أرشيف سنة: 2022

رواية اغرب صدفه. الجزء الأول

بتجري ودخلت دورة مياه الرجال بدون ما تاخد بالها لقيت الشخص اللي بيجري وراها جاي ناحية الحمام قامت فاتحة باب أحد غرف الحمام ولقيت شخص للأسف فيه هى وقفت بصدمة وطلعت بسرعة وسابت الشخص اللي في الحمام مصدوم سولافا: يا حزن الحزن يعني يوم ما استخبى يبقى في حمام الرجال …

أكمل القراءة »

صدمة يتعرض لها المنتخب الأرجنتيني قبل مواجهة هولندا

يستعد المنتخب الأرجنتيني لمواجهة المنتخب الهولندي في الدور ربع النهائي من كأس العالم قطر 2022. وحقق منتخب التانجو الفوز على أستراليا في الدور ثمن النهائي بينما فاز الطواحين الهولندية على الولايات المتحدة الامريكية. وحسب الصحفي “غاستون إيدول” ، من الممكن أن يغيب دي باول عن ربع النهائي أمام هولندا، بسبب …

أكمل القراءة »

رواية ضياع الروح. الجزء الخامس

_ متقلقيش علي سليم ابني خلاص معايا وفي حضني سافرت انا وهو هعلمه احسن تعليم وهعيشه احسن عيشه… سليم ميستحقش يعيش مع ام خاينه زيك اوعي تفتكري اني معرفتش ب علاقتك مع احمد صاحب عمري اديني بعتله الشقه اشبعوا ب بعض …. اوعي تفتكري اني ضعيف عشان مفضحتكيش وقولت لحد …

أكمل القراءة »

رواية ضياع الروح. الجزء الرابع

لما فوقنا كان عدا وقت كتير _ شوفتي مش قولتلك نبلغ البوليس خسرنا الولد والفلوس شوفتي تسرعك عمل ايه ضيعتينا وضيعتي الولد والفلوس معرفتش ارد عليه خالص منا السبب في كل ده… قومنا من مكانا ومشينا مبقناش عارفين نروح علي فين مفيش بيت ولا فلوس … فجأه تليفوني رن _ …

أكمل القراءة »

رواية ضياع الروح. الجزء الثالث

بقلم غادة سعيد _ هعرفه منين دا مش باين منه اي ملامح….. امال هيكون مين ال اخد سليم…. انا هتجنن عمرنا ما كنا اعداء مع حد ولا حد بيكرهنا _ حضرتك روحي ارتاحي وسيبي المباحث تشوف شغلها مشيت انا ويوسف عشان يوديني عند ماما ويكمل تدوير علي سليم….. اول ما …

أكمل القراءة »

رواية ضياع الروح. الجزء الثاني

دخلنا القسم وابتدينا نسأل علي ظابط المباحث ودخلونا ليه وابتديت احكيله وانا منهارة الي حصل وان احنا عايزين إذن نيابه بسرعه عشان نفتح الكاميرات لأن مفيش وقت وكلها ساعتين والمول يقفل وكان رده.. _ انا طبعا مقدر شعورك كا أم بس للاسف في اوراق مطلوبه لازم تجبهالي زي شهاده ميلاد …

أكمل القراءة »

كانت فنانة إغراء.. وصاحبة أشهر مع عادل إمام اعتزلت وحفظت القرآن الكريم.. هل عرفت من هي؟ – شاهد الصور

هذه الفنانه هي الفنانة زيزي فريد، التي تألقت من خلال تجسيد عدد من الأدوار بمختلف الأفلام السينمائية والتي مازالت محفورة في أذهان مشاهديها، فكلما قامت بتجسيد دور بأحد الأفلام تركت علامة بارزة فيه لتؤثر في المشاهدين ولكن لم تكن حليفة الحظ في الشهرة. حيث أنها قامت العمل من خلال تجسيد …

أكمل القراءة »

كانت فنانة إغراء.. وصاحبة أشهر مع عادل إمام اعتزلت وحفظت القرآن الكريم.. هل عرفت من هي؟ – شاهد الصور

هذه الفنانه هي الفنانة زيزي فريد، التي تألقت من خلال تجسيد عدد من الأدوار بمختلف الأفلام السينمائية والتي مازالت محفورة في أذهان مشاهديها، فكلما قامت بتجسيد دور بأحد الأفلام تركت علامة بارزة فيه لتؤثر في المشاهدين ولكن لم تكن حليفة الحظ في الشهرة. حيث أنها قامت العمل من خلال تجسيد …

أكمل القراءة »

رواية ضياع الروح. الجزء الأول

رواية ضياع الروح كاملة بقلم غادة سعيد اصعب احساس فالدنيا لما ابنك يكون قدام عينك وفجأه متلاقيهوش…. انا دينا وعندي ٣٠ سنه متجوزه ومبسوطه في حياتي الحمد لله ابني سليم هو كل حياتي عنده ٧ سنين هو ماشاء الله واعي وفاهم وبيفكر اكبر من سنه ب كتير…. في يوم حصلت …

أكمل القراءة »

روايه مريضه نفسيه الجزاء الخامس الاخير

نيره:بسبب اختى يوس وقف العربيه فجأه وبصدمه: هاجر نيره:ايوه هاجر هاجر اللى كانت بتحبك يا يوسف واللى انت اتخليت عنها يوسف بدموع ووجع:انا متخلتش عنها انا اتقدمتلها وحمدى رفض عشان مش هعرف اعيشها كويس لانى كنت لسه مش معايا فلوس زى دلوقتى نيره:بس هى قالتلك بلاش تسافر وبردوا سافرت يوسف: …

أكمل القراءة »