Author name: adminfa

قصه الجار الغامض الجزء الرابع ولاخير

كنت مصدومه من اللى عامله محمود معايا بس قررت ان لازم اشيله من دماغى بس فضولى هي…………نى ……… نمت بعد تعب وعياط كتير صحيت ع صوت مفزع اوى وواحده عماله تقول الحقونى الحقونى هيموتنى هيموتنى صحيت لقيت زى حاجه بتجرى قدامى بسرعه رهيبه ………. طلعت اجرى ولقيت نفسي عند اوضه محمود كنت بحاول اكتم نفسي […]

قصه الجار الغامض الجزء الرابع ولاخير Read More »

قصه الجار الغامض الجزء الثالث

دخلت بعد ماخد شاور اوضتى وانا بفكر ف جارى الغريب ومن كتر التعب نمت وصحيت الصبح ركبت المشروع اللى هيوصلنى الشغل سرحت ……………………… وانا ف راسي مليون سؤال واولهم محمود والاصوات اللى بتبقي طلعه من اوضه وحالته المتقلبه ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه الجار الغامض الجزء الثالث Read More »

قصه الجار الغامض الجزء الثاني

الجزء الثاني………………..? ابتديت شغل…… كنت مبسوطه أوي… لأني حسيت بالاستقرار أخيراً……. لكن اتصدمت أن رئيسي ف الشغل كان…….. محمود جاري البارد عديم الذوق….. أول ما شافني… تنح… وبصلي بغضب…. انا كمان استغربت… وبصتله اوي…. قرب عليا.. وقالنا لبعض ف نفس الوقت ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه الجار الغامض الجزء الثاني Read More »

قصه الجار الغامض الجزء الاول

الجار الغريب.. قصه كامله … من اربعه اجزاء الجزء الاول … بعد موت امي بطريقه غريبه جدا رجعت يوم من السوق لقتها واقعه ع الارض سايحه ف دمها الطب الشرعي قال إنها اتزحلقت دماغها اتخبطت ف البانيو ماتت ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصه الجار الغامض الجزء الاول Read More »

مــوـ، ت مى المفاجئ الجزء الرابع ولاخير

كنت مصدومه من اللى عامله محمود معايا بس قررت ان لازم اشيله من دماغى بس فضولى هي…………نى ……… نمت بعد تعب وعياط كتير صحيت ع صوت مفزع اوى وواحده عماله تقول الحقونى الحقونى هيموتنى هيموتنى صحيت لقيت زى حاجه بتجرى قدامى بسرعه رهيبه ………. طلعت اجرى ولقيت نفسي عند اوضه محمود كنت بحاول اكتم نفسي

مــوـ، ت مى المفاجئ الجزء الرابع ولاخير Read More »

مــوـ، ت مى المفاجئ الجزء الثالث

دخلت بعد ماخد شاور اوضتى وانا بفكر ف جارى الغريب ومن كتر التعب نمت وصحيت الصبح ركبت المشروع اللى هيوصلنى الشغل سرحت ……………………… وانا ف راسي مليون سؤال واولهم محمود والاصوات اللى بتبقي طلعه من اوضه وحالته المتقلبه ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مــوـ، ت مى المفاجئ الجزء الثالث Read More »

مــوـ، ت مى المفاجئ الجزء الثاني

الجزء الثاني………………..? ابتديت شغل…… كنت مبسوطه أوي… لأني حسيت بالاستقرار أخيراً……. لكن اتصدمت أن رئيسي ف الشغل كان…….. محمود جاري البارد عديم الذوق….. أول ما شافني… تنح… وبصلي بغضب…. انا كمان استغربت… وبصتله اوي…. قرب عليا.. وقالنا لبعض ف نفس الوقت ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مــوـ، ت مى المفاجئ الجزء الثاني Read More »

مــوـ، ت مى المفاجئ الجزء الاول

الجار الغريب.. قصه كامله … الجزء الاول … بعد موـ، ت امي بطريقه غريبه جدا رجعت يوم من السوق لقتها واقعه ع الارض سايحه ف دمها الطب الشـ، رعي قال إنها اتزحلقت دماغها اتخبطت ف البانيو ماتت ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مــوـ، ت مى المفاجئ الجزء الاول Read More »

رواية عودة الماضي الجزء السادس

والد شروق بصدمه : كنتى حامل شروق بدموع ووجع : ايوه كنت حامل عارف يابابا انا اكتشفت إن عمر كان بيحطلى حبوب منع الحمل شوفت الشريط تحت هدومه قبل ماعرف إن حامل بيومين بس قولت اكيد مهونتش عليه وعشان كده حصل حمل ومرضيتش أواجهه بس لما قالي إن مش عايز أطفال مني عرفت أن هو

رواية عودة الماضي الجزء السادس Read More »

رواية عودة الماضي الجزء الخامس

شروق دموعها نزلت بوجع وقالت بقهر : هو السبب هو السبب حسبي الله ونعم الوكيل حرمنى من ابنى قبل ماشوفه سيف بعدم فهم : مين السبب ؟؟ شروق بدموع : عمر سيف وقف بغضب وقال : عمررر !!!!! يعني هو ال عمل فيكي كده شروق بخوف على سيف : سيف اهدا ه قاطعها سيف بغضب

رواية عودة الماضي الجزء الخامس Read More »

رواية عودة الماضي الجزء الرابع

شروق فتحت الباب وهى معتقده إن سيف واتصدمت لما شافت عمر ال قدامها وبيبصلها بشر شروق رجعت لورا بخوف وقالت : ع عمر عمر دخل وقفل الباب وقال بغضب : ايوه عمر ال هربتى من بيته وروحتى تعيشى مع راجل غريب مكنتش اعرف انك قاطعته شروق وقالت بغضب : اخرررس انا اشرف منك مليون مره

رواية عودة الماضي الجزء الرابع Read More »

رواية عودة الماضي الجزء الثالث

شروق : ومقولتش ليه سيف : الموضوع كله إن كنت مسافر وقابلت ميرهان واتجوزتها هى كانت مصريه بس مجتش معايا مصر كتير شروق : كنت بتحبها ؟؟ سيف : بحترمها مش دايما الحب كل حاجه احنا كان بينا موده ورحمه وده كفيل ان حياتنا تكمل بس النصيب شروق : عارفه ان فضوليه بس هو انت

رواية عودة الماضي الجزء الثالث Read More »

رواية عودة الماضي الجزء الثاني

شروق بصدمه : سيف !!!! سيف كان شايل طفل صغير وراح عندها وقال باستغراب وذهول : شروق مالك وأزاى تمشى فى وقت زى ده لوحدك شروق دموعها نزلت بوجع وقالت : انا تعبانه اووى ياسيف ومش لاقيه مكان اروحه دلوقتي سيف بصدمه : ط طيب فين عمر وعمى ومرات عمى شروق كانت بتعيط بس سيف

رواية عودة الماضي الجزء الثاني Read More »

رواية عودة الماضي الجزء الأول

انا حامل   قالتها شروق بفرحه وسعاده وهى ماسكه ايده ومش مصدقه     عمر ببرود : بس انا مش عايز عيال منك ياشروق   شروق ابتسامتها اختفت وقالت بصدمه : ع عمر انت بتهزر صح   عمر على نفس بروده : لاء مش بهزر دى حقيقه     شروق الصدمه زادت عليها وقالت :

رواية عودة الماضي الجزء الأول Read More »

مأساة الطفل وليد.. ودعته والدته أمام المدرسة وعادت لتتسلمه جث،،ة غارقة بالنيل

ودع وليد كريم والدته على باب مدرسته الإعدادية، فقد اعتادت الأم على رعاية وحيدها وشقيقته الصغرى ومرافقتهم دائما، توصلهم صباحا للمدرسة ثم تذهب لعملها بإحدى الموسسات الخيرية، لتصطحبهم الأم عقب نهاية يومهم الدراسى من أمام المدرسة، فيرافقها الطفل وشقيقته بعملها فهو أصغر متطوع بالجمعية، ويشارك بمعظم المشروعات الخيرية رغم سنوات عمره الـ11، فلم يكن «وليد»

مأساة الطفل وليد.. ودعته والدته أمام المدرسة وعادت لتتسلمه جث،،ة غارقة بالنيل Read More »

رواية حب ضائع الفصل السابع

ملاك اتكلمت بجمود : وياترى بقا أبو الطفل عارف انك هتنسبي ابنك لأب تانى ريهام بتوتر وعصبيه : ق قصدك ايه زين بحده : قصدك ايه ياملاك ملاك ببرود وضحك : قصدى أنك أتضحك عليك يازينوو زين بعصبيه : بمعنى ملاك ببرود : بمعنى ان ال فى بطنها ده مش أبنك ومن الأول والأخر جوازكم

رواية حب ضائع الفصل السابع Read More »

رواية حب ضائع الفصل السادس

زين بانفعال : أنا ات***** ريهام عشان بحبها افهمي بقا بحبها من زمان بحبها ملاك بصدمه : بتحبها !!!؟ زين بتوتر وندم على ال قاله : ملاك انا ملاك بصرا”خ : انا بكر”هك يازين عارف يعني ايه بكر”هك بكر”هكم كلكم زين جرى عليها و***** من أيدها بحنان : سامحيني ده وقت انفعال والله مقصدش أهدى

رواية حب ضائع الفصل السادس Read More »

رواية حب ضائع الفصل الخامس

رواية حب ضائع ***** الخامسة ملاك بعد ماسمعت حماتها وريهام وعرفت اللعبه القذ”ره ال هما عاملينها كلمت مروان وطلبت تشوفه ضرورى وهو جه عندها بعد نص ساعه مروان بقلق : مالك ايه ال حصل ؟؟ ملاك قصت عليه ماحدث كله لحد لما سمعتهم مروان بغضب : ياولاد ال…….* دول شيا”طين مش ناس طبيعيه ملاك بحزن

رواية حب ضائع الفصل الخامس Read More »

رواية حب ضائع الفصل الرابع

ملاك بشرود : أنا هروح مع زين البيت يامروان مروان بصدمه : نننعم !!!؟ زين بسخرية : سمعتها اهو أظن كفايه تطفل بقا ملاك بضيق : زين من فضلك مسمحش انك تكلم مروان كده زين بضيق : سكت خالص أهو مروان بتنهيده : ماشي ال يريحك ياحبيبتى زين بصوت واطي : حبك برص ملاك :

رواية حب ضائع الفصل الرابع Read More »

رواية حب ضائع الفصل الثالث

ملاك جريت على مروان واترمت في …………ه وقالت بدموع : كويس أنك جيت زين بعصبيه : ملاااااك ريهام بسخريه : سايبها اي حد ي…………ها كده زين راح شدها بعصبيه من دراعها وهى اتأ”لمت مروان بغضب : انت غ”بى ازاي ت***** كده زين بعصبيه : وأنت ازاى تمسك مراتى كده ملاك بحده : احترم نفسك ده

رواية حب ضائع الفصل الثالث Read More »

رواية حب ضائع الفصل الثاني

ملاك فتحت عيونها بتعب ولقت قدامها زين ال على وشه السعاده وحماتها واقفه بصلها بقر”ف ملاك بتعب : ايه ال حصل زين جرى عليها و…………ها بفرحه : مبروك ياحبيبتى انتى ***** ملاك بصدمه : ***** !! زين : أيوه انتى مش فرحانه ولا أيهملاك عيونها دم”عت بفرحه : لاء طبعا فرحانه الحمد لله يارب الحمد

رواية حب ضائع الفصل الثاني Read More »

رواية حب ضائع الفصل الأول

رواية حب ضائع ***** الأولى : أنا هتجوز قالها زين ببرود وهو بيتابع رد فعل مراته ملاك بدموع محبوسه : ومين سعيدة الحظ زين : ريهام بنت عمنا ملاك بسخريه : اها كنت متأكدة من الأول والسبب ؟ زين بضيق : علا”قه بقت ممله مش شايفه إن حياتنا مفيهاش غير النكد ده غير كمان مش

رواية حب ضائع الفصل الأول Read More »

روايه العاشق المخدوع الجزاء الاخير

ايه اكتشفت الحقيقة …الحمدلله اني رخي*صة زي امي مش ظا*لمة زيك قالتها ولاء وهي بتضحك بس الدموع كانت محبوسة في عينيها ….قرب عشان يضر*بها تاني …وسام مسكت أيده وقالت: -لا يا بابا كفاية … بصت ولاء لوسام بصدمة …وبعدين بصت للأرض بكسوف …كانت مصدومة ازاي بعد اللي عملته وسام تدافع عنها … بص ابوها لولاء

روايه العاشق المخدوع الجزاء الاخير Read More »

رواية العاشق المخدوع الجزء الخامس

مروان !!!ولاء معقول؟!! قالتها وسام وهي بتبكي …بعدين قامت وهي بتتلفت حواليها …بصيت لها بصدمة شوفت انسان مصدومة وخايفة…قومت ومسكت دراعها وقولت: -وسام فوقي قوليلي ايه الصور دي ولاء اختك ايه علاقتها بالموضوع بصيتلي وسام وهي بتعيط ….كانت بتعيط جامد وده لفت نظر اللي حوالينا …مسكت ايديها وخرجتها وركبتها العربية بتاعتي ….وانا بسوق كانت شغالة

رواية العاشق المخدوع الجزء الخامس Read More »

Scroll to Top