رواية شيطان ينحني امام حوريه. الجزء الخامس

ا ببرود:- اوعى تنسى نفسك ماشى وانتى بتتكلمى معايا ودا حاجه قليل بس عشان صله القرابه ت خالتى ومش خطوتين… واه ياريت تتلمى بقا وتتهدى ف البيت وتلمى اللى فاضل من كرامتك

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ريم ب:- والله ياا لهنك ..انا مش عارفه هى العاجزة دى عامله ايه دا متغير 180درجه

عمر بضحك عليها لانه دائما مش بيطقها اتكلم:- يلا تستاهلي هههههههههه ومشى

(عمر صاحب ا من زمان وشغال عنده هو اه بيسهر بس مش زى ا يعنى دا آخره وبيكرة ريم لان عارفه ناويها)

ا سائق العربية وتايهه ..مش فاهم اى حاجه وصل البيت دخل لقيها فاتحه التلفزيون ع الكرتون ضحك و الكرسى

فضل باصص ليها كتير قد ايه هى بريئه

حاول يصحيها من بعيد عشان متخافش

ا :- احم حور

حور فتحت فجاه واتخضت :- ايه حصل ايه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

ا:- أهدى انتى ليه كدا

حور:- هااا اصل طلعت لانى كنت زهقانه فتحت التلفزيون بس غفلت

ا زقها بالكرسى لحد الاوضته:- طب تعالى وميل عشان يشيلها

حور :- لا لا انا هساعد نفسى

ا وكمل وي مكتوم:- انا مش هاكلك وحطها ع …

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

حور بعد مشمت رايحته:- هو انت ليه بتعمل كدا

ا استغرب ورفع حاجبه:-……

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

حور: قصدى ليه بتشرب وتسهر كتير ليه مع انك ماشاء الله ربنا رزقك بنعم كتيرة من شغل ومامتك جنبك والحمد لله ناعم عليك بصحه ليه …ليه تعصي…ليه..دا انا عمرى ما شوفتك حتى بتصلى ..اشكره مش تعصي …انت احسن من غيرك بكتيررمهما كانت همومك ووعها نزلت احمد ربنا

ا بحزن وضميرة اللى بعد كلامها بدأ يصحيه:- اتكلم بوجع:- ف حاجات الاحسن لينا اننا منعرفهاش ….تصبحى ع خير….. ومشى وقف عند الباب

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

ا لف:- واه. انا اسفه على الموقف اللى حصل اخر مرة .. انا مكنتش ف وعى…وكمان متساليش ..لان انا نفسى اول مرة اتاسف من حد ومش فاهم ..ليه .. وكمان انا اول مرة مكونش عايز حد يكون خايف منى كدا زيك …واتمنى تقبلى اعتزارى

حور وهى لسه متنحه :- والله العظيم بنى ا عنده انفصام وبيتغير كل شويه ….بس انا ليه حاسه انى عايزه اتكلم اكتر معاه عايزه اعرف ..ليه كدا مع أنه عنده كل حاجه… يلا قرأت وردى ونمت

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

ا:- كالعاده قهوتك فيها سحر

حور ببتسامه من قلبها:- شكرا اعملك قهوه معايا

ا رفع حاجبه:- دا ايه الرضا دا

حور:- يلا عفوت عنك وقولت اعملك قهوة بس بشرط …

ا :- بقا الملك ف حد بيتشرط عليه

حور بثقه:- اه انا لما كدا لاما مفيش قهوة
­ ­ا ( هو انا مش ه لو مشربتش قهوة ..بس بجد انا عايزه أفضل اتكلم معاها…خاصه انها حاسس انها بدأت تتعامل معايه براحه يعنى مش شايف نظرة الخوف فعنيها زى كل مرة ..)

ا :- أيوة وايه هو بقاااا بنص ضحكه

حور نوع ما :- يعنى بصراحه ..مش تطفل ولا اؤمر ..ولا تدخل غ حياتك ..بس بتمنى تقرب من ربنا …وو..ووو

ا : وايه علقتى ..وضحك كأنه قلبه فرحان

حور حست بامان شويه ..يعنى بمان فاضل خلاص شهر ونص ونطلق ايه رايك نكون صحاب ..يعنى ..

ا:- ( حسيت انى مبسوط..انا اكتر واحد كنت نفسى اقرب منها ..عايز اعرف ف قولت فرصه) بس مكنش يعرف أن دا أو خطوة ف بدايه الهدايا

حور بقلق:- ايه موافق .ولا مفيش قهوه

ا بطريقه مضحكه:- وانا اقدر الا القهوة

وأتكلم بجد:- بصى هحاول أن شاء الله هاتى بقا القهوة واخدتها وشرب وهو مستمتع

وبالفعل بدأ كل منهم يقرب من التانى اينعم مش اووى كان الكلام بنهم عام بس هو اتعود دائما ع وجودها ومعترف بكدا هو حس بأن ف حد ف حياته لازم يعترف أنه هو كمان حس بدف وامان مش بس هى اه هو بيحاول يكون هادى دائما معاها عشان يطمنها وميشوفش نظرة الخوف ف عيونها اللى بتحسسه أنه اد ايه هو انسان استغلالى وبالفعل نجح في دا إلى حد ما

-حور : ان رف انى لقيت حد اطمن معاها …هو اه بيتعصب بسرعه ودائما بيخبى حاجات بحس أنه ف جرح ف ققلبه بس بيدارى بس اطمنت ليه جدااا بس خايفه ..خايفه يبعد أو بالأصح خايف انا لتعود على وجوده وعى كل يوم وخوفى بيزيد يمكن بيشوف نظرة خوف بس خوف من بكرة مش منه …بس انا مبسوطه حقيقى .

ا :- الو أيوة يازفت عايزه ايه..

عمر بضحك :- هتيجى ولا لا

ا:- لا وخف بقااا

عمر بفرحه:- احسن برضو انا زهقت

ا بشك:- زهقت من ايه

عمر:- لا بس عندى مشوار كدا وبصراحة زهقت من أننا نسهر كل يوم ف نفس المكان وكمان انت بقالك فترة مش بتجى ف اغير انا بقااا سلام يبشا

ا: سلام يااخوى

ا ف نفسه:- انا لازم اعرف هى جت هنا امبارح بليل وكلمتنى ولا لا انا حسيت بيها ولازم اتاكد

عند حور :- ايه دا هو ولا ايه مش سامعه صوته اروح دلوقتي لا لا لا طب استنى شويه

الساعه 1بعد منتصف الليل

ا حس بحد بيفتح الباب براحه عمل نفسه نائم:- …….. يتبع ­ ­ ­
رواية شيطان ينحني امام حوريه. الجزء السادس

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top