جحzيم الكتمان نيوز ميديا

وعد وهي بتحضنه ” بحبك أوي ي حمزة – ‏وأنا بعشقك ي قلب حمزة – ‏هنا بقي لا سـhر ولا الغتت فريد دا ولا اي حد يقدر يبعدني عنك مهما حصل محدش يعرف بالشقة دي أصلا وبعتلهم ماسدجات     عرفتهم أننا نزلنا في اوتيل علشان ميقلقوش – ‏بس هدومنا كلها في الفيلا ! – […]

جحzيم الكتمان نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية طعنه من قريب من الفصل الاول الي الخامس

طردت كل ده من فكرى لغاية ما جات كلمة هزت كيانى من ماما بعد ما اخدتنى ودخلنا الأوضة ماما بنبرة قلq إيه اللى حصل عملتى إيه امبارح   معرفتش أعمل إيه بكيت بمرارة وحړقة وبس هو ده كان ردى عليها معنديش رد أعمق من كده وصوت عياطى بقى مسموع قوى لدرجة أن بابا جرى من

رواية طعنه من قريب من الفصل الاول الي الخامس قراءة المزيد »

قصة لمطلقه والبوااااااااااب من الفصل السادس الي الثامن والاخير التهايه نيوز ميديا

رنيت عليكى اكتر من مره ومردتيش عليا وجيت رنيت الجرس اكتر من مره بس مفيش استجابه منك قلقت عليكى فتحت بالمفتاح ولاقيت زرار الاتوماتك فاصل نورت النور ودورت عليكى لاقيتك مغمى عليكى شلتك وحطيتك ع السرير لحد ما اقدرت افوقك     قوليلى بقى انتى اتغيرتى معايا ليه بصيت وسرحت وقولت جوايا اه لو تعرف

قصة لمطلقه والبوااااااااااب من الفصل السادس الي الثامن والاخير التهايه نيوز ميديا قراءة المزيد »

لينا ببكاء :اجل اجل ولكني تراجعت اقسم لك تراجعت

  ثم اكمل بابتسامه موجه كلامه لليلي: ليلي انا جعان قوي ليلي بابتسامه :ثواني ويكون الغدا جاهز     ثم ذهبت علي سفره الغداء ادهم :ايوا بقي مكرونه بشاميل وحشتينا يا غاليه     الجميع :ههههههههههههه فارس :واخيرااااا خلصنا من لينا     ليلي: ايوا يا اخويا كانت بت ملزقه كده داهيه تاخدها جاسر :ههههه

لينا ببكاء :اجل اجل ولكني تراجعت اقسم لك تراجعت قراءة المزيد »

جاسر: ايوا بس خفي علي البنت شويه

  رعد: اجل وصلت هذه رساله ليكي تفضلي لينا :من من ؟ رعد: لست ادري فتحت لينا الرساله وقرات محتواه الذي جعلها تتجمد في مكانها       رعد فقد يتابعها ويبتسم بخبث رعد وهو يدعي البراءه :ماذا هناك لينا ماذا يوجد في الرساله ثم اخذها منها وقراءه رعد: لا تقلقي لينا هذا الوغد لن

جاسر: ايوا بس خفي علي البنت شويه قراءة المزيد »

رعد وهو يمسك يد لينا :لماذا لم تخبرينا لماذا نيوز ميديا

جاسر :متزعليش من رعد هو عمل كده بس لانه بيحاول يوقعها وانا هحكليك علي كل حاجه تمام ليلي وهي تمسح دموعها: يعني هو صدق كلامي صح جاسر :ايوا صدق يتبع…

رعد وهو يمسك يد لينا :لماذا لم تخبرينا لماذا نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية خادمه الوحوش نيوز ميديا

ادهم: لااااا البسكوتايه استني يا ليلي ثم اتجه الاربعه الي غرفه لينا بمجرد رؤيه لينا وليلي لهم   ليلي: انا انا اسفه ما اخدتش بالي انها وقعت عليكي اسفه ليلي: اااااه لا عليكي رعد :حصل ايه ليلي: الشوربه وقعت عليها ماكنتش اقصد     رعد :ولا يمهك يا ليلي ثم وجه كلامه للينا هل انتي

رواية خادمه الوحوش نيوز ميديا قراءة المزيد »

روايه أنا والمجنونة كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

فحدقت بها مهجة بتهديد قائلة لها بغضب : يعني أنا أبقى طالع عينيه في المحل وكملت وروحت القسم كمان وآجي علشان آكل ألائيكي حرقتية ، إن ما وريتك يا نوال مبقاش أنا مهجة .     ركضت نوال من أمامها مرة أخرى وهي تقول بتوسل : طب بلاش الشبشب تاني أبوس إيدك دنا أنا إتهريت

روايه أنا والمجنونة كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

واية زوجي و زوجته (كامله جميع الفصول) نيوز ميديا

استاذن انا هما الساعتين اللى انت قعدتيهم دول هما اللى طمنوكى على بنتك انتى مش عارفه ان بنتك مريضه وضرتها هى اللى بتخدمها ياعنى ممكن اذيها انتى طيبه وبنت اصول عارفه انك مش هتعملى كده وبعدين هى فبيت جوزها وسابتنى ومشېت   ورحنا للجرعه التالته والمره دى كانت ټعبانه جدا بعد اسبوع من الجرعه كنت

واية زوجي و زوجته (كامله جميع الفصول) نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية القدر كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

تعجب والد احمد. ماهذا السؤال الغريب انا والده وهذه بطاقتي الطبيب سيادتك لست والده   دمك مختلف تماما عنه فهو ليس ابنك جـn جنـn ابو احمد وشك في زوجته ولكنه انتظر لحين شفاء احمد     وما ان تعافى احمد وبدأ يشعر بمن حوله اخذ ابو احمد ام احمد وسألها من ابو احمد   \

رواية القدر كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال نيوز ميديا

هنا حصحص الحق وعرفت لماذا هيفاء قامت بتبديل الطفل كي لا يحصل ابن ضرتها على المال ويكن له نصف ثروته فقمت بالسلام على العائلة الفقيرة وذهبت نحو بيت علي زوج سدن وانا ابدي بالتفكير الشديد الى ان ابلغهما الحقيقة   وانا اسير في السيارة افكر فيما سيكون ويحصل بعد ان يعرفوا الحقيقة وحين وصلت الى

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال نيوز ميديا قراءة المزيد »

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني

حامد بيقرب منها = مش خلاص بقا دنيا : الروايه بدأت بجملة منك يبقي لازم تنتهي بجملة منك صح ولا اي   حامد :امممممم… وهو بيبص عليهم وهما طالعين علي السلم والضحكات تتعالي = اللي اقدر اقوله ان رعد الاول مكنتش راضى عليه لكن دلوقتي انا بحمد ربنا عليه.. دنيا وهي بتقفل الكتاب : ايوه

قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني قراءة المزيد »

سليم وهو بيتكلم بجنون : وهتبقي هتبقي ملك سليم النصاري ياروحي

نهال رمت ورقه عليه = انا مش عايزه حاجه منك ولا قصر ولا فلوس.. نفذ اللي في الورقه وطلق قمر وانا همشي من حياتكو رعد مسك الورق ومسك القلم ومضى : يبقى اطلقها احسن.. قمر كانت واقفه وووووووو يتبع…

سليم وهو بيتكلم بجنون : وهتبقي هتبقي ملك سليم النصاري ياروحي قراءة المزيد »

جري.مه ا9قعتني في حبها

مريم وقفت مكانها طلبت من محمد يستناها بره خمس دقايق وادته تليفونها علشان لو حد اتصل بيه يقوله انهم بيتمشوا شويه وبيشتروا اي حاجه …. محمد خرج ومريم قفلت الباب وحاطه الشنطه على المكتب وقعدت. مريم :-اتفضل حضرتك اتكلم؟؟ آدم :-ايه كنت هتمشي من غير ما تاخدي عنوان شقتي … وهنا آدم مستغرب نفسه لان

جري.مه ا9قعتني في حبها قراءة المزيد »

جري.مه ا9قعتني في حبها

شيرين جواها مش مصدق حاجه ابدا رنا :مالها ماما يا مريم مريم :ما فيش باباكي وحشها يا ستي …. رنا لفت حوالين امها وغنت لتامر حسني (ارجعلي انا قلبي معاك ارجعلي مش قادر انسى هواك يا حبيبي يا احلى ملاك يا روح الروح )وكانت كأنها بتعزف على الكمان والكل ضحك ضحكه شارده شيرين :انا ما

جري.مه ا9قعتني في حبها قراءة المزيد »

روايه جري.مه اوقعتني في حبها

ادم :-عيله ايه … يا روح امك عيله محترمه ده انتو الاحترام ما عداش من قدام بيتكو ده انتو هتشوفوا ايام سودا….وهنا ادم كلمها بالطريقه دي لانها المفروض كانت تعتذر له علشان زقته وكلمته بأسلوب وحش جدا مريم غمضت عينيها واخدت نفس عميق :- لو سمحت ممكن اعرف ايه الل حصل بالظبط ادم :-انا مش

روايه جري.مه اوقعتني في حبها قراءة المزيد »

رواية حكاية نعمان الحلقة الرابعة و الخامسه كامله نيوز ميديا

  انت سامع مروان.. لا هتعمليه وبرضكي الناس.. حـrام حد يلحق البت هتموت في ايده اسد.. لا دي مراته وبيربيها احنا مالنا ويلبس النظاره ويطلع مره اخره علي السياره ملك.. وهي تحاول تهرب من مروان وتجري علي عربيه اسد مروان.. وهو يجري يتبع…..

رواية حكاية نعمان الحلقة الرابعة و الخامسه كامله نيوز ميديا قراءة المزيد »

في ليلة الحنه الفصل الاول والثاني كامل ميوز ميديا

  فيديو علشان اطمن عليه ولما فتح الفيديو شوفته وهو بيبكى ومنهار وطلبت منه يدخل ينام     فى اوضتنا مع انه فال مش كويس بس هعمل ايه سمع كلامى وفتح باب اوضه النوم ودخل شاف     اللى محدش فى الدنيا يستوعبه وكانت كارثه….. قصه دماء فى ليله الحنه ولما فتح الباب انور شاف

في ليلة الحنه الفصل الاول والثاني كامل ميوز ميديا قراءة المزيد »

رواية حكاية سجده الفصل الثاني والثالث

هزيت راسى بنعم وانا فى قمه توترى وفعلا حفظت الكلام بسهولة وقولتله قدام الكاميرا وظبطو كلامى وصورتى مع العارضات اللى ورايا وطلعو فيديو مثيرة،،بعد ما خلصت استأذنت ادخل الحمام بس حسام وقفنى وقالى: استنى ياسجدة خدى تعبك.     وعطانى ظرف فيه الفلوس اخدتها منه ونا جوايا احساس بشع كأنى عملت غلطة كبيرة محستش انى

رواية حكاية سجده الفصل الثاني والثالث قراءة المزيد »

رواية عشق الملاذ كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

حبيبتك واختك بس ياابن المنشاوى عشان تبعد تاني بمزاجك) مازن وقرب يفقد اعصابه من العصبيه والخوف ع حبيبته بص لمصطفي ووجه كلامه ليه وقال يعني اي يعني ف اختك وحبيبتك اختك مين ريتاااچ فيننن يامصطفي     طلع مصطفى فونه بسرعه دون رد ع مازن واتصل ع امه ماجي ام مصطفى بعياط… الو يامصطفي الحقني

رواية عشق الملاذ كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية زواج مصلحه الفصل الثاني والعشرون و الثالث والعشرون نيوز ميديا

يوسف بجنون و غضبه عماه: اه يعني مش هتتكلم تمام انت اللي جبته لنفسك مسك السك*ينه وغرزها بعنف و قسوه في صدره و سعد بيستنجد بيه وهو بيبصلوا بصدمه ويوسف كأنه اتجردت منه مشاعر الانسانيه والرحمه و علي وشه ابتسامه بارده وهو بيبص لروحه اللي فارقت جسده ببرود تام يتبع…

رواية زواج مصلحه الفصل الثاني والعشرون و الثالث والعشرون نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية#احببته_رغما_عنى الحلقه قبل الاخيرة كاملة

اعتذر لعاتكه ورعد وقال إن كل إلى حصل كان بسببه والحمد لله كل حاجه مرت بسلام ونقراء الفاتحه بالصلح اترفعت الأيادي واتقرت الفاتحه حامد، وانا مسامح رعد ابنى وموافق على جوازه من حنان وهعمله فرح كبير يشرفه فضت الجلسه، نرجس طلبت من محمود يرجع معاها لكن محمود رفض، قال بصرامه استنى فى البيت وانا ورايا

رواية#احببته_رغما_عنى الحلقه قبل الاخيرة كاملة قراءة المزيد »

Scroll to Top