شفيق نطق بحزم: مفيش داعي الباشا امر هنوقف الشغل ده
عيسي حرك دماغه بالموافقة وببرود: امرك يبشا عيسي لف وشه واهانته وطرده كئنه حشره زود رغبه انتقامه والهدف لوسين يتبع…
شفيق نطق بحزم: مفيش داعي الباشا امر هنوقف الشغل ده Read More »
شفيق: انتم تيجوا تشتغلوا معانا اما انت ياحميده راقب عيسي كويس حميده بفرحه: انت مش واثق فيه شفيق: الي بيتخطاني مش بعتبره من رجالتي ……………..قصص منه محمد كاتب………
عيسي لسه بيفك ايدها حميده دخل وشافه هجم عليه وصرخ فيه: انت بتعمل ايه Read More »
عيسي دخل بالموتسكل بأقصي سرعته ووقف قدام سراج: نمشي سراج قام بصعوبه وركب وري عيسي وانطلق بيه حمدي ورجالته قاموا يضربوهم بالنار عيسي طلع ملتوف وحدفه عليهم وكمل جري شفيق جاي بيجري عليهم وبيسأله: انت اتصابت سراج هزله دماغه وهو بيعرج وماسك دراعه الي بينزف بالدم شفيق: طب يله ناخدك ع الدكتور سراج
امل: لاء قالت انها جايه وهتصور معانا طول النهار بس بتصل بيها ومش بترد عليا Read More »
سراج جه من وراهم بغلظه: علاء وعمار هما الي هيوصلوكي لوسين انقهرت: الله مش حضرتك عينت عيسي يهتم بيا سراج: انا مشغول الايام دي وعيسي معايا لوسين بستسلام :زي ماتحب علاء :يله يا لوسين هانم لوسين بصت لعيسي واتحركت معاهم وسراج اخد باله من نظراتهم لبعض عيسي :هل هتروح الشركه الاول اجهز العربيه
عيسي مسك وشها ولفه ناحيته وبص في عيونها: مين الي مالك قلبك جوبيني بتحبيني Read More »
سماح: اتفضلي الميه لوسين بدون ما تلفلها: انتي وعيسي شكلكم قريبين اوي من بعض سماح إبتسمت إبتسامه واسعه : ايوه ويعتبر بيته التاني ولان عيسي قريب جدا من خاله نجوان داخله بتنهج وبتجري: فين الاكل جعانه لوسين اخدت الشنطه وهي مخنوقه: يله انا مروحه نجوان: انا جعانه
لوسين راحت ع ابراهيم الي قام جابلها كانزه: اتفضلي يابنتي Read More »
عمار: احنا مستعدين نخاطر بحياتنا عشانك سراج في نفس اللحظه نزل هو وشفيق وبص لعمار ولعلاء: روحوا اهتموا ببنتي وانت ياعيسي معايا يتبع…
نجوان: طب واقفه ليه اخرجيله يله لوسين خرجت واتكلمت شويه معاه وبعدين استأذن منها ومشي Read More »
لوسين قامت وقفت بالتاب وقربت عليه: يظهر البنت جميله جدا عشان مستنيها وجايز ياحرام هتستناها ع الفاضي عيسي مد ايده واخد منها التاب وقال: هي جميله جدا بس انا محبتهاش عشان مظهرها الخارجي انا حبتها لجواهرها الداخلي ولطيبه قلبها لوسين ابتسمت بمشاكسه : اممم اتمنالك حظ سعيد معاها عيسي مسكها من وسطها وبصوت عاشق
وسه راحتلها: انسه لوسين عيسي عايز يستقيل من شغلانه الحارس الشخصي Read More »
خليل: ايوه فقير_اخدباله كمم شفايفه_ ولا اكتم خالص عيسي: حنكش شكله جاع انا هقوم اجهز الاكل خليل: طول عمرك كريم ياعيسي ع راي المثل متقعدوش في بيتهم كدا روح اشترلهم اكل عيسي ابتسم وقام: وانا قايم لوسين وقفت معاه: عيسي هاجي معاك اساعدك
لوسين ☹️☹️🙁😕: مش مسموحلك ترفض وتخيب حماس امي فلازم تيجي سامع بعتلك الموقع بالعنوان يتبع…
نجوان: يابنتي هنا بيصوره مشهد عن الحرب وجايبين رجاله مزز وهنا كمان اكل ببلاش يعني اتفرج واكل واوفر لوسين كشت بأيدها عليها: بخيله( بتلف لمحته ماشي جريت وراه) نجوان صرخت عليها: لوسي مش جعانه
شفيق طلع من محفظته مبلغ وحطه ع الطربيزه: حساب الشاي وخد الباقي اشوفك عيسي: مع السلامه Read More »
حسن: عيسي عيسي بنرفزه خفيفه: مش تنام بقي انا مصدع ومحتاج انام حسن اتكلم بسرعه: استني بس لوسين عجباني وانت تعرفها اجمع بيني وبينها عيسي هزله دماغه بحاضر وحسن رقد عالسرير وسحب غطاء السرير عليه وعيسي طفي الاباجوره وحط دماغه عالمخده وايده وري دماغه وبيفكر هي ممكن تبصله ع ايه انما اخوه هيبقي دكتور
لوسين ببتسامه واسعه: موت ناموستين واحده ع خدك والتانيه ع قورتك Read More »
عيسي: وهمام عوف ايه وضعه مرزوق: وانت تعرف همام كمان عيسي: هو فينه مرزوق: الراجل ده غريب مره واحده اختفي بس بيجي يزور المكان لانها بلده ويمكن بيحن للماضي عيسي: وامتي بيجي مرزوق: منا بنضف المكان عشان جاين دلوقت عيسي: الف شكر مرزوق: انا دايما في الخدمه عيسي دخل المكان من الباب الخلفي ونزل
عيسي قام وقف قصادها وكمل كلامه وهو بيقرب عليها: انا حبيت اقولك الحقيقه لوسين بلعت ريقها من قربه ورمشت بعيونها: وانا مصدقه الي شوفته عيسي ضم شفايفه: لو ده هيسعدك اوكيه لان انا عايز امشي
صباح صرخت فيه بغضب اسود: ابراهيم ممكن متتكلمش ع الست دي قدامي انا بكرهها Read More »
زهراء بعصبية. مروان مروان هو يبوس جبينها .. عمري ما اقدر اعملك حاجه تزعلك..خليكي فاكره أن مروان موجود في حياتك بس علشان تبقي مبسوطه… ويا ستي كلها شهر وتبقي في بيتي زهراء بكسوف … موران ابعد عيب كده موران بابتسامه ..حاضر يا قلب مروان. يلا روحي نامي زهراء ابتسمت ..ماشي أم رعد
هي فاكره إني مش عارفه تحركاتها ، بس أنا عارفه كل خطوه عملتها، وكمان حتي لو أنا رافض الموضوع هو مش هيقبل بكد، وأنا مش هعرف أعمل حاجه لأنه الوقتي أكبر مساهم في الشركه، ولو سحب الاسهم الشركه هتعلن افلاسها، فا الافضل اننا نعمل اللي هي عايزه ولازم اليومين دول يمشُ كويس التعامل
_ أنتِ لازم…. تساعدي بابا عشان الشغل صح يرضيكي أبوكي يخسر الشركة والفلوس دي كلها اما هي تكاد تجزم أن والدها مريض نفسي ليتركها تهوي علي الارض ويذهب اما هي ظلت تبكي بقوي علي حظها العاثر مردفه بخنقه : _ لي… ك… كده لتشهقه انا عملت اي….. ليه تبيعو وتشترو فيا انا
و ذهبوا ادهم و الشباب أما البنات ف بيفكرو ها يتنقمو ازاي و بعد شوية فى منزل نسرين نسرين بصرخ .. ااااااااااااااااااع اقتباس رايكم بصراحة في رد فعل ادهم و سيف و انتقم***هم من البنات و يا تري ايه اللي حصل لي نسرين و البنات ها يسكوتو ولا ها يتصرفو ازاي الأحداث مشية
ادهم .. ( كان اسود يعيون خالتك ممممم شطة و ملح فى قهوتي ممم ماشى 😂) Read More »
و بعد مرور أسبوع اخيرا خرج ادهم من المستشفى و في المساء فى غرفة ادهم ادهم يتبع…
عهد وقفة مصدومة.. ( حتى انت يلا الحمدلله المهم انك عايش) Read More »
ادهم.. انزليييييي تحتتتتت بقولك ادهم تذكر يوم الحادث اكن المشهد بيتكرر من تانى ( مش ها سمحلك تسبنى مش ها سمحلك تعملي زيها ) ادهم حضن عهد اوى حاول يحميها لكن يمكن تكون بقت مملة بس والله انا بحاول اظبط الأحداث زى ما تخيلتها و مخططه و بحاول أوضح يا تري سيف كان يقصد
خايفه يا امي انا بغير من اي حد بيكون مع اهلو حتى ادهم بضيق لم بشوفو بيضحك و يهزر مع اهلو و اشوف حبهم ليها انا بقيت مبحبش اقعد معهم ليه لان اهلي حرموني من احساس السعادة و الفرح انا لم ببرد في الشتاء بحضن نفسي انا بكرهكم يا امى بكرهكم زى ما
عمر: “ايه رأيك ندي بعض فرصه” دهب باستغراب: “انت شخصية متناقضة مكنش ده كلامك من يومين ولا انت مشفق عليا” عمر بملل: “يااااربي بقاا بت هندي بعض فرصه ارتحنا هنكمل مرتحناااش انا عند كلمتي” دهب: “لاء مش موافقة عن اذنك بقا بساعد خالتي فرح” عمر: “لاء ياقلبي انا بقول مش باخد رأيك وقبلها من
عبدالحميد: “طب ينفع تزعلي عمو منك اشرف انا كلمته ووافق اصلاً” Read More »
_اسر فرح بس ساب القرار لجميلة _جميلة فكرت ف كلام أسر اللى قاله قبل كدا وكأنه كان عارف اللى هيحصل فوافقت _اتحدد موعد السفر وأسر اللى هيسافر معاها بعد ماباباها بقا مطمن عليها وهي معاه كان عايز يسافر معاها بس جميلة قالتله لازم يقعد.مع امها واختها _بعدها بيومين طلع سليم من اوضته وهو