Author name: adminfa

عقد زواج عرفى وحادث السيارة الجزء الخامس

طيب هنتظرك بكره في شقتي الساعة ٩ بالليل .. العنوان هبعتهولك ع الواتساب .. متتأخرش .. سلام ثم تغلق الخط.. وفي اليوم التالي يذهب وائل في الموعد المحدد لمقابلة سلمي وبمجرد ان يصل الي باب الشقة يجده مفتوحا فيندهش ثم يضغط علي جرس الباب ولكن لا احد يجيب فيقرر الدخول ويسير ببطء داخل الشقة وينظر […]

عقد زواج عرفى وحادث السيارة الجزء الخامس Read More »

عقد زواج عرفى وحادث السيارة الجزء الرابع

عقد زواج عرفي الجزء الرابع وائل حزين جداا لا يغادر عرفته ابدا وفجأة يُطرق باب الغرفة والطارق صديقة وشريكة نادر وائل .. مين ؟ نادر .. انا نادر يا وائل وائل .. ادخل يا نادر نادر مندهش لرؤية منظر وائل حيث يبدوا عليه الحزن الشديد وشعر ذقنه اصبح كثيف نادر .. ايه يا عم هو

عقد زواج عرفى وحادث السيارة الجزء الرابع Read More »

عقد زواج وحادث السيارة الجزا الثالث

مريم تخضع لجراحة خطيرة في المخ وبعد خروجها من غرفة العمليات يتم نقلها الي العناية المركزة والاب والام يقفون امام باب الغرفة ينتظرون خروجها بفارغ الصبر الام بلهفة وقلق .. خير يا دكتور طمني ارجوك الطبيب .. احنا عملنا اللي علينا والباقي علي ربنا .. مخبيش عليكم الحالة حرجة جداا ولو ال ٤٨ ساعة الجايين

عقد زواج وحادث السيارة الجزا الثالث Read More »

عقد زواج عرفي وحادث السيارة الجزء التاني

وائل .. مش معقول .. ده عقد مزور بالتأكيد .. لا يمكن العقد ده يكون صحيح .. اولا لأن مراتي ست متزوجة .. ثانيا .. انا زوجتي اشرف وانبل انسانه علي وجه الارض صلاح .. احنا لقينا العقد ده في طابلوه العربية والتحريات بتقول ان الشخص اللي اسمه في العقد ده هو اللي كان معاها

عقد زواج عرفي وحادث السيارة الجزء التاني Read More »

عقد زواج عرفي وحادث السياره الجزء الأول

عقد زواج عرفي الجزء الأول دخل المستشفي مسرعا وهو في حالة من الارتباك والخوف يتوجه نحو الريسبشن ليسأل عن زوجته مريم التي تعرضت لحادث سير مروع وتم نقلها الي المستشفي بين الحياة والموت وائل .. لو سمحتي الحادثة بتاعة المقطم فين دلوقتي ؟ موظفة الريسبشن .. تقصد الحادثة بتاعة مدام مريم حضرتك ؟ وائل ..

عقد زواج عرفي وحادث السياره الجزء الأول Read More »

لحظه غر،ق السفينه

وسبق بيان الأكاديمية الأردنية للدرسات البحرية، استغا،ثة أط،لقها أحد أصدقاء القبطان المفقود سامح سيد، على “فيسبوك” قال: “أخويا مفقود في عرض البحر وفاضل يومين إنه يقدر يعيش من غير أكل ولا شرب ومحدش بيتحرك، القبطان سامح سيد شعبان كامل، خريج دفعة ٢٠٢٠/٢٠٢١ من الأكاديمية البحرية الأردنية”       وأضاف: «سامح اشتغل على مركب تجارية

لحظه غر،ق السفينه Read More »

سعودي يطلق الن،،ار على طبيب شرعي مصري ويع،تدي عليه بالس،،اطور في القصيم

أطلق مواطن سعودي ال،نار على طبيب شرعي مصري، ثم اعت،دى عليه ب،سلاح أب،يض في وجهه، داخل مقر عمله بمركز السموم بالقصيم داخل المملكة. وعلم موقع القاهرة 24 أن الطبيب المصري الم،عتدى عليه يدعى أيمن عبد السلام، يبلغ من العمر 55 عامًا، ويعمل طبيبًا شرعيًا بمركز السموم في مدينة القصيم داخل المملكة.       ­

سعودي يطلق الن،،ار على طبيب شرعي مصري ويع،تدي عليه بالس،،اطور في القصيم Read More »

ظهور مفاجئ للفنان عادل امام يصدم الجمهور

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي أخـ.ـبارًا تفيد بزيادة الإجـ.ـراءات الوقائـ.ـية والتدابير الاحتـ.ـرازية التي تقوم بها عائلة الزعيم عادل إمام من أجل تجـ.ـنب انتقال عدـ.ـوى كـ.ـورونـ.ـا إليه. وجاءت هذه الإجراءات المشـ.ـددة على الفنان الـ.ـمصري عادل إمام بسبب أنه يعاني من أزمة مزمنة في التنفس بسبب التدخـ.ـين لسـ.ـنوات طويلة.­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ظهور مفاجئ للفنان عادل امام يصدم الجمهور Read More »

قصة حامل بلا عقل الجزء السابع ولاخير

وقف عدلي يبص على الأم ويكلمها.. _ لو انتي لجأتي لي وقلتي لي الحقني يا عدلي .. بنتي حامل .. كنت هفكر معاكم بالعقل والمنطق علشان نوصل لكل حاجة.. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة حامل بلا عقل الجزء السابع ولاخير Read More »

قصة حامل بلا عقل الجزء السادس

الكل واقف مذهول! مستغربين .. ازاي البنت نطقت.. وفجأة.. دخل العم عدلي، يبقى عم ليندا، شقيق أبوها، راجل باين عليه الهيبة، والحكمة، والخبرة، والحالة المالية الميسرة، شعره أبيض، وشنبه أبيض خفيف، يعني لو لبس طربوش هيبقى باشا من بتوع زمان.. كان ماسك في يده عصاية حرف T لزوم الوجاهة والأناقة، وبيلبس جلابية شيك وحاجة آخر

قصة حامل بلا عقل الجزء السادس Read More »

قصة حامل بلا عقل الجزء الخامس

_الست مغمى عليها بسبب الشيخ اللي صرخ في وشها. الكل بيجري ناحيتها بيحاول يفوقها، وهي مش مستوعبة حاجة. المهم وقفت على رجلها وبصت على الشيخ، اللي بدأ يبص لها من فوق لتحت.. مالك بتبص لي كده ليه؟ _ انتي أغمى عليك مرة أو اتنين قبل كده؟ _ أيوة فعلا؟ _ المرة اللي فاتت كانت في

قصة حامل بلا عقل الجزء الخامس Read More »

قصة حامل بلا عقل الجزء الثالث

الأب والأخ والابن، قاعدين في الصالة في موضع المتهم، والأم أخدت التليفون تجري بيه بعيد عنهم، وردت على الدكتور.. _ ألو .. أيوة يا دكتور .. أنا عملت اللي قلت لي عليه، والتلاتة منتظرين تليفونك، حاضر يا دكتور .. حاضر .. اللي تشوفه. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة حامل بلا عقل الجزء الثالث Read More »

قصة حامل بلا عقل الجزء الثاني

إن شاء الله ملحوقة، بس لازم نفكر مين عديم الإنسانية اللي عمل كده_ هيكون مين بس يا دكتور؟ هيكون مين؟ ده أنا مش بسيبها لحظة _ قرايب شباب بيزوروكم مثلا يا دكتور أنا مش بخلي قرايبي يشوفوها، لا ستات ولا رجالة، علشان مشوفش نظرة الشفقة في عيون الناس _ مين رجالة عندك في البيت _

قصة حامل بلا عقل الجزء الثاني Read More »

النيابة العامة تأمر بإيداع الطفل المتهم بالاعتداء على الطفلة ملك بأسيوط

أمرت النيابة العامة، اليوم الأحد، بإيداع الطفل المتهم بالاعتداء على الطفلة ملك بأسيوط، أسبوعًا بإحدى دور الرعاية. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

النيابة العامة تأمر بإيداع الطفل المتهم بالاعتداء على الطفلة ملك بأسيوط Read More »

الأسباب الحقيقية لرائحة الفم الكريهة صباحا وطرق محاربتها

يستيقظ البعض مع وجود رائحة سيئة في الفم، وهذا يسبب إحراجا للجميع، وخاصة المتزوجين، وأحيانا يحدث ذلك على الرغم من تنظيف الأسنان قبل النوم، فما سبب الرائحة؟   توضح الدكتورة كريستين فرانك، استشاري طب الأسنان، أن أسباب الاستيقاظ برائحة فم كريهة متعددة، ومنها جفاف الفم، حيث إن اللعاب المسؤول عن إزالة البكتيريا يقل إنتاجه خلال

الأسباب الحقيقية لرائحة الفم الكريهة صباحا وطرق محاربتها Read More »

روايه ظلم ما بعد الزواج الجزء السابع

طف : فين بنتي الممرضة : البقاء لله لطف بهستيريا : لا ونبي لا بنتي لا يا محمد عايزاه عشان خاطري الا بنتي ونبييييي بنتي لااااااااا محمد خد لطف ف حضنه وهو بيمثل الحنية محمد : دا قدر يا حبيبتي حمدالله أن الواد كويس لطف بدأت تشد شعرها وتصوت لطف : عايزة بنتتتتيييي محمد :

روايه ظلم ما بعد الزواج الجزء السابع Read More »

روايه ظلم ما بعد الزواج الجزء السادس

محمد كان واقف برا خايف جدا ولما سمع صوت صراخ اطفال ابتسم وضحك وحضن أمه وبدأوا يباركوا ل محمد الممرضة خرجت شايلة بيبي في ايديها بس ملفوف في بطانية بينك ؟!! محمد : لي اللون دا دا راجل ملوي هدومه الممرضة : دي بنت يا استاذ واللي جوا ولد لسا بينضفوه وهيجيبوه محمد : لا

روايه ظلم ما بعد الزواج الجزء السادس Read More »

روايه ظلم ما بعد الزواج الجزء الخامس

لبليل مامت لطف وباباها قاعدين بيتفرجوا على فيلم اول ما لطف راحت الصالة مامتها لسا لتقوم لطف مسكت ايديها وقالت لطف : اقعدي يا ماما انا هروح مع محمد النهاردة مامت لطف اتبسطت جدا وقامت وقفت في الشباك وتزغرط وتقول أن بنتها هترجع ل جوزها وأنها حامل ف توأم ولاد ابو لطف بصلها بحزن وخذلان

روايه ظلم ما بعد الزواج الجزء الخامس Read More »

رواية ظلم ما بعد الزواج الجزء الرابع

لبليل مامت لطف وباباها قاعدين بيتفرجوا على فيلم اول ما لطف راحت الصالة مامتها لسا لتقوم لطف مسكت ايديها وقالت لطف : اقعدي يا ماما انا هروح مع محمد النهاردة مامت لطف اتبسطت جدا وقامت وقفت في الشباك وتزغرط وتقول أن بنتها هترجع ل جوزها وأنها حامل ف توأم ولاد ابو لطف بصلها بحزن وخذلان

رواية ظلم ما بعد الزواج الجزء الرابع Read More »

روايه ظلم ما بعد الزواج الجزء الثالث

مامت لطف : بلم هدومك عشان شوية وجوزك جاي ياخدك لطف : مش هرجع لههه مامت لطف : دا ع جثتي يا لطف عايزة تعيشي مطلقة وكلام الناس يكتر عليكي يخربيتك لطف : ياما ونبي ارحميني ابوس ايدك بقى… مامت لطف : انا مش هكرر كلامي انا بقول مرة واحده بس ­ ­ ­ ­

روايه ظلم ما بعد الزواج الجزء الثالث Read More »

رواية ظلم ما بعد الزواج الجزء الثانى

لطف حامل ف ولدين..! لطف : ولدين يا رب حمدالله يا رب هيقوني يا رب وهيبقوا سندي حمدالله يا رب حمدالله يا رب وبدأت دموعها تنزل من فرحتها ربنا رزقها ب بنتين وولدين ( ربنا يرزق كل مشتاق يا رب ) والد لطف : بس يا دكتور دا تاني توأم ­ ­ ­ ­ ­

رواية ظلم ما بعد الزواج الجزء الثانى Read More »

رواية ظلم ما بعد الزواج الجزء الأول

دكتور : الف الف مبروك يا مدام لطف توأم بنات تاني محمد قام وقف وبس ل لطف وقال محمد : انتي طالق.. لطف وقفت مصدومة اول مرة تحس بالإحساس دا محمد فتح باب أوضة الكشف وخرج ولطف لسا الدكتور ليكشف عليها لطف : هما كويسين يعني صحتهم حلوة؟ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية ظلم ما بعد الزواج الجزء الأول Read More »

Scroll to Top