رواية نساء للبيع الجزء العاشر والأخير

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

شهاب : انا مليش غير اخويا خالد وبابا وماما منفصلين ومش هيعترضوا دى حياتى والحمد لله انا معايا اللى نقدر نعيش بيه المهم ان راحتى معاكى يا سندس
وشهاب كلم باباه ومامته وخالد اخوه ورحبوا بالموضوع لأن دى حياته وهو حر فى تصرفاته وسندس رجعت بيتها الشقه اللى جمب صاحبتها كريمه وخالد وشهاب ومامته وباباه راحوا يتقدموا لسندس وكانت سندس بطولها ومعاها كريمه ومامتها واول لما خالد دخل عرف سندس عالطول وقالها انتى اللى كان مغمى عليكى عندى فالشركه

كريمه : ههههه مستر خالد اه هى دى اعز اصحابى
شهاب قال بصوت واطى انتى تعرفى خالد
سندس : ما هو قالك كان مغمى عليه ?
شهاب : وعاملتى عبيطه ولا كأنك تعرفيه لما شوفتيه
سندس : اسفه يا بيه? ما انا كنت خايفه منك برضه ? لا تكون بتلعب عليه مش كفايه عرفتك فى بيت مين?…
شهاب : ههههههه
خالد : ماما بابا العروسه دى على ضمانتي ?
الام : مبروك يا حبيبتى نقرأ الفاتحه وطبعا شهاب كان مفهم اهله وضع سندس وهموا رحبوا بيها وقروا الفاتحه وعلى زغاريط كريمه وامها شهاب لبس سندس طقم الماظ وكانت فرحانه بعوض ربنا ليها… وبعد مرور الوقت والفرح اتحدد وعملوا فرح كبير وخد سندس مراته على ڤيلته وكان اول لقاء بينهم فالحلال
شهاب : انا بشكر ربنا ومش عارف اشكر خالتك ولا لأ بس اللى عملته ده هو اللى عرفنى بيكى سبحان الله دى حكمه ربنا فعلا
سندس : ربنا ما يحرمني من حنيتك عليه ❤️❤️
وشهاب قال لسندس نسيت اقولك عم فتحى هيشتغل عندنا هنا بصراحه صعب عليه مالوش مكان اهو يساعد البواب ولا اقولك هيبقى بواب على بابك انتى
سندس : هو فعلا مالوش حد ربنا يخليك ليه ?
وشهاب شال سندس وهى لابسه فستان الفرح وكانت أجمل عروسه وطلع على اوضتهم وقعدوا مع بعض احلى ليله فى حياتهم وبعد مرور اسبوع
شهاب : فى خبر حلو
سندس : خير قول ونبى
شهاب : نشوى اطلقت وراجعه النهارده على طياره 8 بالليل
سندس : احمدك يارب
والساعه دقت 9 ونشوى وصلت على ڤيلا شهاب وسندس وكان خالد اخوه هو اللى راح استقبلها.
سندس : نشوى
نشوى : سندس
ونشوى وسندس حضنوا بعض ونشوى قالت اوعى تزعلى والله احنا صدقنا الخرافات وحاولت اكلمك انا وهبه معرفناش ولما هبه ماتت معرفتش ارجعلك كنت هبص فى وشك ازاى ? الشيطان ضحك علينا
سندس : الحمد لله انك بخير وهبه ربنا يرحمها بس ازاى اهون عليكم توجعوا قلبى كده
شهاب : خلاص بقى يا حبيبتى حمدالله على السلامه يا نشوى نورتى
نشوى : الف مبروك يا عرسان استاذ خالد كتر خيره مسبنيش

سندس : انا مجهزه كل الأكل اللى بتحبيه
نشوى : استاذ خالد عمل الواجب وزياده
خالد : ههه ياه انتى اخت مرات الغالى..
شهاب قال بصوت واطى فين عروستك
خالد : انا سبتها وانت مش واخد بالك ? وكلهم فضلوا يضحكوا ويهزروا وبعد مرور وقت مش كتير خالد ونشوى نشأ بينهم قصه حب وانتهت بالجواز والاختين بقوا سلايف وفى ڤيلا واحده وعاشوا مع بعض والحب مجمع الاربع اخوات لحد ما سندس ونشوى راحوا لبنات خالتهم وطبعا نشوى عرفت كل اللى حصل كان مدبر من خالتها وانهارت بس قالت البنات ملهمش ذنب وراحوا عندهم واتنازلو ليهم عن حقهم فى كل حاجه وقالوا ان ربنا عوضهم من فضله احسن عوض والفلوس مش كل حاجه وسندس حست بتعب وعرفت انها حامل وشهاب لما عرف فرح اوى….
سندس : عقبالك يا نشوى
نشوى : مبروك يا حبيبتى انا شاء الله هحصلك متقلقيش ههههههه
خالد : مبروك ربنا يجعله فيه الخير ويكملك على خير يا سندس
سندس : يارب
شهاب : يارب
وبعد مرور 9 شهور سندس خلفت ولد ويوم السبوع والكل فرحان بقدوم المولود الجديد نشوى قالت إنها حامل فالشهر الأول ♥️♥️ وانتهت القصه ?
العيب فالأهل بلاش تفرقه بين الأخوات لأنه فعلا بيولد غيره وحقد وحتى لو ده مش باين بس بيبان فى الأفعال وياريت مننساش ان اخوات سيدنا يوسف غدروا بيه لما ابوهم فرق فالمعامله وحسوا انه بيحبه اكتر منهم واتخلصوا منه وده كلام الله عز وجل لينا وكل كلمه من الله سيف على رقبتنا خلوا بالكم من المعامله بين أولادكم وبناتكم ولازم تعدلوا ما بينهم..
لا للدجل لا للودع لا للفنجان لا للكف لا للخرفات بلاش خرافات لأن الغيب ده بتاع ربنا وربنا هو اللى يعلم الغيب ( كذب المنجمون ولو صدفوا) صدفوا مش صدقوا مفيش حد بينجم ويبقى صادق إنما بتكون صدفه ?
ربنا كريم وبيدبر الأمر وبيهيأ الأسباب ومحدش يقول دى ضاقت والكرب بيشتدد لا لا ده ربك بيدبر استعينوا بالله واتوكلوا عليه ?

يا ابن ادم لو اجتمع الانس والجن علي ان يضروك بشئ لن يضروك الا بشي قد كتبه الله عليك ولو اجتمع الانس والجن علي ان ينفعوك بشئ لن ينفعوك بشئ قد كتبه الله لك …
#نساء_للبيع
علقوا برأيكم لو القصه عجبتكم ? مفيش نساء للبيع احنا عندنا كرامه خليكى غاليه وصونى نفسك وربنا يسعدكم

اقراء ايضا

قصة صعيدي غير حياتي … الجزء الاول

أعـ،ـراض السـ،ـرطان التي تظهر قبل خمس سنوات من المـ،ـرض

حل لغز الفتاة البريطانية الخاضعة للتخدير الجزء الأول

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top