رواية السم في العسل الجزء السادس

رواية السم في العسل (كامله جميع الفصول) بقلم كوكي سامح

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

__ روقيه في نفسها وبتفكير ( لقيتها وراحت ناحيه السرير وركبت في الاباچوره من تحت جهاز تسجيل صوت)
خرجت من الاوضه بسرعه وهى بتتسحب وجري
علي اوضتها ” عمار واقف ولما قربت منه زقته ودخلت بسرعة وقفلت الباب”

عمار
( ها عملتي اي)
روقيه
( عملت زى ما اتفقت معاك بالظبط) “قربت منه”
( من دلوقتي انا وانت هنسمع كل كلمة وبضحكه سخريه قصدي كل نَفس كريم ومعتزه بيتنفسوه)
وفي نفسها ( معقول يكون كريم هو قاتل ابوه ومنار بريئه)” خرجت من شرودها وسألته”
( طيب نفترض ان كريم طلع هو اللي قاتل عمي هتعمل معاه اي؟ وهتتصرف ازاى)
عمار بغضب وتسرع
( هقتله)
روقيه بصدمه
( تقتله)
في مكان ما…
_ منار لمحت حاجة ع الارض جريت عليها بسرعه
” لقت كيس بلاستيك مقفول، وطت خدته”

في نفسها ( ي تري فيه اي)” بتحاول تفتحه، معرفتش، كان مربوط رابطه جامده”
مشيت كام خطوه لقدام مكان ما قتلت سهر ووعد
” بتحاول تفتح الكيس”
لما فتحته لقت فيه شوية هدوم وجواهم ورقه
” فتحت الورقه وكان مكتوب فيها”
( خليكي عارفه كويس اوى ان مهما عملتي عمرك ما هتاخدي مكانى ولا هتاخدى قلب أحمد، لأن قلبه ملكي انا وبس، امضاء سهر مغاوري)
ارتبكت وجريت ع العربيه بسرعه” خدت الفون، اتصلت ب ذكي ولما رد”
ذكى : ايوه ي هانم
منار بتوتر وغضب : بقولك اي، من غير كذب رد ع سؤالى، انت دفنت سهر والزفت”ة اللي اسمها وعد ولا لأ

ذكي : ها
منار : انا بسألك وعاوزه رد منك وبزعيق
( انت دفنتهم ولا لأ وقبل ما تنطق وتحاول تكذب عليا، فكر كويس اوى، انك لو كذبت هوديك في ستين داهيه بوصل الامانه اللي معايا)
ذكي بخوف وتهتهه: اننن انن انا مدفنتهمش
بصدمه ” قفلت في وشه السكه”
” فتحت الورقه وقرأتها تاني”
وبغيظ وصراخ ” طبقت الورقه وقطعتها”
( قلب أحمد ملكي انا وبس، ملك منار ي سهر
وهاخد مكانك في قلبه وفي اوضتك وسريرك، وحضنه هيكون ملكي انا)
” مسكت بطنها”
وفي نفسها ( وكل ده مش هيحصل غير لما يلمسني وابقي حامل منه.. ووقتها بس هقدر اقول اني ملكت احمد )
بتسأل نفسها
( بس امتي، ده انا مش لاقيه فرصه واحده تجمع ما بينا)
__ جريت علي العربيه وركبتها، قفلت الباب وحطت ايدها ع الدركسيون
في نفسها ( النهاردة لازم تكون في حضني ي أحمد حتي لو غصب عنك، وانا عارفه هغصبك
عليا ازاى)

في ڤيلا الدمنهوري
الشغاله وداد لمعتزه
( ي هانم في ست بره بتقول انها عاوزه حضرتك)
معتزه
( مين)
وداد
( بتقول ان اسمها تحيه)
معتزه
( خليها تدخل بسرعه)
__ دخلت تحيه وكان باين ع وشها الحزن ولما معتزه سألتها كانت فين الفتره دي قالت إن زوج بنتها اتوفي في حادث فجأه وده خلاها بعدت عن الشغل علشان تكون بجانب بنتها وبناتها الاربعه
وطلبت منها ترجع تاني لاحتياجها للمال لان
المصاريف زادت عليها وخصوصا ان زوج ابنتها كان راج”ل ارزقي
وكان رد معتزه بالقبول ورجعت تحيه للعمل ب الڤيلا….
خارج الكمبوند ( الطريق السريع)
احلام
( ي نهار اسود ومنيل البت ماتت)
ليلي بصراخ وانهيار
( فريحححححه )
” فون احلام بيرن كان عدنان، كنسلت عليه ”
( اعمل اي بس يارب)” بتبص علي فريحه ”

¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬ ¬
__ الناس اتجمعت حوالين فريحه وكانت الخبطة بسيطه.. فاقت بس كان وشها بينزل د”م
من اثر الخبطة
الراج”ل اللي خبطها طلع منديل وبيمسح لها الد”م
( انتي كويسة ي حبيبتى)
” فريحه بتبص شمال ويمين ومش بترد ”
واحد من الناس اللي واقفه
( هي كويسه بس الحرو”ق اللي باينه في وشها تقريبا اتفتحت من الخبطة ع الارض وهي اللي بتنزل د”م)
الراج”ل” شالها وبيطمن عليها ”
( ي حبيبتى ردي عليه انتى كويسة)
فريحه بذهول” بتهز دماغها ب أاااه
بيسألها
( فين ماما ي حبيبتى)
فريحه ” ساكته مش بترد”
احلام ل ليلي ” نغزتها في جمبها ”
( يلا روحي بسرعه وانتي بتصرخي وقولي انك اختها الكبيره والبنت ساهتك ومشيت وانتى كنتي بدوري عليها)
ليلي بذهول
( ها)

احلام
( يلا روحي بسرعه وحسك عينك ترجعي من غيرها، فاهمه)
ليلي بخوف
( حاضر، حاضر)
ليلي بصراخ بتجري ناحية فريحه
” احلام عدت الناحيه التانيه بسرعه”
ليلي قربت منها وبصراخ ” خدت فريحه من ايده وبتفتش في جسمها”
( اختى مالها، هي كويسة)
” بصت لها”
( انتي كويسه ي فريحه)
فريحه ” وشها مذهول وساكته خالص”
اما ليلي عملت زى ما احلام فهمتها بالظبط ورجعت بيها شيلاها ع ايدها
عدت الطريق وهي بتعيط ان فريحه رجعت لأحلام من تانى
احلام في نفسها بنظره انتصار ( حلو اوى، انا لازم اكلم عدنان حالا، يجى ياخد البت دي من هنا )
” دخلت الكمبوند ووراها ليلي”
في مكان ما، منار ركنت العربيه قدام صيدليه مشبوهه ” مشهوره ببيع العقاقير المخدر”ة ”
مسكت الفون واتصلت ب مجهول
الو..
مجهول : الو..مين؟
منار بتوتر : انا تبع مدام لولو اللي كلمت حضرتك من شوية

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

مجهول : ايوه.. ايوه.. اهلا بيكي ي فندم، اؤمريني
منار : ي تري طلبي جاهز ي استاذ اا
رد وقال : حسين ي مدام
منار : طلبي جاهز ي حسين
حسين ” طلع كيس من جيبه”
( جاهز ي مدام)
منار : طيب انا واقفه برة قدام الصيدليه
حسين : ثوانى وهكون قصادك
” قفل معاها وخرج يجرى ع بره الصيدليه”
منار اول لما لمحته ” قرب منها، مدت ايدها من الشباك بالفلوس، سلمته واستلمت منه كيس بلاستيك صغير”
حسين بابتسامه عريضه ” بيغمز”
( تحت امر في وقت)
منار ” قفلت الشباك وطلعت ع الڤيلا، كانت بتسوق ع أقصي سرعه”
ولما وصلت ركنت في الجراچ
” قبل ما تدخل الڤيلا مسكت الفون تكلم أحمد، كنسل عليها ”
” دخلت جري وقابلت في وشها تحيه، خبطتها”
منار بصدمه
( مين تحيه)
تحيه بدموع
( ازيك ي ست سهر وحشتيني)
منار
( اي اللي رجعك تاني)
تحيه باحراج وكسره
( الحوجه ي ستي، ربنا ما يكتبها عليكي)
منار ” زقتها بإيدها ”
( وسعي طيب كده ودخلت المطبخ )
وفي نفسها ( مكانش وقتك خالص)
” تحيه دخلت وراها ”
( تأمريني بحاجه ي ست سهر)

منار بضحكه مصطنعه ” بصتلها”
( لا، اطلعي انتى دلوقتي)
تحيه
( حاضر ي ستي) ” قربت منها وهى بتبص حواليها”
وبوشوشه ( كنت عاوزه أسألك ع حاجه)
منار بتجاهل ” بتشاور بإيدها ع بره المطبخ”
( اطلعي دلوقتى ي تحيه، ممكن)
خرجت تحيه من المطبخ ” منار بتشب ع بره وبتتأكد انها خرجت”
وفي نفسها ( انا لازم اخلص الموضوع ده النهارده)
فتحت التلاجه وطلعت عصير بعد ما حضرت عشا خفيف ” طلعت من الكيس حبيتين وحطتهم في العصير”
وفي نفسها ( معلش ي أحمد مضطره اعمل كده)
__في نفس الوقت اللي احمد كان وصل من بره
وعرف ان تحيه رجعت الشغل، طلع ع اوضته ودخل الحمام….
منار بابتسامه خباثه لمعتزه ورقيه ” خارجه من المطبخ شايله صينيه العشا وطلعت ع اوضتها ”

روقيه لمعتزه
( عقربه وشايفه حالها)
معتزه بنفخ
( اعملي زيها وريحي نفسك)
روقيه بغيظ
( طيب ي حبيبتى) وفي نفسها
( انتى بقي حسابك ع جنب انتي وجوزك ي قتالين القتلا، كل الحكايه مسأله وقت مش اكتر)
” طبعا هي بتتكلم ع اساس خاتم كريم وفي نفس الوقت جهاز التسجيل اللي في الاوضه”
معتزه
( بتقولي حاجة)
روقيه
( لا لا)” قامت من جمبها وطلعت اوضتها”
في الكمبوند…
” ليلي قاعده بتحط كريم ل فريحه ع وشها”
ليلي ل فريحه
( انتي كويسه)
( ممكن تردي عليا)
فريحه
( هو انتي مين)

ليلي
( انا ليلي انتي مش عارفانى)
فريحه
( انا جعانه)
ليلي في نفسها ( البنت واضح انها فقدت الذاكره من الخبطة)
وسمعت احلام بتكلم عدنان فون
( هستناك بكره الصبح، تيجى وتاخد البنت اوك)
ليلي
( يا نهار اسود البنت كده هضيع)
في الڤيلا ( غرفه منار واحمد)
منار ” حطت الصينيه الترابيزه”
احمد ” خارج من الحمام ولافف البشكير ع نصه التحتاني”
منار ” جريت عليه وحضنته”
( انت جيت امتى)
احمد
( من شوية وسألت عليكي قالوا فالمطبخ)
منار ” باسته”
( كنت بحضر لك احلى عشا)
الفون رن ” مسكته وبصت لرقم كان غريب، مردتش”
احمد
( مين)
منار
( معرفش)
” فتحت الدولاب طلعت منه قميص نوم ”
( انا هدخل الحمام دقيقه وارجعلك ي حبيبي)
الفون رن ” بصت فيه كان نفس الرقم، خدته ودخلت بيه الحمام، رددت بسرعه ”
الو..
مجهوله.. الو ي منار
منار بذهول.. مين
مجهوله.. اي نسيتي صوتي ولا فكرانى موت
ما انا قولتلك انى عايشة

منار : مين
مجهوله.. انا سهر
منار سندت ع الحيطه وبزعيق.. انتي عاوزه منى اي..
سهر.. عاوزه بنتي وبيتي وجوزى
منار.. اه.. انتي بتحلمي
سهر بتوعد.. هوريكي العذاب الوان
منار بغضب.. عارفه انا هموتك واشرب من دمك بس اعرف طريقك
سهر بضحكه سخرية.. لا هتقدري تموتينى ولا تاخدي بيتى ولا حضن جوزى، مش هطوليه طول ما انا عايشه
منار بصراخ.. هموتك ،هموتك هموتك
الباب اتفتح عليها
احمد بخضه
( في اي)
” الفون وقع من ايدها”
بارتباك وتوتر
( مفيش)
احمد
( انا سمعتك بتزعقي)
منار
( مفيش ي حبيبي انتي)
احمد خرج من الحمام وهي مسكت الفون بعد تفكير واتصلت ب سهر تتأكد انها هي ولا لأ
سهر.. الو
منار قفلت وبتوعد.. أما قهرتك قبل ما اموتك
مبقاش مناااار
__ لابست القميص، كان شفاف مبين كل معالم جسمها، قربت من أحمد وحضنته
” شالت البشكير من ع جسمه”
( بحبك) ” خدت الصينيه وحطتها ع السرير”

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

احمد
( انا مش جعان ي حبيبتي)
منار ” خدت الكوبايه”
( خلاص اشرب عصير)
احمد ” قرب منها وشرب من ايدها اول بوق”
منار بضحكه خباثه واطمئنان
في نفسها ( ثوانى وهبقي في حضنك)
احمد ” خد الكوبايه وشرب العصير كله ”
وبعد دقايق” مسك دماغه وبيضحك ”
منار” حطت ايدها ع كتفه”
( بتضحك ع اي ها)
احمد ” بيبصلها بنظرات شهوانيه”
قرب منها وخدها في حضنه” بيقلعها القميص”
منار في نفسها ( اخيرا هتبقى ملكي انا)
” اتأكدت انه مش في وعيه قامت بسرعه وفتحت الفون ع كاميرا الفيديو ووجهتها ع السرير”
احمد” قايم بيضحك وبيجري وراها ”
( تعالي هنا وبيشدها عليه)

منار
( استني بس)
احمد نام ع السرير وخدها في حضنه
في كمبوند.. ( غرفه ليلي)
الساعه ٢ بعد منتصف الليل
ليلي ” ماسكه الفون في ايدها ”
وفي نفسها ( انا لازم انقذ فريحه، يمكن احلام لو عرفت تموتني بس لازم اتصرف)
” اتصلت ب ملك ”
” مش بترد ع رقم غريب كالعاده”
ليلي بتلح بالاتصال ” بردو مش بترد”
في فيلا الدمنهوري.. ( غرفه احمد وسهر)
منار ” قامت من حضنه وهو كان نام ”
مسكت بطنها وفي نفسها ( اخيرا بقيت ملكي انا
ويمكن كمان اكون حامل منك واجيب البنت اللي هتورث نص الثروه)
” جريت ع الفون وقفلت الفيديو اللي صورتوا”
وفي نفسها ( لازم اققهرك قبل ما اموتك ي سهر، واللي هيقهرك الفيديو ده وضحكت بهستريه)
” اتصلت بيها ولما رددت”
الو..
سهر بضحكه.. نعم
منار.. استقبلي ي حلوه ” بعتت الڤيديو”
سهر ب استغراب.. استقبل اي
منار.. افتحي الواتس” وقفلت في وشها
هههههههههههههههههههه اشربي بقي

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

في الزمالك ( شقه ملك)
الساعه ٨ صباحا
الفون بيرن وكانت ليلي
الو.. مين معايا
ليلي بخوف.. انا واحده متعرفهاش
ملك.. مش فاهمه
ليلي.. مفيش وقت، اسمعيني كويس
فريحه عند مدام احلام الزبونة بتعتك هي لقيتها في الشارع وكلها ساعه وفريحه هتسافر بره مصر
ارجوكي انقذيها، هاتي البوليس وتعالي بسرعه
قفلت معاها
ملك بصراخ
( فريحه انا كنت شاكه في صوتها بس دلوقتي اتأكد وكلمت ظابط معرفه وبلغته بكل اللي حصلى
وفي نفس اللحظه كان عدنان وصل عندها
ومعاه جوهره وقاعدين يفطروا مع احلام وفريحه
” ملك وصلت ومعاها البوليس وتم القبض ع عدنان وزوجته المريضه واحلام اما ليلي كانت هربت قبل ما البوليس يوصل”
تم تسليم فريحه ل ملك
كانت مش فاكره اي حاجه
” فريحه فاقده الذاكره”
في فيلا الدمنهوري ( غرفه احمد وسهر)
منار خارجه من الحمام لابسه البورنس والفوطه ع شعرها نامت جمب احمد
” بتلعب في شعره، صحيته من النوم ”
احمد” بيضحك ويتمطع، باسها ”
( انا جعان اوى)
منار ” قامت ع السرير
( بس كده من عنيه)” قلعت البورنس ولابست قميص وروب ونزلت المطبخ تحضر فطار”
من ورا الباب” تحيه ماسكه الفون وبتتكلم فيه”
( متعيطيش ي ست سهر، ي بنتي اهدي حرام عليكي نفسك)
منار ” بتهز دماغها وفي نفسها بغيظ”
( بقي كده، سهر قاعده عندك انتي ي عقربه، فل اوووى)

وطلعت من غير ما تحيه تحس بيها
احمد كان فالحمام
الفون رن وكانت ملك” مسكت الفون ورمته ع السرير ”
رن رساله واتس
” سهر، انا لقيت فريحه”
منار ” مسكت الفون”
( لقت فريحه، ازاى، ده انا سبتها جنب دار ايتام ومعرفش حتي اسمها اي)
وفي نفسها ( هي عرفت منين ان فريحه مش معايا ده انا قولتلها انها عند حد من أصحابي غيرها)
رددت عليها
( هي معاكي ي ملك)
ملك
( ايوه بس البنت حالتها صعبه اوى وتقريبا فاقده الذاكره)
منار بخباثه
( بنتي انا فقدت الذاكره طيب ازاى)
ملك
( معرفش)
منار
( انا عاوزه بنتي)
ملك
( تعالي خوديها هي معايا)
منار
( ساعه وهكون عندك)

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

ملك
( انا قريبه منك هجيلك واتصل بيكي)
منار
( هستناكي) ” قفلت شات الواتس وفي نفسها
( كدة يبقى كملت، انا دلوقتي عرفت مكان سهر وفريحه وهخلص منهم مره واحده)
قامت لابست
احمد خرج من الحمام مش في وعيه وغير متزن
” قرب منها وحضنها من ورا ”
منار” بعدت عنه ”
( بعدين ي حبيبى)” باسته من شفايفه”
( بقولك انا نازله رايحه مشوار وساعه واكون عندك)
احمد ” نام ع السرير”
( انا هنام ولما ترجعي نفطر مع بعض، انا ميت جووع ونوم، مش عارف مالي)
منار
( ساعه واحده بس)
__ونزلت جري ع اوضه تحيه بعد ما اتأكدت انها فالمطبخ وفتحت شنطتها وخدت مفتاح شقتها
وخرجت ع الجنينه وهي بتتسحب علي غرفه البواب، غرفه مهجوره مفيهاش غير چراكن بنزين
دخلت خدت چركن وخرجت بيه وحطته في العربيه…

الفون رن كانت ملك
الو..
ملك.. انا واقفه بالعربيه ع اول الشارع
منار.. ثوانى وهكون قصادك
ركبت العربيه واتأكدت ان الچركن مقفول كويس حطت عليه كاڤر العربيه وغطته وشغلت التكييف وطلعت ع اول الشارع، كانت ملك واقفه قصاد العربيه ومعاها فريحه
منار ” خدت فريحه من ايدها وحضنتها”
( بنتي حبيبتى، اي اللي عمل فيكي كده)
ملك
( معرفش، بس البنت كانت هتتباع)
( وربنا اراد لها النجاه)
( بنتك في ايدك وبكده انا سلمتك امانتك)
منار
( شكرا)
خدت فريحه وركبت معاها العربيه وطلعت باقصي سرعه ع بيت تحيه ولما وصلت البيت محدوف في مكان بعيد وكأنه مهجور، خدت الچركن البنزين في ايد والايد الثانيه فريحه، طلعت وهي بتتسحب ولما وصلت حطت الچركن جمب الباب
طلعت المفتاح وفتحت باب الشقه….

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

__ منار حطت چركن البنزين قدام الباب وطلعت المفتاح فتحت باب الشقه ” بتشب ب دماغها بتشوف في حد جوه ولا لأ، لسه هتقدم اول خطوه، سمعت صوت مجهول بينده ست تحيه
منار بتوتر وارتباك بصت وراها ” في نفسها ( ي نهار اسود ده مين ده، انا لازم اتصرف بسرعه وانزل من هنا) ” بتبص حواليها شمال ويمين”
في نفسها ” بصت فوق”
( مفيش غير حل واحد) ” خدت فريحه وقفلت الباب وخدت الچركن طلعت جري ع الدور اللي فوق، بتبص حواليها لقت نفسها في السطوح”

في القسم..
عدنان بزعيق ( فين الظابط اللي هنا)
احلام ( ايوه فين الظابط، احنا مش هنفضل ملطوعين كده كتير )
” جوهرة قاعده ع الارض بتعيط ومفيش ع لسانها غير، فين بنتي ريتاچ، انا عاوزه ريتاچ ”
العسكري لعدنان بزعيق ( انا مش عاوز صوت)
جوهره بدموع ( فين ريتاچ)
عدنان بارتباك ( انا مش متهم بأى شئ علشان بتقبض عليا، وبزعيق : انا عاوز اخرج من هنا)
احلام ( نعم انت بتقول اي، ما كله بسببك)
عدنان بتجاهل لكلامها ( انا عاوز المحامى بتاعي)
احلام ( منك لله ودتنى في داهيه)
عدنان قرب منها ( انتي مين ي ست انتي وبتتكلمي معايا كده ليه)
_ في اللحظه دي كانت ملك وصلت القسم علشان تقول كل اللي تعرفوا عن احلام
احلام ” قربت منها وبتحاول تمد ايدها عليها وبتشدها”
( كله بسببك، انا مش هسيبك ي بنت الكل”ب)

ملك بتوتر وزعيق” بعدت عنها وزقتها ”
( انتى بتمدى ايدك عليا ي خطافه العيال، ماشى، ماشى، اما وداتك في ستين داهيه مبقاش انا ملك وبضحكه سخريه وبتبصلها من فوق لتحت بقر”ف
وانا اللي كنت بفتكرك زبونه محترمه قال)
” العسكري ماسك ايد احلام وبتحاول تفلت منه بغضب ”
( محترمه غصب عنك وعن اللي خلفوكي)
العسكري بشخط
( انا مش عاوز صوت منك ليها)
_وبعد دقايق دخل العسكري غرفه الظابط ولما خرج طلب من الجميع يدخلوا
دخلت ملك واحلام ووراهم عدنان وزوجته جوهره المريضه عقليا
وعند المواجهه انكر عدنان انه يعرف احلام
احلام بصراخ
( انا مخطفتش حد انا بريئه ي باشا)
الظابط بحده ” بيبصلها”
( لما اسألك تتكلمى)
ملك بزعيق
( دى كذابة)
الظابط لملك
( اومال فين البنت)
ملك بخجل واحراج ” قربت من ولأنه معرفه هو زوج صاحبتها الانتيم” قالت
( انا بجد اسفه ي وائل، فريحه حالتها النفسيه سيئه جدا وكمان وشها فيه حرو”ق ده غير ان البنت تقريباً مش فاكره اي حاجه)
الظابط بارتباك لملك ” احم احم ”
( تمام بس ده ميمنعش ان هناخد اقولها في النيابه)

ملك
( اه اكيد)
احلام بصراخ
( انا بريئه)
الباب اتفتح” العسكري دخل ووراه ليلي ”
ملك بابتسامه خباثه ل احلام
( ليلي جت)
” احلام لما شافت ليلى اغمي عليها”
عدنان لظابط
( انا هقول كل حاجه)
الظابط” طلب منه يقعد”
( اتفضل قول انا بسمعك)
في فيلا الدمنهوري ( غرفه معتزه وكريم)
” معتزه فاتحه الدولاب وبدور جواه ”
__ كريم نايم في السرير ولما صحي من النوم
” بيبص لقي هدوم وحاجات واقعه ع الارض”
كريم
( اي ده في اي)
معتزه بتوتر
( مفيش)

كريم ” بيبص جمبه ع السرير ونزل عينه ع الارض، قام قعد ووطى خد قميصه”
( اومال ده بيعمل اي، والدنيا منعكشه ليه كده وبعدين انتى مطلعه كل الدولاب بره، هو في اي بجد)
معتزه بارتباك وشخط
( ما قولتلك مفيش)
كريم
( انتى بتزعقي كده ليه)
معتزه بتجاهل ” شالت الهدوم حطتها في الدولاب ”
وفي نفسها ( انا حرفياً في مصيبه ومش عارفه اعمل اي، وخايفه احكي ل كريم اللي حصل)
في غرفه ( عمار ورقيه)
روقيه بغيظ
( يعني مفيش حاجة جديده حصلت ما بين اخوك ومراته وجهاز التسجيل لغايه دلوقتى زي قلته)
عمار بتفكير
( لغايه دلوقتى محدش فيهم اتكلم عن حادثه بابا خالص وموته)
روقيه بنظره سخريه وتريقه
( وده معناه اي بقى ان شاء الله)
عمار
( معناه ان في حاجة مش طبيعيه بتحصل ما بينهم) ” طلع الخاتم وبيبصلوا”
( ما هو لو مفيش حاجه كان اي اللي هيودي الخاتم ده جنب سرير بابا ليله ما اتشال منه الاجهزه)
روقيه
( انت متأكد ان الخاتم كان جنب سرير عمي)
عمار
( ايوه اومال هتبلي ع اخويا يعني)
روقيه ” قربت منه وبصوت خافت”
( انا سمعت كلامك لما قولت ع جهاز التسجيل ونفذت خطتك بالظبط، نفذتها بالحرف الواحد وبردوا مقدرناش نوصل لأي حاجه، اسمع كلامي لو مره واحده وسبني اعمل اللي قولتلك عليه؟)

عمار بفزع وخضه
( لا لا بلاش)
روقيه
( ي حبيبي متخافش، انا وانت هنكون بعيد خالص)
عمار
( طيب ي روقيه نفذي خطتك بس بلاش اذيه)
روقيه
( حاضر) وفي نفسها ( ماشى ي معتزه ياللي عامله فيها ست الطاهره اما وراتك وخليتك تعترفي ازاى قتلتى عمي انت وجوزك مبقاش انا روقيه)
في غرفه ( احمد)
قام من النوم بعد اكتر من ساعه ” بيبص ع السرير لقي جمبه ملابس منار الداخليه
ب استغراب ” بيبص لجمسه كان عريا”ن ”

دخل الحمام خد شاور وفي نفسه
( هي راحت فين؟)
خرج مسك الفون واتصل ب منار
في العربيه
( الفون بيرن
في منزل تحيه.. ( الشقه)
سهر ووعد نايمين جمب بعض
وعد بتفرك في عينها “بتبص ل سهر”
( اي انتي بردو لسه صاحيه)
سهر بدموع وقهره ” ماسكه الفون وبتتفرج ع الفيديو”
( مش عارفه انام ولا باين كده هشوف النوم بعيني تانى)
وعد
( ليه ي هانم ما الخطه ماشيه زى ما الكتاب بيقول)
سهر
( اه ماشيه بس بعد اي، بعد ما هزمتنى وخدت حضنه مني)
الباب بيخبط ” عامل النظافه”
وعد ” بتبص ل سهر في حد بيخبط وبينده ع الست تحيه، افتح ”
سهر ” هزت دماغها ب لأ”

فوق السطوح..
__منار واقفه مكانها وعرفت ان اللي كان عاوز تحيه عامل نظافه، بعد ما مشي، خدت فريحه ولسه هتنزل سمعت صوت رِجل طالعه ع السلم
بقت تبص عليها وتستخبي وسمعته بيخبط
وبيقول بصوت خافتتتتت” افتحي انا كارم ”
منار بصدمه
( كارم مع سهر)
في القسم..
عدنان لظابط
( ي باشا انا مليش دعوه بموضوع الخطف ده)
” بيشاور ع جوهرة”
( مراتى مريضه نفسيا من وقت ما زورنا مصر من ٦ سنين، كان معانا بنتنا رضيعه كانت لسه مولوده
عملنا حادثه وتوفاها الله وانا وهي ربنا أراد لنا النجاه)
الظابط
( كمل وبعدين)
عدنان
( زوجتى تعبت نفسيا بعد موت ريتاچ لان وهي بتولدها شالت الرحم لظروف مرضيه خطيره، فقدت عقلها وحاولت اعالجها كتير ومفيش فايده)
الظابط
( طيب واي دخل مرضها في كل اللي بيحصل ده وانك تاخد البنت من أحلام ما كنت تاخد مراتك وتسافر بلدك وخلاص)

عدنان
( ي باشا زوجتى ليها ٣ اخوات وميراث من والدها كبير ولما اخوتها عرفوا انها مريضه رفعوا عليها قضيه حجر وكسبوها وقالوا لو عقلها رجع لها هتاخد ميراثها وهيتنزلوا عن القضيه ” قرب منه”
اصل ميراثها كبير ملايين ي باشا وهى مريضه لا تدرك اي شئ وبالصدفه قابلت الست ديه في ملهي ليلى وكنت سكران طينه وحكيت لها وانا مش حاسس ع كل اللى حصل وخصوصا بعد ما خسرت فلوسي في مشروع هنا وكنت متكل ع ميراث زوجتى)
ليلي بغضب
( كذاب ي بيه ده معاه فلوس، انا سمعت مدام احلام وهي بتقول انها خدت منه ٤ مليون جنيه)
الظابط ل عدنان
( انت اديتها ٤ مليون جنيه)
عدنان
( ايوة ادتها وكنت واخدهم من ابن عمي من حسابه وتقدر حضرتك تشوف الحساب وتتواصل معاه، ي باشا انا من شهرين فلست وطلبت من اهل زوجتي حقها وأخواتها رفضوا)
ملك
( طيب واي دخل فريحه في موضوعكم)
الظابط ” بيبصلها، ياريت متتكلميش غير لما أسألك”
الظابط ل عدنان
( طيب ي استاذ عدنان، فريحه اي دخلها بكل اللي بتقولوا ده)
احلام ” العسكري بيفوقها”
عدنان ” بيبصلها”
( ي باشا الغرقا”ن بيتعلق بقشايه والشيطانه اللي اسمها احلام هي اللي شارت عليه وقالتلى مراتك مش هتخف غير لما تجيب لها بنت وتشوفها وقتها هتحس انها بنتها وهترجع لعقلها وتاخد ميراثها)
الظابط
( اه وطبعا ده مقابل ال ٤ مليون جنيه)
( بس انت كنت هتاخد البنت وتسافر بيها بره مصر)

عدنان بخزيان ” وطى راسه لتحت”
( ودى كانت غلطتى، بس والله انا كل اللي كان يهمنى ان زوجتى يرجع لها عقلها وميراثها يرجع لها)
الظابط بزعيق
( يعني علشان يرجع لها عقلها تسرق روح من حضن امها)
عدنان بخوف وتوتر
( انا مسرقتش، احلام اللي اتصلت بيا وقالت إن معاها بنت بس انا مسرقتش صدقنى”
احلام ” فاقت وقامت وقفت قصاد الظابط وهي بتشاور علي عدنان ”
وبدون وعي ( كذاب ي باشا، ده كان هيسافر بيها وكمان سماها ريتاچ)
جوهره بضحكه بلهاء ( ريتاچ بنتى)
” جريت ع عدنان ومسكته من وشه خربشته ”
( فين ريتاچ، ودتها فين، وبضحكه هيستريه، اوعي تكون قتلتها تانى، مش هسيبك وبقت تخربشه من كل حته في وشه)
العسكري” بيحاول يبعدها عنه”
عدنان قرب من الظابط
( ارجوك انا عاوز اخرج لان حالتها حرجه ومحتاجه علاج)
الظابط
( للأسف بكره كلكم هتتحولوا ع النيابه)
وخرجت ملك وليلي من القسم وهما منتصرين بعد ما سلموا احلام وعدنان للشرطه…..

في فيلا الدمنهوري..
” معتزه خارجه من الفيلا، عربيه مجهوله قاطعت طريقها، خرجت بنت من الشباك”
(لو سمحت متعرفيش شارع….)
” معتزه وطت وقالت، بتقولي اي”
” البنت بسرعه رهيبه طلعت منديل وخدرتها، خرج شاب بسرعه قبل ما تقع ع الارض وشالها ركبها العربيه وقفل الباب وطلع ع أقصي سرعه”
في اللحظه دي كان أحمد خارج من الفيلا
” ماسك الفون وبيتكلم وكان باين على وشه الارتباك لدرجه انه مخدش باله من العربيه اللى خطفت معتزه ”
خرج ع باب الفيلا وطلع ع اول الطريق اخد تاكسي…..
في منزل تحيه” منار واقفه مكانها مصدومه”
( ماشى ي كارم انا هوريك )
” خدت فريحه من ايدها ولسه هتنزل بيها شافت احمد طالع ع السلم جري زى المجنون ”
رجعت مكانها وشدت البنت ووقعوا الاتنين ع الارض
” فريحه مفيش منها اي رد فعل”
منار بصدمه ” بتحاول تقوم ومش قادره تصلب طولها”
في نفسها ( ي نهار اسود، احمد مع سهر، يعنى عارف انى منار، علشان كده مكانش بيقرب مني ولا كان عاوز يلمسنى وبتوعد : ماشى ي أحمد اما وراتك انت كمان وانتقمت منك اشد انتقام مبقاش انا منار)

سابت فريحه ونزلت وهي بتتسحب
” وقفت ورا الباب بتحاول تسمع اي اللي بيحصل ما بينهم”
كان صوت سهر ” بتزقه وهي بتعيط”
( ابعد عني انت خاين)
احمد
( والله انا عمري ما خونتك، صدقينى)
سهر بانهيار
( ده انت نمت معاها ي أحمد)
احمد
( انتى مجنونه، انتى بتقولي اي)
” طلعت الفون وشغلت الفيديو”
احمد بصدمه
( مستحيل)
كارم بصدمه
( لا لا لا) ” قعد ع الكرسي ومش قادر يتنفس”
احمد بصدمه ” رمي الفون ع الارض”
وبانهيار( لا لا لا لا وبقي يبعد لحد لما وصل ع باب الشقه)
منار ” حست انه خارج طلعت بسرعه ع فوق”
وقفت مكانها ” ايدها ع صدرها ”
(الحمد لله)
منار بتفكير ” بتبص ل فريحه”
( هعمل اي دلوقتى)
” فريحه قعدت ع الارض وراحت في النوم”

منار” قربت منها وشالتها وحطتها في عشه كانت موجودة، قفلتها عليها وسابت جمبها چركن البنزين”
وفي نفسها بخباثه وغل” (رجعالك تانى متقلقيش
وبضحكه سخريه هههه ي بنت اختى)
ونزلت جري قبل ما احمد يطلع من الشقه
راحت ع المكان اللي كانت راكنه فيه العربيه
ركبتها وفي نفسها ( الحمد لله انى كنت راكنه العربيه بعيد عن البيت خالص، وخصوصا مكنتش عامله حسابى ان احمد وكارم عاملين عليه ربطيه
مع ست سهر هانم)
__وصلت الفيلا وكان باين عليها القلق جدا
دخلت ع المطبخ علشان تشوف تحيه ولقيتها بتعمل اگل كتير وبتلفو في ورق فوم
منار في نفسها
( كمان هتوديلهم اكل وبتوعد.. ماشى)
” راحت ع اوضه تحيه رجعت المفتاح في شنطتها”
بعد ما خلصت طلعت ع اوضتها مسكت الفون واتصلت بحسين الشاب اللي في الصيدليه وطلبت من سم يقتل فالحال مقابل اجر مادي كبير
حسين بهروب : من عنيه ي مدام بس انا مليش دعوه
منار : عيب عليك
حسين : عنوان حضرتك فين
وخد منها العنوان، ساعه واكون عند حضرتك
منار : مستنياك

ودخلت خدت شاور وكانت بتحاول تبين انها هاديه ونفسيتها مستريحه علشان لما احمد يجى ميخدش باله انها عرفت اى حاجة
عدت ساعه واحمد لسه عند سهر اما حسين كان وصل وواقف قصاد باب الفيلا نزلت وخدت السم من غير ما حد يشوفهم
دخلت بسرعه المطبخ وهي بتتسحب.. الوقت ده كانت تحيه في اوضتها بتجهز علشان تمشى
منار ” فالمطبخ بتفتح الورق الفون ورشه السم كله ع الأكل”
وفي نفسها بشر ( كده بقي اخلص منكم مره واحده
اما فريحه، خليها مكانها انا كده كده حبساها لغيت ما تموت مكانها، ما هي لازم تموت لا في اكل ولا شرب ده غير حالتها وشكلها اللي باين عليه التعب)
__طلعت ع اوضتها جري في نفس الوقت اللي احمد وصل فيه، لما شافته وحست بيه، جريت ع السرير عملت نفسها نايمه

الجزء السابع و الاخير من هنا

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top