Author name: adminsameer

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الثاني

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الثاني حرص رئيس المحكمة أن يستمع للطفله بعيدا عن القاعه المحكمة… بكل ما فيها من رهبه وخوف وضجيج وقفص اتهام بدتخله امها وجدتها.. وكانت الجلسه شبه سريه في الغرفه المداولة.. وأمر القاضضي حاجب المحكمة ات يأتي للطفله بكرسي تجلس عليه.. وكوب من الشراب البارد […]

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الثاني Read More »

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الثالث

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الثالث ودخل رئيس المحكمه الى قاعه المحاكمه .. ثم اخذ الرئيس وبقيه القضاة اماكنهم في صدر القاعه….. ثم اعلن رئيس المحكمه ان الجلسه سريه …. لا احد يبقى في القاعه الا المتهمين والدفاع فقط … وخرج الجميع من القاعه….. والتفت القاضي الى الام قائلا:

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الثالث Read More »

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الرابع

قالت العجوز: مات زوجي وانا في ريعان الشباب … فعشت لابني وابنتي … وكنت اضع فيب ابني الامل والمستقبل …. وانه سوف يعينني في كبري … وكنت في حاجه الى عائله للبيت .. فأقمت منه عائلا دون مسئوليات العائل …. فالامر في البيت امره … والمشوره مشورته … وكل دخلي_بلا مبالغ_اعطيه له لينفق منه …

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الرابع Read More »

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الخامس

فانتزع بيده الأثمة وفي لحظة و احدة كل سنوات الحب التي مضت من عمري … صحت فيه : لست انت ابني .. فالذي أمامي هو حيوان مفترس … الذي امامي رجل فقد وعيه و عقله وكل مبادئه و قيمه … وعشت بعد ذلك حزينة اجتر الأسى والهم … لقد ضاع املي في ان يصبح شابا

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الخامس Read More »

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء السابع

فهربت منه اليكما … فقامت ابنتي وزوجها بتهدئتي و طيبا خاطري … و حاولت ان انام … ولكن انى للنوم أن يطرق جفوني ؟!! مهما قلت لك يا سيادة القاضي فلن اتمكن من وصف مشاعري في تلك الليلة .. وما تلتها من ليال طويلة … في الصباح خرج زوج ابنتي إلى عمله فرويت لابنتي ما

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء السابع Read More »

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الاخير

الخمر وحقن الهيروين المستعملة ملقاة على الارض … و ادركت على الفور سر تلك العلب و الحقن المستعملة … لقد كان ابني يأتي بزملائه المجرمين المدمنين … ليتعاطو الخمر و الهيروين في بيتي الذي قضيت فيه اسعد أيام عمري … يا الله ما اعظمها من مأساة !!.. وما ادها من فاجعة … اخذت انا وابنتي

قصة الأم التي قـ.ـتلت ابنها وحفرت صحن دارها ودفنت الجثة الجزء الاخير Read More »

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الاول …

مليكه وهي واقفه في البلكونه عماله تبسبس: بس بس بس انت ياظبوطه يقمر الظابط تميم: ايوه بتناديني انا مليكه: ايوه انت ياظبوطه ياقمر هو انت بتعمل ايه تحت البيت الظابط: بخلي بالي من غسيل الشارع مليكه: بجد طب في بنطلون احمر في اسود كده مش لاقيه متعرفش راح فين تميم: انتي هبله ياماما مليكه: طب

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الاول … Read More »

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الثاني

(احببت ظبوطه بارت ٢)?? مليكه وهي واقفه بتقزقز لب: اده يخيبك انت رجعت تاني هههه ده انا قولت مش هشوف وشك تاني يابنتي انتي شدوكي من لسانك وبعدين بطلي ترمي خراا علي شعري مليكه: نينينيني تميم قدري الاسود اني واقف تحت بيت عيله مجنونه اعمل اي بس (نتعرف علي مليكه مجنونه الشارع صغننه فنفسها بس

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الثاني Read More »

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الثالث

مليكه: ماتيجي نقعد شويه في البلكونه رجب: تعالي في البلكونه مليكه: ههههه بص ياخالي قاعد ازاي ههههه اخلهولك يقوم يقف دلوقتي رجب: اسكتي يابت هو علشان معملش ليكي حاجه يبقا تعذبيه بمقالبك دي مليكه وهي بتولع الصاروخ استني بس استني ورمت الصاروخ بووووووم تميم وهو مفزوع من الخضه وبص لقاها مليكه بعصبيه ياشيخه الاهي تتخضي

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الثالث Read More »

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الرابع

مليكه: في الصيداليه مليكه: انت تميم: يالهوي عليا وعلي سنيني امي داعيه عليا مليكه: عايز اي انت جاي ترزل عليا زي مابرزل عليك في شغلك تميم: يابنتي هو انا كنت اتكلمت انا جاي اخد حبايه صداع بسببك علشان اكيد هيبقا في حوار انهارده فا ابقا عامل حسابي يعني تميم بعد ماخد الحبايه وخرج في باله:

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الرابع Read More »

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الخامس

رجب: مش كان اخر يوم امبارح مليكه بحزن اهه افتكرت رجب: مالك ياحبيبتي مليكه: مافيش حاجه ياخالو خش ارتاح انت وانا داخله انام في اوضه مليكه بعيااط: معقول مشيت معقول اتعودت عليك بلسرعه دي مش عارفه هشوفك ازاي تاني في الصيداليه ومليكه كانت سرحانه في تميم وانه وحشها اويي تميم: اذيك يادكتوره عايز برشامه صداع

كانت البداية بسبسة من البلكونة ( أحببت ظبوطة ) … الجزء الخامس Read More »

قصة الحقنة السحرية الجزء الاول

انا واقعة بمشكلة كبيرة ومعقدة ومش عارفه اعمل ايه ابن عمي الي بقاله عشرين سنة مغترب شاف صورتي واعجب بيا وقرر يطلب ايدي لما يرجع مصر بعد شهر هو واهله طب هتقولو فين المشكلة بكدة انا هشرحلكم كل حاجة الحقيقة ان الصورة المحملة ببروفايلي مش نفسها صورتي الحقيقة ومش بتشبهني خالص لان لوني في الصورة

قصة الحقنة السحرية الجزء الاول Read More »

قصة الحقنة السحرية الجزء الثاني

صحيت الصبح على صوت موبايلي وانا مش مصدقه اني عايشه قعدت انطط وادور على نفسي لحدي موقعت عالسرير قمت بسرعه بصيت لنفسي في المرايا اتفاجات ان لون بشرتي اتغير للابيض فرحت اوي وأخيراً اتحقق حلمي اخدت الموبايل لقيت اربعين مكالمة غير مستلمة من دلال اتصلت تاني رديت عليها قلتلي مين بكلمني ردي عليا بسرعه لبنى

قصة الحقنة السحرية الجزء الثاني Read More »

قصة الحقنة السحرية الجزء الثالث

طفلي طلع مشـ.ـوه جدآ وبشع للغاية هشام لما شافه انفعل بشدة ودخل بحالة هستيرية مسكني من اكتافي وقعد يهز فيا وهو بصرخ وبقلي ده مش ابننا صحيح انطقي يا لبنى قلتله ارجوك اهدا يا هشام ده ابننا ابوه جا مسكو قام بص عليه وقله بابا ارجوك قلي ان الوحش ده مش بخصني ابني لايمكن يطلع

قصة الحقنة السحرية الجزء الثالث Read More »

الجزء الاخير

قلتلي هو انتي متعرفيش ان الحقنة دي بتشوه الجنين الاول وبتسبب عقم دائم بعدها يعني تاني مش هتخلفي قلتلها وليه مقلتليش الكلام ده من الاول قلتلي حظك بقا نعمل ايه قلتلها ربنا ينتقم منك يا ظالمة دمرتي حياتي وخربتي بيتي منك لله قلتلي يلا اطلعي من هنا يا بت واوعا رجلك دي تعتب العيادة تاني

الجزء الاخير Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الاول …

-لو مخسيتيش أنا هفسخ الخطوبة …اصل انا مش هتجوز تريلا بعدين يا ايوش يا حبيبتي انا معيش فلوس كتيرة عشان اكلك ده انا لولا أني بحبك مكنتش اتقدمتلك . -انا حقيقي مش عارفة ازاي فستان الفرح هيدخل فيها… ضحك الكل وانا حطيت عيني في الأرض كنت مع مؤمن وعيلته في مطعم لواحد صاحبه …كانوا بيت*ريقوا

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الاول … Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الثاني

…كنت مق*هورة اووي وقلبي واج*عني …دخلت بيتنا وانا بعيط شافتني امي واتخضت وحضنتني وهي بتقول: -مالك يا آية فيه ايه بس،؟!! -ماما أنا مش عايزة اكمل في الخطوبة دي استغربت وماما وبعدت عني …كلهم عارفين اني بم*وت في مؤمن وصعب اقول كده بس خلاص فاض بيا مبقتش مستحملة اني كل شوية يتريق عليا …ما دام

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الثاني Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الثالث

-انت عايزني اعمل عملية لبنتي ممكن تمو*ت فيها أو اتفسخ الخطوبة .. زعق ابويا بعصبية وانا كنت ببص لمؤمن بصدمة …قد ايه قل في نظري وقتها واتخ*نقت منه …مكانش خايف عليا كان مهتم بمنظره قدام الناس بس … -بابا ممكن لحظة بس اقولك حاجة … قولتها لبابا بهدوء من غير ما ابص في وش مؤمن

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الثالث Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الرابع

-مبروك قولتها بتريقة رغم اني كنت لسه موج*وعة من جوايا بس قررت مبينش لواحدة زي دي وبصيت علي ايديها لقيت ملبسها نفس الشبكة بتاعتي بس غير المقاسات بس… رفعت حواجبي وقولت: -والله انتي مس*كينة يا تسنيم دايما كده بترضي بالبواقي …يعني بدل ما يجيبلك شبكة جديدة اداكي شبكتي وكمان بدل ما تحجزي قاعة احلي قبلتي

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الرابع Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الخامس

…. من جهة تانية مؤمن وتسنيم اتجوزوا ..بس حياتهم مكانتش سعيدة ابدا مع بعض …مؤمن كان لسه عنده مشاعر لأية لدرجة أن ساعات بينادي تسنيم بإسم آية …دايما بيفكر في أية وندمان أنه اتجوز تسنيم اللي اكتشف انها تاف*هة اووي ومش منظمة بس اضطر يعيش معاها يمكن جوازهم ينجح … …. بعد ما مر ست

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء الخامس Read More »

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء السادس …

الجزء الاخير♥️شكرا علي تفاعلكم السكر♥️بقلم سولييه نصار♥️ -احسن أن الواحد خلص منك اخيرا ..انت واحد منتهي اصلا … قالتها تسنيم وبعدين مشيت من قدامه …انها*ر مؤمن علي الانترية وهو بيفكر أن ده عقا*به أنه اتخلي عن أية …واهو هو اللي بيع*اني دلوقتي …دموعه نزلت وهو بيتمني يرجع الوقت ومكانش هيتخلي عنها بس الوقت مفاتش هو

لو مخسيتيش هفسخ الخطوبه ! الجزء السادس … Read More »

الجزء الاخير

يوم الاحد بالليل كان عز وأهله موجودين في بيتنا…كنت قاعدة مكسوفة لما الأهل قرروا نقعد سوا… كنت بفرك ايديا بتوتر لما عز قال : -تعرفي هو ده اللي جذبني ليكي كسوفك ده …اول مرة شوفتك فيها لما عملت معاكي مقابلة وقتها مقدرتش اطلعك من دماغي افتكرت أن ده مجرد اعجاب لكن بعد شغلي معاكي حبيتك

الجزء الاخير Read More »

روايه طعنه من قريب الجزء الأول

: أنتى مش عذراء يا هنا بصيت لزوجى بتوهان وعقل مشرد ودموع مكتومة جوايا : ازاى يعنى مش عذراء يا سليم والله ما حد لمسنى قبلك أنت أول راجل فى حياتى والله فضلت احلف والطم واعيط بصوت وشهقات عياطى بدأت تعلى حطيت أيدى على وشى بحسرة وألم طب ازاى يارب ازاى والله ما حد لمسنى

روايه طعنه من قريب الجزء الأول Read More »

روايه طعنه من قريب الجزء الثاني

شالنى سليم بعشق وأحنا تايهين فى عيون بعض من كتر العشق اللى محبوس جوانا نزلنى ووقفنى على رجلى بخفة وفتح الدوش عليا وبصوت حاد وغاضب سليم : فوقى يا هنا يمكن الميه دى تفوقك وتصدقى أن فى حد لمسك وأنك مش بنت وأنك خدعتينى وضحكتى عليا وأنتى عارفه أنا ازاى بحبك ودايب فيكى ازاى تخدعينى

روايه طعنه من قريب الجزء الثاني Read More »

Scroll to Top