رواية جواز بقرار حماتي الفصل الخامس

تهاني قولي يا واد انا بسمع أن أهلها معاهم فلوس كتير اوي يبقي يوم السعد بالنسبه ليك لو خليت ابوها يكتب ليها علي كل حاجه شريف عيب عليكي يا اما هو انا بلعب ولا اي كل حاجه هتكون ب اسمي انا والله بس اصبري وفعلا فضل شريف يرسم الدور علي دعاء أنه بيحبها لحد ما […]

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الخامس Read More »

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الرابع

تهاني انت روح ليه وقولوا محدش جه جمب البت دي غيرك والبت الحامل ولو عايز بتاكد أحنا سهل ناكد ليه ويشوف بقي ناوي يدفع كام في ابنه شريف دماغك دي الماظ يا امي والله عين العقل بي برضه انا عايز اعرف انتي ليه مصممه تجوزيها سيد مع ان عارفه أن سيد ولا بيهش ولا بينش

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الرابع Read More »

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الثالث

مكه انت اكيد مجنون انا مينفعش اعمل كده طيب انت ترضي علي بنت عمك كده يا شريف شريف اه وفيها اي يعني انتي هتترحمي من اللي بيحصل فيكي من امي وانا هكون معايا فلوس وكل واحد يكون مبسوط مكه انا عندي اموت ولا يحصل فيا اللي انت بتقولوا كده بقولك اي انا خالص جبت اخري

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الثالث Read More »

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الثاني

ولقيت شريف بيقولها شريف مين دي يا ماما وشكلها عامل ليه كده وانتي كنتي رايحه فين في وقت زي ده الام ينهارك اسود ومهبب هو انتي يا بت اللي كنتي فاتحه باب الشقه ولا اي ده انا هروح فيكي في داهيه انهارده ولقيت شريف بيقولوا شريف بس يا ماما هو انتي لسه عصبيه زي ما

رواية جواز بقرار حماتي الفصل الثاني Read More »

رواية جواز بقرار حماتي. الفصل الأول

انا مكه عندي 19سنه كنا مسافرين انا وبابا وماما لعمي صلاح في الصعيد والعربيه عملت حادثه بينا وفوقت علي صوت عمي بيقولي صلاح مكه يا مكه انتي كويسه يا حبيبتي فتحي عينك وردي عليا انا عمك يا حبيبتي وطبعا انا مكنتش فاكره اي حاجه خالص بس كنت بحاول افوق وقولت مكه اي ده انا فين

رواية جواز بقرار حماتي. الفصل الأول Read More »

98-Year-Old Mother Moves Into Care Home To Take Care Of Her 80-Year-Old Son

Once a mother, always a mother. No matter how old her children get, a mother never stops loving, caring, supporting, and just being there for them. In 2017, Ninety-eight-year-old Ada Keating and her 80-year-old son, Tom Keating, had lived together their entire lives. Originally from Wavertree, Liverpool, Ada has four children of whom Tom is

98-Year-Old Mother Moves Into Care Home To Take Care Of Her 80-Year-Old Son Read More »

بائع الموتى الجزء الخامس الأخير

وعندما طلبت منها الظهور بعد ان اخذت بثأرها من الجميع فقالت ليس الان واشهرت السلاح في وجهي وقالت لي ماذا لو لم اكن على قيد الحياة عندما اخرجتني من القبر ماذا كنت فعلت بي…. كنت سوف تبيعني للطلبة كي يقطعون جسدي ويعبثون به وانت سوف تجني المال من وراء ذلك ولكن شاء القدر ان اكون

بائع الموتى الجزء الخامس الأخير Read More »

بائع الموتى الجزء الرابع

وعندما صارحتها بحبي لها وانها اخرجتني من حياتي المظلمة وانها غيرتني تغيير كلي فنظرت لي و قالت : انت مثل اخي كل مشاعري نحوك مشاعر اخوة فلا تفسد فرحتي بكلامك هذا فقلت لها لا عليكي انها مشاعر زائفة وسوف تنتهي وكاد قلبي ينفجر من الغضب حينها وتمنيت انني لم اخرجها من القبر وقالت…: دعنا ننتقم

بائع الموتى الجزء الرابع Read More »

بائع الموتى الجزء الثالث

وبعد ان تحدثنا سويا بعد ان استردت عافيتها حكت لي قصتها كاملة وعن جشع زوجة عمها وعن معاملتها القاسية لها وكم كانت تعزبها بالفعل والقول وكان كل هذا امام مرء ومسمع عمها وكان عمها يخاف من زوجته وعند يوم الحادث قالت انهم قرروا التخلص مني للاستيلاء على ثروات ابي وممتلكاته وكان عمي هو الوصي علي

بائع الموتى الجزء الثالث Read More »

بائع الموتى الجزء الثاني

وعندما ذهبت لفتح المقبره وفتحتها بالفعل وقمت بقتح الكفن ورايت وجه الفتاه وكئنها نائمه عينها مقفله وفجئه رايت جسدها يتحرك وامسكت بيدها يدي زهلت من الموقف وحدث لي رعب وتركتها وخرجت من المقبره مسرعا حتي هدات وذهبت الي المقبره مره ثانيه ولكن هذه المره كانت فاقدة الوعي وحملتها ودخلت بها غرفتي وقمت بالاتصال على احد

بائع الموتى الجزء الثاني Read More »

بائع الموتى الجزء الاول

يروي صاحب القصة فيقول: كنت اعيش انا وابي وامي في المقابر وكانت عندما تحضر الجنازة كنا نأخذ ال.جثة وندخلها داخل المقبرة ونقوم بدفنها مقابل بعض المال من اصحاب المتوفي وبعد ان يرحل اهل المتوفي والجميع يقوم ابي باخراج الج.ثة من القبر مرة ثانية ويبيعها الي طلاب العلم من جامعة الطب والت.شريح وكان كل جث.ه لها

بائع الموتى الجزء الاول Read More »

عملات قديمه

عملات قديمة ومقتنيات مر عليها آلاف السنوات، يتعامل معها البعض باعتبارها مجرد خردة لا أهمية لها، دون إدراك أنها تعد بمثابة كنوز مدفونة لدى تجار العملات، نظرًا لرغبة العديد من الأشخاص في الاحتفاظ بتلك الأشياء باعتبارها ذكرى ثمينة لا تقدر بثمن، تمثل آخرها في عرض لا يمكن رفضه بشراء شلن بقيمة 10 آلاف جنيه من

عملات قديمه Read More »

و،فاة اب وابنه

حادث مف،جع أبكى قلوب أهالى قرية تل مفتاح بمحافظة الشرقية، بو،فاة عريس قبل 10 أيام من زفافه فى حادث تصاد،م، ولحق به والده حزنا عليه بعد تلقيه واجب العزاء، حيث أصيب بجلطة نتيجة الحزن على فلذة كبده. البداية يوم 20 من الشهر الجارى عندما توجه الشاب محمد عادل فى بداية العشرينات من عمره، من قرية

و،فاة اب وابنه Read More »

رواية مكر حماتي الفصل التاسع

خرجت نجلاء تشوف مصطفى وندي حاسه بحاجه غريبه قامت تغير لاقت يلي رفعه عليها المسدس لسه هتصرخ ضر”بت النا”ر. ندي وحطت ايديها علي بطنها و د”مها سا”يل: ل ليه. شوقيه بغل وقفلت الباب بالمفتاح: عشان بكر”هك ومستعدة اعمل اي حاجه عشان اد”مرك انا يلي بعتك شقة الضعا”رة وانا يلي سلطت الراجل عليكي وتتمسكوا اد”ب.ندي وقعت

رواية مكر حماتي الفصل التاسع Read More »

رواية مكر حماتي الفصل الثامن

ندي بزعيق صوتها طالع بحزن: ملكششش اي دعوةةة امكككك بعتتني الشقه دي وبتقولي جوزك اتجووووزززز وهي يلي بعتتنيييب هناااككككك. مصطفي بصدمة: ندي بدموع وبتلطم: انا بكر”هكمممم كلكممم امك يلي بلغت عني وخالت الر”اجل يتحر*ش بيااااا ويمسكونيييي ادددد”ببببب امككك يلي لمت عليا الشارررعععع عشان تشو”ه سمعتيييي امك يلي كانت بتديني حبوب منع الحمللللل.   انهت جمالتها

رواية مكر حماتي الفصل الثامن Read More »

رواية مكر حماتي الفصل السابع 7

ابني طالقها عشان كانت في شقه مشبو” هه و كمان اتمسكت في الاد”ب.   جمال بصدمة: ايههه الكلام دا حقيقي يا ندي. ندي بجمود: انا يلي جوزي طلقني عشان روحت شقه زي دي و كمان اتمسكت مع ر”اجل فيها وحامل من غير جوزي .جمال بغضب: انتي بتقوليييي ايهههههه. : كل يلي هي قالته محصلش ندي

رواية مكر حماتي الفصل السابع 7 Read More »

Scroll to Top