قصة مصطفي الفصل نيوز ميديا 12

جمال : انا رجعت ومعاكي اهو خلاص محصليش حاجه ” وحضنها جامد ” ” مروه حرفيا مفيش عندها ادني طاقه تعاتبه قررت تنام وترتاح مدام شافته قدام عيونها بس محتاجه تنام لو ساعه واحده ”     مروه بدوخه شديده : عاوزه انام مش قادره اقاوم “جمال اشتالها ودخل الاوضه ونيمها علي السرير ومجرد ما […]

قصة مصطفي الفصل نيوز ميديا 12 قراءة المزيد »

تابع قصة سلمي و مصطفي

سليم : البسي دريس رقيق كدا سيبك من البناطيل والجو دا البسي الدريس اللي اتقابلنا فيه في المول كنت زي القمر خطفتيني من نظره واحده ليكي كنز اتكسفت وضحكت : علي فكره انت كمان شكلك قمر وعسل وتخطف القلب والعقل كمان   سليم : اسمعي احنا هنتخطب شهر بكتير مش عاوز انا خطوبه طويلهه كنز

تابع قصة سلمي و مصطفي قراءة المزيد »

سلمي ومصطفي نيوز ميديا

سلمي : مش اعرف فين بابا ليلي بصتلها : مع الحربايه نوال ولا فين … مصطفييي ” مصطفي دخلها المطبخ وكان معاه مكالمة شغل برق ليها انها تسكت وهي قالتله خليك معاياا هنا بهمس ”     مصطفي : كلم دكتور تامر واحجز منه الكيماوي اللي هتحتاجها يا دكتور سامح …. خلاص تمام …مع الف

سلمي ومصطفي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية ليلي ومصطفي نيوز ميديا

بسمله وقفت وحطه اديها في وسطهاا بتفكير : طب والعمل ادلع غالب ازااي دا شغل السهوكه مبجيش معاه وش بس التجربهه مطلوبه بردوو ” ودخلت علي اوضة النوم براحه جابت قميص نوم بنفسجي واخدت البرفان وكل اللي هتحتاجه وطلعت برا براحه     لبست وجهزت نفسها واطمنت علي عمر اللي نايم ودخلت علي الاوضه ”

رواية ليلي ومصطفي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كلة لنفسي القصل الثالث نيوز ميديا

……………………………… ” في شقة جمال ومروه ” ” مروه نايمه في حصن جمال اللي عمال بيلعب في شعرها وهما بيتفرجو علي التلفزيون جت مشهد في الفيلم البطل عنل للبطله مفاجأة في كافيه وورد وشموع وحاجات جميله ”   مروه : جمال انت مبتعملش ليا كدا ليه يعني تأجر كافيه وتعمل فيه بلالين وشمع وورد وجو

رواية انا اللي جبته ده كلة لنفسي القصل الثالث نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي الفصل الثاني نيوز ميديا

مروه كملت غسيل : انا هسيبها علي الله ما هو ولا راضي يروح لدكتور ولا راضي اعمل حاجه يبقي هعمل من وراه وخلاص ………………………………. ” في منزل عيلة الجبراني وخصوصاً في شقة فؤاد ” كنز كانت نايمه قامت علي رنت فونها بصيق فتحت من غير ما تعرف الرقم : الوو ايوا مين ؟    

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي الفصل الثاني نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي

وحوار هروح لدكتور اقوله انا متجوز من 6 شهور ومنهم شهرين مراتي كانت تعبانه فيهم ومبقربش منها خالص ومراتي بتقول الحمل اتأخر انا مش عامل الكلام دا واللي في نفسك ونفس بنتك اعملوه ” وحط الفون علي الرخامه بتاعة المطبخ وفتح باب الشقه ونزل     علي تحت ” مروه قفلت مع امها بسرعه بس

رواية انا اللي جبته ده كله لنفسي قراءة المزيد »

رواية صغيره امتلكتني كاملة جميع الفصول نيوز ميديا

الفصل الرابع من هنا جبل. طيب محدش هيعرف يحمي لين غيرك ويحافظ عليها انت راجل يعتمد عليه وانا لو عشت انهارده مش هعيش بكره وعايز اطمن عليها ملهاش حد غيري وعمر مش علطول معاها بسبب شغله وانت بتحبها وهتحافظ عليها       زين .ماشي ي جدي ربما يخليك لينا مع اني حاسس في حاجه

رواية صغيره امتلكتني كاملة جميع الفصول نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية المراة الحديديه الاول والثاني والثالث

وخبيت الخط كويس في مكان محدش يقدر أنه يلاقيه وهو أنه فتحت فتحه كده في الحيطه وراء البرواز ورجعت كل حاجه مكانها وفتحت الباب نصف فاتحه لقيته قاعد وتقريبا كان قاعد بيفكر في كلام اخوه وأنه اتجوز عليا وكل الكلام اللي قولته وتقريبا كان مدايق عليا وفجاه لقيته بينادي عليا طلعت وكلمته وطلع عايزني أنه

رواية المراة الحديديه الاول والثاني والثالث قراءة المزيد »

رواية الروابط المقدسة الفصل التاسع والعاشر نيوز ميديا

  أفاقتها بأن حاول اهتزاز جسدها بيده بخفة لتصعق عيون حياة وكأن أحد سكب عليها دلو من المياة الباردة جحظت عيونها ثواني و ضعت يدها على مقبض الغرفة لعل عقلها يستوعب أنه ليس حبيب عمرها من ين*زف تلك الدم**اء فتحت الباب بدموع ثواني وشهقت بصدمة وهتفت بقهر : رفعتتتتتتتتتتتت !!!؟

رواية الروابط المقدسة الفصل التاسع والعاشر نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت مطلقة نيوز ميديا

  الساعة 6 نصف صباحاً خرجت الممرضة وطمئنت أحمد بأن منة قد أفاقت فرح أحمد كثيراً ودخل اليها ونظر لها من بعيد       أحمد:حمد لله على السلامة منة بإبتسامة:الله يسلمك،تميم فين أحمد بإتسامة:برة نايم مع والدتك منة وقد تذكرت ما قاله أحمد قبل أن تغلق عيونها ولكن لا تُعقب الآن      

رواية تزوجت مطلقة نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الغاشر والحادي عشر نيوز ميديا

مايان بدموع.. جاسم ارجوك تعال انا محتاجلك اوى جاسم .. مايان مايان .. ……. جاسم يتبع…

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الغاشر والحادي عشر نيوز ميديا قراءة المزيد »

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الثامن والتاسع نيوز ميديا

لما.. خير يا مدحت ……. و بعدين انت تفرحلي ههههه طب العب غيرها …….. و بعدين انت عايز مني ايه بالظبط هو مش انا رفضك مدحت بشر.. بالظبط بس انا مش ها سيبك تتهني بى جوازك يا لما يا حبيبتي       لما.. حبتك عقربة تلتعك و أخلص منك و بعدين انا عملت ليك

قصة ياانسه انتي قاعده مكاني الفصل الثامن والتاسع نيوز ميديا قراءة المزيد »

انا وامي نيوز ميديا

بتربى وتكبر 👌 خلى بالك بنتك ابنك من سن ال3 سنين اعتبريه جهاز مخابرات بيسجل كل حاجه وبتفضل فى الذاكره لحد ما بيكبروا لحد ما الرؤيه توضح وطبعا ده بيعتمد على الفكره اللى كونها عنك إذا كانت كويسه او سيئه       عموما خلوا بالكم من أولادكم دول امانه فى رقبتكم لأن الغلطه منكم

انا وامي نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل السادس والسابع نيوز ميديا

سليم .. قررت تلهي نفسها بى اي حاجة ف قررت تشتغل و تحقق كيانها انهار بحزن .. كانت رفضة فكرة الطلاق علشانك و على امل انو يتغير لحد ما شغلها كبر و انتى جيت على الدنيا و لحد ما جيه اليوم     اللى اتكسرت فيه سامية بجد و بقت وحدة تانية قاسية متحكمة لما

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل السادس والسابع نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الرابع والخامس نيوز ميديا

جاسم .. و انتى من اهلو ياختى ( مجنونة بس قمر ) و فى اليوم التالى في القسم جاسم .. ادخل وحشتني جاسم يتبع…

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الرابع والخامس نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الثاني والثالث

جاسم .. حاا ها فهمك اما في القصر فى غرفة لما لما بعصبية .. نو ويااا مستحيل اتجوز البنادم ده لا لا حتى تفكير في الموضوع مستحيييييل و بعدين فكري يا لما فكري اعمل ايه لما بابتسامة .. لقيتها   و بليل بعد ما نام الكل لما بصوت واطي .. براحة خالص ال اتجوز ال

رواية يا انسه انتي قاعده مكاني الفصل الثاني والثالث قراءة المزيد »

صقر بره في الوضه: لا مش هخسرك يا روح لا

روح: لا بس انا تعبت من القعده في المستشفي عايزه اروح صقر وهو يضع يده علي خديها: متاكده انك بخير   روح و هي تدم يده اليها: صقر ينفع انام في حضنك النهرده صقر بعشق: انتي بتطلبي وفتح يده اليها ارتمت روح بين اخضانه و غفلت و صقر كان يضمها كانها طفله وابيها

صقر بره في الوضه: لا مش هخسرك يا روح لا قراءة المزيد »

وقف كل شخص كان موجود في المكان

صقر وهو يضع يده علي خديها: متاكده انك بخير روح و هي تدم يده اليها: صقر ينفع انام في حضنك النهرده صقر بعشق: انتي بتطلبي وفتح يده اليها ارتمت روح بين اخضانه و غفلت و صقر كان يضمها كانها طفله وابيها

وقف كل شخص كان موجود في المكان قراءة المزيد »

واية تزوجت طفله الرابع و الفصل الخامس والاخير نيوز ميديا

_معلش بقي اعتبريني زي جوزك =يووه أمور التسول بقي ، وبعدين أنا مش بعرف اعمل حاجه _خلاص خليني قاعد جمبك بقي     =انا اسمي الحقيقي شيف ، ثواني وتلاقي الاكل قدامك دخلت المطبخ بسرعه هو انا أي خلاني اتجوز واحد مش محترم بس ! هو عشان بحبه اوافق علي طول ومسألش عن اخلاقه؟ دا

واية تزوجت طفله الرابع و الفصل الخامس والاخير نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت طفله الثاني و الفصل الثالث نيوز ميديا

_هروح ل بيت جدي =علي اساس انك متجوزة فاظه؟ _لا متجوزة نسوانجي =اه غلط علي الصبح ومن غير غيار الريق حتي     _اي قولت حاجه غلط =مش عاوزة أمد أيدي عليكي يمريم _متقدرش وقف قدامي = لا انتي عارفه كويس اني اقدر     غمضت عيني بقوه وفتحتها بعدها ب الراحه لقيته واقف بيبصلي

رواية تزوجت طفله الثاني و الفصل الثالث نيوز ميديا قراءة المزيد »

رواية تزوجت طفلة الفصل الاول والثاني نيوز ميديا

=خلاص يبابا متبقاش قفوش _دا انتي خليتي دمي يجري مني والله منا سايبك دخلت الاوضه بتاعتي بسرعه وقفلت _افتحي يمريم =تؤ     _افتحي يمريم يا ام كاتشب ، مهو طبعا لازم كاتشب مهو انتي معندكيش دـm منتي لو اتعورتي هتزلي ميه ساقعه ضحكت =تعيش وتاخد غيره بقي الجرس رن وهو فتح وانا فتحت الباب

رواية تزوجت طفلة الفصل الاول والثاني نيوز ميديا قراءة المزيد »

رؤاية يا انسه انتي قاعدة مكاني الفصل الاول نيوز ميديا

  جاسم .. عالى صوتك بى راحتك خالص و خليهم يشوف بنتهم كانت بتعمل ايه لما.. انا بكرهك يا جاسم بكرهكككك جاسم و هو بيسيب شعر لما.. مش اكتر مني يا بنت عمي…….غورررري على اوضك     لما بصدمة جاسم.. مش بيعيد كلامى مراتين يلا على اوضككككك و طالعت لما بعصبية جاسم .. ناس مبتجيش

رؤاية يا انسه انتي قاعدة مكاني الفصل الاول نيوز ميديا قراءة المزيد »

Scroll to Top