Uncategorized

روة بحزن…اطلع يااابن بطني اطلع لحتى تهدء ادم بصه عليها بحزن وطلع

دياب بتعب:مش وقته يما بصي هي سايبه البيت وانا مش عارف اقنعها انها ترجع هتفضل هنا النهارده بس شمس بغضب:لا يدياب مينفعشي وزمان اهلها قلقانين     دياب بسرعه:انا هبات عند صاحبي يما خلاص وافقي بقي مش هعرف اوديها مكان تاني خرجو الاتنين لقوها مرميه علي الارض     دياب بخوف:ريم مالك ردي عليا فوقي […]

روة بحزن…اطلع يااابن بطني اطلع لحتى تهدء ادم بصه عليها بحزن وطلع Read More »

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي

دهبيه : طمنيني يا ايه نفسي افرح ايه : نتيجه التحليل ظهرت وانت حامل يا دهبيه   دهبيه : بجد يا ايه ولا انت تعملي فيا مقلب والله هزعل منك لو ده مقلب ايه : حامل يا روحي والله حامل النتيجه ظهرت الصبح و انك حامل اخيرا اخيرا يا دهب     دهبيه فضلت تعيط

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي Read More »

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم

  بجد يا حج ،، انا متشكرة اوي يلا نلحقه والنبي بسرعة حور بقت تجري بسرعة عشان تلحق ابن عمتها قبل ما يمشي ،،كانت بتجري وكأن الامل رجعلها من تاني وبتدعي ربنا انه ميمشيش   قبل ما توصله ،، قربت من العمارة هي والبواب اللي قالها بحزن : يا خبر ده لسة ماشي هي العربية

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم Read More »

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو

حور بطفوله: بجد بسمه: ايوا تعالي بسمه مسكت ايدها وخرجتها برا الارض خالص ف مكان بعيد وقالتلها: روحي بقا اي مكان هنا مش هيقدروا يوصلولك حور بخوف: طيب ممكن اتوه   بسمه: لا لا متخافيش انا هبقا اقولهم على مكانك اجري انتي بس استخبي ف اي مكان هنا فعلا حور ابتدت تجري ببرائه وهي مش

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو Read More »

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج

قطع كلامه فجأه وبص ل حور ناسي تماماً الي قالتلو عليه الصبح *فلاش باك* حور: انا عندي فوبيا من الاصوات العاليه بخاف منهم اوي   *باك* بص ل حور لقاها منكمشه ف نفسها جامد ومش بتنطق

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج Read More »

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين

هى فى شقاء من اول تحملها مسؤولية اختها لحد زواجها من فهد و اخر حاجة اغت*صبها منه قطع تفكرها صوت سيارة تهتف لها و ينظر لفيروز بتمعن فيروز قامت و فضلت تجرى بعيد و فضلت تفكر هتروح فين لحد ما أذن الفجر دخلت صليت و فضلت جوه لحد الصبح تدعى ربنا و نزلت تدور على

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين Read More »

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟!

فضلت أص*رخ من الألم وصرخت أكتر لما ض*رب نار إشتغل تاني، ولإن الڤله معظمها من إزاز ، الطلقات كانت حوالينا في كل حته… ض*ربتني ب*الشلوت في وشي وأغمىٰ عليا..   فوقت لاقتني لسا متكتفه بس المرادي واقفه علىٰ جبل وحواليا صحرا!! بصيت حواليا لاقتني لوحدي…بقي كان متكمم المرادي ومعرفتش أص*رخ، مكانش في ايدي حاجه غير

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟! Read More »

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها

الهدف من الاسكريبت انه يوريك انك لازم تكمل القصه وتفهم لي دا بيحصل عشان تعرف تحكم وتتعامل وانك متصدقش كل حاجه تتقال غير لما تسمع للاخ

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها Read More »

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده

يزن بضحك/حصل ريم /بس يا خفيف منك ليها وبعدين انتو لسه الفطار مجهزش ولا اي غزل لسه هتتكلم يزن / لا سيبيلي أنا الطلعه ده بصي اللي حصل كالآتي وبدأ يحكيلها كل اللي غزل قالته   بقلم نيرا رشدي (اعذروني يا جدعان بس مش قادره اكتب كل ده🙃😂) ريم /تمام مش مهم كده كده مش

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده Read More »

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي.

أشترينا الفستان وبعدها طلعنا أشترينا الجزمه وباقي المستلزمات. تاني يوم تميم جه عندنا البيت عشان ياخدني ونخرج، إستأذن من سالم وخدني معاه.   قالي وهو سايق:_ تحبي نروح فين بقا المرادي؟! سقفت بأيدي وانا بقوله:_ يس، إعترف إن أول خروجه عحبتك. قالي باللغه العربيه:_ أعترف سيدتي…لقد أحسنتي الإختيار.   ربعت إيدي زي ما بيعمل وقولتله:_

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي. Read More »

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك.

  بيعرف أخبارك من صاحبتك الهبله دي اللي اسمها… قاطعته وقولتله بصدمه:_ بسنت!! “_ايوا هيا البت الهبله اللي كانت بتشقطني في الحفله، المهم يعني انه كان بيجي عندنا البيت كتير، وفي يوم خد امك وراحوا عشان   تختارلك البيت اللي هتعيشي فيه، اختارتلك حته ڤيلا يا بت لا ڤيلا ايه؟ دا قصر… قولتله وانا بجمع

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك. Read More »

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم

ادم: الله يسلمك يا سعيد ويدخل للسراية ليجد امه تجلس على الأريكة ترتشف الشاي كعادتها ليقترب منها ويقبل راسها ادم: كيفك ياحاجة خديجه: نحمدالله ياحبيبى ..عملت ايه طمن جلبى     ادم :خير بأذن واحد احد ..جرات فاتحة حياة الصغايرة يامى خديجة: واتفجتوا على ايه ادم :هيجوا اخر السبوع مشان كتب الكتاب والفرح خديجة: وماله

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم Read More »

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة

سعيد بتهته :حمد.لله… بالسلامة..يابيه ادم: الله يسلمك يا سعيد ويدخل للسراية ليجد امه تجلس على الأريكة ترتشف الشاي كعادتها ليقترب منها ويقبل راسها ادم: كيفك ياحاجة       خديجه: نحمدالله ياحبيبى ..عملت ايه طمن جلبى ادم :خير بأذن واحد احد ..جرات فاتحة حياة الصغايرة يامى خديجة: واتفجتوا على ايه ادم :هيجوا اخر السبوع مشان

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة Read More »

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها

الدكتوراة الخاصة بيها ولكن سنها أصبح مقبل على الزواج ويجب تزويجها قبل فوات الاوان …… من ستصبح زوجة ادم وستنتقل لقلب الصعيد ….من ستكون ذلك الطير الذي سيأسر فسجنه ……… الثاني من هنا

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني

    حور فاقت لاقت نفسها لوحدها وفي مكان غريب حطت ايديها في جيبها لاقت موبايلها موجود سليم كان بيرن عليها في نفس الوقت حور ردت : الو سليم : ايوة يا حور انا سليم       حور : سليم الحقني انا خايفة اوي سليم : متخافيش يا حور انا قربت اوصل ليكي خليكي

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث

      محمد : جوزني وانا هبطل قر سليم : قولي علي العروسه وانا اجوزهالك الصبح محمد : هو دا العشم بردو ياصاحبي سليم : اعرفها او حور مراتي تعرفها         محمد : عز المعرفة سليم : مين محمد : اختك سليم مسكه من الياقة : ما تحترم نفسك يلا  

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع

  ياسر : الله يبارك فيك ياولد عمي مبروك علي حمل مراتك سليم : الله يبارك فيك نجلاء : اطلعوا يا حبايبي ارتاحوا علي ما الغداء يجهز في غرفه سليم وحور       حور وقفت قدام المرأه وتجاهلت سليم سليم ابتسم بمكر وحضنها من الخلف : حبيبي لسه زعلان حور : اه ومتكلمنيش تاني

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الاول

بعد لحظات نزلت علي الدرج امرأه بشوشة وطيبة القلب وخليها ابنتها مريم منال : خير يابني سليم : ماما انا اتجوزت منال بصدمة : اية       مريم : مين وامتي وازاي وفين سليم بضحك : اية اية كل دي أسئلة أوقف حور جانبة بعد ان كانت خلف ظهره وقال : حور بنت خالتي

رواية أحببت قاسي الفصل الاول Read More »

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته

سارة بمرح :مستحية ياخيتى حياة :متبطلوا بقا ايه الرخامة دى لتاتى لهم انتصار لتتذكر حديث زوجها وبأنه حذرها من الحديث معاها …..

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته Read More »

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني

اسر: بجد يامامي قصتكم حلوه اويي يجي رحيم يحضن ورد من كتفها رحيم: بتحكي ليهم اي ياوردتي   ورد بفرحه: بحكي ليهم قصتنا يارحيم رحيم: انتي ورده الرحيم ياوردتي ورد بفرحه: ياا انت لسه فاكره   رحيم: وعمري منساهه ورد: بحبك يارحيمي رحيم: اكتر ياوردتي الجميله♥♥♥♥

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني Read More »

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه

رحيم: نعم عايز اي معاذ: حضرتك انا خطيب ورد رحيم بغضب:****

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه Read More »

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي

الدكتور: انا ادتها حقنه عشان تفوق هي هتفوق كمان نص ساعه رحيم: ماشي شكرا خالص بعدد م الدكتور ماشه   رحيم قعد معاها بعد نص ساعه فاقت ورد ببكاء: طلقني رحيم بغضب:******

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي Read More »

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت

  خديجة: وماله ياعين امك ده الحاجة فاتن بتجول انها ست البنات كلتها ..جولى شوفتها حلوة ادم بهدوء : لااا مشفتهاش خديجة: وماله ياولدى بت عمك ونصيبك ادم :خابر زين ..يام السعد يام السعد     لتاتى له ام السعد ادم: اعميلى كوباية شاي وهاتيها على المضيفة ام السعد: امرك وتذهب خديجة: انت مهترتاحش من

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت Read More »

Scroll to Top