Author name: admin

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي

قوي عليك الصراحه يا زينب ساعتها لما خرجت تلعبي مع العيال العيال كلهم فضلوا يضحكوا عليكى وابويا الله يرحمه يومها جه واخذني وراح جاب لي حلويات اد كده عشان يراضيني وبعد كده وداني للكوافيره كان اول مره اروح لها وهي كملت على شعرى   وعملتلى تسريحه حلوه اوى زينب : بصيتلها بغل واضح وقالت : […]

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي Read More »

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم

منها ومن وقت ما مات وفعلا الامان مبقتش تحس بيه وكأن الدنيا خاصمتها لما هو مات ،، افتكرت لما كان بيحكيلها علي اخته الوحيدة ثريا واللي كان بيحبها اوي بس هي سافرت مع جوزها وابتسمت حور بحنين لما افتكرت ابتسامته وفرحته لما عرف انها   رجعت بس بسبب امها ومقابلتها الو*حشة دايما لاخته ،، ده

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم Read More »

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو

نمر: دي شجره مانجا ودي شجره فراوله ودي شجره لمون حور:وااو اسيل ضحكت: ما تطلع الشجره ياعز هاتلنا من المانجا دي حور: انا عندي حساسيه من المنجا اسيل: اي ده بجد حور: ممم نمر: مقولتليش قبل كده يعني   حور: مجتش فرصه اسيل: خلاص هاتلنا فراوله حور: ولمون بسمه: وانتي بتاكلي المون كده   حور:

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو Read More »

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج

قطع كلامه فجأه وبص ل حور ناسي تماماً الي قالتلو عليه الصبح *فلاش باك* حور: انا عندي فوبيا من الاصوات العاليه بخاف منهم اوي   *باك* بص ل حور لقاها منكمشه ف نفسها جامد ومش بتنطق

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج Read More »

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين

هى فى شقاء من اول تحملها مسؤولية اختها لحد زواجها من فهد و اخر حاجة اغت*صبها منه قطع تفكرها صوت سيارة تهتف لها و ينظر لفيروز بتمعن فيروز قامت و فضلت تجرى بعيد و فضلت تفكر هتروح فين لحد ما أذن الفجر دخلت صليت و فضلت جوه لحد الصبح تدعى ربنا و نزلت تدور على

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين Read More »

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟!

“_تميم هيهجم ازاي وهو مش عارف احنا فين؟! ضحك وقالي:_ يبنتي انتي متجوزه تميم حمزاوي! ” _علىٰ أساس اني مش عارفه إسمه!   :_انتي غبيه…الفستان بتاعك في جهاز چي بي إس، تميم إدهوني أحطهولك عشان كان خايف يحصلك حاجه. قولتله بفرحه:_ بجد! يعني هو عارف انا فين دلوقتي؟! “_أكيد عارف.   :_طب ومجاش ينقذنا ليه؟

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟! Read More »

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها

الهدف من الاسكريبت انه يوريك انك لازم تكمل القصه وتفهم لي دا بيحصل عشان تعرف تحكم وتتعامل وانك متصدقش كل حاجه تتقال غير لما تسمع للاخ

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها Read More »

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده

يزن بضحك/حصل ريم /بس يا خفيف منك ليها وبعدين انتو لسه الفطار مجهزش ولا اي غزل لسه هتتكلم يزن / لا سيبيلي أنا الطلعه ده بصي اللي حصل كالآتي وبدأ يحكيلها كل اللي غزل قالته   بقلم نيرا رشدي (اعذروني يا جدعان بس مش قادره اكتب كل ده🙃😂) ريم /تمام مش مهم كده كده مش

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده Read More »

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي.

” _مش انتي اللي داخله تزعقيلي….وبعدين هو كان بيسألني وانا مقدرش اخبي حاجه عنه. :_يا سلام علىٰ الإخلاص والوفاء. “_طب خدي يا منيله…في حد باعتلك الجواب دا.   :_مستر تميم برضه؟! ” _مش عارفه…خديه بقا واتكلي علىٰ الله عندي شغل. خدته منها ومشيت، قعدت علىٰ مكتبي وفتحته بفضول…كان مكتوب فيه   “إتبسطي بوقتك عشان الجحيم

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي. Read More »

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك.

كانت الساعه 1 بليل لما سالم جه، اللي قالي لمستر تميم أول ما شافو:_ شكلك سعادتك اتغير خالص، بس لسا وسيم محدش ينكر!! مستر تميم قعد يضحك علىٰ كلامه، سالم سلم عليه وقالي وهو بيبعد:_   يلا يا تماره عشان نروح.. ومشي ناحيه العربيه، بصيت علىٰ مستر تميم اللي كان بيبصلي بطريقه هادية ورومانسيه، قولتله

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك. Read More »

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم

هذا الجيل أكتافه عريض لتفوق من شروده فى تفحصه على جملة والدها عبدالرحمن :والله ياادم انا لو طولت اديك عينيا هعمل كده مش حياة بس     لتنظر لوالدها نظرة قاتلة نارية عدوانية اهو يقصد بحياة هى أما يقصد حياته من باب المجاملة حمدا لله أنهم لم يراوا وجهها لكانوا فزعوا من تلك النظرة المليئة

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم Read More »

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة

عبدالرحمن :والله ياادم انا لو طولت اديك عينيا هعمل كده مش حياة بس لتنظر لوالدها نظرة قاتلة نارية عدوانية اهو يقصد بحياة هى أما يقصد حياته من باب المجاملة حمدا لله أنهم لم يراوا وجهها لكانوا     فزعوا من تلك النظرة المليئة بالشر والغضب ادم: الله يخليك ياعمى وان شاء الله حياة فعينى وفوج

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة Read More »

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها

حياة وهى تشاهد التلفزيون: خير ياست الحبايب فاتن: اختك صاحية حياة بعصبية وتذمر: جرا ياست ماما بتسيبنى المسلسل الكوري بتاعى عشان تسالينى ست الملكه صاحية ولا لا …متنادى عليها لو     ردت يبقى صاحية مردتش يبقى نائمة فاتن: اااااية يابت كل ده عشان سالتك سؤال ايه ردايو وفاتح ياريتنى مسالتك حياة: يكون احسن ….

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني

  امشي سليم ضحك : اسيبك انا بالفيديو دا اوديكم في ستين داهيه كلكم يا ولاد ال جمال بصدمة : انت بتقول اية رجل : زي ما بقولك سليم عرف كل حاجة !       جمال : لازم حور تبقي في ايدينا عشان نضمن انه مش هيقدر يعملنا حاجة سليم : مش هتلحق يا

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث

      حور بقلق : بتوجعك سليم مسك ايديها وحطها علي قلبة : هنا بيوجعني مال اتجاه شفايفها مره آخرة قاطعهم دخول شادي شادي باحراج : شكلي جيت في وقت غير مناسب         وخرج بسرعة وقفل الباب وراه سليم بغيظ : لا ما هو انا هبوسك يعني هبوسك حور بضحك :

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع

    محمد اخد الشنط من مريم ووضعها في السيارة مريم بأبتسامة : شكرا محمد بنفس الابتسامة : العفو ركبت منال ومريم وروان في الخلف وفي الإمام شادي وجانبه محمد في نصف المسافة         سليم أوقف سيارته امام مطعم سليم : اكيد انتي جعانه تعالي ننزل ناكل حور : اه انا جعانة

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الاول

    سليم بغضب اعمي مسكها من شعرها : هوريكي الحيوان دا هيعمل اية حور بوجع : اااه سيبني في جامعة الصيدلة انتهوا من المحاضرات       مريم : اخيراااا المحاضرة خلصت روان : فعلا انا تعبت اوي مريم بمرح : بس الدكتور مز الصراحه روان بضحك : عيب يا مريم يلا نمشي يا

رواية أحببت قاسي الفصل الاول Read More »

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته

حياة وهى تغيظها وتخرج لسانها لها :تخطفينى ايه ياحقودة انتى فاتن باحراج من أفعال بناتها: معلش ياحاجة هم كده على طول والله انا مرتاحة من غيرها   حياة بحزن مصطنع: شايفه ياحاجة بيقولوا عليا ايه خديجة :ده حياة بتى نوارة الدار والنجع كلته لتخرج منها ضحكة خفيفة تجعله ينظر لها بحب يجلسوا معا ويدخل هو

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته Read More »

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني

اسر: بجد يامامي قصتكم حلوه اويي يجي رحيم يحضن ورد من كتفها رحيم: بتحكي ليهم اي ياوردتي   ورد بفرحه: بحكي ليهم قصتنا يارحيم رحيم: انتي ورده الرحيم ياوردتي ورد بفرحه: ياا انت لسه فاكره   رحيم: وعمري منساهه ورد: بحبك يارحيمي رحيم: اكتر ياوردتي الجميله♥♥♥♥

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني Read More »

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه

ورد وريم ورحيم قعدو يضحكو لحد وش الصبح رحيم: انا نازل رايح الشغل ورد: ماشي روح وتيجي بسلامه رحيم بضحكه حب: الله يسلمك   رحيم مشي وورد فضلت تتضحك بسخريه ورد:اما وريتك ورد اتصلت عل معاذ صاحبها ورد: اي يشق معاذ: اي ياصحبي عامله ايه ورد: بخير بس عايزاك ف خطه معاذ: انا معاكي  

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه Read More »

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي

ورد: رحيم هتندم يارحيم انا بخاف من الضلمه رحيم: انتي لازم تتعاقبي ودخلها الاوضه الضلمه وقفل عليها ورد: نا خايفه يارحيم رحيم افتح ارجوك افتح ورد قعده تكح كتير من التراب واغم عليها   رحيم قاعد يشتغل عل اللاب توب وفضل يشتغل كتيرر وبعدين نام اشرقت الصباح عند رحيم قام ولبس وكان خارج بس قال

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي Read More »

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت

حياة بغضب وهى تبعد الطرحة عن وجهها :هو ده اللى تعالى حضري معايا الغداء بدبسونى بتحطونى قدام أمر واقع فاتن :اهدى بس يابنتى وهفهمك حياة :تفهمنى ايه انتوا بتدمرونى عشان عادات وتقاليد متخلفة انا حياة اروح الصعيد ده مستحيل     فاتن :اهدى ياحبيبتى امال الراجل برا يقول ايه ابوكى معرفش يربي حياة :عشان بقول

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت Read More »

لي في داخلت خالد جريت اسيل استخبت وراة خالد بصدمه من هاله الي عمالته في اسيل

ملك ومحمد كانه قعدين بتفرجو على فلم وبياكله فوشار وشبسي او بالاحره كانه يمثله نزل ادهم وشافهم مندمجين جه وقعد معاهم بس محدش اهتم اتغاظ منهم وقعد محمد ملك كان حبسين ضحكهم بلعافي

لي في داخلت خالد جريت اسيل استخبت وراة خالد بصدمه من هاله الي عمالته في اسيل Read More »

Scroll to Top