رواية حبيت طفلة ♥️ الحلقه(18)
تاني يوم تاج صحيت ودخل غسلت وشها وخرجت لقت ناديه صاحيه
ناديه: اي يااحبيبتي صحيتي شبعتي نوم
تاج: اه
ناديه: جسمك تعبك من النومه دي
تاج: لا لا الحمدلله جسمي كويس
ناديه: طيب انا هدخل اغسل وشي واتوضه الضهر قرب ياذن
تاج: ماشي
تاج مسكت تلفونها وفضلت قاعده شويه
.
.
رعد: تاج
تاج: نعم
رعد: تعالي قومين ضهري وجعني
تاج: هات ايدك بس براحه
رعد: صاحيه من بدري
.
.
تاج: مش شويه
رعد: جسمك تعبك من النومه اللي كنتي نايمها
.
.
تاج: لا الحمدلله كويسه
رعد: انا كنت هخلي نانا تجيبك جمبي
.
.
تاج: لا النومه كويسه
رعد:ماشي هي فين نانا
.
.
تاج: خرجت بره تصلي عايز حاجه
رعد: عايز اغير زهقت
تاج: هي مش هتتاخر
رعد: هاتي تلفوني ياتاج
تاج: اتفضل
رعد رن سهام
رعد: ازيك ياسهام
تاج بصت ورفعت حاجب
رعد ابتسم: احمد قابل الناس…. طب كويس خلاص ماشى… الله يسلامك عن اذنك باي
رعد بضحك: في اي
تاج: مفيش عادي
رعد: ماشي
ناديه دخلت: صباح الخير ياحبيبي
رعد: صباح النور ياقلبي عايز اغير
ناديه: طيب يلا قوم
رعد: مكسل
ناديه: هات ايدك
رعد: براحه عشان مش قادره
تاج: هستاذن اطلع اكلم بابا تكونه خلصته
رعد: مش انا جوزك المفروض تساعديني
تاج:ههههههه? تيته معاك
رعد: ماشي
تاج طلعت قعدت بره فضلت تلعب في التلفون وكان معاها تلفون رعد فا رن
تاج: ياراا عايزه اي تاني
تاج: الوو
يارا: امم مين معايا
تاج: خطيبة رعد
يارا بضيق: اهاا طب هو فين
تاج: مش فاضي لما يفضها يبقي يكلمك باي
تاج قفلت علي طول من غير يارا ترد
عند يارا: دي هبله بتقفل في السكه في وشي وآلله لوريكي ياتاج مبقاش يارا
تاج فضلت تضحك شويه
تاج: معرفش رعد كان بصصلك على ايه ولا حلوه ولا حاجه
الدكتور: صباح الخير
تاج: صباح النور
الدكتور: رعد صاحي
تاج: اه بس بيغير مش عارفه خلص ولا لسه
الدكتور: طب ممكن تشوفي بس عشان اطمن عليه
تاج خبطت علي الباب
ناديه: ادخلي ياتاج
تاج: الدكتور عايز يطمن عليك
رعد: خليه يدخل
تاج: اتفضل
الدكتور: صباح الخير يابطل
رعد: صباح النور
الدكتور: عايزين نعمل اشاعه بقا علي دماغك وعلي دراعك
رعد: ماشي جهز بس دكتور انا رجلي مش بقدر احمل عليها
دكتور: يارعد انت احمد ربنا انك قومت منها ده الناس بتقول انت طيرت خالص
ناديه: الحمدلله نحمد ربنا
رعد: الحمدلله
الدكتور: تقدر تمشي ولا اجبلك كورسي
رعد: لا لا هقدر
الدكتور: طب يلا هات ايدك
رعد: خليكم انتو هنا هعمل الاشاعه وهاجي
ناديه: براحه وأنت ماشي
رعد: ماشي
فون رعد رن
ناديه: مين
تاج: يارا
ناديه: هي عايزه اي تاني دي واحده برده
تاج: برضو رنت وانا برا ورديت معرفش كان بصصلها علي ايه
ناديه: تاج رعد مكنش بيحبها رعد كان عايز واحده يخرج معاها تفك عنه شويه كده بس يارا زودت بقي بقت تخليه يشرب ويروحو الشقه وكده يعني فا رعد استغرب ولقها بتعمل كده مع صحابه وكانت بتاخد منه فلوس فا قال لا دي مش بتحبني دي عايزه فلوس فا بقا بيسهر وكده جيت انا قولتلها لو فضلت بتشرب وبتسهر همشي ومش هتعرف انا فين ساعتها رعد خاف يخسرني فا اتعدل
تاج: اه باين عليها انها بتحب الفلوس اكتر
ناديه: كتير..
رعد دخل
ناديه: اي كويس
رعد: الحمدلله.
الدكتور: لا الحمدلله احسن
ناديه: الحمدلله
الدكتور: استقبلت حاجات من الاستقبال
رعد: اه نانا خدتهم
الدكتور: حمدلله على سلامتك
رعد: الله يسلامك يادكتور
الدكتور: امشي على للعلاج كويس.
دعد: حاضر
الدكتور: عن اذنكم
رعد: اتفضل
رعد: نانا خدي من المحفظه فلوس وادفعي الحساب
ناديه: ماشي
تاج: تلفونك عمال يرن
رعد: مين
تاج: يارا
رعد: فكك منها
تاج: انا رديت وقولتلها انك مش فاضي وقفلت في وشها السكه
رعد: جدعه
تاج: والله
رعد: اه والله شاطره تربيتي
تاج: لا والله ماشي ?
ناديه جات: ‘يلا
رعد: يلا
نزلو راحه الفيلا
ام ياسين: حمدالله على سلامتك ياحبيبي
رعد: الله يسلامك ياغاليه
ناديه: حضري فطار لرعد
رعد: اه ياريت عشان جعان اووي واعملي حساب تاج معايا فوق
تاج: لا انا مش جعانه انا هطلع انام
رعد: مفيش نوم من غير اكل?
تاج: حاضر
ناديه: براحه وانت طالع يارعد
رعد: متقلقيش
تاج: هات ايدك
رعد ابتسم ?: متقلقيش انا هعرف
تاج: طب براحه
رعد طلع اوضة وتاج دخلت اوضيتها ودخلت اخدت شور ولبست ترنج جنزاري وراحت عن اوضة رعد
رعد: اي القمر ده
تاج: والله
رعدفونه رن
رعد: الو اي يامحمد. متاكد من اللي بتقولو. طيب ماشي باي
تاج: في اي
رعد: مفيش
تاج: لا فيه
رعد: اصل اللي كنت متاكد منه حصل صحابي اللي بعتولك كده وهما اللي كانه بيخططه لموتي
تاج: صحابك
رعد: اه بس متقلقيش هعرف اجيب حقي
تاج: رعد الظابط جاه وانت في المستشفى فا ممكن تقول مين ويتخلص منهم
رعد: لا انا هجيب حقي بيدي بس هقوم بسلامه
تاج: رعد كفايه كدا بلاش تدخل في مشاكل كفايه
رعد: مخافيش عليا انا محمد ده صحابي وشغال في الداخليه فا متقلقيش انا بس عايز أعرف مصطفي فين عشان يمسكه
تاج: إن شاءلله خير
رعد: الو اي يادرش عامل اي
مصطفى: بخير اي الخبر اللي سمعته ده بجد
رعد: اه والله بس الحمدلله عايش متخافش
مصطفى: طب الحمدلله ياصاحبي
رعد: وحشتوني يارا جات وشوفتها فاضل اشوفكم انت والباقي وحشتوني
مصطفي: قوم بسلامه انت وتعالي نسهر بره
رعد: اكيد ياحبيبي عايز حاجه
مصطفي: لا ياحبيبي باي
تاج: اي ده
رعد: لازم اكلمه عشان محسسهوش بحاجه واني عايز ارجعلهم عشان اعرف بيعملو اي
تاج: رعد انا خايفه عليك
رعد: متخافيش خير
تاج: يارب
تاج: هنزل اجبلك الاكل
رعد: ام ياسين هتجيبه
تاج: حاضر
الباب خبط
رعد: ادخل
أم ياسين: اتفضلو الاكل ناديه هانم بتقولك العلاج اهو بتقولك في انواع قبل الاكل وانواع بعد الاكل
رعد: طيب حاضر متشكر
تاج: شوف بقي واخد العلاج
رعد: حاضر
وكلوا وبعدها خد العلاج
تاج: اسيبك تنام
رعد: انا مش هنام
تاج: عشان دماغك وترتاح
رعد: انا مرتاح وانتي معايا
تاج اتكسفت وبصت النحيه التانيه
رعد: متتكسفيش
تاج: هو انت بتحب الالوان الفاتحه
رعد: اه ساعت
تاج: باين ؏ الاوضه كلها بيضه اتسريحه بيضه والحطان ابيض
رعد: امي اللي كانت عملهالي قبل متتوفي
تاج: الله يرحمها
رعد: عشان كده بقي مش راضي اغيرها
تاج: وهي شكلها حلو جداا
رعد: انت احلي
تاج: رعد بس
رعد: انا عمالت اي
تاج: واي الجزايز دي
رعد بضحك: خمره ?
تاج: خمره
رعد: اه كنت بشرب
تاج: ولسه بتشرب
رعد: لا الحمدلله بطلت
تاج: امال مخليهم ليه
رعد: عادي
تاج: لا ارميهم.
رعد: حاضر لما نظبط الاوضه كده عشان هنتجوز هنا
تاج: إن شاءلله انا هروح انام عشان تعبانه
رعد: ماشي بس متنميش كتير
تاج: حاضر عايز حاجه اعملها قبل ما امشي
رعد: تسلميلي
تاج: باي
عند سحر
رودي: ماما
سحر: نعم
رودي : متيجي نروح عند بيت رعد ونشوف تاج قاعده فين وعايشه ازاي وبحجت اني رعد تعبانه
سحر: بس معرفش الطريق
رودي: معايا ده انا سالت عليه صحابي وعرفت فين بيته
سحر: هنقول اي لسمير
رودي: ريحين نعمل الواجب ونسال علي خطيب تاج بنتنا
سحر: ماشي بكره نبقي نروح
رودي ماشي
في الفيلا
ناديه: رعد اصحها الساعه 5
رعد: مش قادر تعبان عايز انام
ناديه: قوم كل ونام تاني
رعد بتعب: مش قادر
ناديه: تعبان صح
رعد: شويه مقلقيش
ناديه: مكناش خرجنا من المستشفى دلوقتي
رعد: نانا انا بكرها المستشفيات
ناديه: اللي يريحك بس قوم كل عشان العلاج ياحبيبي
رعد: حاضر قوميني
ناديه: اهو يلا كل
رعد: فين تاج
ناديه: لسه نايمه باين عليها الارهاق
رعد: مكنتش حابب تنام في المستشفى
ناديه: هي صممت وكمان خافت تروح عند مرات ابوها وابوها في الشغل وخافت تيجي هنا لواحدها
رعد وهو في بوقه الاكل: طب صحيها
ناديه: تعبانه خالص سيبها تصحها لواحدها
رعد: لازم تاكل وتاخد العلاج
ناديه: هروح اصحيها
رعد: اخدي انا شبعت خدي الاكل
ناديه: كده كلت
رعد: الحمدلله
ناديه في اوضة تاج
ناديه: تاج تاج قومي يلا
تاج: نعم
ناديه: قومي عشان تكلي وتخدي العلاج
تاج: لا عايزه انام
ناديه: لا عشان العلاج
تاج: حاضر هغسل وشي ونازله
ناديه: ماشي يلا
تاج نزلت كلت واخدت علاجها
تاج: رعد صاحي
ناديه: اه وكل
تاح: هطلع اشوفه وانام عشان تعبانه خالص
ناديه: ماشي
تاج خبطت علي الباب: ادخل
رعد: طبعا
تاج: بتعمل اي علي اللاب
رعد: ببعت شغل لاحمد صاحبي
تاج: قولت اجي اطمن عليك عشان هنام
رعد: انتي مش لسه صاحيه
تاج؛ تعبانه وعايزه انام
رعد: خدتي العلاج
تاج: اكيد وانت
رعد: اه
تاج: طيب يلا باي
رعد: باي
تاج دخلت اوضيتها
فونها رن
تاج: الو يابابا
سمير: اي يااحبيبتي رعد عامل اي
تاج: الحمدلله روحنا انهارده
سمير: اي ده بجد كان استنا شويه
تاج: رعد زهق من المستشفى
سمير: طيب بكره كده هروح الشغل متاخر ساعه وهاجي اطمن عليه
تاج: متتعبش نفسك ياحبيبي
سمير: ولا تعب ولا حاجه
تاج: ماشي يابابا هروح انام عشان تعب المستشفى
سمير: ماشي يااحبيبتي مع السلامه
تاج: باي
عند سمير.
سحر: انت رايح بكره عندهم
سمير: اه هروح اطمن عليه
سحر: طب خدني معاك اعمل الواجب برضو خطيب بنتي
سمير: بنتك بنتك مين
سحر: بنتي تاج ربنا يسعدها
سمير: من امتي الحب ده
سحر: لا والله من ساعت مامشيت وانا زعلانه خالص والبيت وحش من غيرها اه كنا نقر ونقير مع بعض بس والله زعلت
سمير: اهاااا باين
عز: اه يابابا خدني معاك عشان تاح وحشتني
سمير: حاضر هخدك معايا
سحر: هيخدنا كلنا متخافش
سمير: اه إن شاءلله
سحر: إن شاءلله ابقي حضري نفسك يارودي
رودي: حاضر
سمير: انا داخل انام
سحر: مش هتاكل
سمير: كلت في الشغل
سحر: طيب تصبح على خير
في فيلا
ناديه: اي يارعد منمتش ليه
رعد: مش جايلي نوم
ناديه: لا نام حبه عشان الصداع
رعد: حاضر هنام
ناديه: عايز حاجه قبل ﻤـا نام
رعد: لا تصبحي على خير
ناديه: وانت من اهله
في حته تاني
يارا: يعني هو كلمك وقالك عايز اشوفكم
مصطفى: اه وقال يارا شوفتها وكده انا خايفه يكون شاكك فينا
يارا: متقلقش هيعرف منين انا كنت معاها وبعدها وصدفه العربيه خبطته
مصطفى: هتدخل عليه
يارا: اه طبعا متخافش محمد سبنا وشهد متعرفش حاجه عنك
مصطفي: ولا بكلمهم حتي عشق
يارا: احسن برضو
مصطفي: هنشوف بقي لما يقوم ونخلص منه ده
يارا: وحبيبت القلب قريب
مصطفى: استني بس مش دلوقتي احسن يشك فينا فعلا
يارا: طيب طيب هقفل دلوقتي
مصطفى: ماشي باي باي
يارا: باي
رواية حبيت طفلة. الجزء الرابع عشر
.
.
.
.