Author name: admin9

قصة زو جي وعمـ ـايله. ٢

اه انت مالك ياحبيبـ ـي بس انت نسيت كل ده والها نم ف الدولاب طبعا قولتله هو كبير وعنده 60 سنة يلا اهو نستر ها وخلاص قالي وانتي مالك انتي متدخليش في الحاجات دي قولتله طيب اقوم اغير بقى عشان انام ارتبك وقالي لا لالالا انتي متقوميش عايزة ايه وانا اجيبهولك قولت لا انا هجيب […]

قصة زو جي وعمـ ـايله. ٢ Read More »

قصـ.ـ ة زوجـ ـي وعما يله 1

انا متزوجه وعندي ولدين،جوزي اكبر مني بسنتين يعني دماغنا قريبة من بعض واخدين بعض عن حب مرة كعادتي بعمل الشاى ومطلعاه لجوزي حبيبي البلكونة واذ فجأة سمعت جوزي حبييييبي بيكلم واحدة بيقولها خلاص يارو حي انا هحطلها الحباية وانيمها واول ما تنام هرن عليكي تيجي. اتمسمرت مكاني ورجعت ع المطبخ بسرعة وقعدت افكر هعمل ايه

قصـ.ـ ة زوجـ ـي وعما يله 1 Read More »

زوجوني معاقا الجزء الأخير

وأخيرا وصلوا البيت بعد غياب اسبوع اتفاجأت ساره لقت بالونات متعلقه في السقف واسمها واسمه مكتوبين ع الحيطه بشكل جميل وتورته ساره مش مصدقه عنيها: ايه ده يامحمد؟!! محمد: ده فرحنا ساره: فرحنا ازاى يعنى محمد:انا مش قلت لك العمره هتبقي اجمل حاجه نبدأ بيها حياتنا ساره جرت على محمد واخدته في حضنها بقوه: بحبك

زوجوني معاقا الجزء الأخير Read More »

زوجوني معاقا الجزء العاشر

صحيت ساره من النوم متأخره لقت محمد فاتح اللاب وبيشتغل عليه ساره: صباح الخير يا محمد محمد: صباح النور ياحبيبتى مارضتش اصحيكى بدرى قلت اسيبك تنامى براحتك ساره: فعلا انا نمت ماحستش بحاجه نمت نوم عميق محمد: كويس الدكتور قال النوم والراحة مهمين ليكى ع الاقل يومين دول قبل…. سكت وماكملش ساره: قبل ايه؟!! محمد:

زوجوني معاقا الجزء العاشر Read More »

زوجوني معاقا الجزء التاسع

وصل محمد للعماره اللي ساكن فيها لاحظ حركه غريبه وعربيه اسعاف طالعه وشرطه واقفه استغرب وقلق طلع بسرعه الشقه لقي فيها البوليس اتخض وبدأ يسأل فيه ايه؟! ضابظ الشرطه: فيه شابه تقريبا عشرين سنه وقعت من البلكونه من هنا وفيه شك جنائي وهنعاين موقع الحادثه محمد حس بزلزال بيهز كل كيانه مبقاش عارف يعمل ايه؟!!!

زوجوني معاقا الجزء التاسع Read More »

زوجوني معاقا الجزء الثامن

خالد : أعمل ايه يازياد من يوم ماشوفتها وانا مش علي بعضى هموت وأطولها زياد: اعقل كده ماتوديش نفسك في داهيه الستات كتير خالد:لا دى غيرهم ماانت شوفتهاش دى خلطه كده جمال علي كسوف علي براءه استحاله عينك تيجى عليها وماتلفتش نظرك زياد: احنا مالنا بيها دى واحده متجوزه خالد: وهو الحيوان اللي متجوزاه ده

زوجوني معاقا الجزء الثامن Read More »

زوجوني معاقا الجزء السابع

صحي محمد من النوم لقي نفسه علي كنبه الصاله وحاسس بتعب في كل جسمه وبدأ يستوعب ويفتكر اللى حصل وحاسس انه كان كابوس وفعلا اتمنى وقتها يكون كابوس دخل بسرعه اوضه النوم لقي ساره واقعه في الارض وشعرها وهدومها متبهدله جرى عليها بسرعه محمد بذهول:ايه اللي انا عملته ده؟! معقول انا وصلت لكده؟!! حاول يفوقها

زوجوني معاقا الجزء السابع Read More »

زوجوني معاقا الجزء السادس

حس محمد بغيره من كلام خالد وخاصة انه لاحظ نظراته ليها محمد: لو سمحت ياخالد انت عارف طبعى ومن فضلك مش هسمحلك تتكلم تانى عن مراتى بالطريقه دي. خالد: انا أسف ماتخيلتش انك بتزعل بسرعه اوى كده حقك عليا ياسيدى انتظر محمد لحد ماساره وسها رجعوا استأذن من خالد وأخد ساره ومشى محمد: ايه رأيك

زوجوني معاقا الجزء السادس Read More »

زوجوني معاقا الجزء الخامس

جهزت له الفطار أكل ونزل من غير ولا كلمه وانا قعدت افكر هعيش ازاى مع البنى آدم الغريب ده ازاى مش حاسس بيا خالص للدرجه دي و انى اول مره اكون في مكان جديد عليا زى ده ومشى من غير حتى مايفهمنى حاجه أو الدنيا هتمشى معانا ازاى وافتكرت اننا ماجبناش حاجه للغداء يدوب جبنا

زوجوني معاقا الجزء الخامس Read More »

زوجوني معاقا الجزء الرابع

محمد بصدمه: هو لعب عيال ولا ايه؟! انتى لسه فكرانى مراهق زى حضرتك وهقعد احب فيكى واسهر طول الليل ابعتلك رسايل واجبلك دبدوب في الفلانتين؟!!! اعقلي شويه وأفهمى طبيعه الوضع اللي احنا فيه دلوقتي لو سمحتى واوعدك ياستى هزود مصروفك وهجبلك اللي ماكنتيش تحلمى بيه ها قولتى ايه؟!! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

زوجوني معاقا الجزء الرابع Read More »

زوجوني معاقا الجزء الثالث

لقيت محمد بيبصلي نظره غريبه وبيقولي بكل صرامة: ممكن أعرف انتى وافقتى تتجوزينى ليه؟!! السؤال صدمنى وقبل ماأرد كمل هجومه عليا: انا أقولك وافقتى عشان الفلوس مش كده ساره: انا٠٠٠٠٠ محمد بعصبيه: استنى اما اخلص كلامى وبعدين اتكلمى براحتك عايزه تعرفي بقى انا اتجوزتك ليه سكت والدموع بتنزل من عيونى جرحنى بقسوته ­ محمد: انا

زوجوني معاقا الجزء الثالث Read More »

زوجوني معاقا الجزء الثاني

وطبعا قضينا الليله كلها في الكلام عن العريس وعشان اسكتهم قولت لهم هصلي استخاره وانا جوايا مرعوبه صحيح العريس شكله امور مش مبعجر ولا شكله كبير بس حسيته طبعه شديد وحاد تانى يوم لاقيت ماما بتقولي ان والده العريس باعته رساله مع عم حمدى صاحب بابا انها هتيجى تزورنا بعد المغرب استغربت دى كانت لسه

زوجوني معاقا الجزء الثاني Read More »

زوجوني معاقا الجزء الأول

حكايتي الغريبه بدأت وانا سنى ١٩ سنه انا اسمى ساره من أسره متواضعه بابا كان بيشتغل سواق في شركه ووالدتى ربه منزل رغم انى كنت شاطره في الثانوى برغم ان اهلي مكنش معاهم فلوس يدونى دروس الا انى جبت مجموع كويس وكنت هموت من الفرحه لكن يافرحه ماتمت بابا قالي انه مش هيقدر يدخلنى تعليم

زوجوني معاقا الجزء الأول Read More »

رواية جوازه غريبه. الجزء الثامن

لحد ما صحيت حوالى اساعه 2 بليل من خبط باب الاوضه قومت فتحت الباب لاقيت انس قدامى قولتله انت كنت فين وانا مش مصدقه ومش عارفه اتكلم قالى كلمى اسر خليه يجى كلمت اسر وجه واول ما دخل قال لانس انت رجعت ازاى ؟ قاله منه ماتت ي اسر .. انا اسف معرفتش انقذها قاله

رواية جوازه غريبه. الجزء الثامن Read More »

رواية جوازه غريبه. الجزء السابع

قولتله نبقى مع بعض ازاى يعنى ي اسر انت مجنون ليه ؟؟ قالى انا هقولك نبقى مع بعض ازاى .. نتجوز قولتله نتجوز ازاى يعنى واحنا الاتنين متجوزين ؟ قالى انا عندى ينفع عادى قولتله وانا مينفعش ي اسر قالى لا .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية جوازه غريبه. الجزء السابع Read More »

رواية جوازه غريبه. الجزء السادس

ولاقيتها قطعت شرايين ايديها تانى وبعدها وقت ع الارض وكنت بتقول خلونى اموت المرادى لاقيت انس واقف ع باب الاوضه وجرى ع منه لاقيته بيقول هو ايه اللى حصصل ؟؟ وشالها وجرى بيها ع المستشفى ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية جوازه غريبه. الجزء السادس Read More »

رواية جوازه غريبه. الجزء الرابع

لاقيت حد بيمسكنى من ايدى وانا جسمى خلاص بيزل تحت ف المايه .. فتحت عينى لاقيت اسر .. كنت حاسه انى بموت خلاص فعلا .. حاسه انى اتخنقت خلاص .. بس كان باين ع ملامح اسر الخضه والخوف .. بعدها كل اللي فكراه .. ان انس شالنى وودانى الاوضه .. ايه حصل تانى مش عارفه

رواية جوازه غريبه. الجزء الرابع Read More »

رواية جوازه غريبه. الجزء الثالث

يا هاجر انا بحبك انتى وعايزك انتى مراتى .. سبته ومشيت وهو جه ورايه وانا جايه اخرج من الباب لاقيت منه واقفه قدامى وبتعيط .. وقفت ف مكانى مخضوضه مش عارفه انطق من شكلها لاقيت اسر بيقولها هو انتى هنا من امتى ؟؟ قالتله لسه جايه قالها امال انتى بتعيطى ليه دلوقتى ؟؟ قالتله وقعت

رواية جوازه غريبه. الجزء الثالث Read More »

رواية جوازه غريبه. الجزء الثاني

و أنا بفكر لاقيت اسر بيقولى قومى عايز اقولك حاجه قولتله لا قالى لو مقومتيش هصحى انس وهيعرف كل حاجه قومت معاه وانا خايفه واول ما بعدنا شويه لاقيته بيقولى انتى فاكره انا قولتلك ايه ولا نسيتى ؟ قولتله ايه ؟؟ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية جوازه غريبه. الجزء الثاني Read More »

رواية جوازه غريبه. الجزء الأول

امبارح كان فرحى انا واختى ف يوم واحد بس كان اسوء يوم ف حياتى كنت طول الفرح بدمع جوزى كان فاكر انى بدمع عشان فرحى انهارده وكده و ” اسر ” كمان ” جوز اختى ” كان بيدمع وبينزل وشه ف الارض ع قد ما يقدر عشان محدش ياخد باله من انه بيعيط واختى كانت

رواية جوازه غريبه. الجزء الأول Read More »

رواية ضرتي. الجزء الحادي عشر

ضرتي البارت الحادي عشر والاخير11 بقلم نور الشامي نظر الجميع بصدمه ثم تحدثت زينب بلهفه مردفه: مين ال مات الطبيب: مدام رانيا.. البقاء لله صرخت خديجه بشده ثم تحدث سامح بصدمه مردفه: انت بتجوول اي.. رانيا مين ال ماتت الطبيب: البقاء لله نظر سامح اليهم بعدم استيعاب والي خديجه التي تبكي بشده ثم دخل الي

رواية ضرتي. الجزء الحادي عشر Read More »

رواية ضرتي. الجزء العاشر

ضرتي البارت العاشر 10 بقلم نور الشامي اقترب وليد منها بلهفه ثم سحب الصغيره من بين يديها وصفعها علي وجهها بغضب شديد وتحدث مردفا: انتي مجنوونه في حد يعمل في بنته اكده عايزه تجتليها الله يلعن الساعه ال عرفتك فيها صرخت صفاء بأنهيار وعصبيه مردفه: دي مش بنتي… مش بنتي انا مش بخلف دي بنت

رواية ضرتي. الجزء العاشر Read More »

رواية ضرتي. الجزء التاسع

رواية ضرتي البارت التاسع 9 بقلم نور الشامي اندهش الجميع عندما وجدوا الصغار مع سكرتيره وليد فأقتربت منهم خديجه وتحدثت بلهفه مردفه: انتوا كنتوا فين اكده تمشوا من غير ما تعرفوا حد رانيا بلهفه: حرام عليكم في حد يعمل اكده تامر وكرم: احنا اسفين اقترب وليد منهم ثم تحدث مردفا: ال عملتوه دا ينفع نظر

رواية ضرتي. الجزء التاسع Read More »

Scroll to Top