لاهله

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج Read More »

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين

فيروز مكنتش طايقة ريحته و لا تبص فى وشهلبست و نزلت بسرعة مش عارفه رايحة فين و رجلها وجعها جدا و لكن مكنتش عايزة تفضل ثانية كمان مع فهد لحد ما ركبت قطر و اول ما نزلت منه حد قرب منها ووووووو   لبست و نزلت بسرعة مش عارفه رايحة فين و رجلها وجعها جدا

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين Read More »

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟!

” _تميم فين؟! :_معرفش…حاولي تفكي نفسك. “_مش عارفه افك نفسي…الفستان لاخمني. قبل ما يرد عليا اتفاجئت ب باب المكان بيتفتح…مشوفتش حاجه غير خيال حد واقف…كان واضح أوي إنها بنت من خيالها!!   سمعت سالم بيقول:_ يا اللي واقف تعالىٰ فكنا.. البنت دخلت خطوه جو الأوضه والنور اتفتح مره واحده…غمضت عيني من شدة النور…سمعت صوت ضحكتها..فتحت

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟! Read More »

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها

شهد. عملت شويه شوربه ايه جامدين ملك بصت وراها وشافت شهد وشهد شافتها الاتنين بصوا لبعض بصدمه ومالك كان مصدوم   ملك بداءت دموعها تنزل وهي بتبص لشهد ولفت بصت لمالك مالك بحزن. ملك اهدي متعيطيش ملك بصتلوا وطلعت تجري برا الشقه وهي بتعيط علي الحرقه اللي اتحرقتها كانت رايحه تشوفوا تعبان ولا مالوا طلع

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها Read More »

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده

بقلم نيرا رشدي يزن /لو سمحت اهدي شويه هو واخد حقنه ولازما ينام شويه غير كده لو سمحت متجبيش سيره الموت عل لسانك مره تانيه ( انت في اي ولا في اي يا بطل بطل شغل النحنحه ده 🙃😂)   يزن / يلا لو سمحتم كله يطلع عل اوضته وينام غزل /أنا مستحيل اسيب جدي

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده Read More »

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي.

يادي النيله عليك يا مستر تميم، يبنتي شيلي أم مستر دي. خبطت بإيدي علىٰ المكتب وانا بقوله:_ انا محتاجه أعرف كل حاجه !! ربع إيده وابتسم وقالي:_   طب أقعدي…. قعدت علىٰ الكرسي وربعت ايدي زيه واستنيته يتكلم…:_ بصي يا تماره، قبل ما أبدأ انا والله مقصدتش اني اتدخل في خصوصيتك بس دا كان الحل

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي. Read More »

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك.

خدته منه وقولتله:_ اه طبعـا..يا مستر تميم. :_ احنا دلوقتي برا إطار الشغل، تقدري تشيلي الألقاب، قوليلي يا تميم.   قولتله بكسوف:_ لا مقدرش أنده حضرتك من غير لقب، مش متعوده وبعدين لازم أديك أحترامك. قالي وهو بيمشي بعيد:_ نتكلم في الموضوع دا بعدين.     كان سايبلي الفون مفتوح، كنت هدخل أشوف الشات بينه

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك. Read More »

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم

  كيان متكامل لتدخل امها عليها فاتن :حياة حياة وهى تركز فاللاب :ايوة ياماما فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم لتخلع نظارتها الطبية وتقف حياة :ماما     فاتن: اعمل ايه اختك مجتش من برا حياة: فدبسونى فاتن: هو انا بقولك اتجوزيه انا بقول تخرجى عشان تحضرى معايا الغدا حياة :ماشي ياماما وتخرج

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم Read More »

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة

ليزفر بضيق من قرار امه لزواجه فهو يحمل الكثير من المسؤوليات والمهام الموكلة إليه من النجع وشئونه فهل يلزمه مسئولية أخرى تجاه زوجته تجلس حياة فغرفتها تكتب مقالة على اللاب تتحدث بها عن المرأة وكيف تصنع كيان لها بدون رجل وبانها لا تحتاج لرجل فحياتها فهى     كيان متكامل لتدخل امها عليها فاتن :حياة

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة Read More »

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها

  حياة :مانا مفتحة اهو الدور والباقى على الناس النايمة وماشية تخبط فالناس نيهال وهى تضع يديها على خصرها من الجانبين :ياسلااااام ياست حياة ليخرج والدهم من غرفته     عبد الرحمن :بطلوا مناقرة فبعض ويلا عشان الفطار حياة :انا مش فاهمه فطار ايه ده اللى الساعة ٩ هو فى حد بيجرى ورانا    

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني

  سليم : هوصله متقلقش يوسف : بتعمل اية سليم طلع موبايله واتصل علي محمد سليم : الو يا محمد عايز امين يكون عندي في المخزن بكرا       محمد : اعتبره حصل يا صحبي يوسف : ناوي علي اية سليم : مش هرحم السبب في اللي قتل ابويا واكيد امين عرفه    

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث

  حور : طب هنعمل اية محمد تعالوا نطلع علي الطريق يمكن نلاقي عربية او حد يساعدنا محمد سند سليم وحور حطت ايده علي كتفها ومشيوا سليم : انا مش قادر اكمل       محمد : طيب استنوا انتوا هنا وانا هكمل لو لقيت حد هاجيبه ونيجي اخدتكم حور : تمام سليم : روحي

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع

  سليم : يعني يا دكتوره نقدر نسافر عادي عدلت الطبيبه من وضع نظارتها الطبيه : مفيش اي خطورة طالما حاله الام كويسه تقدر تسافر انتي دكتوره وفهماني اكيد اومأت حور : تمام يا دكتوره هنا في النادي عند روان       جلست روان علي احد المقاعد وطلبت فنجان قهوه وبدأت تقرأ رواية شخص

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الاول

  حور : متقلقيش يا حبيبتي انتي بتحبي جامعتك وهتحققي حلم بابا اللة يرحمة انشاء الله روان : اللة يرحمة حملت كتبها وحقيبتها : طيب انا همشيحور : استني هشيل الفطار وهجي اوصلك بعربيتي روان بأبتسامة : ماشي ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~     في مكان مجهول مجهول1 : هتنفذ اللي قولتلك عليه انهاردة مجهول2 : تمام يا

رواية أحببت قاسي الفصل الاول Read More »

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته

عليها اضطرت الفحها بس حياة بغضب وغيرة: غمي عليها وشلتها …مخدتهاش فحضنك ليه بالمرة ادم :هههه انتى غيرانة واااااا حياة بسخرية: انا بغير من رجلي ..قولها متجيليش تانى عشان لو جت واستفزتنى تانى هجبها من شعرها   ادم: حاضر هجولها حياة بغضب: لا متقولهاش انت انا هخلى سارة تتصرف ليبتسم ويتركها ويدخل لتفكر بحدثه ومجي

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته Read More »

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني

قبل منطقها ب*سها بكل حب وشوق وغيره رحيم: مم لسانك الجميل دا ميقولش اسم راجل غيري فهمه ورد بتوهان: فاهمه رحيم: طب منتي حلوه اهو وبتسمعي الكلام     ورد: علفكره اللي انت عملتو دا عيب رحيم: علفكره انا جوزك ورد: ماشي ياعم جوزي رحيم: مش هتنزلي ورد: هنزل اشوفو رحيم: انا قولت اي  

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني Read More »

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني

قبل منطقها ب*سها بكل حب وشوق وغيره رحيم: مم لسانك الجميل دا ميقولش اسم راجل غيري فهمه ورد بتوهان: فاهمه   رحيم: طب منتي حلوه اهو وبتسمعي الكلام ورد: علفكره اللي انت عملتو دا عيب رحيم: علفكره انا جوزك ورد: ماشي ياعم جوزي   رحيم: مش هتنزلي ورد: هنزل اشوفو رحيم: انا قولت اي ورد:

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني Read More »

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه

ريم: تمام رحيم طلع يشوفها اقعد يعيط عليها رحيم بصراخ: ليههه ليهه ياوردد ونزل بيها ودها المستشفي عند الدكتور رحيم: قولي يادكتور     الدكتور: كويس انك جبتها دلوقت هي فقدت دم كتير ولازم دم رحيم: طب شوفني انا خد مني الدكتور شاف رحيم وطلع الدم بتاعو زي دم ورد دكتور خد العينه ودخل ادها

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه Read More »

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي

رحيم ببرود: عجباني ليكي في حاجه ورد: انا مليش دعوه بس اللي عايزاك تفهمو اني ورقت طلاقي تجيلي انهارده قبل بكره رحيم: اي رايك مش هطلقك ولا هتخرجي من البيت اساسا   ورد استغراب: ازاي رحيم بخ*بث: زي كداا وشلها وركبها ف اوضتها ورد: رحيم ابعد يارحيم نزلني طيبب رحيم: لا مش هبعد ولا هنزلك

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي Read More »

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم لتخلع نظارتها الطبية وتقف حياة :ماما فاتن: اعمل ايه اختك مجتش من برا حياة: فدبسونى فاتن: هو انا بقولك اتجوزيه انا بقول تخرجى عشان تحضرى معايا الغدا       حياة :ماشي ياماما وتخرج وتتركها تغير ملابسها ملك :مش هتقومى تروحى نيهال: لا ملك :يابت عيب ده

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت Read More »

Scroll to Top