شغلي حرامي جثث الجزء السادس …..

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

صحيت ع الظهر لاقيت الموبايل جمبى ع الكوميدينو وعمال يعمل اهتزاز واكتشفت انى كنت عاملة صامت ولما فتحت الرسايل لاقيت اكتر من 10 missed call كلهم من مراتى حطيت الموبايل مكانة ودخلت الحمام لثوانى وطلعت على رنه الموبايل
فقلت : الوو

وسمعت مراتى بتصرخ : الحقنى يازين احنا ف المستشفى تعالى حالا ابنك ببيموت
فقلت وانا مش مصدق ببتسامه بلهاء ودموعى نزلت : بتقولى ايه يامروه ابننا جراله ايه؟ لا .. انتى اكيد بتهززى صح؟
كل اللى سمعته صوتها بعدها وهى بتعيط فزعقت ف التليفون الوو الو ردى عليا وبعدها الخط قطع
رميت الموبايل على اخر اخر ايدى وروحت الاوضة و لبست بسرعة ونزلت زى المجنون وركبت عريبتى باقصى سرعة

ورحت المستسشفى ف اقل من عشر دقايق ولما وصلت لاقيت مراتى واهلها وافقين قدام الاستقبال وكلهم فى حاله يرثى لها ومراتى جريت عليا ومسكتنى من ياقة القميص وصرخت فيا بانهيار :ابنى لو جراله حاجة هيبقى ذنبه ف رقبتك يازين مش هسامحك انت فاهم وقعدت تعيط وراحت اترمت ف حضن امها
وبعد ساعة م القلق طلع الدكتور بوش جاد جدا بيحاول يدارى بيه انزعاجة
مروة جريت عليه وقالت له دكتور ابوس ايدك ابنى جراله ايه؟

رد الدكتور : للاسف ياجماعة انتو اتاخرتوا كان لازم العمليه تتعمل ف ميعادها والقلب البديل اللى كان جابهولنا اهل الطفل اللى مات ف حادثة امبارح للاسف جسم ابنكم رفضه احنا فوجئنا بعد ماخلصنا العملية انه دخل ف كومة وهو دلوقتى ف العناية بقاله اكتر من اربع 4 ساعات وياعالم هيفوق ولا لا
صرخت : يعنى ايه ؟ اأأبنى هيموت خلاص ؟ لا مش ممكن مستحيل!!
وكل اللى موجودين انهاروا م العياط فالدكتور قال : ربنا معاه هو دلوقتى بين ايدين ربنا ومفيش حاجة دلوقتى ممكن تعملوها الا الدعاء له
وبعدين جت الممرضة تصرخ الحق يادكتور بسرعة

فدخل الدكتور العناية ودخلت وراه ولاقيته بيقولى : ممنوع يااستاذ
فقلت وانا بانهار : هو اية اللى ممنوع ده ابنى حرام عليكم
ودخلت لاقيت اجهزة وخراطيم متوصلة فى جسمة كله وسمعت الممرض المساعد بيقول للدكتور خلاص كده يادكتور مفيش فايده ؟
رد قاله : ايوة مفيش حل قدامنا غير كده و كده احسن بدل مايتعذب حرام الطفل المسكين ده يعيش ميت ف الدنيا واهله هما اللى يموتو بحسرتة
– انا كنت واقف بسمع كل الكلام ده عن ابنى ومش قادر اتكلم وعاجز انى انقذه ودموعى عماله تنزل

فالدكتور بدا يشيل عنه الاجهزه قربت عليه ومسكت ايده وحاولت امنعه وانا بصرخ لا انت بتعمل ايه ابنى مستحيل يموت …ابنى لازم يعيش
فالممرض اللى كان واقف جمبى مسك ايدى وحاول……… يتبع
الجزء السابع من هنااااااااااااااااا

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top