Uncategorized

روة بحزن…اطلع يااابن بطني اطلع لحتى تهدء ادم بصه عليها بحزن وطلع

روة بحزن…اطلع يااابن بطني اطلع لحتى تهدء ادم بصه عليها بحزن وطلع نور بهدؤ…ماما ممكن تسيني لحالي     مروة…بس يابنتي نور…متخفيش انا كويس بس حابه اقعد مع نفسي مروة بحزن…طيب ياقلبي     مروة…انا خايفه تكون سمعت كلامنا عمار…لو كلامك صح ادم هيكون خصر نور الأبد مروة بدموع…خايفه عليها ياعمار     عمار وهو […]

روة بحزن…اطلع يااابن بطني اطلع لحتى تهدء ادم بصه عليها بحزن وطلع Read More »

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي

شخصيات الرواية اهى عشان مانتلغبطش المعلم زيدان: معلم كبير فى المدبح عنده ٣٥ سنه ليه كلمه وسط التجار   دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطويل واسود وهى بيضهة هياتم : مرات بو دهبيه ست كياده وبتكره دهبيه ونفسها تشوفها مكسوره

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي Read More »

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم قالتها حور بخوف وهي واقفة في المطبخ وبتبص لشريف ابن جوز امها بخوف من نظراته اللي كلها خبث وقلبها اتقبض لما شافت   ابتسامته الخبيثة وهو بيرد عليها بسخرية : علي اساس انك مش عارفة ان امك متقدرش تقول حاجة لو ابويا قال محصلش    

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم Read More »

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو نمر بص ل حور بقلق: ح.. حور حور رغم خوفها منه ولكنها مسكه فيه بكل قوتها لان ده امانها   نمر بخوف: حور انا مش قصدي حقك عليا حور عيطت واتكلمت بصوت هادي ورقيق: انا قولتلك اني عندي فوبيا من الضلمه وبخاف انام لوحدي

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو Read More »

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج

ني يوم صحي نمر خد شاور وغير هدومه ف الدريسنج روم بعد كده خرج صحى حور صحيت حور خدت شاور ولبست جاكيت بيسبول بينك ف ابيض وبنطلون شارليستون اسود وشوز ابيض وسيبت شعرها     خرجت ونمر مسك ايدها ونزلو على تحت فطرو وحطو الشنط في العربيه واتحركو ولان نمر متعود هو الي يسوق وهو

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج Read More »

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين

حتى فيروز كان بدأ تتكون عندها مشاعر تجاه فهد بس باللى عمله ده خلها تنك*سر قلبها و بعد فهد ياخد شاور و ترك فيروز على سرير فيروز و هى تسند نفسها و تنظر للد*م على الملاية و ساقيها و هنا الباب خبط و كانت سارة و فى لحظة كان الباب اتفتح بالمفتاح من سارة و

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين Read More »

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟!

صحيت لقيتني في أوضه ضلمه مش شايفه حتىٰ كف إيدي..فستان الفرح كان مضايقني، حاولت أحرك إيدي بس كانت متكتفه في عمود ورا ضهري… كنت خايفه ومش فاهمه حاجه…فضلت ساكته لحد ما سمعت صوت حد بيقول:_ ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟! سمعت صوت سالم اخويا بيقول:_   تماره….انتي

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟! Read More »

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها

ام مالك بصدمه. ملك ملك. ماما وحضنتها ام مالك. تعالي ادخالي ولسه مصدومه خايفه لما تشوف شهد مرات مالك جوزها هتعمل ايه ملك. حسيت ان مالك تعبان ي ماما هوا كويس؟ ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها   ام مالك.استني بس ملك دخلت وسابتها فتحت الباب ودخالت

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها Read More »

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده

البارت الثاني والكل سلم عل يزن وريم وكانو مبسوطين جدا والجد حس بوجع في قلبه جامد جدا و غزل نزلت وانصدمت شافت سليم مرمي في الأرض غزل جريت عل جدها وهي مصدومه وعماله تعيط ومش قادره والكل جري عل الجد وطلعوه أوضته ويزن طلب الدكتور وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده Read More »

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي.

_انت بعتله رساله النهارده وقولتله انك هتيجي متأخر وفرصته النهارده عشان المعاد قرب….معاد ايه؟! قالي بتلقائيه:_معاد فرحكم..! قولتله بصدمه:_ فرح مين؟! قالي وهو بيطلع بخاخه من درج التابلوه اللي قدامي:_ دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي. صحيت بدري قبل الفجر تقريبًا، وشغلي كان الساعه 9،طلعت وقفت في البلكونه وانا مش

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي. Read More »

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك.

كان سالم أخويا باعتله مسدچ علىٰ الواتساب مكتوب فيها:_ أنا هاجي متأخر…. فرصتك النهارده عشان المعاد قرب. مفهمتش حاجه من الجمله، بس أتأكدت من جوايا ان الإتنين دول وراهم سر..   قفلت الموبايل وحطيته جنبي لما لاقيت مستر تميم جه…كان لابس شورت وتيشرت من بتوع الكوره، شكله كان مختلف تمامًا، لأني متعوده عليه دايمًا بالبدله،

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك. Read More »

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج نيهال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة فاتن: نيهال نيهال :ماما متتوقعيش منى انى اقابل زى ادم ده مستحيل حياة وهى تجلس على السفرة تأكل: ما توافقى ياست نيهال وخلصينا   نيهال :طب متوافقى انتى شكله عجبك حياة :ولا عمرى شوفته فاتن :حياة حياة وهى تقف:

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم Read More »

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة نيهال :ماما متتوقعيش منى انى اقابل زى ادم ده مستحيل   حياة وهى تجلس على السفرة تأكل: ما توافقى ياست نيهال وخلصينا نيهال :طب متوافقى انتى شكله عجبك حياة :ولا عمرى شوفته فاتن :حياة     حياة وهى تقف:

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة Read More »

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها

لبارت الاول رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها تدخل فاتن لغرفة نوم ابنتها الصغرى وتفتح ستائر غرفتها وهى تقيظها فاتن وهى تفتح الستائر :يا يويو اصحى ..يلا عشان الفطار   لتدخل اشعة الشمس الذهبية الغرفة لتداعب وجهها وتزعجها حياة بتذمر وهى تغطى وجهها بالغطاء :ياماما سيبينى شوية     فاتن وهى

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني

ذهب سليم الي الشركة واتصل علي صديقه يوسف يوسف بنوم : الو سليم : انا سليم يا جو تعالي الشركة نظر يوسف الي الساعة : دلوقتي   سليم : اه عايزك ضروري بعد شوية وصل يوسف الشركة يوسف : ها بقي قولي جايبني الشركة لية الساعة 12 بليل سليم حكاله كل أحداث اليوم    

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث

سليم طلع ببطء وحور ماسكه في قميصه اول ما طلعوا زب مااتوقع رجالة خاله اتجمعوا لما سمعوا صوت سليم بيضرب الرجل وصراخ الراجل وهو بينادي عليهم رجل رفع المسدس في وجه سليم للي خبي حور خلف ظهره : اثبت مكانك سليم : انتوا عايزين اية     رجل : تنفذ كلام خالك وتقت”لها حالا سليم

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع

في المساء عاد سليم الي المنزل في وقت متأخر ووجد الجميع نام دخل الي غرفته بهدوء حتي لا يوقظ حور الذي اعتقد انها نائمة تفاجأ حينما وجد حور تقف بأنتظاره وترتدي قميص نوم قصير باللون الأحمر وفردت شعرها ووضعت القليل من الميك اب وجهزت العشاء الذي يحبه ووضعت شموع برومانسيه سليم بأعجاب : اية الجمال

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الاول

استيقظت بطلة قصتنا وهي حور (حور : بنت جميلة جدا محجبة وطيبة القلب وبتشتغل طبيبة 25 سنة ) قامت حور وقفزت علي الارض بنشاط واتجهت للدولاب واخرجت ملابسها عبارة عن بلوزة بيضاء و بينطلون ازرق واسع وطرحة بيضاء ودخلت الي الحمام للاستعداد لكي تذهب الي عملها بعد وقت خرجت حور من غرفتها ونزلت المطبخ جهزت

رواية أحببت قاسي الفصل الاول Read More »

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته امامهم وكأنها تجاربهم بكل ما اوتيها من قوة … يدخل غرفته ليراها تجلس على سريرها تلعب على التابلت ويسمع صوت الكيبورد ليعلم بانها تحدث ندي كعادتها ادم: السلام عليكم حياة وهى تنظر التابلت: وعليكم السلام   يجلس على طرف السرير الأخرى ويضع نبوته ويخلع عمته

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته Read More »

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني رحيم: هاها مفيش الكلام ده ياحبيبي دا ف الاحلامم ورد: لا يارحيم هطلقني   رحيم: وربنا مفي الكلام داا انتي شكلك بتحلمي كتير انما اللي ف دماغك مش هيحصل ابدااا ورد: وليه بقي رحيمم بزعيق: عشان انتي بتعتي ووبسس ومحدش هيخدك منيي   ورد:

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني Read More »

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني رحيم: هاها مفيش الكلام ده ياحبيبي دا ف الاحلامم ورد: لا يارحيم هطلقني   رحيم: وربنا مفي الكلام داا انتي شكلك بتحلمي كتير انما اللي ف دماغك مش هيحصل ابدااا ورد: وليه بقي رحيمم بزعيق: عشان انتي بتعتي ووبسس ومحدش هيخدك منيي   ورد:

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني Read More »

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه فمدلعيش عليا عشان انا ممكن اوريكي رحيم التاني الشرير ورد بعياط: انا بكرهك   رحيم الكلمه نزلت علي زي السكينه اللي طعنتو: ونا مبحبكيش رحيم نزل عند مراتو الجديده رحيم:

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه Read More »

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي

ورد: مراتك مراتك ازاي رحيم: هي زيك بظبط ورد بجنون:انت مجنون انت اكيد اتجننت رحيم بجديه: كلامك يتعدل عشان لو متعدلش اعدلهولك ورد: انت بنادم زباله وعمري مهرجعلك تاني ورد كانت هتمشي بس رحيم مسكها م ايدها جامد   رحيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي Read More »

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت

فاتن: نيهال نيهال :ماما متتوقعيش منى انى اقابل زى ادم ده مستحيل حياة وهى تجلس على السفرة تأكل: ما توافقى ياست نيهال وخلصينا نيهال :طب متوافقى انتى شكله عجبك حياة :ولا عمرى شوفته فاتن :حياة     حياة وهى تقف: اوعى تفكري كده ده اعمل مظاهرة واطلب فيها فحق المرأة وكيانها مستحيل وبعدان يعنى ايه

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت Read More »

Scroll to Top