رواية ذئب في الكواليس الجزء الثامن

ياسمين .. اف .. دا وقته دا !! هند.. انتي يا هند .. يا هند هاتي شمعايه من عندك .. النور قطع .. اف ياربي بقي .. وبعدين انا مش شايفة حاجة.. يا هند !! ردي عليا .. راحت فين الزفته دي؟!! .. وفجأة تشعر بأن الماء وهو ينزل من الدُش قد زادت سخونته فجأة […]

رواية ذئب في الكواليس الجزء الثامن Read More »

رواية ذئب في الكواليس الجزء التاسع

ياسمين .. كلام ايه ؟!! وريني كدا وتقرأ ياسمين تلك الكلمات التي كتبتها رباب في مذكراتها قبل وفاتها بأيام ( نعم .. اعترف انني في بادئ الامر كنت لا اطيقة بل كنت اخاف بشدة من لقائه الاجباري كل ليلة لدرجة انني كرهت النوم وودت لو اني اظل مستيقظة طوال العمر .. نعم فكان يعـ.ـذبني لدرجة

رواية ذئب في الكواليس الجزء التاسع Read More »

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الأول

انا ايمام 35 سنه متزوجه وحماتى فاتن 55 سنه ارمله لكن فى عز جمالها , كان من شهر معزومه على فرح صاحبتى وكان جوزى مسافر وسألته انى اروح وقلتله على عنوان القاعه , وطلع عارفها وقالى بس دى فى حته مقطوعه , وبعيده ومينفعش تروحى لوحدك اخاف عليكى قلتله هيبقى فى ناس كتيير وده فرح

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الأول Read More »

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الثاني

جروا استخبوا وسمعت ماما وهى بتنده عليا لأن المكان كان ضلمه وكانوا مكممين بقوى ومش قادره اصوت شويه وسمعتهم داخلين بيها شايلنها زى ما جابونى وبتصوت وكاتمين بوقها اول ما شافتنى حضنتنى وقالتلى انتى كويسه ولا اذوكى عيطت وقلت لها كويسه. قامت حماتى قالت ليهم خدوا كل حاجتنا وسيبونا الفلوس والموبيلات ضحكوا وقالوا بس احنا

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الثاني Read More »

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الثالث ..

قالت : موافقه …. لقيتهم بيقربو ناحية حماتي وبيقطعو هدومها وهي بتصرخ بشدة ومحدش سامع من صوت الفرح كنت وقتها بترعش مش عارفه اعمل ووانا عارفه انهم هي,غتص,بوها اتلم عليها الست رجاله كلهم زي الكلاب وبدأو يقطعو ف هدومها وكانو مركزين معاها كلهم الا واحد كان مركز معايا انا وبيبص ف كل حته ف جسمي

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الثالث .. Read More »

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الرابع …

لقيته بدأ يقرب ناحيتي ابتسمتله لحد اما بقي قدامي وبعيد عنهم شويه ومع دوشة الفرح غرسـ.ـت الخنجر ف قلبه بكل قوتي كنت مفكراه هيصرخ لكنه سكت خالص وكان بيبصلي بدهشه ووقع المفروض اني اخاف من المنظر لكن حسيت بفرحه وطاقه رهيييبه جريت ناحية حماتي وانا بصرخ وضربت بسرعه جدااا اتنين بنفس الخنجر الموقف بقا العكس

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الرابع … Read More »

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الأخير الخامس …

انا اخدت حماتي ولقيت توكتوك بالقرب من الفرح اخدته وهربنا من المكان بسرعه لحد اما روحنا تاني يوم عرفنا انهم لقو تلاته مقتولين ومش عارفين مين قـ.ـتلـ.ـهم كنت وقتها مرعوبه احسن يعرفو اني انا بس عدت واتسجل الفاعل مجهول واصحابهم معترفوش علينا من وقتها احيانا بحس بذنب اني قـ.ـتلـ.ـت تلات ارواح وبحس بفرحه باني انقذت

انا وحماتى والاغـ.ـتصـ.ـاب الجزء الأخير الخامس … Read More »

لون البول يكـ.ـشف عن حالتك الصحية تعـ.ـرف إذا كنت خـ.ـاليا من الأمـ ـراض أو تحـ.ـتاج الذهاب لطبيب

أوضحت الدارسات معلومات حول كيفية عمل الأعضاء الحيوية ، سواء كان الجسم رطب بما فيه الكفاية أو ما إذا كان، هناك نوع من الخلل في بعض الأعضاء، وقد وأضحت مجموعة من الألوان التي يمكن للبول عرضها، بدءا من شفافة، من خلال الأصفر، إلى اللون الوردي ، مشيرا في كل لون حالة صحة الشخص.لون البول شفافإذا

لون البول يكـ.ـشف عن حالتك الصحية تعـ.ـرف إذا كنت خـ.ـاليا من الأمـ ـراض أو تحـ.ـتاج الذهاب لطبيب Read More »

رواية نساء للبيع الجزء الأول

#نساء_للبيع عدى خمس سنين على فراق اخواتى البنات قلبت عليهم الدنيا دورت فى كل مكان كل اللى اعرفه ان فى ست كانت بتشوف الودع وتقرأ الفنجان اخر حد دخل بيتنا!.. انا واخواتى كنا تلت بنات ملناش حد غير خالتى وساكنين فالشقه اللى قصادها بس للأسف خالتى متعرفش حاجه وبسؤال اهل المنطقه محدش يعرف حاجه عن

رواية نساء للبيع الجزء الأول Read More »

رواية نساء للبيع الجزء الثاني

وسندس نزلت مع جوهره ومشيوا مع بعض وطلعوا على أول الشارع وجوهره شاورت لعربيه مرسيدس فخمه وسندس استغربت وقالت ايه ده هى عربيتك دى جوهره : متسأليش كتير.. سندس : حاضر وسندس ركبت معاها واول ما ركبت جوهره قلعت الملايه اللف فالعربيه والسواق كان سايق ووصلوا لمكان بعيد وكانت ڤيلا كبيره على الطريق الصحرواى سندس

رواية نساء للبيع الجزء الثاني Read More »

رواية نساء للبيع الجزء الثالث

وسندس فضلت تقاوم فى الراجل ونيمها على السرير وهى بتحاول تقاوم وقالت بنبرات حزينه ارحمنى حرام عليك وسبنى وهو زى الكلب اللى لقى عضمه واغتصب سندس…. واكتشف انها لسه بنت لما فقدت عذريتها والسبب ده خلاه يضايق ويحس بذنب وقالها ايه اللى جابك هنا وسندس كتفت نفسها وفضلت ترتعش وقالت القدر ونصيبى كده سندس :

رواية نساء للبيع الجزء الثالث Read More »

رواية نساء للبيع الجزء الرابع …

وسندس بتكلم نفسها وبتقول طيب سميره جارتى قالت آخر واحده اخواتى كانوا معاها بتاعه الودع ونفس اوصاف جوهره… وبرضه صوت جوه سندس بيقول بطلى هبل افردى طلعت مش هى يعنى كل ست تلبس ملايه لف تبقى نفس الشخص وسندس بترد على نفسها وقالت تبقى مصيبه لو طلعت مش هى انا ضعت وشرفى ضاع بسببها انا

رواية نساء للبيع الجزء الرابع … Read More »

رواية نساء للبيع الجزء الخامس

ودخلت سندس الاوضه وشافت اللى مفيش عين تصدقه وشافت 3 جثث متحنطين والاوضه كل حطيانها بالذهب وسندس اترعبت وخرجت من الأوضه وقالت يالهوى دى فى بنات ميته وقالت بس لازم ادخل واجمد قلبى وفعلا سندس دخلت تانى ومرعوبه لأنها اول مره تشوف منظر زى ده وابتدت تقرب وقالت الجثث دى ل 3 بنات طيب ازاى

رواية نساء للبيع الجزء الخامس Read More »

رواية نساء للبيع الجزء السادس

سندس : الو كريمه : انتى فين من امبارح ده انا قلبت عليكى الدنيا سندس : عند واحده صاحبتى كريمه : الحمد لله انك كويسه… صاحبتك دى اللى كانت معاكى سندس : بالظبط كده ? كريمه : هترجعى امتى مش هتيجى الشركه النهارده سندس : ابقى خودى اجازه ليه ومتتصليش بيه خالص اصل مشغوله وقت

رواية نساء للبيع الجزء السادس Read More »

رواية نساء للبيع الجزء السابع

انا فقدت عذريتى على ايدك.. وشهاب مسك ايد سندس وقالها تعالى ادخلى دى ڤيلتى وكلها خدامين هيبقوا تحت امرك وسندس قالت انت ليه بتقولى كده وانت تعرفنى منين وشهاب حضن سندس وقالها انا حاسس بالذنب انا ضيعتك يا سندس… سندس قالت فى سرها انا لازم استغل احساسك ده علشان انت اللى هتساعدنى بنفوذك شهاب :

رواية نساء للبيع الجزء السابع Read More »

رواية نساء للبيع الجزء الثامن

سندس حضنت شهاب اوى وحست بأمان معاه وقالت عارف انا حاسه ان بقى ليه ضهر اتسند عليه شهاب حضن سندس قوى ونيمها ع حجره وفضل يلعب فى شعرها ويقولها كلام حب ومدح فى جمالها سندس : انت حنين اوى يا شهاب عارف انا عاوزه حضنك اكتر من الاول شهاب : سندس اللى عملته معاكى عند

رواية نساء للبيع الجزء الثامن Read More »

رواية نساء للبيع الجزء التاسع

وسندس قالت خالتى سعاد وشهاب وفتحى البواب تنحوا من كلام سندس وشهاب قال معقول خالتك تعمل فيكى كده… = سندس زى المجنونه وقالت لا طبعا خالتى ست غلبانه وملهاش فى حاجه وشهاب قال اومال جوهره عرفتها ازاى هى قالت سعاد عموما فكرى يمكن تعرفى حد تانى بالأسم ده وسندس قالت لأ للأسف معرفش معرفش معرفش

رواية نساء للبيع الجزء التاسع Read More »

رواية نساء للبيع الجزء العاشر والأخير

شهاب : انا مليش غير اخويا خالد وبابا وماما منفصلين ومش هيعترضوا دى حياتى والحمد لله انا معايا اللى نقدر نعيش بيه المهم ان راحتى معاكى يا سندس وشهاب كلم باباه ومامته وخالد اخوه ورحبوا بالموضوع لأن دى حياته وهو حر فى تصرفاته وسندس رجعت بيتها الشقه اللى جمب صاحبتها كريمه وخالد وشهاب ومامته وباباه

رواية نساء للبيع الجزء العاشر والأخير Read More »

من حق الأب أن يكتب أملاكه لبناته

من حق الأب أن يكتب أملاكه لبناته في حياته لحماية حقوقهن وسترهن في الدنيا أكد الدكتور علي جمعة، عضو هيئة كبار العلماء في الأزهر الشريف، أنّه يجوز للأب كتابة أملاكه لبناته قبل الوفاة، لضمان حياة مستقرة لهن ومساعدتهن في المعيشة وتكاليف الزواج بعد وفاته، متابعا: «لو قصد هذا الأب بكتابة أملاكه لبناته كاملة، حرمان أخوته

من حق الأب أن يكتب أملاكه لبناته Read More »

من حق الأب أن يكتب أملاكه لبناته

من حق الأب أن يكتب أملاكه لبناته في حياته لحماية حقوقهن وسترهن في الدنيا أكد الدكتور علي جمعة، عضو هيئة كبار العلماء في الأزهر الشريف، أنّه يجوز للأب كتابة أملاكه لبناته قبل الوفاة، لضمان حياة مستقرة لهن ومساعدتهن في المعيشة وتكاليف الزواج بعد وفاته، متابعا: «لو قصد هذا الأب بكتابة أملاكه لبناته كاملة، حرمان أخوته

من حق الأب أن يكتب أملاكه لبناته Read More »

Woman was “dead” for 27 minutes, but as soon as she woke up she scribbled a spine-chilling message…

Tina was always healthy and was looking forward to a hike near her home in Arizona with her husband Brian, but Tina fell down as the couple was heading out. Brian fell down beside his wife who turned grim purple and started giving her CPR. The mother-of-four was momentarily brought back to life, but Brian

Woman was “dead” for 27 minutes, but as soon as she woke up she scribbled a spine-chilling message… Read More »

أعـ،ـراض السـ،ـرطان التي تظهر قبل خمس سنوات من المـ،ـرض

انتشر الحديث في الآونة الأخيرة عن أمراض السرطان وتشخيصه وخطره وانتشاره، وهو أمر طبيعي لما تمثله هذه الأمراض من خطورة، بحيث تقضي على حياة الملايين من البشر سنويا. لاشك أن التشخيص المبكر للمرض يمنح فرصة أكبر لمكافحة المرض، وأحيانا الشفاء منه تماما، بيد أن المشكلة تكمن في عدم وجود أعراض واضحة ومحددة للمرض في بداياته،

أعـ،ـراض السـ،ـرطان التي تظهر قبل خمس سنوات من المـ،ـرض Read More »

قصة صعيدي غير حياتي … الجزء الاول

انا مش موافقه مش هتجوز هتجوز صعيدي انا يكون شغال في الارض وايده سوده ووشه اسود ومش مهتم بنفسه وعايذني اكون معاه في التعب دايما انا عايذه بطل زي ابطال الروايات يدلعني نشتغل في شركه الاب بغضب من جرأءه بنته : هتتجوزيه وغصب عنك كمان اسماء بغضب : مفيش حاجه بالاجبار الاب شريف بغضب: ما

قصة صعيدي غير حياتي … الجزء الاول Read More »

قصة صعيدي غير حياتي الفصل الثاني 2

نزلت هيه بفستانها الاسود الطويل ولكن مفتوح من الرجل وشعرها المنساب ببراعه ويلمع بجمال محمود بصدمه : هوه انتي انا موافق يا جدي اوي ابتلعت اسماء ريقها وقالت بعدم استيعاب : محمود محمود بخبث : اي ده انتي تعرفيني اسماء بحرج ومش عارفه ترد الاب شريف بفرحه لان دي اول مره متعرفش ترد وعرف ان

قصة صعيدي غير حياتي الفصل الثاني 2 Read More »

Scroll to Top