Author name: admin

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي

زينب ردت بخباثه : ليه يا دهبيه حتى المعلم زيدان ربنا يبارك له كي اخدنا من البيت واصر انه وصلنا بنفسه ذهبيه بصت لزيدان بصه مافهمهاش وقالت : طبعا ده المعلم اكتر واحد ابن اصول وبيفهم في العشره تفضلوا خشوا جوا على ما   اخلى الشغاله تحط الغدا دخل الذهبيه تتمم على الحاجه وخرجت لقيت […]

دهبيه : مرات المعلم زيدان واتجوزوا عن قصه حب لكن عندها تأخر فى الانجاب دهبيه جميله شعرها واصل لركبتها كيرلى وطوي Read More »

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم

شريف اللي كلها خبث وتوعد ونظرات جوز امها اللي كلها كر*ه وقر*ف وامها اللي مغلوبة علي امرها وبارادتها عاملة نفسها عامية مبتشوفش ،، اتجاهلتهم كلهم حور ودخلت اوضتها وغيرت هدومها بسرعة واخدت في شنطة ايديها الحجات المهمة بس وسابت كل   حاجة حتي هدومها البسيطة المهلوكة وخرجت ،، قربت منهم واتكلمت بصوت حاولت يبان طبيعي

لو قربت مني هصرخ والم البيت عليك انت فااهم Read More »

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو

ونمر لبس بنطلون جينز غامق وسويت شيرت اسود وشوز اسود وعز لبس بنطلون اسود وشويت شيرت ازرق وشوز ابيض ونزلوا لقوا بسمه قاعده وامها بتكلمها ف ودنها بسمه بصتلهم بحقد متداري: معزمتوش عليا اجي معاكو حتى نمر جز على سنانه: خمس دقايق لو مكنتيش لبستي هنمشي قامت بسمه بسرعه وف خلال دقيقتين كانت لبست وخرجو

انا قريت كل كومنتاتكم وشكرا لكل اللي دعمني وكتبلي كومنت حلو Read More »

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج

يتكلم كده ومع عيله صغيره اصلا نمر ببرود: مالكو بتبصولي كده ليه كريم: ابدا يبني ربنا يهديك وتفضل على حالك ده نمر فهم هما مستغربين ليه ف ضحك عز بمرح: ونبي انت ضحكت بجد ده انا كنت فاكرك معندكش سنان عشان كده متضحكش   نمر ضحك: ليه ياض مش بني ادم بسمه بغيظ: اي الدلع

عم فرج خد الشنط ودخلها جوا كريم والد نمر: فين نمر يافرج Read More »

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين

هى فى شقاء من اول تحملها مسؤولية اختها لحد زواجها من فهد و اخر حاجة اغت*صبها منه قطع تفكرها صوت سيارة تهتف لها و ينظر لفيروز بتمعن فيروز قامت و فضلت تجرى بعيد و فضلت تفكر هتروح فين لحد ما أذن الفجر دخلت صليت و فضلت جوه لحد الصبح تدعى ربنا و نزلت تدور على

فى نفس لحظة خروج فهفهد : انتى بتقولى لمين كده انتى عارفة ديه تبقى مين Read More »

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟!

“_انتي مش شايف شكله. :_اسمعي الكلام بدل ما يإذيكي.. فضلت بصاله برعب…قرب من وشي وفضل يلهث…بعدها لحس وشي بلسانه وقعد جنبي في هدوء..قولت لِ سالم:_   هو معضنيش ليه؟! ” _الكلاب بطبعها مش بتهجم غير لما تحس بخطر…لو كنتي بينتي خوفك أو هاجمتيه كان عضك عادي. :_انا لازم اخرج من هنا…البت دي بتضحك علىٰ تميم.

ايه دا انا فين؟! شبهت علىٰ الصوت بعدها قولت بسرعه:_ في حد هنا؟! Read More »

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها

الهدف من الاسكريبت انه يوريك انك لازم تكمل القصه وتفهم لي دا بيحصل عشان تعرف تحكم وتتعامل وانك متصدقش كل حاجه تتقال غير لما تسمع للاخ

ام مالك. بصتلها بخوف وملك كانت خايفه سابتها وكانت دخاله الاوضه ام مالك مسكتها Read More »

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده

غزل /٦:٠٠ لا مفيش الكلام ده عندنا الغداء الساعه ٢:٠٠ بالتمام و الكمال أما الساعه ٦:٠٠اللي بتقول عليها ده بتاعه العشاء يزن /لا بجد انتو ازاي عايشين كده غزل / انت اللي عايش ازاي بص هما يومين وبعد كده هتتعود 🙃🙃   يزن /تمام طب في اي هنا يتاكل غزل / فطير وعسل وجبنه يزن

وبعد قليل الدكتور كان جه وكشف عل الجد وقالهم أنه عنده Read More »

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي.

حطيت الموبايل علىٰ المكتب ومشيت ناحيه الباب بس إتفاجئت انه شدني ناحيته وقالي:_ خدي بس رايحه فين؟! وكمل برومانسيه:_ عايز أشبع من ملامحك. قولتله بتريقه:_ نينينيني.   ضحك وقالي:_ ماشي يا ستي…يلا علىٰ شغلك بدل ما ارفدك!!!! مشيت من مكتبه وانا مبسوطه….مكنتش هقدر أعمل حاجه لمستر معتز!! مكانش في ايدي غيرها.   روحتلها المكتب لاقيتها

دا انتي رغايه اوي… إتفاجئت بيه بخ في وشي وفقدت الوعي. Read More »

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك.

مشينا عند الحته اللي شاور عليها الراجل، كان راكن فيها عجالتين.. ركبت واحده ومستر تميم واحده…قالي وهو بيركبها:_ الناس متعرفش ان اللي بيركب عجل دا مليونير!!!   قولتله بضحك:_ كدا احنا كلنا شبه بعض… إتحركنا بالعجل ومشينا في الطريق العمومي بتاع العربيات.. حقيقي إحساس مختلف، وعلىٰ رأي أم كلثوم!!   الليل وسماه، ونجومه وقمره، قمره

_طب أستأذن انا يا مستر تميم…سلام ميل جنب ودني بهدوء:_ بحبك. Read More »

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم

  فاتن :تعالى وتاخذها الغرفه لتضع طرحة على وجهها لتخفيه وتثبيتها بدبابيس طرحة وتاخذها وتخرج حياة بتذمر :ياماما ايه اللى عاملة فيا ده فاتن :اسمعى الكلام امال وتصل بها لهم فاتن :حياة يادم بنتى الصغيرة     ادم وهو ينظر للارض: اهلا بيجى يابت عمى لتنظر بغضب من لهجته الصعيدية: اهلا وسهلا لتجلس بجانب والدها

فاتن: قومى البسى ابوكى اتصل وطالع هو وادم Read More »

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة

فاتن :حياة يادم بنتى الصغيرة ادم وهو ينظر للارض: اهلا بيجى يابت عمى لتنظر بغضب من لهجته الصعيدية: اهلا وسهلا لتجلس بجانب والدها     فاتن: ادم ياحياة مهندس زراعى قد الدنيا ادم وهى تضع يديه على صدره لشكرها :الله يخليكي يا مرت عمي     لتنظر له حياة تتفحصه وهو يرتدى بدلة سوداء وقميص

رواية فستان زفاف الفصل الثاني 2 بقلم نور زيزو تخرج هال من غرفتها وهى ذاهبة الجامعة Read More »

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها

ليوقفه احد الفلاحين الفلاح بترجى وهو يمسك فقدم ادم :ابوس يدك ياادم بيه استن عليا شهر هبابه الله يخليك ادم بحدة: بكفايك الحديد ده ..اسمع جدامك سبوعين لو مجبتش الفلوس اللي عليك متلومش غير حالك     ويضرب فرسه بقدمه بخفة لتحرك بيه ليدخل من باب المزرعة وخلفه الفلاح يركض خلفه ويترجه فاتن: قولت ايه

رواية / فستان زفاف في شقه فالقاهرة من قلب ضواحيها Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني

في مخزن قديم دخل سليم بخطوات ثابته أشار الي محمد : فوقه محمد جاب جردل مياه وسكبه علي امين امين : ااااه     سليم : قولي كل حاجة من الاول ومتفكرش تكدب امين بتوتر : اقول اية محمد ضربه بوكس في وشه امين بخوف : خلاص هقول هقول     سليم طلع موبايله وصوره

رواية أحببت قاسي الفصل الثاني Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث

      حور : الحمدلله انا كويسة مريم : قلقتني عليك حمدلله علي سلامتك سليم : الله يسلمك مكنش في داعي تيجوا يا ماما اكيد محمد الي قالكوا العنوان           محمد ببراءه : انا معملتش حاجة منال : المهم انكم بخير سليم غمز لمحمد وهو فهم محمد : تعالي معايا

رواية أحببت قاسي الفصل الثالث Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع

        روان : امشي يا مجنون حد يشوفك شادي : لو منزلتيش انا هطلعلك ! روان بصوت منخفض : خلاص خلاص هنزل نزلت روان بحرص وهدوء واتجهت الي شادي         روان : اية اللي جابك دلوقتي الوقت متأخر شادي : دة بدل ما تشكريني اني جبتلك الرواية بتاعتك بعد

رواية أحببت قاسي الفصل الرابع Read More »

رواية أحببت قاسي الفصل الاول

جمال بعصبية : قولت اطلع برا سليم خرج من الغرفة جمال بصرامه : هحكيلك الحكاية من اولها لما ابويا مات اللي هو جدك كتب كل ورثة لامك طول عمره بيحبها اكتر مني انا واختي منال (ام سليم ) منال كانت طيبة ورضيت أنا بقي مقدرتش اسكت ودبرت حادثة لامك وابوكي وماتوا مع بعض بس لما

رواية أحببت قاسي الفصل الاول Read More »

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته

حياة بسعادة :واحشتنى اووووى يابابا لتبتعد عنه بغضب: كل ده تاخير ياست ماما اكيد انتى والبت دى اللى اخرته فلبسكم انا عارفكم فاتن بدهشة من تحويل ابنتها هكذا :ده هو اللي اخرنا   نيهال بدون إرادة تعود لشجارهم: بت فعينك متحترمى نفسك ياست موت انتى ده انا الكبيرة حياة وهى تنكز كتفها بقوة: موت فعيناك

لايعلم هل ستقبل زوجته الشرسة هذا الخبر فهى تظهر شراسته Read More »

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني

رحيم: ببجد بتولدي يبقي عندي ابن منك يااا واسمي اسر بقي ويبقي ابني وابقي اب ورد: اي اي حيلك حيلك انت بتحقق احلامك دلوقت اخلص ياعمم بولددد   رحيم: خلاص يابت اهدي ورد: يعم اخلص رحيم شالها وودها المستشفي وجابت ولد وسمتو اسر زي ماقال رحيم ورد: بحبك يارحيم ورد: انتي ورد الرحيم ياوردتي اسر:

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني Read More »

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني

ععند رحيم وورد رحيم: متيحي عايزك ورد: للا يارحيم رحيم: تعالي بس عدت سنه ورد: اهههه الحقني بولددد   رحيم: ف ي ياورد ورد: منكك لله بولد بقولك بولد هو انا بقولك انا رايحه ملاهي رحيم: ببجد بتولدي يبقي عندي ابن منك يااا واسمي اسر بقي ويبقي ابني وابقي اب   ورد: اي اي حيلك

رحيم: نعم حضرتك نت بتقول اي ورد: زي مسمعت ونت هطلقني Read More »

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه

رحيم: عايزك ف خدمه ريم: في اي رحيم: عايزك تبقي مراتي ريم بصدمه: نعم رحيم بسرعه: اي انتي فهمتي اي دا هنلعب لعبه عل ورد     ريم: ازاي رحيم: هتعملي نفسك مراتي ونا متجوزك كلعبه ريم: موافقه باك ريم: هو دا اللي حصل ورد: امم انا بصراحه عل اخري منك كنت هضربك    

ورد بعياط: طلقني رحيم بغضب: طلااق مش هطلق ياورد واوعي تنسي اني انا سيبك مبزاجك لا دا انا سايبك عشان نتي لسه طفله انتي فهمه Read More »

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي

يوسف ورحيم سابو بعض ورد:طلعه بجد انتو تشيلو الواحد انا طلعه يوسف طلع من الفيلا كلها رحيم: وبعدين فيكي ورد: دا انا كويس مجبتهوش وقولتلك جوزي   رحيم قر*ب من*ها: ابقي اعمليها ورد: رحيم ابعد رحيم: انا بجد سكتلك مش معنا اني بسكتلك كتيرر تغلطي ورد: انت بنادم زباله اتفوو عليك انت ازاي عندك قلب

حيم: انتي اتجننتي عايزة تخرجي وجوزنا لسه مكملش 3ايام ورد بسخريه: مش احسن ماجيب واد معايا واقول جوزي Read More »

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت

لتنظر له حياة تتفحصه وهو يرتدى بدلة سوداء وقميص كحلى ويضع على أكتافه عبايته الرجالية يبدو وكأنه أراد أن يخرج من ملابسه الصعيدية من أجل مصر ولكنه لم يستطيع وبشرته السمراء وعيونهم العسلية ضيقه وشعره كثيف مرفوع للاعلى رغم أن هناك بعض     خصلات شعره الأمامية خرجت عن طوعه وقيده ونزلت على جبينته لديه

وتبحث عن نيهال لتجدها هربت منها وخرجت Read More »

لي في داخلت خالد جريت اسيل استخبت وراة خالد بصدمه من هاله الي عمالته في اسيل

ملك ومحمد كانه قعدين بتفرجو على فلم وبياكله فوشار وشبسي او بالاحره كانه يمثله نزل ادهم وشافهم مندمجين جه وقعد معاهم بس محدش اهتم اتغاظ منهم وقعد محمد ملك كان حبسين ضحكهم بلعافي

لي في داخلت خالد جريت اسيل استخبت وراة خالد بصدمه من هاله الي عمالته في اسيل Read More »

Scroll to Top